Jump to content
Sign in to follow this  
ionut.tanase

Cielo

Recommended Posts

Deja o dam in contrazicere!

 

Unde am zis eu sa ia de 1.8? Da 1.5 consuma mai putin,eu ce am scris acolo? cel mai mult consuma motoru de 1.8 ,adica restu ,consuma mai putin.

 

Toate sunt ,,tomberoane'' care sunt de vanzare, sunt masini din ani 90,copii de Opel,espero=Ascona si cielo=kadett,la acest pret nu iei ceva bun,eu am luat asta pentru ca nu o tin mult timp,1~2 Ani,pana ,,cica'' invat sa conduc,parintii mei,au zis,la una noua costa foarte mult o reparatie + casco.

 

Pentru 1~2 ani e bun si cielo sau espero.

 

Cand spui platforma j GM ,inseamna toata partea mecanica,difera carcasa sa spun asa in termeni din ,,popor''. EX: 1982–1988 Cadillac Cimarron ,adica o masina din ani 80.doar espero, monza si cavalier,sunt facute in ani 90.

 

Iar motoarele sunt Holden.

Edited by ZDN

Share this post


Link to post

Espero nu are nimic in comun cu Ascona, inafara de platforma 'J GM', dar pe care o mai au vreo 15 masini, inclusiv niste Cadilac-uri, o gramada de Pontiacuri, si o Toyota. Cielo e copie fidela, interior exterior. Difera si clasele, Cielo= subcompact, Espero = limuzina de clasa medie.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Decat o cazatura indoielnica de Cielo rupt pe taxi sau firma de 1000 de euroi mai degraba vezi un Matiz / Tico / Corsa / K in stare mult mai buna ( cunosc 2 cazuri reale, chiar un K si o Corsa in stare BUNA luate cu exact 1000 de euro) .

Nu e un criteriu, dar masina mare in stare acceptabila in banii astia nu gasesti.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Doar sa fie un tip foarte norocos si sa aiba bafta sa gaseasca ceva bun, dar asta inseamna sa stea cateva luni sa caute, sa nu se grabeasca ...

Share this post


Link to post

Da, consumul este principala buba, deoarece o sa merg mult in Bucuresti, ceea ce nu e foarte fericit. Dar o sa fac si drumuri in afara, unde totdeauna prefer ceva mai mare (am mers la drum lung cu matinz, si nu prea as vrea sa devina un obicei).

 

Principala mea dorinta este sa gasesc aici pe forum (probabil in sectiunea adecvata), pe cineva care, cu un pic mai multa grija ca pe autovit, detine si respectiv vinde o masina ingrijita, cu speranta ca se incadreaza in banii de care dispun. Acum ca nu sunt 1200 si sunt 1300, nu-i nimic, desi nu as vrea sa "cumpar de toti banii".

 

Ca nici nu m-as avanta sa ma duc sa vad diverse masini ca sa le cumpar, ca nu ma pricep la mecanica, etc, nu imi dau seama daca e buna una sau nu, decat daca e evident. Decat sa ma duc sa vad ca sa imi fac o idee (ma gandeam sa merg sa vad si unele de 3000, sau peste, ca sa vad si cum "toarce" o masina mai noua, deci teoretic mai buna)

 

 

Share this post


Link to post

Imi cer scuze daca ce postez acum nu are loc in rubrica asta, dar e vorba de achizitie de Cielo.

 

E vorba de o masina care intrase la mine in vizor, insa nu am apucat sa o cumpar pentru ca altcineva s-a miscat mai repede.

 

Anuntul arata ASA . Am sunat la 2 zile si am vorbit cu omul, a zis ca a pus la pranz anuntul, iar a doua zi dimineata deja venise cineva din Ploiesti sa o cumpere. Parea de treaba, a zis ca isi luase alta si vroia sa o dea pe asta..

 

Cautand in continuare, am dat peste aceeasi masina, sub forma ASTA.

 

Se pare ca a castigat 5.000 km in 4 zile, a primit o spalatura completa si folii pe spate. Si pentru asta a sarit cu 350 euro pretul. Numarul de inmatriculare se observa ca e acelasi..

 

Intrebare (retorica, desigur): este asa de greu sa gasesti o masina care sa nu fie "intermediata"?

 

Macar de i-ar fi pus gaz, poate ma gandeam sa ma duc sa o vad totusi.

 

 

 

 

Inca o data, imi cer scuze daca postul asta chiar nu-si are rostul aici, caz in care as ruga un moderator sa-l "arunce" unde-i e locul :)

 

 

Share this post


Link to post

De unde ai dedus ca e acelasi numar? Daca e aceasi o fi facut si tiuning al motor, ca a devenit subit de 85 de cai si euro 2

Share this post


Link to post

Da, posibil :) )

 

Numarul l-am dedus din alt link pe care il pusese posesorul, am pus eu cel de pe auto. Adica ASTA.

 

 

Share this post


Link to post

Atunci e clar, e aceasi, din cele 2 link-uri puse initial nu se deducea ca au acelasi numar.

 

Ca sa gasesti masina de la proprietar, e greu, trebuie sa-l cunosti sau sa fii norocos sa pici primul inaintea vreunui samsar. Eu asa am luat 2 masini de la primul proprietar, am auzit ca cutare ar vrea sa o vanda, si m-am bagat, fara sa fie date inainte la vanzare pe niciunde.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Da, stiu, le-am pus pe amandoua de pe acelasi site, ca sa fie cat de cat ordonat, dar am uitat ca numarul se vedea dincolo. Oricum, ca sa nu o dau prea mult in off-topic, ma gandesc ca asta cu luatul masinii repede este singura solutie.

 

O sa vad masini care merg bine, ca sa pot sa imi dau seama cum merge un motor bun, cum ruleaza o masina cu suspensii si trende rulare bun, si apoi cand consider ca stiu destul, sa trec la faza de cumparare. Ca asa daca stau sa zic "vin cu cutare, apoi cu mecanicu, apoi cu nu stiu cine", vine imediat careva si o sufla, samsar sau nu, poutand chiar sa ofere si mai mult decat cere proprietarul. Asa daca o sa imi aduc aminte cum merge una buna, doar cat o sa ma urc la volan, dau o tura doua, si imi dau seama.. Si mai mult ca sigur ca nici atunci nu voi sti destule.

 

Din pacate partea cu rudele/cunostintele nu e valabila, stiu o singura persoana care mai are cielo, dar nu l-as cumpara de la ea :) )

 

Asa ca mai studiez, o sa apara una potrivita :P

 

Altceva mai bun as putea sa fac? Ca ma uit si la masini mai mici, cum am primit sugestii mai sus, dar Ford (fiesta sau ca) au intretinerea mult prea scumpa (cu de-astea am cunoscuti), matiz sau tico nu vreau ca sunt prea mici, iar singura alternativa ramane corsa, care e interesanta, dar dotarile sunt ciudate (unele au abs si airbag, dar n-au aer si servo, altele invers, si greu gasesc una care cat de cat sa aiba mai mutle pe ea, si cu motorul de 1.4, ca restul am spark de 1.0 si e cam jucarie).

 

 

Share this post


Link to post

1) GPL de fabrica vs. GPL after market

Sa iau un Cielo 2005 cu GPL din fabrica (automat mai scump) sau sa cumpar un cielo 2005 fara GPL si ii pun eu instalatia la un service?

Cum e mai bine?

 

2) dupa 2004 => motor E-TEC II - o singura axa cu came (SOHC) , 80 cai si este EURO 3.

Ce an imi recomandati dupa 2004 ... Exista ceva ce ar trebui sa stiu? Exemplu: "alea din anul 200x au tabla mai proasta , alea din 200y eu plasticele mai naspa la interior etc etc..." E vtreo smekerie sau toate sunt la fel si de preferat ar fi cat mai nou?

 

Multumesc pentru raspunsuri.

Am citit pe forum destul si nu am gasit raspuns ...

Edited by ionut.tanase

Share this post


Link to post

De 3 ani te tot intrebi ce sa cumperi ? Maine-poimaine se baga taxa si pe autoturismele de la intern si ramai cu intrebarile ?

Share this post


Link to post

:) ))))

amuzant commul tau numai ca daca citeai prin topic aflai ca dupa ce am deschis acest topic mi-am luat la scurt timp un ford focus.

acest topic a fost unit cu altul si a "mers mai departe" cu intrebarile altora.

ca sa nu mai deschid alt topic am scris tot in acesta.

e ceva rau daca am aceasta nelamurire? vrea taica-meu sa cumpere cielo si eu nu am habar. am ford focus la care in 3 ani nu am deschis capota decat sa pun lichid de spalare parbriz (uleiul il schimb la service). iti dai seama cat ma pricep la cielo ...

 

inca odata: te deranjeaza ca am cerut raspunsul la niste intrebari la care nu stiu sa raspund?

Share this post


Link to post

Ai inceput bine cu amuzament, de ce ai dat-o in deranjament ? Era mai interesanta varianta pe care am imaginat-o din prima si cea mai recenta postare, depasea banalul cotidian. Oricum, eu n-as cumpara o masina din mileniul trecut, pe langa motor, caroseria si suspensia sunt facute din fier, material perisabil.

Share this post


Link to post

2005 ... 2006 ... 2007 nu inseamna "mileniu trecut".

 

revin la intrebarile la care as dori un raspuns:

1) GPL de fabrica vs. GPL after market

Sa iau un Cielo 2005 cu GPL din fabrica (automat mai scump) sau sa cumpar un cielo 2005 fara GPL si ii pun eu instalatia la un service?

Cum e mai bine?

 

2) dupa 2004 => motor E-TEC II - o singura axa cu came (SOHC) , 80 cai si este EURO 3.

Ce an imi recomandati dupa 2004 ... Exista ceva ce ar trebui sa stiu? Exemplu: "alea din anul 200x au tabla mai proasta , alea din 200y eu plasticele mai naspa la interior etc etc..." E vreo smecherie sau toate sunt la fel si de preferat ar fi cat mai nou?

 

PS: inca citesc pe un alt topic si nu am reusit sa gasesc ceva concret.

Share this post


Link to post

2005 ... 2006 ... 2007 nu inseamna "mileniu trecut".

 

revin la intrebarile la care as dori un raspuns:

1) GPL de fabrica vs. GPL after market

Sa iau un Cielo 2005 cu GPL din fabrica (automat mai scump) sau sa cumpar un cielo 2005 fara GPL si ii pun eu instalatia la un service?

Cum e mai bine?

 

2) dupa 2004 => motor E-TEC II - o singura axa cu came (SOHC) , 80 cai si este EURO 3.

Ce an imi recomandati dupa 2004 ... Exista ceva ce ar trebui sa stiu? Exemplu: "alea din anul 200x au tabla mai proasta , alea din 200y eu plasticele mai naspa la interior etc etc..." E vreo smecherie sau toate sunt la fel si de preferat ar fi cat mai nou?

 

PS: inca citesc pe un alt topic si nu am reusit sa gasesc ceva concret.

 

Pot sa iti spun ce am observat eu cand ma uitam dupa cielo:

-plasticele la modelele mai noi de cielo sunt mai proaste in sensul ca arata mai nasol, iar butoanele de geamuri electrice la modele noi sunt amplasate prost. Eu sincer, vreau sa mi le schimb ca mi se par execrabile puse.

- eu nu cred deloc ca cielo dupa 2000 are tabla mai prosta ca cele coreene. A mea nu are deloc rugina si e 2003 fabricata... ma gandesc ca daca avea tabla prosta ar fi aparut rugina cel putin la incheieturi si aripile spate...asa ca..

-important e sa iei masina cu vopseaua originala, sa nu fi fost mai deloc retusata, etc. Nu lua o masina revopsita ca masina aia nu a fost vopsita degeaba : ori a avut rugina, ori a fost lovita: ambele variante trebuiesc ocolite..

-eu unul nu am vrut cu GPL, pt ca in opinia mea o masina merge cu benzina si punct., ca de aia e masina. Dar daca vrei sa fii econom, GPL-ul clar are prioritate.

-eu am vrut neaparat motorul DOHC, desi multi recomanda motorul SOHC ca e mai simplu cica...eu unul nu ma pot pronunta pt ca nu ma pricep la motoarele de cielo

-cauta ca masina sa aiba km putini, sa fie reali, sa o iei de la propietar.

-nu te zgarci la bani. Din ce am vazut, pretul unui cielo bun e undeva intre 2400E si 3200 E, depinzand de noroc si oarecum de anul de fabricatie...ori ca iti iei un cielo din 2002, ori ca iti iei unul din 2006 tot cam aia e in opinia mea (eu nu pun pret pe an)....chestia e sa fie ingrijita masina. Restul de 1200-1500-2000E sunt numai cazaturi crede-ma...masini revopsite, umblate in motor, etc.

-cel mai bine gasesti o masina care iti place, faci un test cu ea, o expui si aici pe forum si sigur baietii de aici te vor ajuta cu sfaturi daca merita luata sau nu.

Edited by abarth_mcm

Share this post


Link to post
pretul unui cielo bun e undeva intre 2400E si 3200 E,

 

Fii serios, la banii astia iei Logan, nu o masina gandita acum 30 de ani, cu siguranta zero, zero ABS, zero airbag, zero deformare controlata in caz cde accident. Ce conteaza ca e fabricata in 2007, si Dacia 1300 din 1969 s-a fabricat pana in 2004.

Share this post


Link to post

Fii serios, la banii astia iei Logan, nu o masina gandita acum 30 de ani, cu siguranta zero, zero ABS, zero airbag, zero deformare controlata in caz cde accident. Ce conteaza ca e fabricata in 2007, si Dacia 1300 din 1969 s-a fabricat pana in 2004.

 

uite eu nu mi-am luat logan pt ca nu imi place cum arata si pt ca are piesele mai scumpe

. .ABS-ul nu ma intereseaza personal, aibag-ul DA..m-ar fi interesat..dar asta e..nu am asa ceva din nefericire si e un lucru care il regret.

fiecare e cu decizia lui, insa iti spun ca sub aproximativ 2400E nu cred ca vei gasi un cielo intretinut, pt ca oamenii in general nu le vand stiind ca pierd mult la revanzare. Chiar azi m-am uitat in targ la buzau si nu merita mai niciunul luat si toate erau la samsari...

ce rost are sa iei un cielo cu 1500E - max1800 E?(cam asta e media in targ)care a fost revopsit si alte cele.

 

tocmai, si eu i-am sugerat sa nu se uite la anul de fabricatie si sa prefere o masina intretinuta in detrimentul anului de fabricatie..

Repet: fiecare e cu optiunea lui

Edited by abarth_mcm
  • Like 2

Share this post


Link to post

Nu am zis ca nu e bun CIelo, dar nu la banii aia de ordinul 3000 de euro, la 1500, hai 2000 euro unul perfect, merita, dar al 3000 de euro ai mai multe optiuni de masini mai bune din toate punctele de vedere.

Share this post


Link to post

Nu am zis ca nu e bun CIelo, dar nu la banii aia de ordinul 3000 de euro, la 1500, hai 2000 euro unul perfect, merita, dar al 3000 de euro ai mai multe optiuni de masini mai bune din toate punctele de vedere.

 

corect, fiecare cu preferinta lui.

Ideea e ca daca te uiti in targ, la preturi de 1200E-1500E cat ai zis tu o sa vezi numai cazaturi ruginite si cu multi km...si in mare proportie cam asta vezi in targ...la banii astia si masini picate...

 

De accea i-am sugerat sa caute ceva mai bun si sa nu se incante la un pret mic pe care il da initial pe masina si apoi..

 

Am vazut chiar duminica aceasta in targ un cielo coreean (1996), cu gpl pe el, la 8000 RON, care arata pur si simplu impecabil, dar care fusese integral revopsit si avea aripi cu semnale laterale de tip nou..Chestia e ca masina arata foarte bine, dar oare de ce a revopsit-o si avea alte aripi? de aceea un eventual client trebuie sa isi puna bine intrebarea pe ce da banii...e doar un exemplu.

 

.

 

Eu unul nu pot sa spun ca m-am omorat dupa cielo inainte sa il iau, nu laud cielo pt ca sunt de abia la inceput cu el si stiu foarte bine ca la anul lui e fabricatie (2003) era deja depasit, dar stiind masina de unde o iau am preferat sa dau mai mult pe ea, aproximativ 2750E.. Poate as fi luat altceva cu banii aia, dar nu am vrut sa iau o masina de pe net sau din targ, fara a fi sigur de un istoric corect, sau cu km de peste 100 mii. La revanzare as pierde sigur, dar nu m-a interesat acest aspect pt ca am de gand sa tin masina atata timp cat va tine si ea bineinteles :D

Edited by abarth_mcm

Share this post


Link to post

Un motiv foarte bun pentru care sa iti iei o masina la bani putini (1200-1500-2000 euro) este cel pentru care masina a fost facuta initial: transportul. Mai vrei sa fie si economica, o cauti si o iei cu gaz. La suma asta, se gasesc numai masini care si-au trait viata in mare parte. Poti analiza optiunea ca o iei si o vei duce la Remat, si astfel pierderea devine (cel putin din punctul meu de vedere) acceptabila. Totul e sa gasesti echilibrul perfect intre ce cauti, ce se ofera si ceea ce ai nevoie.

 

La suma de mai sus, in care ma invart si eu, pot gasi Cielo (din diversi ani, dar cam cazute), SuperNova, poate Solenza.. Si asta numai autohtone si evident inmatriculate (ca nu vrem sa aruncam bani pe taxe, si nici pe piese de schimb scumpe, nu?). Variante aduse de afara exista "fara numar". Micra, Corsa, Polo etc, toate de acceasi varsta cu Cielo. Unele cu chiar cu ABS si/sau airbag. Dar intrucat analizez (nu zic sigur, dar analizez) optiunea de a fi ultimul proprietar al masinii, care e "subreda" dpdv tehnic (ca e veche-cielo, sau ca e dacie) si trebuie gandit si eventualul cost al unor reparatii normale (bucse, distributie, placute, ulei, filtre etc), ca nu o tii 2 luni, pana nu mai merge.

 

Cielo, cel putin din punctul meu de vedere ofera multe lucruri care, la banii astia si la perspectiva de reparatii cu cost minim, nimic altceva nu le ofera. Daciile nu au servo, nu au geamuri electrice (evident, cele din banii astia), aer conditionat au cateva. Dar astea se platesc. Si ca moft si ca reparatii cand e nevoie.

 

Iar cele din targ nu sunt termen de comparatii, pentru ca sunt numai cazaturi, cosmetizate periculos de samsari, la preturi mult peste ce se gaseste pe net, si nu merita. Am fost si m-am convins personal, regret cei 3 Lei dati la intrare :) )

 

Scuze pentru postul lung, sper sa fie constructiv

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Perfect de acord cu ce ai scris mai sus. Sub 2000E+(eventual cateva sute E), e doar noroc chior sa iei un Cielo bun, de la primu propietar, eventual tinuta si in garaj, cu istoric real, sub 100 de mii km si ne-revopsit..

Am studiat si eu piata si cam asa stau lucrurile...Si DA, in targ numai samsari sunt cu cielo, toate harbuite (silizonizate, polishate, dar cu rugina si km la greu), luate de samsari la 1000E-1200 E si revandute cu cateva sute de E in plus in targ...Ideea e ca nici lor nu le mai merge, pt ca cielo deja e greu de vandut, oamenii preferand o masina straina sau un logan chel din primii ani.

 

Un cielo mai cazut (1200E-1500E ) merge in conditiile in care te pricepi cat de cat la masini (sa mai mesteresti tu la ea), sa o folosesti in un oras de provincie (in Bucuresti la traficul de azi e imposibil sa circuli zi de zi cu asa ceva...ganditi-va cum ar fi sa mergeti 3 ore zilnic in trafic cu asa ceva...e imposibil sa reziste fara sa nu se intample ceva) si pe distante mai mici (nu sa bati tara in lung si lat cu ea)

 

Tu sti ce vrei sa faci cu masina si la ce o utilizezi...

Bafta.

Edited by abarth_mcm

Share this post


Link to post

Primul sfat concret pe care il cer.

 

Am gasit o masina, si anume ASTA

 

Ce am reusit eu sa vad:

 

-km 200.000 (+/-), ceea ce e destul de mult, la limita a ceea ce vreau eu de la un cielo, nu stiu in ce masura merge bine la scorul asta.

 

-motorul e spalat, deci ori e cosmetizata de vanzare, ori ca sa ascunda ceva

 

-semnalizatorul stanga fata pare matuit (am mai vazut la multe Cielo, nu ar fi asta deloc o prblema reala)

 

 

 

 

Cele bune:

 

-nu are rugina la pragul stang (evident, asta nu exclude existenta ruginei la cel drept, dar sa nu ma arunc)

 

-la caroserie, cel putin din poza arata ok, probabil un polish rezolva onorabil problema

 

-pretul este destul de acceptabil, daca se poate negocia mai mult de 100 de euro, poate imi permit sa montez si o instalatie de gaz (apropo, imi poate zice si mie cineva cam pe la ce suma se invarte una pt monopunct?)

 

-probabil mai are mici chitibusuri, care probabil la unele ma pricep si eu sa le fac.

 

 

 

 

Maine as vrea sa ma duc sa vad masina, si daca pare ok vorbesc si cu un mecanic sa o vada, ca la unele lucruri nu ma pricep si nu vreau sa am surprize.

 

Ce parere aveti, ca stiti mai multe ca mine?

 

Mersi

 

 

Share this post


Link to post

Motorul e spalat cu siguranta iar masina pare re-vopsita.

 

200k km n-ar fi multi pt. un Cielo koreean. Cel mai bine sa o vada un mecanic priceput.

Share this post


Link to post

Dupa parere mea :

1. Aripa stinga fata nu este aliniata cu usa, cred ca a avut ... incidente

2. Portbagajul imi cam spune ca masina a luat (cel putin) o lovitura destul de serioasa din spate

3. Din imagini nu imi dau foarte bine seama insa am impresia ca aripa dreapta fata a fost demontata.

 

Din nou, parerea mea: masina a fost lovita in mai multe rinduri (sau o data dar bine !) insa vopsirea pare OK. Daca ciocanelile nu au afectat structura de rezistenta si reparatile au fost facute cu simt de raspundere (adica putin autogen, putin chit ...) s-ar putea sa fie OK.

 

Daca mergi sa o vezi pe viu, deschide portbagajul si uita-te cu atentie in zona rotii de rezerva. De asemenea, uita-te cu atentie sub capota, in zona bateriei. Motorul arata bine insa asta nu ne spune prea multe :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...