Jump to content
Sign in to follow this  
Indigo

GPL pe Tico si/sau Matiz?

Recommended Posts

@emilian_anghel, daca mergi cu Tico doar 50km/saptamana, nu se merita, de altfel sunt convins ca la nici o masina nu se merita daca mergi foarte putin cu ea.

Dar incerca sa iti mai refaci calculele la un rulaj mediu de 60/80 km/zi si o sa vezi ca este nu rentabil, ci foarte rentabil.

Edited by AZH

Share this post


Link to post

Salutare!Stie cineva un service care monteaza GPL pe tico?Sa fie cit mai ieftin.Eu am gasit pe strada Toporasi este un service destul de mare care se ocupa cu montaj GPL,cu butelie care intra in locul rotii de rezerva costa 11 mil, cu butelie laterala mica in portbagaj costa 9,5 mil.Se gaseste pe undeva mai ieftin?Si inca o intrebare pentru cei care se pricep mai bine ca mine: se poate monta-omologa o instalatie second-hand.Cei de service mi-au spus ca nu se poate,dar parca nu am incredere in ei.

 

Pentru AZH- cit iti consuma tico pe gpl in Bucuresti?

Edited by zeama

Share this post


Link to post

Se poate omologa o instalatie sh daca a fost cumparata de noua din Romania.

Share this post


Link to post

@zeama, consuma 6-6.5 in Bucuresti, si 4.5-5.5 in afara. In 10000 de km se amortizeaza investitia, merita din plin.

Share this post


Link to post
Salutare!Stie cineva un service care monteaza GPL pe tico?Sa fie cit mai ieftin.Eu am gasit pe strada Toporasi este un service destul de mare care se ocupa cu montaj GPL,cu butelie care intra in locul rotii de rezerva costa 11 mil, cu butelie laterala mica in portbagaj costa 9,5 mil.Se gaseste pe undeva mai ieftin?Si inca o intrebare pentru cei care se pricep mai bine ca mine: se poate monta-omologa o instalatie second-hand.Cei de service mi-au spus ca nu se poate,dar parca nu am incredere in ei.

 

Pentru AZH- cit iti consuma tico pe gpl in Bucuresti?

 

 

Incearca pe net la www.autoservice-gpl.ro

 

Stiam ca se poate omologa o intalatie sh atat timp cat ai un documnet( o declaratie de conformitate parca) care insoteste intalatia de noua - iti trebuie foaia asta la rar neeaparat

Share this post


Link to post

Am ales o instalatie noua la pretul de 950 ron,cu butelia de 28 litri in portbagaj lateral.Montajul a durat de la ora 7 dimineata la ora 15 cu 30 minute pauza de masa.Mi sa parut destul de mult,mecanicii au dat vina pe Tico(este prea inghesuit).Dupa montaj nu mai pornea motorul.Au mai lucrat o ora ca sa remedieze defectiunea.Au dat vina tot pe Tico (masina este veche si nu mai facea contact un fir....) desi pina atunci nu am avut niciodata cu pornirea pe benzina.Lucruri anormale pe care le-am constatat pina acum la instalatia GPL : indicatorul de nivel gaz de pe butelie nu functioneaza,relantiul este cam mare undeva pe la 1300 ture

 

serviceul unde am montat este asta :

 

http://www.agrom.ro/contact.htm

 

plusuri - par profesionisti,se ofera garantie 2 ani la instalatie,au ceva aparatura in dotare

 

minusuri - dezastru in relatia cu clientul,lipsa de comunicare,i-am intrebat ce a avut masina de ce nu pornea toti cei trei mecanici din jurul masinii s-au intors cu spatele si au disparut

 

Concluzie:am sa ma duc inapoi la ei pentru repararea indicatorului de nivel GPL si reglarea relantiului

Edited by zeama

Share this post


Link to post

Hai ca ma faceti sa rad.Sa pui Gpl pe tico.La ce consum are de 4 in oras si 3 afara sa mai pui si gaz.Si in plus pierzi si portbagajul care si asa e super mic.Asta cred ca ar fii culmea zgarceniei,GPL pe tico.Cat economie poti sa faci?Merita investitia?Eu nu pun pe cielo,care imi ia 10-11 in oras,dar pe Tico.

  • Ramane sa mai vad si scooter cu GPL, deh ''traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul''

Share this post


Link to post

dar de unde stii ca omul nu s-a saturat sa plateasca accize doamnei udrea sau doamnei ritzi?

 

eu mi-am pus gpl pe aveo si merge super!

 

indicatorul de nivel merge aiurea si la mine...e boala generala, stai linistit. mai bine mergi plin pe plin si stii cati km faci.

Share this post


Link to post

Pai sa vedem..eu cred ca se merita investitia..dar cu butelie in locul rotii de rezerva.Deja incepe sa ma sacaie gandul,onsumabilele schimbate mult mai des ca la o masina care zace prin garaje +diversele defectiuni de la starea drumurilor,hmm,inseamna ca ma transform in zgarcit?.La 85000 km intr-un an,la un consum de 5l/100,raportat la pretul actual al benzinei..va rog sa faceti voi calculele..Dupa calculele mele..numai strictul necesar pentru naveta a fost de 14000 ron/respectiv 40 ron la 242 km,intr-un an de zile!Daca il iau consumul la 5% imi da in jur de 17000 ron.Excludem taxe,serviceuri..minuni?Sper ca m-am pacalit undeva in calcule..pentru ca nu e bine.

Edited by Denied

Share this post


Link to post
Hai ca ma faceti sa rad.Sa pui Gpl pe tico.La ce consum are de 4 in oras si 3 afara sa mai pui si gaz.Si in plus pierzi si portbagajul care si asa e super mic.Asta cred ca ar fii culmea zgarceniei,GPL pe tico.Cat economie poti sa faci?Merita investitia?Eu nu pun pe cielo,care imi ia 10-11 in oras,dar pe Tico.
  • Ramane sa mai vad si scooter cu GPL, deh ''traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul''

 

:o fftopic: consum de 4% in oras? Realizezi ce spui? sa imi arati si mie un tico sau matiz care consuma 4% in oras...poate daca il impingi. Al meu matiz in bucuresti se duce in 9% lejer iar daca pornesc si A/c-ulin 10 lejer, eu cu un plin nu fac 300km in bucuresti.

Share this post


Link to post

Era vorba despre tico [-X .Inca ceva ,nici nu vreau sa ma gandescla o lovitura mai puternica in spate,cu butelia la cum se deformeaza,e jale.Oricum,parerile sunt impartite,dar mi-se pare absurd.

  • La aveo merge,e o masina care are un consum mult superior tico-ului.

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Salut @Velican Costi,

Pai si cazul in care rulezi 25.000 km/an, crezi ca merita investitia? Eu zic, DA.

Si nu este vorba de zgarcenie, ci doar de reducerea costurilor de transport, si de a nu plati taxe aiurea.

DEH, fiecare alege ce vrea.

Edited by AZH

Share this post


Link to post
Inca ceva ,nici nu vreau sa ma gandescla o lovitura mai puternica in spate,cu butelia la cum se deformeaza,e jale.

Asta ţi-au spus-o 2 vecini, nu? Rezervorul tău de benzină crezi că e mai rezistent ca o butelie Gpl?

;)

Share this post


Link to post
.Inca ceva ,nici nu vreau sa ma gandescla o lovitura mai puternica in spate,cu butelia la cum se deformeaza,e jale.Oricum,parerile sunt impartite,dar mi-se pare absurd.

 

Eu am avut accident serios. M-a busit un camion in spate, nu tare ci foarte tare!. Masina n-am mai putut sa o repar, insa instalatia gpl e montata pe actuala masina si am inlocuit doar teava de alimentare pt ca s-a gatuit.

Butelia e construita din tabla de 10 mm si probata la o presiune de 100 atm.

Rezervorul de benzina ce grosime are tabla? Se face oare si o proba la presiune??

Share this post


Link to post

Tabla de 10 mm? Aka 1 cm?

Share this post


Link to post
Asta cred ca ar fii culmea zgarceniei,GPL pe tico.

Bai nene, eu am pus GPL sh pe Matiz si am scutit aproape 200 de milioane din diferenta de pret. Asa ca mai lasa-ne cu culmile tale.

 

Tabla de 10 mm? Aka 1 cm?

De vreo 5 mm tot pare. In orice caz este mult-mult mai groasa decat tabla rezervorului de benzina.

Share this post


Link to post
... eu am pus GPL sh pe Matiz si am scutit aproape 200 de milioane din diferenta de pret ...

La plimbare sau la taximetrie intensiva ? Cred ca ar trebui sa specifici. Altfel, ambii aveti dreptate.

Share this post


Link to post

Intai sa cititi si apoi sariti la cap.Am specificat foarte clar ca este vb despre TICO.Si vb lui Tolin daca faceti taximetrie excesiva cred ca merita dar in conditiile voastre,plimbare,este culmea zgarceniei.Oricum fiecare face ce vrea cu banii si masina lui.Oricum tot raman mut,TICO CU GPL :o .MULTA BAFTA.

 

Asta ţi-au spus-o 2 vecini, nu? Rezervorul tău de benzină crezi că e mai rezistent ca o butelie Gpl?

;)

 

Rezervorul meu e sub bancheta din spate,in schimb daca montezi butelie in portbagajul Tico-ului e la 5 cm de usa portbagajului.Si in plus mai ai spatiu de o geanta de voiaj?

Share this post


Link to post

Cati litri de gaz trebuie sa bagi intr-un Tico/Matiz ca sa economisesti 5.000 L de benzina (adica vreo 1-5 de masinii echivalente) ?

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Bun, rau, asta-i sistemul meu de valori.

Share this post


Link to post
La plimbare sau la taximetrie intensiva ? Cred ca ar trebui sa specifici. Altfel, ambii aveti dreptate.

Nici una, nici alta, strict. Logic, este vorba de peste 150 kkm. Deci nu poti spune ca este culmea zgarceniei GPL pe Tico/Matiz. Iar intrebarea "in cati km scutesti 5000 lei" este valabila cand iti montezi GPL pe orice masina, nu neaparat pe Tico sau Matiz.

Share this post


Link to post

Ai venit cu un argument de 20.000 lei economie. Cat trebuie sa circuli cu un Tico (acesta era subiectul) pentru a economisi de 5x valoarea lui de piata ? Eu inteleg ca montarea unei instalatii de gaz pe el ii dubleaza valoarea (glumim), dar cineva care are bani sa bage atata gaz pentru a economisi 5.000 litri, nu lei, nu circula cu el, desi, dupa mine, ar exista o exceptie ... ati ghicit ... George Copos.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Daca lumea monteaza instalatie de GPL pe Tico,deci nemultumiti de consum,ma intreb ce ar trebui sa faca cei cu Espero sau mai curios cei cu Leganza? :-?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...