Jump to content
Sign in to follow this  
sarbocul

Captiva - Impresii, Probleme

Recommended Posts

Salutare,

 

Am o Captiva LT HIGH si saptamana trecuta m-au pradat hotzi si mi-au furat geamurile de la oglinzile laterale. Problema este ca odata cu geamul au luat si piesa pe care se fixeaza oglinda in interior. Nu am decat sa schimb toata oglinda. Am casco la masina, dar cei de la asigurari vor sa vada si o poza in care sa apara piesa lipsa. In service-ul unde am deschis dosarul de casco nu au oglinda pe stoc si nici vreo captiva pe stoc sau demo. Rugamintea daca ma poate ajuta cineva cu pozele de la oglinzi fara geam. Asa arata oglinzile acum.

 

THK pentru cine ma poate ajuta.

post-8282-025271800 1290522789_thumb.jpg

post-8282-062463200 1290522800_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Pai n-ai de ce sa te chinui tu sa obtii poze! Tu il lasi pe bula de la asigurari sa scrie ce inlocuieste. Strul de la service are datoria sa comande piesa si sa ceara reconstatare catre asigurator daca ce a dat bula in prima faza nu e suficient, respectiv suplimentarea numarului de piese inlocuite si evident decontate. Chestiile aste se fac pe mail, intre service-uri si asigurator fara implicarea clientului.

 

PS, ai dracu au inceput sa fure oglinzi de la Chevy... Pana acum doar BMW si Mercedes aveau aceasta "onoare"...

Share this post


Link to post

Ai dreptate Mircea, dar daca las pe seama lor treaba asta nici de craciun nu sunt comandate piesele. Ala de la asigurari vrea sa vada in poza ce piesa lipseste.

Share this post


Link to post

Salut, am si eu o Captiva de 3 ani, 60.000 km, ventilatorul cuplat e de la filtrul de particule, alarma merge dar nu indica nimic pe bord.

Atenite la chip tuning, sunt tot Clujean deci o sa fie probabil acelasi soft, filtrul de particule se va regenera mai des, plus ca din cand in cand am o eroare pe display care dispare dupa cateva zile, cica e o nesincronizare intre regenerare si temperatura (puii mei ca n-am avut niciodata rabdare sa-l ascult pe ala de la service).

In rest masina buna, singurul lucru care a cazut dar mi l-au schimbat astia de la service in garantie a fost alternatorul.

Share this post


Link to post

ce simptome a avut alternatorul???

 

unde este tumpurucul de la capota ? sa vad da am si eu alarma.

Share this post


Link to post

au toate alarma ? sau cele de top ???

Share this post


Link to post

Salutare. Sunt pentru prima oara si sa vedeti postare. .D-lor sunt tare suparat . Am 40.000 de km si am schimbat de doua ori caseta de directie , un amortizor(dta fata) si o bieleta antiruliu. Este normal ??????????? Am mers cu multe masini noi ,Toyota Hilux (2 buc) am facut peste 150.000 km cu amandoua fara nicio problema tehnica , la fel Skoda Octavia (85000 km) , 3 buc Dacia ,diferite modele , fara sa am probleme de genul acesta. Sa fie marca asta (pe care mi-am dorit-o fffff mult) asa de "slabuta" ?++.Am avut parte si de ceva incidente in trafic (am fost lovit de doua ori) si din ultimul am scapat chiar foarte ieftin : bara fata si capota motor usor variate,bara spate si haion spate infundat in rest nimic spart si bineinteles nimeni ranit.

 

Acum alta problema ( sper ca nu va exasperez - caci pana la urma de aceea exista acest club).Am trimis urmatorul e-mail :

To : * ffice@gold-platin.ro" rel="">office@gold-platin.ro

* ffice.brasov@radacinimotors.ro" rel="">office.bra ffice.brasov@radacinimotors.ro" rel="">s ffice.brasov@radacinimotors.ro" rel="">ov@radacinimotor ffice.brasov@radacinimotors.ro" rel="">s ffice.brasov@radacinimotors.ro" rel="">.ro

* peldibas@opeldibas.ro" rel="">opeldiba peldibas@opeldibas.ro" rel="">s peldibas@opeldibas.ro" rel="">@opeldiba peldibas@opeldibas.ro" rel="">s peldibas@opeldibas.ro" rel="">.ro

* asistenta_clienti_ch@gm.com

CC: * ffice@anpc.ro" rel="">office@anpc.ro

 

**Sunt posesor de Chevrolet Captiva LT HIGH 2.0/diesel din august 2010 deci , masina noua si in garantie.Am parcurs 40.000 km si se constata o uzura neuniforma la anvelope (uzura accentuata la interior roti fata).Deci la o masina noua si in garantie si care trebuie sa functioneze perfect ,am problema aceasta.. Ce fac in conditiile astea (cu o masina noua si in garantie) cumpar cauciucuri (care nu sunt chiar ieftine 235/55/R18) de 2-3 ori pe an pentru ca ,la modul cum acestea sunt uzate,numai prezinta garantie in exploatare.Deci inca odata, masina noua si in garantie cu reglaje perfecte (la banii pe care i-am dat pe ea) sa nu-mi ziceti ca este normal sa mi se intample asta. Si tot in garantie schimb de doua ori caseta de directie , amortizor dreapta fata si bieleta antirului. Dupa fiecare inlocuire de caseta , geometrie roti efectuata. Uzura am semnalat-o verbal (au observat si reprezentantii OpelDibas Ploiesti), dar asa cum este tot romanul , raspunsul a fost este si va fi intotdeauna :"asa este normal". Eu insa zic ca nu , nu este normal . Daca nu voi gasi rezolvarea la compania dumneavoastra,am sa merg cu masina si la protectia consumatorului si la alte organisme si organisme s.a.m.d..pana se va rezolava aceasta problema . Pentru ca nu este normal sa cheltui atatia bani pentru achizitia de cauciucuri din vina altora (defectiune tehnica).De ce in cazul acesta (cu o masina noua si in garantie) cauciucurile nu sunt considerate a fi in garantie pana la momentul remedierii problemelor care genereaza uzura acestora **.

Credeti ca am procedat corect si eventual ce as mai putea face? Am sa revin si cu probleme legate de reparatia dupa accident. Sa vedeti aici lucru facut de romani.

 

(foto accident)

 

post-29146-060078300 1299412663_thumb.jpg

post-29146-060385600 1299412646_thumb.jpg

post-29146-043973600 1299412701_thumb.jpg

post-29146-042185400 1299412688_thumb.jpg

post-29146-024175900 1299412676_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Nu inteleg de ce nu te duci la o terta parte sa verifici geometria, te costa in jur de 100 ron si te lamuresti.

Daca primul accident a fost mai grav, posibil sa ai altele afectate.

In plus dai mail la mai multi, nu inteleg cui te adresezi de fapt.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Toti cei carora le-a fost adresat mail-ul mi-au raspuns (fara sa-mi puna intrebarea de ce si ce vreau ).M-au chemat la service-urile lor pentru geometrie (gratuita bineinteles) dar daca rezultatele in urma geometriei rotilor este ok mai departe intrebarea cu garantia cauciucurilor ramane fara raspuns. Prin acest e.mail am vrut sa vad daca sau mai confruntat cu aceste probleme si raspunsul a fost foarte prompt din partea tuturor.Nu stiu de ce va deranjeaza ca am transmis acest e-mail la mai multe adrese (reprezentantii Chevrolet au inteles) , De fapt vroiam o parere si de pe forum si se pare ca am gresit adresa.( ''Tu cu cine tii'').Scuze n-am sa mai intru pe acest forum .

Share this post


Link to post

Salut,

 

Cauciucurile daca au 40000km sa stii ca se pot uza neuniform. Si asta doar din vina lor, nu a masinii. Faptul ca ei te-au invitat sa verifice geometria este OK. Daca iese prost, ti-o vor rezolva si cu putin noroc/scandal poate te cu cauciucuri noi.

 

Sora-mea a avut cu Lacetti un accident usor la care mi s-a schimbat doar aripa stanga si un capac de roata. Initial nu mi-am dat seama, insa dupa ce am reparat masina (la un service multimarca) am observat ca tragea usor spre stanga. M-am dus la service la GTT si am reclamat defectul. Nu le-am spus nimic de accident. Mi-au spus de la inceput ca geometria costa 90RON pt ca a trecut 1 an de cand am masina si nu intra pe garantie (ceea ce e o tampenie, dar nu m-am certat pt 90RON). Dupa ce au terminat, tipul de la receptie mi-a spus ca geometria a fost afectata in urma unui accident (s-au prins singuri desi nu se observa ca a fost reparata) si ca ar fi trebuit sa o fac pe CASCO.

 

Sa ne tii la curent cu ce s-a mai intamplat si daca ai rezolvat problema.

Share this post


Link to post

salutare Captivisti,

 

am o problema sau un sfat sa=mi dati. pana acum nu am dat importanta butonului APS ( senzor antipoluare) astazi i-am dat mai multa atentie si nu prea stiu sa-l folosesc. apas pe buton, sta aprins ledul 3 min si se stinge, daca incerc sa-l aprind nu se poate decat dupa repornirea masinii si asta tot pentru 2-3 minute. un coleg care poate sa-mi dea mai multe explicatii , multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Salut,

 

Cauciucurile daca au 40000km sa stii ca se pot uza neuniform. Si asta doar din vina lor, nu a masinii. Faptul ca ei te-au invitat sa verifice geometria este OK. Daca iese prost, ti-o vor rezolva si cu putin noroc/scandal poate te cu cauciucuri noi.

 

Sora-mea a avut cu Lacetti un accident usor la care mi s-a schimbat doar aripa stanga si un capac de roata. Initial nu mi-am dat seama, insa dupa ce am reparat masina (la un service multimarca) am observat ca tragea usor spre stanga. M-am dus la service la GTT si am reclamat defectul. Nu le-am spus nimic de accident. Mi-au spus de la inceput ca geometria costa 90RON pt ca a trecut 1 an de cand am masina si nu intra pe garantie (ceea ce e o tampenie, dar nu m-am certat pt 90RON). Dupa ce au terminat, tipul de la receptie mi-a spus ca geometria a fost afectata in urma unui accident (s-au prins singuri desi nu se observa ca a fost reparata) si ca ar fi trebuit sa o fac pe CASCO.

 

Sa ne tii la curent cu ce s-a mai intamplat si daca ai rezolvat problema.

 

Salut,

Problema cu anvelopele zic ,eu, ca s-a rezolvat ; am primit 4 anvelope f.putin rulate (pentru testare in continuare sunt mai mult decat suficiente).Am parcurs deja 3000 de km si nu se observa nimic anormal in ceea ce priveste uzura acestora ( Cauciucuri Pirelli), in schimb am alta problema mai grava - va fi nevoie sa schimb din nou caseta de directie ( a - 3- a oara in mai putin de 50000 km - ultima schimbare la 40.000 km).Inca nu am mers la service pentru constatare dar simptomele sunt aceleasi ca si in cazul celorlalte doua casete inlocuite. Acum chiar ca nu stiu ce sa mai fac...

Share this post


Link to post

nasoala rau caseta de directie la Captiva, eu sunt la a doua schimbata, prima a cedat pe la 20000 km iar acum am cam 25000 si da semne de oboseala, cred ca trebuie sa ma scap de Captiva ca nu este o masina fiabila in timp, dupa cca 18000 km facuti numai pe asfalt aveam senzatia ca bate ceva pe fata, am fost la service au schimbat ceva pe acolo(nu mai stiu exact ce), dar tot suna la viraj maxim pana la urma au schimbat si caseta de directie, acum dupa mai putin de 5000 km iar se aude si am impresia ca este tot caseta de directie. Trebuie sa consult un avocat caci am de gand sa-i dau in judecata, nu este posibil sa schimbi caseta de directie la fiecare 5000 km

Share this post


Link to post

Nu trebuie sa vinzi masina. Vezi ca sunt firme care reconditioneaza casete. Cei de la Chevrolet ti-au pus o caseta noua dar tot de veche generatie iar la tipul respectiv de caseta prinde joc o piesa din interior iar daca, caseta este reconditionata i se inlocuieste piesa cu una dintr-un material mai rezistent si nu mai ai probleme dupa aia nici dupa 100.000 de km. Pretul de reconditionare e in jur de 400 - 600 lei.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

nasoala rau caseta de directie la Captiva, eu sunt la a doua schimbata, prima a cedat pe la 20000 km iar acum am cam 25000 , sunt firme care reconditioneaza casete

 

cum Dzeu sa te gandesti sa reconditionezi ( in cazul nostru , castea de directie ) la o masina nu f ieftina si care are doar 25.000 km ? ce-i mai faci atunci la 60 - 70.000 km ? oare apuca masina sa vada 180 - 200.000 km ?

Share this post


Link to post

Colegul ti-a explicat ca prin reconditionarea ei se schimba piesa cu probleme si astfel nu vei mai avea probleme mult timp.

Daca iti pui una noua, vei avea aceeasi problema.

Share this post


Link to post

am inteles bine ca se schimba o piesa ; problema mea este : cum D-zeu sa te apuci de reparatii ( din 5.000 in 5.000 km ) la o masina destul de scumpa ?

Share this post


Link to post

cine a avut probleme cu supapa presiune pompa de inalta ??

Share this post


Link to post

Salut,

 

am dat de forumul asta si am zis sa imi dau si eu cu parerea (usor avizat).

 

am un chevrolet captiva din decembrie 2008, dotare LT High, motor 2.0 diesel, automatic. toate cele mai putin incalzire in scaune, 6cd changer, ceva cromate, trampa si cam altele (adica dotarea sport - care eu personal nu am inteles-o la cata tancu de masina este)

 

se fac 3 ani si 55.000km am avut doar vreo 2 probleme minore as zice.

 

1. mi-a crapat senzorul de la pedala de acceleratie - schimbat de urgenta in garantie (tare frumos face masina cand intra in modul de avarie - safe mode - si fiind automata se blocheaza in viteza a 4a)

2. radiatorul de freon spart (din cauza fantelor din fatza masinii) prin care sa intre aerul - si asta schimbat pe garantie, elegant.

 

(p.s. acu cateva zile mi s-a aprins becul de la baterie - si in timpul rularii motorului. o sa aflu zilele astea, daca arunc banii pe una noua sau nu)

 

in rest, s-a comportat exemplar. nu o sa povestesc acuma de ce masina automata (ptr bucuresti) si nici de consum de 14 (diesel fiind) medie in bucuresti si nici de cuplu forta cam lipsa la 2.0 automat si 2 tone de fiare.

si la drum lung si prin oras. confortabila, prietenoasa, cutie automat + tempomat = rulez... etc.

 

chiar cu 3 luni inaintea mea, o colega si-a luat aceiasi masina, si la fel si ea - un mic success story - nu a avut decat un drum la service (nu vorbim de revizii) rezolvata si ea iute.

 

intrebarea mea:

stie cineva la minunatul asta automat 4*4 care este tractiunea default ? (spate-fata) ?

si daca stie cineva si modalitatea in care se face transferul catre spate (care il observi cand conduci iarna, etc) ? am inteles ceva de un ulei vascos care cu cat se incinge mai tare cu atat muta tractiunea pe spate.

as aprecia o explicatie mai coerenta :)

Edited by georgeb21ro

Share this post


Link to post

2. radiatorul de freon spart (din cauza fantelor din fatza masinii) prin care sa intre aerul

 

Cum s-a intamplat asta ? defect de proiectare sau lovitura/accident ?

 

Cat despre 4x4: sistemul este AWD, adica ai diferential central; ai tractiune fata implicit (70% fata 30% spatele zic unii, dar n-as baga mana in foc pentru sursa) si cand detecteaza pierderea aderentei pe spate cupleaza si spatele - sistemul cica se numeste "active torque on demand" si transferul e controlat electronic.

Share this post


Link to post

http://www.dictionar-online.ro/auto_moto.php?id=Vascocuplaj - despre vascocuplaj. Si nu e controlat electronic :) Diferentialul electronic se bazeaza pe un ambreiaj care il cupleaza sau nu. Discutia despre diferentiale si modul lor de activare/cuplare etc este vasta, cate ceva putand fi citit aici: http://www.car-setup.com/Diferential.php si aici: http://www.autosaga.ro/lectia-auto/diferentialul-autoblocant-diferentialul-torsen-cuplajul-haldex.html

Spor la citit.

 

Captiva este o masina OK, atat timp cat intelegi ca utilizator ca e un SUV nitel cam submotorizat. Daca vrei sa ceri de la ea sportivitate, n-are sau o are cu niste costuri, daca vrei sa o faci masina de vanatoare, iar nu este destinata pentru asa ceva si urmarile vor fi costisitoare.

Share this post


Link to post

Stiu ce-i aia viscocuplaj, stiu la ce e folosit (sisteme AWD unde decizia de tractiune intre punti/roti e data de electronica), da' unii zic ca ar avea un fel de transfer cuplabil electronic. Ma rog, numa' Chevrolet ne poate lamuri cred.

Share this post


Link to post

"transferul cuplabil electronic" este in fapt folosirea sistemelor ESP pentru a simula un diferential autoblocant sau blocant atunci cand de fapt este folosit un vascocuplaj ;)

Share this post


Link to post

Eu ma gandeam prin expresia asta la un fel de diferential blocabil electronic cum sunt cele de la KAM (sau cele de la ARB care sunt actionate pneumatic). Cu alte cuvinte, no luck :)

Share this post


Link to post

Cum s-a intamplat asta ? defect de proiectare sau lovitura/accident ?

 

 

nu am nici cea mai vaga idee, nu am avut accidente. probabil au sarit pietre (mai mari sau mai mici) prin gaurile destul de mari de aerisire de la bara din fata. radiatorul de freon, este cam descoperit (pus in fata radiatorului cel mare)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...