Jump to content
Sign in to follow this  
sarbocul

Captiva - Impresii, Probleme

Recommended Posts

Da, intradevar.

Share this post


Link to post

am dat cateva " pagini " inapoi : am vazut ca au fost cativa care credeau ca nu am Captiva , ca as lucra la concurenta , ca una - ca alta , ... .

 

as vrea sa le vad reactia acum , dupa ce am pus pozele cu martorul DPF aprins si cele cu accesul la buson ulei

 

ptr speedy82 : multumesc ptr sfat " Stiu unde trebuie sa schimb vitezele si gata. Trebuie doar sa te obisnuiesti cu o anumita "igiena" a masinii si cu asta ai terminat " .

 

am inceput sa schimb vitezele numai pe la cca 3.000 rot / min si nu am mai avut surprize cu martorul DPF

Share this post


Link to post

:) ) Cand iti ziceam nu credeai! Dupa chip tuning, ce cuplu ai si de la ce turatie? Obisnuieste-te sa ai constant acea turatie minima, iar orice accelerare sa o incepi de acolo, selectand treapta de viteza potrivita. Ma bucur ca nu mai ai probleme.

In plus, nu-ti fa griji cu uleiul, motoarele astea nu prea halesc, la al meu dupa 8500 km, nivelul e mai scazut cu circa 1-2 mm pe joja, practic insignifiant, deci nu prea ai de ce sa completezi.

Share this post


Link to post
In plus, nu-ti fa griji cu uleiul, motoarele astea nu prea halesc, la al meu dupa 8500 km, nivelul e mai scazut cu circa 1-2 mm pe joja, practic insignifiant, deci nu prea ai de ce sa completezi.

 

Intr-adevar pozitiv si surprinzator sa aud asta. La VW am auzit de 1L/1000 km @-)

Share this post


Link to post

Mircea : multumesc ptr sfaturile primite ; chiar mi-au folosit

 

nota : nu am uitat de Cola + seminte ; trebuie doar sa ne organizam ...

Share this post


Link to post

Ma bucur ca nu ai mai avut probleme cu masinuta. Si putin off-topic, de ce ai scris replica pt mine cu rosu? Te-ai suparat cumva?

Share this post


Link to post

cu masina : inca mai am problema ( minora pe langa aprinderea martorului DPF - numai in wek end ) cu schimbatorul de viteza ; se incapataneaza sa intre greu in viteza , nu reusesc deloc sa-i " ghicesc " pozitia

 

cu rosu : am vrut doar sa evidentiez destinatarul mesajului ; nu ma supar eu asa usor , tin la tavaleala

 

ptr Mircea : acum am 400 NM , nu ma intreba la ce turatie ( verific ) si 185 CP

Share this post


Link to post

Salut Mircea ,

imi recomanzi vreun service ptr test + repartie ( daca e cazul ) ptr schimbatorul de viteza ?

Share this post


Link to post

Gold &Platin Bucuresti. Cu mici exceptii nu prea am auzit plangeri despre ei.

Share this post


Link to post

ok

am intrat pe site-ul lor ; sper sa fie ok ( nu sa-mi spuna ca asa merg toate schimbatoarele ; un posesor de Captiva spune ca poate sa schimbe si cu limba iar la mine e chin maximal ).

 

multumesc ptr info.

Share this post


Link to post

nivele sonor : ieri am patit altceva

 

nivelul sonor al avertizarii semnal stanga , dreapta , avarie sau lipsa centura era exagerat de mare ( deranjant ) ; dupa ce am oprit masina , ptr cca 1 h , si-a revenit

ati mai intalnit asa ceva ?

Share this post


Link to post

azi s-a aprins becul de ulei ;

de la ultima revizie am parcurs cca 7.000 km ; am mers nici prea tare , nici prea incet

 

intrebare :1. cat ar trebui sa las masina ptr a masura corect nivelul de ulei ?

2. daca nivelul de ulei e ok , ce poate fi ?

 

multumesc.

Share this post


Link to post

2. Pompa de ulei.

1. 5 minute

Share this post


Link to post

La mine dupa ce pornesc motorul se mai aprinde o data martorul de la ulei, dar se stinge repede (1 sec).

Share this post


Link to post

in carte scrie ca acest martor te avertizeaza ca trebuie schimbat uleiul ; dupa ce s-a schimbat uleiul , ar trebui resetat

 

eu am schimbat uleiul la cca 14.000 ( recomandat la 15. k ) iar acum am cca 21.000

 

e oare ok ?

 

am uitat sa mentionez : nu este indic rosu care se stinge la cca 1 sec dupa pornire ; este unul galben , relativ identic , numai ca mai are , alaturi , si o cheie

Share this post


Link to post

Ce ulei ti-au bagat ?

Share this post


Link to post

GM , parca bidon albastru - bleu ; daca retin eu bine

Share this post


Link to post

Merci, cu atatea amanunte ii gasesc imediat fisa cu specificatiile.

Share this post


Link to post

pai de unde sa stiu eu toate detaliile ? caci , oricum nu m-au lasat in service

Share this post


Link to post

Uleiul este sufletul motorului. Macar de curiozitate daca nu de dragul masinii ar fi trebuit sa stii.

Stii foarte bine citi nepriceputi sint in service si ce mafie este.

Si pe tema calitatii uleiului si pe cea a servicelor sau scris tone de pagini pe forumul asta!

Share this post


Link to post

stiu ca se fac o mie de manevre in service ( poate nu chiar in toate ) si caut sa aflu ce - cum au facut revizia dar ... totusi , nu poti sta sa-i sufli in ceafa mecanicului

 

am in portbagaj 1 bidon de 1 l din uleiul schimbat ; imediat trimit caracteristicile

 

ma gandeam doar daca : e normal sa se aprinda becul galben de schimb ulei ( cel pe care l-am descris anterior ) la 21.000 km , avand in vedere ca , poate , intervalul de service este de 15.000

Share this post


Link to post

Daca ai senzor de calitate a uleiului si ala transmite ca e sub calitatea admisa, da.

Pina la urma nivelul cum e?

Share this post


Link to post

sincer sa fiu , nu stiu daca am sezor de calitate ulei

cum as putea afla ?

 

este posibil astfel : calculatorul masinii sa ma informeze ca ar trebui schimbat uleiul ; totusi , ma informeaza la 21.000 km , cand schimbul ar fi trebui facut la 15.000

 

ma gandesc ca , totusi , daca schimbul ar trebui facut la 15.000 , calculatorul ar trebui sa-mi reaminteasca pe la 16. - 17.000 , nicidecum asa tarziu , la 21.

 

ce parere aveti ?

Share this post


Link to post

Tommy, e senzor de calitatea uleiului. Sarbocule, citeste si tu manualul ala, daca tot ai masina.

Conteaza foarte mult cum este exploatata masina, regim de mers, oras, afara etc. In mod normal, intervalul de schimb ulei este de 15000 km si se injumatateste pentru conditii grele.

O alta varianta ar fi ca dupa schimbul de ulei, berbecii din service n-au resetat martorul. Ar fi bine sa-i intrebi, si daca n-au facut-o, sa o faci tu. Gasesti procedura in manualul de service.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Eu as structura asa verificarile:

 

1. ai senzor de calitate ulei? el s-a aprins? Daca da, verific intervalele de schimb date de producatorul masinii in carte. Daca spune ca se injumatatesc in cazul uleiurilor conventionale si/sau conditiilor grele, trebuie sa schimbi uleiul.

 

2. daca nu ai senzor de calitate ulei inseamna ca martorul care ti s-a aprins reprezinta lipsa presiune ulei in rampa. Ceea ce este grav si IMEDIAT trebuie completat nivelul cu 1-2 litri de ulei. Ulterior trebuie investigat ce provoaca scaderea nivelului: scurgere sau consum. In orice caz verificarea se face de catre service.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...