Jump to content
Sign in to follow this  
ionut.tanase

Cielo

Recommended Posts

imi poate zice si mie cineva cam pe la ce suma se invarte una pt monopunct?

 

Da' de ce ai pune instalatie pentru monopunct? :-?

Share this post


Link to post

Masina aia e o ruptura. Pe linga banii aia de gpl, care nu-s 100, eu zic sa mai pregatesti cam cat dai pe ea minim pentru reparatii "zilnice".

Nu pot intelege ratiunea de a cumpara asa un cazan care-ti va termina nervii si banii pe care nu-i ai, in loc sa astepti sa mai strangi ceva si sa cumperi una cat de cat functionala. O mie dai, atat si face.

Ca o vezi nu e o problema, dar daca o cumperi, da. :)

 

Cine nu are ceva de ascuns la o masina pune poze clare, din fata, spate, ambele laterale, interior (cred ca vei avea si aici o supriza), nu spala motorul si nu o polisheaza.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Da' de ce ai pune instalatie pentru monopunct? :-?

Pai pentru motorul asta nu instalatie de-asta se pune? Recunosc ca neajungand in punctul de a pune o instalatie, nu am citit cu foarte mare atentie topicul de GPL, doar am trecut in revista avantaje/dezavantaje/mod intretinere si probleme frecvente. Oricum, intrebarea se vroia "Cat costa o instalatie pentru motoarele astea?".

 

 

 

Nu pot intelege ratiunea de a cumpara asa un cazan [...] in loc sa astepti sa mai strangi ceva si sa cumperi una cat de cat functionala.

 

Pai in principiu e necesitatea unei masini acum (cat mai curand) si nu cand o sa strang bani. Si factorul sentimental, dar ala e mai putin relevant. Evident ca in momentul in care o sa am la dispozitie niste bani, o voi vinde (sau da la rabla, daca nu se va putea altfel), si o sa imi iau una mai calumea. Ma gandesc ca, daca nu e cazan si nu pica nimic de pe ea, voi investi ceva in intretinere, dupa care peste doi ani sa o dau, pierzand undeva la 20% din cat m-a costat, ceea ce ar fi acceptabil.

 

 

 

 

Cine nu are ceva de ascuns la o masina pune poze clare, din fata, spate, ambele laterale, interior (cred ca vei avea si aici o supriza), nu spala motorul si nu o polisheaza.

 

 

 

Pai in pirncipiu ma duc sa o vad, nu sunt asa disperat sa ii zic omului la telefon ca i-o cumpar. Am cerut un sfat aici ca sa stiu la ce sa fiu atent la o masina (ca pana acum am vazut si mi-a sarit in ochi numai rugina, carpeli la caroserie, defecte la interior, motor care porneste mai rau ca dacia), iar acum vreau sa vad si "fineturile" la care trebuie sa ma uit. Daca ce ma gandesc eu ca trebuie urmarit impreuna cu ce imi spuneti voi se dovedeste a fi ok din punctul meu de vedere, voi chema pe cineva (mecanic care il cunosc eu sau cineva de pe forum daca se pricepe/ofera) si abia atunci s-ar putea pune problema de cumparare. Pana atunci, e studiu de piata.

 

In fine, mai astept sfaturi si sper sa apuc sa o vad. Asta sau altele.. Mersi

 

 

Share this post


Link to post

Dintr-o poza cu partea stanga, se vede ca masina nu are aripa interioara de plastic pe fata, cea protectoare.

Masina este revopsita, asta-i clar, luceste puternic :) deci probabil revopsita de curand.

 

Poza in care iti arata ca nu are rugina la aripa stanga spate - baga mana pe dedesubt si vezi ce gasesti acolo. Daca este reparata cum trebuie nu ar trebui sa gasesti rugina.

Verifica pragurile pe dedesubt, nu la partea vizibila.

Verifica pedalierul si uzura "mansoanelor".

Verifica balansul masinii prin apasare a.i. sa aiba amortizoare ok.

La suma acesta riscurile sunt maxime. De ce spun asta?

 

La o simpla verificare dupa numarul de telefon, a mai avut un anunt in 25.05.2011, in care masina "avea" 160k km si costa 1450 euro:

 

http://daewoo.anunturi-auto.4tuning.ro/anunturi-auto/masini-second/daewoo-cielo-1498cmc-benzina-10216372.html

 

Multa bafta!

Edited by Banderas_232003

Share this post


Link to post

Ma gandesc ca, daca nu e cazan si nu pica nimic de pe ea..

Te gandesti gresit.

Share this post


Link to post

Eu am vazut logan 1.4,la pretu de 1500 euro,din 2007 parca cu 168k km,fara dotari si galbena, a fost taxi dar merita fata de cielo ala care nu arata prea bine,si consuma mult!

 

 

PS:Scuze am uitat anu de fabricatie si nr de km

Edited by ZDN

Share this post


Link to post

Pai pentru motorul asta nu instalatie de-asta se pune?

 

Pai motorul e multipunct, 4 injectoare, nu e monopunct. Instalatia pentru monopunct e diferita, daca-ti iei Cielo de dinainte de 2000, tie iti trebuie si citez de la furnizor "Instalatie gpl auto, motoare cu injectie multipunct fara catalizator"

Edited by argon

Share this post


Link to post

Eu am vazut logan 1.4,la pretu de 1500 euro,din 2007 parca cu 168k km,fara dotari si galbena, a fost taxi dar merita fata de cielo ala care nu arata prea bine,si consuma mult!

 

 

PS:Scuze am uitat anu de fabricatie si nr de km

 

 

Si crezi ca se merita sa iei o asemenea masina?sari din lac in put...

nu zic, si la banii astia tot un cielo amarat iei...

Nu se merita sa iei masini atat de amarate...

 

Legat de consum..e relativa treaba...la drum intins un cielo nu are cum a consuma mai mult decat un logan. Dau exemple din practica: pe proba, cielo meu dohc(80.000km) consuma 6.7% la drum intins (mers regulamentar), iar un logan al unui prieten (logan la 20.000km, luat de nou)consuma cam 7%-7.5%( mers regulamentar). Targe si tu concluzia de aici.

Treaba se schimba in oras, unde Cielo consuma mai mult, in Bucuresti dublandu-se consumul de drum intins, ajungand la 12% sau chiar mai mult. in trafic greu... Nu i-am facut niciodata consumul in bucuresti, e doar estimativ asa ca nu dati cu paru daca cifra e sau nu realista... Poate cineva care a testat exact, sa vina cu o cifra. Pe mien nu m-a interesat consumul In bucuresti, ca nu am vrut sa ma sperii :rolleyes:

Conform prietenului meu cu loganul, mi-a zis ca in Bucuresti ii ia cam 10%-11%.

In un oras ca Bucuresti intr-adevar, nu prea e de mers cu un cielo pe benzina zi de zi din cauza consumului.

Edited by abarth_mcm

Share this post


Link to post

Baiatu e din Bucuresti,si cam sare consumu de 10~11%,eu cu 1.8 in Constanta consum cam 11~12% poate si 13% fara a/c,consuma mult,de aia mai toate cielo au gpl,dar merita si ala?

Cost instalatie,consum mai mare fata de benzina

 

Dar cum nu circulam doar pe autostrada,predomina urban si mixt,unde consumu e mare la woo. 6,7 extra urban e bine pentru benzinar,dar in oras ,o suge precum betivu vodka

 

 

Bine ala e exemplu,sigur are ceva bube,dar se repara sa zicem cu 1000 euro doar piese ,la acesti bani gasesti si masina din 2007 :| Dar cat costa sa repari cielo,tot acolo ajungi,si cu logan si cu cielo,ca si banii,fiecare face ce vrea,aici doar ne dam cu parerea :)

 

Ambele sunt amarate,de exemplu, parinti mei nu au vrut sa-mi ia o masina mai buna,costa piesele mai mult fata de woo,si pana invat sa conduc, merge si un espero,macar e dotat,dar dupa cateva luni si dupa ce i-am convins ca nu stric masina prin proasta exploatare si accidente,am ajuns la concluzia ca nu e prea bun ,consuma mult,are rugina, piesele pica,cica piesele sunt ieftine, dar cand le aduni,am ajuns pana acum la 2200~2300 euro, masina, acte,piese fara manopera,si fara benzina,pe scurt nu merita.E doar o parere personala

 

Deja trec pe cordoba tdi sau logan dci :D

Share this post


Link to post

Da, pai bucuresti o sa il cam omoare benzina la cielo daca merge zilnic cu masina.

la drum lung, consumul e mai mult decat onorabil la cielo, fiind unul foarte mic.

Legat de GPL...eu unul nu as pune...costa instalatia mult...mai trebuie si omologata...masina aia are si minim 200.000km...prea multe motive zic eu...

Pentru o masina de inceput e bun acel cielo, dar sa fii sigur ca banii care ii dai pe ea si cat mai investesti in ea nu o sa ii mai recuperezi vreodata.

 

 

P.S. : niciodata nu se va compara consumul de diesel cu un benzinar, mai ales in oras!.

Am un Citroen BX, antic, din 1986 , 1.9diesel fara turbo, 250 mii km (care sunt putini pt motoarele vechi de peugeot) iar in bucuresti nu sare de 7% consumul.

Dieselul te ajuta cu consumul in oras. In afara localitatii si un cielo tot cam atat ia.(eu unul nu am sesizat mare dif intre BX si Cielo).

Edited by abarth_mcm

Share this post


Link to post

Deci eu masina as lua-o pentru o exploatare nu chiar zilnica (probabil ceva gen 3-4 zile din 7) in oras, si cam de vreo 2 ori pe luna afara. Desi nu merg la ore si prin zone care implica bara la bara, tot nu bag in discutie Cielo (sau orice alta masina in principiu pe benzina) fara GPL. Nu sunt nici la prima masina (da, ar fi prima personala), am mers pe cateva pana acum. Dieselul ar fi superb, dar aia va fi masina de dupa cielo, cand o sa mai fie mult bani adunati (VAG-TDI) :P

 

La acel Cielo nu am mai fost, am incercat sa iau legatura cu proprietarul la telefon (cu numar ascuns, ca nu vreau sa dau nr de tel tuturor necunoscutilor), si a avut o reactie ciudata vis-a-vis de treaba asta, apoi am vazut si faptul ca masina aia avusese inainte 160.000 km (eu vazusem ca mai erau 3 anunturil a preturi similare, dar nu am avut si curiozitatea sa ma uit in ele), cateva demoralizari de aici si plus faptul ca i-am dat mesaj de pe site tipului in care ii ceream mai multe poze, mai multe detalii, si nu a raspuns, asa ca am lasat-o sa treaca.

 

O veni una mai buna :)

 

P.S.

 

Multumiri tuturor pentru sfaturi, sunt f utile si sper as se finalizeze cu achizitia unei masini bune!

 

 

Share this post


Link to post

:lavolan: Cel mai bine sa nu cumparati de la samsari,cautati sohc cu jenti de 14,eventual cu gpl si sau AC,si important cereti cartea de service a masinii.Daca o are acolo vedeti tot ce va intereseaza.Oricum pretul a scazut datorita crizei probabil ,ca de obicei Cielo si Leganza nu prea se vand de proprietari! nu au motiv! Mai ales cei cu venituri medii si care nu cauta fite ci doar ce este necesar la un autovehicul personal! Poate ca nu degeaba se mai fabrica Cielo in Uzbekistan sub denumirea de NEXIA 2.CAUTATI PE NET!

Share this post


Link to post

..ca de obicei Cielo si Leganza nu prea se vand de proprietari! nu au motiv! Mai ales cei cu venituri medii ..

Venituri medii are Gioana :)

Share this post


Link to post

Salut, postez in acest topic deoarece nu pot sa deschid un nou topic, nu stiu de ce, cred ca ar trebui sa am un anumit numar de posturi pentru a putea crea topic-uri.

Asa ca ma risc sa il dezgrop pe acesta.

Vreau sa imi iau un Cielo pe GPL in maxim 900-1000 de euro asa ca am citit toate paginile din acest topic si m-am dat peste cap, inainte sa le citesc ma oprisem la cele din Coreea, dar acum m-ar bate gandul si la cele executive facute in Romania, am inteles ca cele din RO au frane mai bune, motorul imbunatatit, roti pe 14, dar proaste la tabla si interior.

Motorul SOHC 1.5 consuma mai putin decat DOHC ? am inteles ca cielo pe GPL consuma in jur de 12-14 % urban.

Nu stiu ce sa fac, ce sa aleg?

Astept raspunsuri.

 

edit: cele din Coreea sunt facute intre anii 1994 si 1996 ? si cel din 1997 a fost facut la noi sub supravegherea celor din Coreea? sau ma insel?

Edited by balmariuz

Share this post


Link to post

Pai in avatar nu ai, deja, Cielo? Executiv pana in 1000 E nu gasesti, poate doar unul "rupt" care a facut taxi sau birjarit de firme. Teoretic, la Craiova a inceput productia (asamblarea) de Cielo in 1996. Din 2000 pana in 2004 s-au produs exe Dohc si dupa, pana in 2007 s-au montat doar motoare Sohc provenite de la Dw Lanos pt a indeplini norma E3 de poluare.

De ex, al meu (cu motor de Lanos) consuma gaz cam 12% in oras dar are instalatie de gaz secventiala.

Share this post


Link to post

Cat o fi taxa de inmatriculare la o Nexia DOHC Eur 2. Ma bate gandul la una Pe surse diferite am gasit valori diferite.

Edited by dorucioby

Share this post


Link to post

Mie mi-a rezultat o taxa de 659E, pt. motor EURO 2 (16V, 1498cmc)

Share this post


Link to post

Buna ziua, as dori cateva sfaturi de achizitie de la posesori/fosti posesori de daewoo cielo, as dori ca masina sa aiba gpl si ac. Am disponibila suma de 4500 lei.Credeti ca o sa gasesc ceva in stare buna la acesti bani? Va multumesc de raspunsurile care o sa mi-le dati si imi cer scuze daca am deranjat pe cineva.

O zi buna.

Share this post


Link to post

Sfatul meu e sa cauti ceva sanatos dpdv structural (cat mai putina rugina) cu ac si geamuri electrice functionale dar cu probleme la motor si sa-i refaci motorul. Te-ai incadra in suma asta daca ai pastra numerele proprietarului sau ar avea taxa platita, si asa stii ca te tine ceva timp motorul si nu te bagi in el într-un an, doi

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...