Jump to content
Sign in to follow this  
marcos_32

Modul Tractare Aveo

Recommended Posts

salutare. sunt nou pe aici si nu stiu dak ma adresez unde trebuie. am un aveo din 2007,1.4,16V,sedan. am mare nevoie sa-mi cumpar si sa-mi montez un modul de tractare(carlig+inst. electrica). ajutati-ma cu informatia unde as putea gasii. am mare nevoie de acest modul pentru ca trebuie sa merg in germania sa-mi aduc rulota. :osanale: :osanale: :osanale:

Edited by Mircea
Nu mai folosi limbaj irc!

Share this post


Link to post

Colega .Numai la reprezentante ,poti monta carligul .Dupa cum se misca mecanicosii ,va dura .

Share this post


Link to post

are cineva idee la ce pret se ridica? la cat sunt de jepcari astia de pe la noi... ma gandeam si la varianta sa merg la chevrolet in germania sa-mi pun,dar eram curios sa stiu si un pret de pe la noi sa am ca termen de comparatie

Share this post


Link to post

Cred ca ai sa iesi mai ieftin in Jermania.

Share this post


Link to post

Fratilor,am innebunit...am sunat la reprezentanta chevrolet,mai concret la gtt, unde am cerut un pret ptentru modul tractare. Raspuns: il aduc pe comanda in 10 zile si costa "doar" 1367 ron - fara montaj. X( oare astia sunt chiar jepcari sau am eu o problema ?

Edited by Mircea
Majuscule te rog.

Share this post


Link to post

Pai eu ce ti-am spus?! In Ro te rup astia. Vezi in jermania dar atentie la omologare (nu stiu exact care e procedura legala).

Share this post


Link to post

Pai mai trebuie omologare daca monteaza carligul la reprezentanta Chevrolet(in germanica )?.Bai frate ce preturi ,pai te ajunge la 1500 lejer.

Share this post


Link to post

Cand mi-au spus pretul am crezut ca ma iau la misto si am intrebat ca prostul de 2 ori. Ok il montez in Germania si ma costa 178 euro cu totul. De ce omologare in tara la RAR? Adica "meseriasi" nostri nu au incredere in omologii lor germani? Pai nu tot aceeasi baza de aprovizionare au? Si unii si altii sunt ai GM. Sau aici vine vorba de bani si jepcarii nostri nu stiu cum sa-i mai faca? Un lucru imi este foarte clar:chiar imi este scarba de tara asta in care traim. In loc sa ne usuram munca,noi mai rau ne inpotmolim ca de trebuiesc sa mai traiasca si alti vreo 6-7 ghertoi pe carca noastra. IMI ESTE SCARBA DE ACEST SISTEM DE RAHAT.

Share this post


Link to post

Colega >Marcos <,daca montezi carligul pune te rog o poza si binenteles pretul .Multam :osanale:

Share this post


Link to post

Stai cuminte. Produsul trebuie sa fie omologat atat! Ca omologarea este facuta de RAR sau de TUV e tot un drac. Nu trebuie sa omologhezi la RAR montarea carligului pe masina, intrucat masina este prevazuta din fabricatie cu sarcina de remorcare.

Share this post


Link to post

Buuun. Deci aici era topicul despre stanga de remorcare. Doresc sa stiu si eu , daca se poate , daca are cineva asa ceva sa stiu si eu cum arata. Doresc sa imi pun nu ca as tracta ceva pe viitor ( sau poate mai stii) ci contra proastelor din trafic si handicapatilor care nu pastreaza distanta de siguranta fata de masina din fata. Uite asa , sa le intre mangealâcul in radiator. La dacie aveam... mama ce bun era.

 

Revin: daca exista poze cu asa ceva , cum arata pe ce se prinde, cum se prinde ( sudura, suruburi , bolturi ) cat de lung este, e demontabil sau nu... etc. Cu cat mai multe detalii cu atat mai bine.

 

Va multumesc.

Share this post


Link to post

Salut, din cate stiu eu carligele de remorcare Bosal sunt si omologate si printre cele mai bune, mai nou am inteles ca trebuie sa fie si demontabile obligatoriu. Uite un link util: http://www.catalogue.bosal.com/pages/index...ve_settings=off Sper sa nu se considere reclama. O zi buna. :thumbl:

Share this post


Link to post
Buuun. Deci aici era topicul despre stanga de remorcare. Doresc sa stiu si eu , daca se poate , daca are cineva asa ceva sa stiu si eu cum arata. Doresc sa imi pun nu ca as tracta ceva pe viitor ( sau poate mai stii) ci contra proastelor din trafic si handicapatilor care nu pastreaza distanta de siguranta fata de masina din fata. Uite asa , sa le intre mangealâcul in radiator. La dacie aveam... mama ce bun era.

 

Revin: daca exista poze cu asa ceva , cum arata pe ce se prinde, cum se prinde ( sudura, suruburi , bolturi ) cat de lung este, e demontabil sau nu... etc. Cu cat mai multe detalii cu atat mai bine.

 

Va multumesc.

Pentru ce vrei tu mai bine iti pui 2 bullbar-uri. Unul in fata si unul in spate. :D

Share this post


Link to post

... unite intre ele pe deasupra, pentru orice eventualitate.

Share this post


Link to post

ce zicea tolin, sa iei cu deformare controlata ca sa absoarba socul. :P

Share this post


Link to post

Pe Dacie aveam si bullbar ( de dacie 1304) care concomitent era si suport pentru proiectoare (HELLA, doua de 75 W ,Halogen). Dar la Dacie , daca te lovea mai zdravan in fata o strambai de lonjeroane. Ma intreb , desi imi cam dau singur raspunsul , EXISTA BULLBAR PENTRU AVEO ? Nu ca as vrea sa imi pun ,ci pura curiozitate.

Share this post


Link to post

Stiu si despre carlig si despre bara, dar avand in vedere scopul declarat: pas :)

 

N.A. Tudorica nene, esti periculos mai rau ca... o blonda :D

Share this post


Link to post

Totusi , serios vorbind acum , stie cineva cum se prinde acest carlig , ce sisteme are, demontabil sau nu ? Chiar ma intereseaza sa pun. Azi , pe IVECO , si-a dovedit utilitatea si chiar vreau.

Share this post


Link to post

Si-a dovedit utilitatea in sensul ca a intrat azi una cu un Passat in mine si si-a spart radiatorul in stanga. Masina pe care o conduceam (IVECO DAILY) 35C13 nu avea nimic! I-am zis: " Draguta. mai mergem la politie ? Daca da astepti dupa ine vreo 5 ore deoarece am reparatii de efectuat pe teren la utilaje. Daca vrei poti veni cu mine sa dai la baros la bolturi". A zis ca are CASCO , o face pe casco ca asa a gasit-o in parcare...nu i-a mai trebuit...bla bla... Deci ajuta :mrgreen: > :) > :)

Edited by tudor2402popescu

Share this post


Link to post

Daca acest eveninent s-ar fi intamplat in germania, acum erai bun de plata... Si nu mai radeai asa ironic de paguba altuia! Afara, (in germania stiu sigur) este interzisa "purtarea" nejustificata a carligului de remorcare, tocmai pt a minimaliza pagubele produse de coliziuni minore. Deci in cazul tau, asiguratorul german te punea la plata unui radiator, care probabil nu ar fi fost afectat daca nu era carligul!

Share this post


Link to post

OFFTOPIC: Aici suntem in Romania. In Germania, soferii sunt strict atenti la trafic nu la mobile, la cai verzi pe pereti. Amenzile pentu astfel de greseli , cu telefonul mobil sau alte prostii sunt aspru pedepsite acolo ,si nu numai ( Austria , Italia, Franta, Rusia, Ungaria - la fe de tare pedepsesc aceasta neatentie). Nu eu am obligat-o sa nu respecte distanta minima de siguranta. Era atenta la telefon si nu a vazut ca in fata eram eu. Singura chestie a fost ca bara IVECO ului a fost stropita de antigel. Decizia de a nu merge la politie pentru constatare si alte muste din astea a fost a ei. Eu aveam treaba cu gramada, deci oricum de ea nu. Trebuia sa stea sa astepte. A , daca era vina mea, atunci imi asumam intreaga raspundere.

ONTOPIC :D eci, are cineva poze sau un prospect sau o schema de montaj , aspect ,lungime?

Edited by tudor2402popescu

Share this post


Link to post

Off: Inteleg ca te cam urmaresc gagicile... Ai grija, sa nu apara una cu un tractor :D

Share this post


Link to post

Am vazut vineri un Aveo cu -Modul Tractare- . Nu se vedea ce marca era(modulul).

Nu este necesara decuparea barii de protectie spate. Intra perfect mascat in spatele barii.

Nu stiu pretul.

Share this post


Link to post

Am vazut vineri un Aveo cu -Modul Tractare- . Nu se vedea ce marca era(modulul).

 

Daca`l mai vezi ,fai o poza .Nu de alta ,dar ne-ai facut curiosi :) )

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...