Jump to content
Sign in to follow this  
Indigo

GPL pe Tico si/sau Matiz?

Recommended Posts

Daca te intereasaza preturi si firme care monteaza, da-mi un PM.Am facut un sondaj de piata, deoarece sunt la un pas de a pune si eu pe Tico.\

Acum vin si eu cu o intrebare.Ce aleg intre BRC, Marini sau Bigas?

 

MAi este valabil sondajul de piata? Vreau asa ceva pentru Ticozaurul meu!

Share this post


Link to post

autom eu am Marini pe Tico,la vremea cind am montat-o (2009) era cea mai ieftina,am facuti aproape 30.000 km si nu am avut mari probleme cu ea.In oras imi consuma 8 iarna si 6,5-7 vara

Share this post


Link to post

@autom, nu mai stiu exact pe unde l-am gazduit acel studiu de piata, pret/fiabilitate...

Insa, iti pot recomanda sa montezi la serviceul unde mi-am montat eu GPl pe Ford, sunt super ok oamenii.

Cred ca este si pe acest site, user "gabigpl".

Share this post


Link to post

Multumesc mult de tot!

 

Te rog sa imi trimiti pe mesagerie datele acelui atelier...

Share this post


Link to post

Ti-am transmis.

Mult succes!

Share this post


Link to post

Daca mai intereseaza pe cineva GPL pe tico, instalatie in locul rotii rezerva, capacitate 30l ,pret care include instalatie+montaj+TVA = 1200 ron

am gasit o firma in Ghencea ,sector 6. dati un search pe google sau un pm pt detalii.

Se fac numai cu programare montajele.

Mult succes.

Share this post


Link to post

Multumesc pentru informatii!

 

Am cautat cu Google si am gasit doua:

 

1. Interg gaz

2.Autoservice GPL

 

Banuiesc ca despre ultima e vorba, nu?

Edited by autom

Share this post


Link to post

Da , cred ca ma bag si eu curand :) . Pe mine drumul la serviciu ma costa 70 ron/saptamana ceea ce e mai mult de un plin la gaz. care ar trebui sa ma duca cel putin 2 saptamani, ce s-o intampla dupa liberalizarea preturilor la gaze...vom vedea, spor tuturor.

Share this post


Link to post

Am pus instalatia pe ticozaur...

 

Butelie mica, in lateralul portbagajului ( daca se poate numi portbagaj).

 

Nota la montare 9 din 10. Aproape la superlativ dar eu sunt un perfectionist asa ca notati cu 10.

 

Inca nu mi-am facut o impresie precisa dar pare super ok. Revin cu detalii cand am.

 

La Tico am vaporizator Tomasetto AT07 care pe langa surubul de reglaj pe relanti si cel de pe furtunul care intra in carburator mai are un surub negru din plastic la care "meseriasul" care a montat instalatia a zis sa nu umblu (cica e reglat din fabrica). Cum AT07 vaporizatorul poate fi montat la motoare pana in 100 CP eu cred ca de acolo se regleaza cumva un regulator care da puterea necesara motorului pe care este montat, are cineva mai multe info?

 

 

Escat acest tip de pulmon am si eu. Meseriasul meu a zis ca din surubul de plastic de regleaza debitul de gaz pentru relanti iar de pe cel de pe furtun, puterea motorului.

 

Mi-a zis ca surubul de alama, de sus este tarat din fabrica. Ce ai descoperit?

 

Instalatia se regleaza super usor. Deocamdata stau cuminte dar o sa incep joaca... :banana: :banana: :banana:

Share this post


Link to post

Primele impresii:

 

1. Masina porneste ff frumos direct pe gaz. Asta inseamna ca debitul este destul de mic incat sa nu se incece motorul.

 

2. Am reglat pulmonul ca sa consume putin, vad ulterior daca asa s-a intamplat.

 

3. Am mutat butonul de comytare intr-un spatiu gol situat intre cele doua butoane din stanga U cel de lampi spate ceata si cel de dezaburire) Butonul are acelasi dimensiuni si parca este facut pentru locul acela.

 

4. Am modificat instalatia de benzina si am mutat electrovalva . Inainte era montata pana in pompa de benzina. Am mutat-o pana in carburator si , dupa poma de benzina am us un t din care pleaca returul. Stutul de la carburator, la retur l-am obturat. In acest fel pompa nu mai lucreaza ,,in gol.

 

5. Am reusit sa inteleg reglajele. Am si gasit un material pe net. Il postez.

 

In traducerea mea aproximativa :

 

A. strang la maxim jiglerul ( surubul) 1, cel de langa filtru.

B. Ajustez turatia de la surubul de plastic,

C. Ajustez debitul de gaz de pe furtunul aflat spre carburator.

D. refac B si C daca e nevoie

E. Daca masina este ,,lenesa,, umblu la surubul 1. Nu e cazul fiindca puterea motorului de Tico este de 35 cp iar pulmonul este de 100.

 

 

6. Urmeza o pompa electrica de Damas.

 

7. In urma reglajelor unitatea lovato se mentine pe ledul verde si uneori galben + verde.

 

 

:banana: :banana: :banana:

post-3058-051858100 1298117783_thumb.jpg

Share this post


Link to post

nenea autom cat te-a ajuns toata jucaria? ca tare ma mannca si pemine :P

Share this post


Link to post

1200 dar cu o vorba buna 1100

 

:osanale: AZH

Edited by EM!L
Nu mai cita INTEGRAL mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Oameni buni ce consumuri mai aveti la Tico pe GPL in oras?Eu mai jos de 8 la suta nu am reusit sa scot,cu toate ca i-am schimbat filtrul de aer,bujii (NGK),fise si bobina iductie noi,capac delcou Mie mi se pare ca este mult,as vrea sa scot un 6 si ceva

Share this post


Link to post

Inca nu am un calcul exact...

Share this post


Link to post

Cam asa consum am si eu, tinad cont ca il pornesc doar pe gaz indiferent de temperatura de afara si ca n-a mai vazut treapta a 5-a de cateva luni (de fapt mai mult treptele 2-3) mi se pare destul de OK.

Share this post


Link to post

Am imbunatatit fiara alba :banana:

 

1. Am montat pompa de Damans pe circuitul de benzina;

2. Am montat un comutator care mareste turatia de relanti pentru cazul in care este motorul este rece si doresc sa nu dardaie sau sa ii dau un ,,plis,, de turatie.. E util si cand sunt toti consumatorii de energie electrica cuplati.

 

Inca nu stiu cu ce spor am ,,tunat,, mogaldeata alburie...

Edited by autom

Share this post


Link to post

7 litri Gpl la 100 km a consumat... :drinkers:

Share this post


Link to post

autom o pornesti pe benzina sau direct pe GPL?Eu mai jos de 7,8 iarna nu am reusit sa scot.Pompa de benzina Damas este pusa in rezervor sau este exterioara?M-ar interesa si pe mine o asa improvizatie

Share this post


Link to post

7% urban cu pornire pe benzina. Pompa de Damas nu e in rezervor.

Share this post


Link to post

Dl Unchiul Sam are dreptate. Este plasata langa motor, in dreptul la servofrana. Cam se aude cand cloncane dar isi face serviciul ireprosabil.

 

A...vezi ca ti-am dat nr meu dar trebuie sa ma suni sa iti zic sa fie si nevasta caci ea exploataeaza masina.

 

De pornit, si direct pe gpl si pe benazina. Inca sunt in probe cu ea...

 

:banana: :banana: :banana: altceva: pompa de Damans nu este o improvizatie...

Share this post


Link to post

@autom, ii poti da in continuare cu pornirea direct pe GPL, deoarece eu, timp de 4 ani cat am avut Tico, am pornit doar pe GPL. Dupa pornire, timp de 1 minut o lasam sa mearga la relanty, si nu am avut nici un fel de problema. Cand am vandut masina mai aveam 3/4 din rezervor plin cu benzina, dar l-am informat pe noul proprietar ca benzina are ceva ani de cand este acolo :) ).

Share this post


Link to post

instalatia mea de pe Kalos nu are posibilitate de pornire pe GPL. Pe GPL trece dupa ce apa atinge 32 grade Celsius. Cred ca e mai eficient asa iarna. Vara e acelasi lucru.

Share this post


Link to post

Pe Kalos ai montata o instalatie secventiala, pe cand la Tico se monteaza una clasica, fara calculator de comanda.

Nici eu la actuala masina(Ford ca), nu pot porni pe GPL, ci numai pe benzina, dupa care trece singura pe GPL.

Share this post


Link to post

Asa e AZH dar pe benzina se incalzeste mult mai repede motorul si este esentiala treaba asta pentru sotia mea care pleaca de dimineata cu masina.

Share this post


Link to post

Nici eu la actuala masina(Ford ca), nu pot porni pe GPL, ci numai pe benzina, dupa care trece singura pe GPL.

Se pot face modificari pentru a porni direct pe GPL sau pornire pe benzina si la prima accelerare peste 2000 ture iti trece pe gaz.Cit iti consuma Ford K pe GPL?

Edited by zeama

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...