Jump to content
Sign in to follow this  
sarbocul

Captiva - Impresii, Probleme

Recommended Posts

Da da, hai pe seara sa o diagnosticam :D

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

multumesc ptr invitatie ; cam naspa ptr mine caci intalnirile sant numai joia ; nu putem organiza ceva , poate mai restrans , sambata ?

Share this post


Link to post

Sa nu il lasi pe Tommy sa o testeze, ca o subtureaza :P

Share this post


Link to post

Asa, salutari in primul rand!

 

Am citit tot acest topic si parerea mea este ca nu ai luat nici o teapa. De ce? Simplu, ai comandat o masina si acea masina a venit in dotarile si specificatiile cerute.

Ai semnat un contract, acolo trebuiau sa fie trecute: marca, tipul, nivelul de echipare (nu neaparat codul masinii!), neaparat VINul (prietenii stiu de ce!).

Cand ai fost la dealer sa te informezi, acesta (presupun) ca ti-a dat o foaie cu ce are pe ea Captiva? Ai ales de pe acea lista varianta de echipare dorita de tine? Daca da, asta este.

Scuza-mi tonul, cam drastic poate, dar nu inteleg unde este problema! Dealerul ti-a vorbit de o masina, iar tu ai semnat pentru altceva? Te rog, da-mi cateva amanunte aici.

 

Captiva este chiar o masina ok, pretul este corect, calitatea ok, s-a vandut si se vinde bine, are un motoras foarte interesant (cel de pe Lacetti la care au pus geometria varibila!). Poate era nevoie in alegerea ta de o cutie automata de viteze, dar pretul era mai mare cu 2000+ euro. Se mai lasa si timoneria de la schimbatorul de viteze, cutia de viteze de pe Captiva este una de conceptie noua, nu ceva preluata de la vreo motorizare pe benzina. Daca persista, sus pe ei in service!

 

Proiectoarele si eu le gasesc un pic inutile, cu niste becuri de faruri adevarate, nu ar trebui sa ai probleme!

Computer de bord? Nu e cine stie ce computer pe toata gama Chevrolet, dar... e chestie de gusturi.

Boxe? Eu personal nu pot sa fac diferenta intre 6 si 8 boze, poate sunt mai surd de felul meu :)

 

Am condus Captiva, cam toate variantele, iar cea cu manuala... ce sa zic, e o usoara lipsa de confort, dar te obisnuiesti!

 

Captiva se asambleaza in acelasi loc ca si Antara, pe o linie de fabricatie paralela! Deci, diferenta este doar de design si cateva materiale, crede-ma, m-am dat cu amandoua, as alege Captiva fara sa clipesc.

 

Jeepul Compass, pare ok pentru cineva caruia ii plac acele TAIETURI din bord, mie unul nu imi plac.

 

Pana la urma, daca o vezi in negru, fa-i o sfeshtanie sa alungi duhurile rele (glumesc, pace!)

Inca ceva. Daca o vinzi acum, la cateva mii de km, o sa pierzi o gramada de bani! Eu zic sa o iei la ture un pic prin tara, sa va mai cunoasteti, sa mai comunicati, socializati, poate se leaga pana la urma relatia asta :)

 

Da-ne cateva poze sa ne edificam. Cealalta masina a ta este Skoda Octavia sau nu am citit bine? Cum spunea si Mircea, la ce turatie schimbi treptele? E important pentru buzunar si pentru feelingul tau.

 

Scuze de lungimea postului si de sarcasmul absolut accidental.

Share this post


Link to post

Am citit si eu "problemele" tale cu, Captiva si am cateva nelamuriri:unde ai tu atat plastic?Sincer nu are nici mai mult,nici mai putin decat cocurenta,chiar din contra Mitsubishi Outlander este mult mai plasticos.Oricum,materialele de pe Captiva sunt de calitate,placute la atingere.E drept tu ai cumparat cea mai ieftina versiune, eu am optat pentru una mai dotata, interor piele,8boxe delux,senori de ploaie, lumina ,etc.Mie unul mi se pare ok masina, adica la fel de ok ca si Santa Fe cu interior de piele,sau orice masina vrei tu la banii astia.

Apropo mai zicea cineva ca,Captiva este un fel de Logan, atunci Santa Fe,Outlander, Jeep care sunt mai ieftine ce sunt? Dacia 1310?Diferentele intre modele la preturile asta sunt destul de mici,ele formeaza grupa medie de SUV,adica nu au treaba cu segmentul Premium.Normal ca fata de Q7 sau X5 are materiale mai ieftine pentru ca si este mult mai ieftina! Nu compari o masina de 30.000-33.000 cat e o Captiva cu un Q7 de 60.000 eur.

 

In legatorul cu motorul, eu sunt foarte multumit, asta pentru ca stiu pe ce dau banii oare?Nu stiu ce iti doreai tu de la Captiva, insa nu e masina de liniute sau de cruse.Este mai mult decat decenta cu 100km/h in 10.6 sec, adica mai rapid ca Santa Fe 2.2 sau Touareg R5.

 

Una peste alta, Captiva este o alternativa la Santa Fe,Outlander,Kia SportAge si alte SUV-uri ce se incadreaza la 30.000-33.000 eur, ce are ca plusuri, cel putin pentru mine pentru ca de aceea am cumparat-o : asamblarea excelenta,materiale de buna calitate si un design curat care imi place foarte mult.

 

Poate ne pui si noua niste poze si ne dai mai multe detalii despre modelul tau pentru ca nu am vazut/testat nici-o Captiva coaja si sunt curios de unde vin diferentele de genul acesta.

 

Apropo, daca chiar vrei sa ii reprosezi ceva, ii poti reprosa suspensiile putin cam tari pentru gropile noastre,dar care asigura o dinamica(apropo eu am suspensii reglabile electric pe ea cu senzor de grutate).

 

 

Sper sa nu te superi pe mine, dar mai de zis ca e mare si ca 4x4 si tie nu iti palce asa :) Acum intre noi fie vorba tie chiar iti trebuie SUV?Sau macar iti doresti unul?Sau visezi la Range Rover Sport sau Q7 W12 si iti cumperi Captiva coaja si esti suparat ca nu ai piele,navi,lemn si 500CP?

 

 

Intrebarea ta cu Daewoo SUV sau alte aberatii de genul :D aewoo a fost cumparat de Chevrolet care face parte din GM unul dintre cei mai mari producatori (a fost pe locul 1 a mai cazut o pozitie sau 2 dar mereu in top),companie care are o cifra de afaceri si produce mult mai mult decat Renault ,PSA sau alti prodcatori Europeni.

 

Sunt singur ca decat o Captiva noua iti puteai lua linistit un Touareg SH sau X5 si atunci ai fi avut parte de feed-backul care il vrei(da, sunt sarcastic).

Share this post


Link to post
...Daewoo a fost cumparat de Chevrolet care face parte din GM unul dintre cei mai mari producatori (a fost pe locul 1 a mai cazut o pozitie sau 2 dar mereu in top),companie care are o cifra de afaceri si produce mult mai mult decat Renault ,PSA sau alti prodcatori Europeni.

 

GM detine pachetul majoritar la GM Daewoo Auto & Technology (GM Daewoo sau GMDAT) iar masinile se vand sub numele de chevrolet sau suzuki.

Share this post


Link to post
AJUTOR !

imi trebuie urmatoarea info :

 

- pe capacul de la motor ( plasticul care acopera ) scrie VCDI 16 V

- in talon scrie SOHC 2.0 , Captiva , 110 KW

 

ce inseamna , de ce sant diferente ?

 

16 valve nu inseamna automat 2 axe cu came (DOHC), desi asa se intampla in cele mai multe cazuri.

Tu ai un singur ax cu came si 4 supape pe cilindru.

Asta te-a derutat?

Share this post


Link to post

multumesc ptr info ;

cat de curand am sa vin si cu un mail cu clarificari ref la Captiva - asa cum o vad eu

Share this post


Link to post

cam tarziu , dar iata concluziile mele ( dupa cca 6.000 km ) :

 

- Chev Captiva - din familia Daewoo nu are nimic in comun cu ceea ce te astepti de la un SUV 2008 ; parerea mea : Daewoo tot Daewoo ramane , adica o marca slaba de masini ; poti sa-i faci orice

- plina de plastic ieftin ; asa cum am mai spus : parca e un Tico mai mare ; Tico = o masina care ar trebui interzisa

- ]cutia de viteza / schimbator- si acum intra f greu in viteza ; e un cosmar in trafic , cand trebuie sa bagi I , II .

- usile[/color] : cand le inchizi mai tare se aude un sunet spart - gol ; iti da senzatia de coaja de ou la un posibil impact ( = Tico )

- motorul[/color] : 2,0 diesel , 150 CP = f mic si pricajit ; abia trage ; i-am facut o re-softare si acum am 185 CP si 4OO NM

 

MAI CONTINUI ?

 

DUPA PAREREA MEA : ACEASTA MASINA E O TEAPA ! CU / FARA PROIECTOARE , CU / FARA CLIMATRONIC , CU / FARA ... ; UNUI DAEWOO POTI SA-I FACI ORICE , TOT DAEWOO RAMANE

Edited by Mircea
Reciteste Art. 2.6 din Regulamentul forumului!

Share this post


Link to post

Mai prietene, inainte s-o iei n-ai vazut-o? N-ai mers cu ea? N-ai facut drive test?

Unde ai facut resoftare si cat a costat?

Share this post


Link to post

vazuta din afara , masina arata bine , n-am ce zice

nu am facut drive test

 

resoftare : super multumit , 325 eur

Share this post


Link to post

325 de euro ca 325 de euro, dar unde ai facut-o?

Nu te supara pe mine, dar stii cum ai facut tu? Ca cei care si-au luat logan in 2005 platind avansul dupa ce au vazut pozele! Ca fapt divers, eu cand am luat lacetti am facut 4 test drive-uri cu lacetti, 2 cu megane, 1 cu fiat linea, 1 cu ford fusion, 1 cu astra clasic, 1 cu hyundai accent, toate in interval de 2 luni. Au urmat apoi alte vizite la showroom-uri, la service-uri, telefoane "misterious client" etc etc. De ce? Simplu: nu-mi cumparam o pereche de pantaloni ci o masina, in care trebuia sa ma simt bine, sa fie safe etc etc.

Sa stii ca nu-ti impartasesc parerea, in multe situatii masinile coreene si daewoo/chevy in mod particular bat la fund ca nivel de dotari, calitate si fiabilitate multe masini europene. Discutand de suv-uri, unde experienta mea nu e extrem de vasta (nu-mi plac), dar am condus cateva, pot sa-ti spun ca new santa fe sta muult mai prost decat captiva la nivelul finisajelor. Am mers de 2 ori cu captiva, dar nu am gasit in ea muchii taioase cum am gasit in santa fe. Iar mie personal modul in care este conceput bordul la captiva imi place, dar asta tine de gusturi.

Share this post


Link to post

325 eur - cum ti se pare pretul ? calitatea e garantata ; daca vrei , poti sa faci un drive test cu Tico-ul meu cel mare sa vezi diferenta

- unde ? : un prieten bun , priceput si pasionat

 

nu ai dreptate cand spui ca m-am grabit : de unde sa stiu eu ca motorul de 2,0 , 150 cp e puturos ptr masina asta ? de unde sa stiu ca intra greu in viteze si dupa 6.000 km , de unde ... ? nu au avut la dealer masina drive test

 

ref la faptul ca masinile coreene bat la fund masinile europene : cred ca iti place prea mult lacetti sau nu te-ai urcat / condus vreo germana sa vezi real ce si cum

Share this post


Link to post

Te-ai pacalit, trebuia sa iei o Skoda.

Share this post


Link to post

da , ai dreptate ; m-am pacalit cu masina asta

 

ca in Academia Catevencu , din ciclul : am fost un dobitoc

Share this post


Link to post

Sarbocule, adio garantie la motor!!!

BTW- tu nu lucrezi la concurenta? Ca prea denigrezi masinile Daewoo. Sincer- am fost in Captiva si mi-a placut mult. Daca tu ai avut ochii inchisi cand ai luat-o- treaba ta. Ma bucur ca ai scapata de garantia la motor. Felicitari! Asa nu tre sa mai meri la chevrolet sa faci revizia, ca e scumpa- o faci in fata blocului si dai drumul la ulei in gura de canal, ca e ieftin. De la colegul tau- numai respect!

Share this post


Link to post
cam tarziu , dar iata concluziile mele ( dupa cca 6.000 km ) :

 

- Chev Captiva - din familia Daewoo nu are nimic in comun cu ceea ce te astepti de la un SUV 2008 ; parerea mea : Daewoo tot Daewoo ramane , adica o marca slaba de masini ; poti sa-i faci orice

- plina de plastic ieftin ; asa cum am mai spus : parca e un Tico mai mare ; Tico = o masina care ar trebui interzisa

- ]cutia de viteza / schimbator- si acum intra f greu in viteza ; e un cosmar in trafic , cand trebuie sa bagi I , II .

- usile[/color] : cand le inchizi mai tare se aude un sunet spart - gol ; iti da senzatia de coaja de ou la un posibil impact ( = Tico )

- motorul[/color] : 2,0 diesel , 150 CP = f mic si pricajit ; abia trage ; i-am facut o re-softare si acum am 185 CP si 4OO NM

 

MAI CONTINUI ?

 

DUPA PAREREA MEA : ACEASTA MASINA E O TEAPA ! CU / FARA PROIECTOARE , CU / FARA CLIMATRONIC , CU / FARA ... ; UNUI DAEWOO POTI SA-I FACI ORICE , TOT DAEWOO RAMANE

Bun, si acum cu astia 185 de cai rupe pamantul?

Ai pus-o pe dyno.. sau cum de stii ca are 185 de cai si 400nm :) )

 

Vezi ca aia cu tico e periculoasa, iti sar userii in cap :D

Share this post


Link to post

cum adica am pierdut garantia la motor ?

Share this post


Link to post

N-am inteles de ce nu ti-ai luat versiunea Sport: motor de motor, mult mai puternic decat ai acum, jante de aliaj de 18", scaune din piele in doua culori, alte alea, + 2000L de benzina (diferenta de consum pe durata de utilizare), toate in acelasi pret ! Nu mai socotim cei 325 de euro pe care ti-a luat "un prieten" pentru un flash, deci, inca 325 L de benzina pierduti. Asa ca, putem sa te credem cand spui ca ai luat teapa cu Dieselul acela tunarit.

 

PS am uitat, + cutie automata in 5 trepte !

Edited by tolin

Share this post


Link to post

nu am luat teapa cu diselul tunarit ; am vrut doar ca masina sa aiba viata in ea , nu sa se chinuie si sa ma chinuie

 

am luat teapa cu Daewoo !

 

chiar nu m-a inteles nimeni : Daewoo nu va face masini adevarate niciodata , mai ales SUV

EU AM FOST UN DOBITOC CAND AM ALES DAEWOO , NIMENI ALTUL . VINA E NUMAI A MEA .

 

eu , personal , vad lucrurile mai simplu :

NOKIA - ptr telefoane mobile

SONY -

masini germane -

HP -

 

stau si ma tot intreb : cum am putut face o asa gresala , alegand Daewoo ? partea proasta este ca am facut-o pe bani multi

Share this post


Link to post

Vai ,vai colega si suntem f multi care suntem extrem de multumiti de Daewoo si GM.

Pacat ca ti sa pus pata pe ei .Pierderea garantiei ?.Probabil userul .Lucian m sa referit la resoftare (resoftare : super multumit , 325 eur ).Eu unul nu cred ca vei pierde garantia :uff: .

Share this post


Link to post

cum vi se pare pretul de 325 eur ptr resoftare ?

Share this post


Link to post

Explica ,ce implica (cum a procedat )resoftare .A montat vreun modul electronic sau ce?

Esti sigur ca intradevar a crescut puterea motorului ?.Daca da atunci suma nu este mare .

Share this post


Link to post

a citit softul initial al masinii dupa care a facut resoftarea , fara sa monteze vreun modul

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...