Jump to content
Sign in to follow this  
Alex.T

Tremurat In Mers

Recommended Posts

Dragi colegi va rog sa ma ajutati. [-O<

 

De ceva timp am observat ca masina tremura in timpul mersului, parca ramane fara benzina. Nu conteaza turatia (acest lucru se intampla si la 60-70 km/h in treapta III). Uneori ma "scutura" destul de violent.

Astazi am fost la service si au facut unele teste: pus tester, schimbat bujii, schimbat "rotita" aceea care tine cablul de acceleratie intins insa fara rezultat. Tin sa precizez ca nu s-a aprins vestitul beculet galben. Masina nu este loganita si vede destul de des 80 km/h cu treapta II, are putin peste 9000 de km, nu merg cu ea cu rezervorul gol, iar benzina nu bag decat dintr-un singur loc (efix 95)

 

Mi-au spus ca nu stiu ce are si m-au chemat si maine la service. :wallbanger:

 

In speranta ca ma veti putea ajuta (orice idee este binevenita) va multumesc anticipat. :osanale:

Edited by mazzy4you

Share this post


Link to post

Salut,

Vad ca esti din pitesti... faci cum crezi ins aeu am scris siaci pe forum ceva legat de serviceul din pitesti

 

Acum ca sa fiu ontopic.. din cate am citit pe forum pe motoru de 1.2 este destul greu sa aprinzi beculetul galben... dar cu tremuraturi si lucruri deastea in mes ... este destul de ciudat.

 

Un sfat din partea mea ar fi sa mergi intr-un alt service mai suna si intreaaba si la alte service-uri daca au intilnit problema si la alte persoane.

Urmareste topicul poate mai este cineva pe aici cu acceasi situatie

Share this post


Link to post

Acum cautam pe forum sa vad daca mai gasesc ceva.

Cat despre alte service-uri... e putin mai dificil pentru ca trebuie sa ajung si la serviciu si daca se pune problema sa las masina acolo trebuie sa mai merg cu un prieten ca sa am cu ce sa ajung acasa.

Deocamdata o sa insist pe AWP si daca tot nu reusesc sa-i dea de cap cel mai probabil o sa urmez sfatul tau.

 

LE: Vezi ca se vorbeste despre o intalnire sambata la stadion, iar daca esti interesat te asteptam cu bratele deschise. :)

Edited by mazzy4you

Share this post


Link to post

Încearcă să schimbi benzina.

Efix e uneori recomandată, aleori hulită. Eu am avut probleme cu ea (e adevărat, nu de genul ăsta).

N-am de ce să afirm că asta ar fi problema, dar... încearcă şi cu altceva. Nu te costă nimic.

 

PS: poate ai sindromul invers "beculeţului galben" (prea puţină calamină de la atâta efix :) )

Share this post


Link to post

Masina asta nu a vazut decat efix in 9000 de km. Schimbarea benzinei o sa ramana printre ultimele alternative. pana acum nu am avut probleme cu ea. Oricum multumesc pentru sfat.

Share this post


Link to post

Cine ti-a zis ca-i de la benzina ? De la bujii nu poate fi ?

Share this post


Link to post

Ma bag si eu in vorba, ca la ora asta...

De frica "loganitului" oamenii pare ca s-au apucat de extrema cealalta. As zice si eu vorba aia de duh cu "nu's daca v-am spus, deci va repet", dar nu ma pricep, deci nu-mi permit :)

Totusi...

Daca voi aveti impresia ca o masina "entry level", "low cost", cum-vreti-sa-i-spuneti este facuta sa "prindeti" destul de des 80 la ora intr-a doua", va inselati amarnic! Nu ma pricep, dar bunul simt spune ca orice lucru are limitele lui si la asta asta cu simtu' imi pot permite sa-mi dau cu parerea (no comment :) )

Daca tu pui o benzina de oras, pe o masina stock facuta pentru un regim mediu (chiar daca e de 1,2 zbarnaiala caracteristica necesita ceva educatie la picior) si ii dai in goarna nici-nu-vreau-sa-ma-gandesc-cate-ture "foarte des", apoi nu vad de ce te plangi.

Revin la o opinie mai veche: problemele de instabilitate a mersului motorului (asta ca sa terminam cu misfire si alte povesti) apar nu numai la subturare, ci si la supraturare! Ce-ar fi sa ne apucam de un mers... echilibrat?

Share this post


Link to post

@AB Destul de des nu inseamna ca vede in fiecare zi. La sfarsit de saptamana mai ies in afara orasului si atunci (in momentul in care depasesc ii mai dau si turatiile acestea astfel incat sa termin repede depasirea si sa nu fiu nevoit sa schimb treapta in timpul depasirii. Exemplul pe care l-am dat a fost ca sa intelegeti ca nu o "loganesc".

 

 

LE: Acum plec la service. Sa vedem ce se mai intampla...

Edited by mazzy4you

Share this post


Link to post
Revin la o opinie mai veche: problemele de instabilitate a mersului motorului (asta ca sa terminam cu misfire si alte povesti) apar nu numai la subturare, ci si la supraturare!

... si care ar fi motivul ?

Share this post


Link to post

Revin la o opinie mai veche: problemele de instabilitate a mersului motorului (asta ca sa terminam cu misfire si alte povesti) apar nu numai la subturare, ci si la supraturare! Ce-ar fi sa ne apucam de un mers... echilibrat?

 

 

Eu am 28100 de km, pana acum nu am avut nici o problema cu motorul, nici bec aprins, nici tremurat de motor nimic si sincer rar cand schimb sub 3000 rpm.

Am schimbat treapta deseori la 6000 - 6100 rpm, autostrada Pitesti-Bucuresti facuta cu 170-175 Km/h de atatea ori.

Benzina CO95/Petrom am pus de cand am luat-o pana azi.

Eu nu cred ca turatia ridicata pune pobleme serioase acestei masini.

 

LE: Vezi ca se vorbeste despre o intalnire sambata la stadion, iar daca esti interesat te asteptam cu bratele deschise. :)

 

 

La ce ora?

Edited by samyx

Share this post


Link to post
...Am schimbat treapta deseori la 6000 - 6100 rpm, autostrada Pitesti-Bucuresti facuta cu 170-175 Km/h de atatea ori...

La perle mai zambim si noi ingaduitori insa sa fim seriosi ...6000-6100 rpm, 175 km/h in mod repetat, suna a fabulatie. Asta in niciun caz nu poate constitui o recomandare, un motor forjat la limite nu poate concura intr-un top al fiabilitatii.

 

Eu unul ma mentin in plaja de turatii 2000-3000 cu schimbari de viteze la 3000 am turat-o la 4000 pe vreo 10 km cand am facut 8000km...turatii ridicate si viteze la extrem le-am atins cu totul ocazional nicidecum nu am facut din asta o maniera de mers, la urma urmei nici nu prea avem unde sa ducem viteza la limita pe drumurile romanesti. Ramane adevarat mottoul cuiva de aici care mentioneaza ceva de genul "sa nu conduci mai repede decat iti poate zbura ingerul", chiar daca acolo viteza mentionata e trecuta de 200 km/h.

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Tocmai m-am intors de la service insa fara masina. A ramas la ei sa-i schimbe injectoarele ca "poate de acolo este problema". Pe tester nu apare nicio eroare.

 

:o fftopic: Am si un repros: ca sa ajung la cel mai apropiat mijloc de transport in comun a trebuit sa merg pe jos cam 2 km in conditiile in care pe acest traseu nu exista trotuar. Macar puteau sa roage pe cineva sa ma duca si pe mine, nu neaparat acasa, dar macar pana la o statie de autobuz.

 

@samyx vezi aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...80&start=80

Share this post


Link to post

Ce urat suna acest "poate" e la fel de urat ca si mentionarea "serviceuri romanesti".....sper sa ti-o recuperezi in buna stare.

 

... La sfarsit de saptamana mai ies in afara orasului si atunci (in momentul in care depasesc ii mai dau si turatiile acestea astfel incat sa termin repede depasirea si sa nu fiu nevoit sa schimb treapta in timpul depasirii...

E o mica controversa aici, de ce nu retrogradezi o treapta la depasire sa vezi atunci resurse in ceea ce priveste repezeala depasirii si bineinteles turatii pe masura.

Share this post


Link to post
La perle mai zambim si noi ingaduitori insa sa fim seriosi ...6000-6100 rpm, 175 km/h in mod repetat, suna a fabulatie. Asta in niciun caz nu poate constitui o recomandare, un motor forjat la limite nu poate concura intr-un top al fiabilitatii.

 

Eu unul ma mentin in plaja de turatii 2000-3000 cu schimbari de viteze la 3000 am turat-o la 4000 pe vreo 10 km cand am facut 8000km...turatii ridicate si viteze la extrem le-am atins cu totul ocazional nicidecum nu am facut din asta o maniera de mers, la urma urmei nici nu prea avem unde sa ducem viteza la limita pe drumurile romanesti. Ramane adevarat mottoul cuiva de aici care mentioneaza ceva de genul "sa nu conduci mai repede decat iti poate zbura ingerul", chiar daca acolo viteza mentionata e trecuta de 200 km/h.

 

 

Nu am recomandat nimanui sa merga ca mine. Eu doar am spus cum am condus eu si ca nu am probleme cu masina!!

Si legat de metafore... te invit sa facem o tura pana la bucuresti...si poate intram in lumea fabulelor.

 

P.S. Benzina o platesti tu.

Share this post


Link to post
Ce urat suna acest "poate" e la fel de urat ca si mentionarea "serviceuri romanesti".....sper sa ti-o recuperezi in buna stare.

 

 

E o mica controversa aici, de ce nu retrogradezi o treapta la depasire sa vezi atunci resurse in ceea ce priveste repezeala depasirii si bineinteles turatii pe masura.

 

 

 

Pai ca sa depasesc cu treapta II si sa ajung la aproape 80 km/h normal ca retrogradez. Doar nu sunt nebun sa merg la drum intins cu motorul turat asa. :)

Share this post


Link to post
... si care ar fi motivul ?

 

Una la mana ca, spre deosebire de "subturare", notiune care implica faptul ca mergi asa in regim constant, "supraturarea" o percep mai degraba in sensul pentru care am facut observatia catre initiatorul topicului, adica reprize fortate. In timp ce intr-un regim stabil, ma astept ca un sistem sa se comporte decent in anumite limite (sa zicem ca aici ar fi vorba de un interval de turatie 2000-6000), intr-unul tranzitoriu, pentru masini din gama asta de "valoare", eu zic ca nu se poate scoate prea mult in ceea ce priveste "placerea" motorului de a functiona asa. Sa depasesc intr-a 2-a si sa ajung la 80, presupune sa ma apuce pandaliile sau sa fie o situatie exceptionala, dar asta nu poate fi nici pe departe o "practica curenta". Daca totusi este, atunci tocmai asta zic eu ca nu-i place motorasului unei masini de genul asta.

In concluzie, motivul ar fi regimul tranzitoriu ce produce arderi proaste.

Consecinta ar trebui sa fie tot depuneri pe ici, pe colo ce ar conduce la o functionare neregulata.

Repet, nu stiu cum se traduce asta referitor la motoare si e posibil sa fie o parere... proasta.

Numai ca la fel de bine pot da si eu exemple din... practica mea :) Numai ca cu exemple nu se demonstreaza teoria, ci doar se poate infirma. Cum e de exemplul meu in raport cu mersul... subturat :D

Share this post


Link to post

Astazi pe la orele 17 am fost sa-mi iau masina de la dealer. Din pacate nicio schimare. Astazi testele s-au facut pe injectoare (au schimbat 2 randuri). Am plecat de la ei fiind chemat luni sa mai verifice si alte componente ale motorului (mi-au spus ceva si de EGR daca am retinut eu bine). Le-am propus sa verifice si pompa de benzina dar au zis ca aceasta este printre ulimele care vor fi verificate in caz ca nu gasesc problema.

 

Seara cand am plecat de la serviciu mi s-a aprins chech-ul insa cred ca acest lucru s-a datorat unei erori de-a lor pentru ca nu am sesizat nicio schimbare in functionarea motorului.

 

Off topic mai am o nelamurire: benzina consumata in testele lor cine o plateste? Astazi au facut aproximativ 50 de km.

Share this post


Link to post

La mine treaba sta cam asa:

pentru a obtine maximul de performanta o depasire de la 80 Km/h se incepe de preferat cu treapta a 2-a, a cutiei de viteze, lasand motorul sa "urle" pana cand acul vitezometrului ajunge la 110 km/h dupa care restul se vor parcurge în treapta a 3-a...etc

 

Eu am motor de 2L...aici se vorbeste de 1,2...sunt si alte rapoate ale cutiilor de viteza, dar la baza ideea e cam aceeasi. Nu o tin in limitare (~7000rpm) tot timpul...dar in 6000 mai sta... :D

 

Nu mai stiu la 1.2 la cat e puterea maxima; probabil tot in jur de 6000rpm. Daca producatorul a dat cifrele alea, nu inseamna ca o sa-ti moara motorul daca te duci de cateva ori spre zona aia.

Share this post


Link to post

Din cate stiu eu e la 6500 limitarea. Insa nu am turometru si nu stiu cate turatii are in treapta II la 80 km/h.

Share this post


Link to post

In a doua la 80 cred ca e pe acolo...te poti afunda un pic mai mult in pedala...si vezi la ce viteza taie gazul, sa nu mai ajungi si alta data acolo.... :D

Share this post


Link to post

Am ajuns o data la 90 dar nu am insistat. :)

Share this post


Link to post

Sorinel, m-ai spart :)

Mi se face parul de maciuca numai la ideea de a avea 80 Kmph in a 2-a, ce sa mai zic de a baga intr-a 2-a la viteza asta ca sa... accelerez. Nu mai zic ca e o deosebire intre masini si motoare, care ma face sa ma minunez si mai tare.

Sincer, n-am intalnit niciodata in trafic o situatie in care sa fiu nevoit sa depasesc in stilul asta. Eu zic ca e o interpretare gresita a ideii de depasire accelerata.

Singura data cand am tras in a 2-a, a fost cand am vrut sa vad cam cum s-ar face testul de 0-100 Kmph, numai ca a trebuit sa iau piciorul de pe acceleratie ca se terminase portiunea dreapta. Era pe la Valea Doftanei :D

Share this post


Link to post

Colega >mazy4you<.Din curiozitate cat iti consuma (daca mergi turat ).Apropo ai facut reset ECM vreodata ?.Incearca ,eu am facut si mi se pare mai ok masina .Succese ,si anuntane ce sa descoperit la a ta.

Share this post


Link to post

Nu am spus ca merg mereu turat. O turez numai la nevoie, in rest merg absolut normal cu ea. Consumul estimat este de 9-9.5 in oras.

Share this post


Link to post

3000 rpm inseamna turat pentru unii care uita ca 4000 rpm inseamna 1/2 din plaja acestui motor, iar la 4400 rpm ti se ofera cuplul maxim.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...