Jump to content
Sign in to follow this  
sarbocul

Captiva - Impresii, Probleme

Recommended Posts

Poti sa-i pui o plasa pe interior ,sa eviti pe viitor astfel de incidente. La mine la masina din avatar are din constructie o plasa metalica(ca de tantari).Observi ce fante mari de racire a radiatorului are.

Edited by DGT

Share this post


Link to post

Salut dragi colegi,

 

 

Sunt nou pe forum si v-as ruga sa-mi dati cateva lamuriri daca se poate.

Motivul pentru care m-am inscris aici este faptul ca doresc sa schimb Opelul Vetra C 2.2 DTi 125 cp pe care il am cu un SUV iar in vizorul meu a intrat acest Chevrolet Captiva diesel.

As dori sa stiu pentru o achizitie Sh la ce probleme tehnice sa fiu atent?

Cam cat ar consuma aceasta masina urban/extraurban/mixt?

Am nevoie de date cat mai exacte despre consum deoarece eu merg zilnic prin Bucuresti dar si in afara Bucurestiului.

La ce sume ajung reviziile?

La cati km se schimba distributia si cat ar costa?

Va multumesc mult.

Share this post


Link to post

Citeste topicul cap -coada si vei gasi raspunsurile. In esenta:

1. Probleme de fabricatie: caseta de directie

2. Reviziile nu sunt foarte scumpe daca iti procuri consumabile din afara retelei de dealeri Chevy si faci operatiunile la un service multimarca cu preturi decente. Planul de revizii il gasesti pe site la Chevy in manualul utilizatorului.

3. Consum:tocmai scria mai sus un coleg de 14% in oras cu automata, probabil cu manuala mai scazi 1-2litri, oricum nu te astepta sa consume sub 11-12% in Bucuresti la trafic normal.

5. Distributia cred ca se face la 6 ani si 90/120 mii km daca e ca la Epica. Costul depinde f mult de unde iti iei curelele si cine iti face manopera. Auzisem ceva de genul 2000RON pt a mea piese + manopera. Cum e acelasi motor, banuiesc ca si costurile sunt aceleasi.

 

Bafta!

Share this post


Link to post

Salut

De vreo 3 saptamani mi s-a aprins martorul de motor la bord la Captiva diesel.

M-am speriat nitel, insa m-am oprit la un ITP care avea calculator si a pus-o si mi-a dat eroare privind filtrul de particule.

Evident ca in ultima perioada nu prea am iesit cu ea din oras.

Mecanicul ca si cel de la constatare mia-u sugerat sa merg cu ea pe autostrada si sa-i dau un pic " talpa" si mai turata.

Am facut-o si pe asta. M-am dus pana la Pitesti si inapoi.

Nimic.

Culmea este ca acum a aparut si martorul pe bord privind schimb de ulei ( martorul galben cu cheia si uleiul ), eu am schimbat uleiul la un service cunoscut. banuiesc ca trebuie sa ma duc doar sa-l reseteze.

Se simte un consum de motorina si ca trage mai greu.

Astept sugestiile si sfaturile voastre.

Multam.

Share this post


Link to post

Ma intreb cand o sa cititi si voi manual de intretinere... La aprinderea martorului DPF se continua deplasarea pana la stingerea acestuia, cu o viteza de peste 50 km/h (pe cat posibil). Daca opresti motorul, calculatorul va vedea o intrerupere si o va lua de la cap on and on.

Martorul la ulei se reseteaza la schimbul de ulei, procedura este de asemenea descrisa in manual, ea putandu-se efectua si fara scaner (sper ca ai pus uleiul care trebuie la service-ul "cunoscut")

Pentru DPF te sfatuiesc sa te duci la service si sa faci o procedura de regenerare filtru comandata din scaner.

A, si mersul in oras cu dpf-ul aprins n-au nicio legatura, mersul subturat are!

Share this post


Link to post

Mircea, te intreb aici, ca tot ai deschis subiectul: regenerarea facuta la service ce are special fata de cea facuta in regim de autostrada? Il curata mai bine (asteapta pana nivelul de funingine scade mai mult)?

 

Edit: Si ca tot mi-am adus aminte: cum recomanzi sa se faca curatarea filtrului -> mers la turatii ridicate (>3000rpm) sau mers normal la 2000rpm?

Edited by ches

Share this post


Link to post

Mircea multumesc ptr randuri.

Am incercat aceasta regenerare cum am zis pe A1 cu o turatie constanta si mers la 3500 ture si o viteza de cca 90-100 km/ora fara oprire. La intoarcere am dat mai tare... si nimic. Voi merge si la service pentru regenerare cum ai recomandat. Partea cu sezorul de schimbare ulei am inteles-o, intradevar am facut schimbul mai devreme decat senzorul care indica. O sa-l resetez la service. Multam inca odata

Share this post


Link to post

se regenereaza singura , doar daca nu are un defect.

un coleg care ma poate lamuri, de cateva zile s-a aprins senzorul de ABS si asa a ramas ( nu ma functioneaza abs=ul) nici esp , nici coborarea in panta si sta aprins si sitemul 4x4, dusa pe tester arata abs spate dreapta functionare defectuoasa, am dus-o la spaalatorie iar dupa sau stins becurile iar abs functiona. a doua zi iar sau aprins. a mai avut cineva o problema asemanatoare ??

Share this post


Link to post

Un senzor ABS pe duca. Daca dupa spalatorie a fost OK, incearca sa-i cureti contactele cu spray de contacte sau, daca sunt utme de oxidare vizibile - smirghel fin si apoi spray de contacte.

Share this post


Link to post

Un senzor ABS pe duca. Daca dupa spalatorie a fost OK, incearca sa-i cureti contactele cu spray de contacte sau, daca sunt utme de oxidare vizibile - smirghel fin si apoi spray de contacte.

 

am schimbat si sensorul , am schimbat si senzorii intre ei si tot degeaba, cineva spunea ca de la bracaj, am facut si bracaj( au stat stinse cca 300km ) apoi iar s-au aprins , am facut iar bracaj si tot degeaba. acum se aprind cand si cand . dupa ce opresc masina si o repornesc se sting .

m-a adus la disperare. ca sa nu mai spun ca trebuie sa schimb tachetii si , deoarece are o bataie la motor si verdictul asta a fost .de la stat mult cu masina la relanti. ( probleme, probleme si iar probleme )

sa nu mai spun ca am fost la un service sa fac bracaj si au spus ca trebuie sa schimb amortizoarele pe fata iar cand m-am dus sa verific la un test de amortizoare erau uzate doar 7% . deci pacaleala.

Share this post


Link to post

 

am schimbat si sensorul , am schimbat si senzorii intre ei si tot degeaba, cineva spunea ca de la bracaj, am facut si bracaj( au stat stinse cca 300km ) apoi iar s-au aprins , am facut iar bracaj si tot degeaba. acum se aprind cand si cand . dupa ce opresc masina si o repornesc se sting .

m-a adus la disperare. ca sa nu mai spun ca trebuie sa schimb tachetii si , deoarece are o bataie la motor si verdictul asta a fost .de la stat mult cu masina la relanti. ( probleme, probleme si iar probleme )

sa nu mai spun ca am fost la un service sa fac bracaj si au spus ca trebuie sa schimb amortizoarele pe fata iar cand m-am dus sa verific la un test de amortizoare erau uzate doar 7% . deci pacaleala.

s-a rezolvat prin schimbarea rulmentului . problema nu era de la senzor ci de la rulment ( rulmentul vine cu tot cu senzor ) parca 400 ron am dat de la king auto,

Share this post


Link to post

Salutare,

Sunt membru nou si acesta este primul meu post pe forum si m-am gandit sa ma "laud" icon_cool.gif putin cu noua mea achizitie.
Tocmai ce mi-a achizitionat un Chevrolet Captiva LT 2.0D 4WD din 2010 si sunt foarte entuziasmat de ea pana acum desi o am doar de 1 luna.
O sa postez mai multe detalii si ceva poze numai sa o spal int/ext ca e un pic cam murdarica ca a stat vre-o 2-3 luni ne folosita decat o data de doua ori pe saptamana la drumuri scurte.

 

Am si o intrebare, se pot aduce ceva modificari la ce arata pe display-ul masinii (de genul consum instant) si daca se pot activa ceva functii cum ar fi inchiderea geamurilor din telecomanda sau cu cheia in portiera, gen VW, inchidere automata usi la 20KM/h, altele.?

Raven31

 

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Sunt membru nou si acesta este primul meu post pe forum si m-am gandit sa ma "laud" icon_cool.gif putin cu noua mea achizitie.

Tocmai ce mi-a achizitionat un Chevrolet Captiva LT 2.0D 4WD din 2010 si sunt foarte entuziasmat de ea pana acum desi o am doar de 1 luna.

O sa postez mai multe detalii si ceva poze numai sa o spal int/ext ca e un pic cam murdarica ca a stat vre-o 2-3 luni ne folosita decat o data de doua ori pe saptamana la drumuri scurte.

 

Am si o intrebare, se pot aduce ceva modificari la ce arata pe display-ul masinii (de genul consum instant) si daca se pot activa ceva functii cum ar fi inchiderea geamurilor din telecomanda sau cu cheia in portiera, gen VW, inchidere automata usi la 20KM/h, altele.?

 

Raven31

nu se pot face aceste lucruri, doar sa instalezi o alarma ( pager ) , asa am instalat eu , se pun module separat pentru ridicare geamuri, deschidere portbagaj , etc.

 

Edited by bogatu

Share this post


Link to post

In alta ordine de idei ma poate ajuta cineva cu un TIS pentru Captiva mea din 2010? Am rasfoit toate site-urile dar nu am gasit nimic, toate link-urile au fost anulate pe considerente de copyright.

Multumesc.

 

Raven31

Share this post


Link to post

post-15438-0-23902700-1379514018_thumb.jpgam revenit .

ma roaga un coleg sa-l ajut cu urmatoarea problema : i s-a aprins martorul din poza

ce sa-i spun ? ce sa verifice , ce sa faca ? pana sa mearga la o diagnoza

Share this post


Link to post

Are o eroare pe la motor. Daca mai merge masina sa mearga direct la diagnoza. Cu cit mai repede cu atit mai bine. Asta in caz ca nu dispuneti de un cititor de eroare.

 

Ia uite AICI cite coduri de eroare pot fi.

Edited by hitman

Share this post


Link to post

in prima faza I-am spus sa verifice nivel ulei ; e OK

Share this post


Link to post

Alte sugestii ?

Martorul din bord se stinge singur apoi apare si tot asa .

Edited by sarbocul

Share this post


Link to post

Pai martorul ala se aprinde ca exista un cod de eroare. Deci ce cod de eroare are? Sau crezi ca noi suntem un fel de David Copperfield pe motoare sa ghicim ce cod de eroare are motorul respectiv?

 

 

Share this post


Link to post

Culmea , la scanare nu a aparut nimic . Posibil sa nu fi fost facuta profi .

Incercam o noua scanare , intr-un service mai bun si am sa postez codul eroare.

Edited by sarbocul

Share this post


Link to post

Culmea , la scanare nu a aparut nimic .

 

Este important sa scaneze imediat cand s-a aprins MIL. De ce? Ia uite:

 

If an intermittent fault does not reoccur after three consecutive trips, the MIL lamp will go out but the code will remain in memory. If the fault does not reoccur for 40 trips, the code will be erased.

Share this post


Link to post

Salutare Captivisti,

Revin pe forum dupa aproape 3 (trei) ani si vreau sa va spun ca s-au rezolvat toate problemele reclamate de mine (in perioada de garantie) cu concursul profesionistilor de la Dibas Ploiesti si Aiss Focsani. Am efectuat pana acum 192.000 de km si am schimbat doar bieletele antiruliu si bucsa la bascula fata - lucru normal avand in vedere pe unde am mers cu ea. Am efectuat reviziile la timp inclusiv distributia si totul este in regula.Tin sa le multumesc celor de la Dibas Ploiesti unde am efectuat aproape toate reviziile .Acum , avand in vedere oferta mai mult decat tentanta de la Opel cu Antara , m-am gandit sa schimb masina. O asa oferta nu prea se intalneste.

Sa auzim numai de bine.

Share this post


Link to post

Va salut pe toti. Sunt recent posesor de Captiva 2.0 diesel din 2009. Cum am cumparat-o am si fost cu ea la service sa o fac cum trebuie pe dedesubt. Mai exact am facut revizia, 4 bielete antiruliu, capete de bara, burdufuri planetara fata(greu se mai gasesc), discuri de frana, placute frana (nu stiam ca are si placute si saboti pe spate ca schimbam si sabotii) si uleiul de transmisie din grupuri. Cand am cumparat-o se auzeau mici cloncanituri infundate insa acum e ok. Banuiesc ca bieletele erau de vina. Totusi, la denivelarile de viteza de exemplu, daca le iau cu a doua-a la ralanti pe fata se aude un cloncanit insa pe spate nu. Am citit mai sus ca asa ar fi ea...sa speram ca e ok. Am citit despre problema cu ambreiajul si deocamdata e ok la mine. Caseta de directie probabil a obosit putin insa nu stiu ce simptome ar trebui sa aiba ca sa stiu daca trebuie reconditionata sau nu. Ce s-a vorbit mai pe la inceputul topicului ma roade si pe mine, adica agata vitezele. Mai ales treapta 1 si 2 ma streseaza rau. Cateodata cand bag din marsarier in treapta 1 se simte 'cum da in roti' ca si cum as avea automata. Senzorii de parcare si becurile de marsarier nu se aprind mereu...banuiesc ca trebuie schimbat contactul. Ultima chestie ciudata ar fi AC care mie cred ca nu imi functioneaza. Zilele trecute cam pe 10 grade am apasat pe AC si ioc...nu clanc nu simtit in turatie, nimic. A5unci cand selectez clima la Low se simte o variatie de turatie insa nu baga rece rece...ci pare a fi aer de afara mai degraba. Am vazut ca se poate reseta calculul schimbului de ulei (La service sigur nu au facut asa ceva) mecanic insa nu am gasit manualul de utilizare si de service. Poate nu am cautat cum trebuie. Per total eu si sotia suntem tare incantati de ea. O seara placuta!

Share this post


Link to post

Buna ziua, sunt nou pe acest forum, dar nu am reusit sa creez un nou topic, asa ca am decis sa postez aici. Am un Chevrolet Captiva din 2007 2.0 diesel, cutie automata, 4X4. Am o problema la care nu-i gasesc rezolvare. Are momente cand numai trage, pierd putere, nu pot merge mai mult de 80km/h. Daca o opresc si repornesc functioneaza normal. Am fost la service crezand ca este EGR-ul insa acesta este curat, cei de acolo mi-au spus ca nu Egr ul este problema, au verificat turbina tot si nu se depisteaza problema. Masina merge mult in oras, unde nu face deloc probleme. Doar cand iese din oras la drum mai lung incepe sa faca probleme. Vreau sa ii gasesc problema, nu stiu unde sa mai merg cu ea am fost la reprezentanta, am fost peste tot, nimeni nu stie. O explicatie a unui mecanic de la reprezentata ar fi o problema electrica, niste senzori care se supraincalzesc si care ar da calculatorul peste cap. Astept niste pareri ca am epuizat toate variantele. Consumul de asemea este cam mare in oras 14,5 si cu greu afara reusesc sa cobor sub 12. Ma gandesc ca ar putea fi o legatura, inainte consumul ajungea si la 8-9 extraurban, 11-12in oras

Share this post


Link to post

Ai incercat la Radacini Vitan? Pune-i sa iti faca o diagnoza completa, eventual sa faca asta mergand cu masina la viteza la care face probleme.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...