Jump to content
Sign in to follow this  
nrares

Dacia Duster

Recommended Posts

Ca sa folosesti frana de mana trebui sa iei in brate coteira.

post-2574-1246613129_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Din lateral arata cata de cat bine, din spate zici ca e Pathfinder :thumbl: , dar fata e urata rau :wallbanger: , iar nu i-au platit desugnerului toti banii. Vom vedea cam la ce pret se vinde si cu ce motorizare...

Off-topic: Hover in Italia nu a putut fi inmatriculat decat ca pick-up si de aia e obligat sa ii puna bare in spatele banchetei permanent. Are motor Mitsubishi dar mototul e din anii 90. La fel de bun ce e , la testarea Quattroruote, la testul de franare in sarcina maxima de la 100 km/h, a avut distante de franare exagerat de mari, iar de la a sasea franare a cedat, pedala devenind foarte moale si franare insuficienta. e ok in off-road dar prefer sa am frane pe sosea. b-(

Share this post


Link to post
Ca sa folosesti frana de mana trebui sa iei in brate coteira.

Nu stii tu bre, dar la masina asta, trasu franei de mana e sarcina pasagerului din dreapta.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Luneta seamana cu cea de Nissan Pathfinder,stopurile seamana cu cele de Sandero,usile spate tot cu cele de Sandero,cele din fata parca seamana cu cele de Logan si oglinzile parca sant cele de pe Logan MCV,sau ma insel?Rotile imi par cam mici,cred ca ar fii mers putin mai mari.Oricum trebuie sa recunoastem ca e un progres pt Dacia,iar daca va avea un pret convenabil cred ca va avea si succes.

Share this post


Link to post

Daca pe magaoaia aia se va pune motorul de 85 CP nu-i prevad un viitor glorios in off-road. Sau, ma rog, depinde ce intelege Dacia prin off-road. Pentru mine Transfagarasanul, Rucar-Bran, Poiana Brasov - Bran NU reprezinta offroad ;)

Share this post


Link to post

Nu cred ca 10% din suvurile de azi fac fata unui adevarat offroad. [-X

Share this post


Link to post

Un SUV bbun care face fata foarte bine in teren accidentat este VW Touareg la fel si Nissan Terrano. O masina de teren ( zica-se) dar care are garda la sol mult prea joasa pentru o masina de teren este Ford Explorer. Eu cel putin am condus un Ford Explorer din 1997 si l-am lovit cu "burta " de bordura cand l-am urcat si l-am coborat de pe trotuar. Poate la modelul actual au rezolvat problema dar la cel vechi , garda la sol mica era chiar enervanta si nu te avantaja de loc in teren, ramaneai in toate sleaurile.

 

Revenind la subiect: La ce mama naibi nu au luat si ARO ? Sa asambleze la ARO un model de Nissan.

Share this post


Link to post
Nu stii tu bre, dar la masina asta, trasu franei de mana e sarcina pasagerului din dreapta.

 

:mrgreen:

Share this post


Link to post

@matias: Hover se distribuie in 3 variante:

 

4x2 luxury - 8900 EUR (10861 EUR cu TVA)

4x4 luxury - 10.900 EUR (12971 EUR cu TVA)

4x4 super luxury - 12900 EUR (15351 EUR cu TVA)

 

Motorizarea este Mitsubishi, 2.4L, 16v, 134 CP@5200 RPM, norma de poluare EURO4. Cuplu maxim 213 @ 2500 RPM. Cutia de viteze manuala, 5+1. La noi in tara nu se importa inca motorul diesel, din cate am inteles are o capacitate de 2.7L, dar mai multe nu stiu si mi-e lene sa caut pe site-uri chinezesti.

Despre dotari nu vreau sa-ti povestesc prea mult, pentru ca sunt extrem de multe. ABS Bosch, climatizare automata, senzor temperatura afara, radio-cd mp3 + display VCD + magazie 6CD in cotiera (de-aia n-o fi avand loc frana de mana), volan + schimbator piele, reglaj electric scaun sofer, jante de aluminiu si lista continua mult (binenteles vorbesc de varianta de baza). Varianta de 15.000 are piele, scaune incalzite si reglabile electric sofer+pasager, navigatie DVD, senzori de lumini si ploaie, etc. Nu stiu de ce, dar am impresia ca Dacia SUV nu va avea nici macar jumatate din aceste dotari iar pretul se va invarti undeva mult peste 10.000 pentru modelul de baza, foarte probabil 4x2 si nesimtit de cheala. In conditiile astea, rusine sa-ti fie ca ai jignit Hover-ul comparandu-l cu Dacia SUV. Rusine! :thumbl:

 

Daca esti convins intr-adevar ca acest SUV Dacia va insemna ceva, te inseli. Alte explicatii sunt de prisos. Te plangi de frana de mana de la Hover... eu iti zic sa te mai uiti o data la poza cu interorul Hover si sa-ti para rau ca poate stranepotii nostri vor vedea o Dacie care sa aiba, macar ca optionale, ce se vede in poza aia. Din pacate ptr noi, o masina chinezeasca este mai buna si, probabil, si mai ieftina.

 

PS: Pe autovit este un Hover din 2006 cu 115.000KM la bord... nu pare cazut deloc.

 

PS(2):

http://www.youtube.com/watch?v=jH8E2qK8zdw...feature=related

 

Sa nu ma intelegi gresit, nu spun ca Hover-ul este mare branza. In conditii mai dure de offroad, se impotmoleste, si-l scoti doar cu Range Rover sau carutza. Dar am vazut X5 scos cu carutza, si nu din cine stie ce namol. Compar Hover doar cu Dacia... sa nu-mi spuneti ca Dacia SUV, la cum arata in pozele alea, ar fi in stare sa treaca vreodata prin namolul pe unde a trecut chinezul in filmuletele de mai sus. Nu exista termeni de comparatie intre Hover si Dacia SUV, din nici un punct de vedere. Pretul banuiesc ca va semana, dar motorizarea, dimensiunile, dotarile, calitatea, capabilitatile off-road... ne-au facut chinezii.

 

PS(3): Din cate stiu, GWM asambleaza la uzinele din China si Chrystler. Corectati-ma daca gresesc.

Edited by fry

Share this post


Link to post

Hover are nu numai motorizarea de la japonezi , are si reductorul si cutia de viteze! La raportul calitate ,pret dotari Hoverul sare binisor si peste urateniile de Ssangyong! Dacia n-o sa faca niciodata asemenea masini ,la banii astia vreau sa spun!

Share this post


Link to post

Discutam de Dacia, de hoover sau de suv-uri in general?

 

Daca pe magaoaia aia se va pune motorul de 85 CP nu-i prevad un viitor glorios in off-road. Sau, ma rog, depinde ce intelege Dacia prin off-road. Pentru mine Transfagarasanul, Rucar-Bran, Poiana Brasov - Bran NU reprezinta offroad ;)

 

Motorizarea de baza, pe tractiune 4x2 va fi 1.6 benzina 110 CP. La dieseluri va exista 1.5 dci 85 CP, 1.5 dci 105 CP si 1.9 dci 120 cp. Va mai exista si un motor pe benzina de 2.0.

 

Revenind la subiect: La ce mama naibi nu au luat si ARO ? Sa asambleze la ARO un model de Nissan.

Ce sa faca cu liniile de fabricatie de la ARO? Sa-i coste dublu fata de cat i-a costat retehnologizarea la Dacia?

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Nu prea sunt deacord cu denumirea asta de SUV, un SUV presupune altceeva, adica spatiu interior mare si confort, acestea sunt niste chestii pe care Dacia nu poate sa le ofere momentan. Daca ai garda la sol 22cm nu inseamna ca ai SUV.

Share this post


Link to post

Se pare ca pozele care au circulat pe net nu reprezinta varinata finala ci pare a fi un fel de "beta"

 

http://www.adevarul.ro/articole/dacia-va-a...odel-sport.html

 

"Oficialii Dacia nu au dorit să comenteze asupra veridicităţii fotografiilor aparute joi, 2 iulie, pe internet, ce par să dezvăluie viitorul SUV Dacia, model pe care constructorul îl va lansa în prima parte a anului viitor.

 

"Va trebui să mai aşteptaţi încă nouă luni, până va fi dezvăluită maşina. Oricum este foarte frumoasă, mult mai interesantă decât aceasta din fotografii, au fost comentariile oficialilor constructorului piteştean."

Edited by matias

Share this post


Link to post

Jantele sigur arată a "beta".

Ar fi minunat (şi necesar) ca maşina să arate mai frumos.

Share this post


Link to post

He he, deci e posibil sa apara aia de-am vazut-o eu.

Share this post


Link to post

O fi beta, dar cica e foarte putin diferite fata de poze. Un prieten de-al meu este inginer la Dacia si chiar lucreaza la SUV. E identic botul cu ce arata in poze, interiorul este pur si simplu cel de pe Logan Ph2, va avea suspensie independenta pe spate tip McPherson, nu are reductor in adevaratul sens, ci doar o cutie din care poti selecta 4x2 sau 4x4. Cica poti merge 4x4 indiferent de viteza, nu ca la vechiul papuc unde puteai merge 4x4 doar sub 40kmh. Cel mai tare mi s-a parut pretul de pornire, care ar fi de 10k pentru varianta de baza. La pretul asta mi se pare o afacre tare masina, indiferent ce bot are.

Share this post


Link to post
Oricum este foarte frumoasă [...]”, au fost comentariile oficialilor constructorului piteştean."

Ar fi fost chiar culmea să zică: "E urâtă cu crengi, nici nouă nu ne place" :) )

Share this post


Link to post
Un SUV bbun care face fata foarte bine in teren accidentat este VW Touareg la fel si Nissan Terrano. O masina de teren ( zica-se) dar care are garda la sol mult prea joasa pentru o masina de teren este Ford Explorer. Eu cel putin am condus un Ford Explorer din 1997 si l-am lovit cu "burta " de bordura cand l-am urcat si l-am coborat de pe trotuar. Poate la modelul actual au rezolvat problema dar la cel vechi , garda la sol mica era chiar enervanta si nu te avantaja de loc in teren, ramaneai in toate sleaurile.

 

Revenind la subiect: La ce mama naibi nu au luat si ARO ? Sa asambleze la ARO un model de Nissan.

Hai sa fim seriosi . Daca vorbim de masini de teren vorbim de Toyota Land Cruiser ., Mitsubishi Pajero sau Nissan Patrol in nici un caz de Touareg .

Nu cred ca varianta 4x4 va fi doar 10.000 euro .

Edited by body

Share this post


Link to post

"Foarte" este la superlativ absolut. Nu se potriveste Dacia. Un suv foarte frumos eu zic , ca e X6, dar sunt subiectiv. Oricum, fiecare cioara isi lauda puii.

Share this post


Link to post

Se pare ca Dacia asa zisa "SUV" se va numi Dacia Kanjara.

 

PS: vad ca era o discutie mai sus. Intr-adevar, masini ptr orice conditii de drum sun Landcruiser, Pajero... etc. Touareg este insa destul de aproape de conceptul de offroad adevarat. Incerc sa spun ca este incomparabil mai bun in privinta asta decat concurenta directa de la BMW sau Audi. Binenteles, nu poate ajunge performantele unui Landcruiser (e dementiala masina asta, m-am dat cu Landcruiser 2008, diesel 3000cmc, AT, prin noroaie extreme si nenorocite, rampe si drumuri montane de ti-era frica... excelenta masina!)

Edited by fry

Share this post


Link to post

Body:

Se pare ca nu ai inteles ce vreau sa zic, dar reformulez:

Am zis ca la categoria SUV, Terrano si Touareg stau cel mai bine D.p.d.v comportament pe teren accidentat! Touareg, cum a zis si Fry, e cel mai apropiat de ceea ce inseamna OFF-ROAD VEHICLE.Nu acelasi lucru il pot zice despe BMW X3,5,6 , Audi Q7 sau Porsche Cayenne. Nu am zis nici o clipa ca sunt cele mai tari masini de teren! Sunt doar SUVurile cu cel mai bun comportament pe teren accidentat ( TOUAREG SI TERRANO).

Da , aici ai dreptate, Nissan Patrol, Toyota LandCruiser ( mai ales modelele mai vechi) Mitsubishi Pajero, sunt printre cele mai tari masini de teren, la fel si Land Rover ( mai ales Defender) , Range Rover. Alte masini de teren bune Hummer ( modelul original), Chevrolet Suburban, Tahoe, Pick-up, Blazer, Ford Bronco ( actualmente expedition), observi doar ca nu ma refer la Chevrolet Captiva ( Opel Antara ) sau Ford Explorer, care sunt jucarii. Iarasi o masina buna de teren a fost Mercedes G Klasse

Referitor la Toyota si Nissan, am mers cu o Toyota LandCruiser din 1973 ( seria 40) in teren accidentat, noroaie, balti, ce mai , conditii dure, si pot sa zic ca nu m-a dezamagit desi masina avea peste 30 ani. La fel am mers si cu o Toyota Seria 70 ( din 1982) si la fel...super. Am mers si cu nissan Patrol din 1985...excelente.

Pot zice ca am mers si cu aro 243 in teren, motor Diesel de Brasov, si s-a descurcat s asta foarte bine. Alta masina care mi-a placut pe teren accidentat este Lada Niva. Singura parte nasoala este ca are tractiune 4x4 permanenta, si pe sosea e destul de rigid comportamentul, insa in teren e nemaipomenita, tinand cont de clasa din care face parte. Niciuna din masinile enuntate mai sus nu oferea un confort de limuzina, insa masinile de teren , teoretic nu sunt gandite pentru confort. Parerea mea.

Mie imi pare rau ca s-a dus ARO. Imi pare rau ca nu au inclus-o sub Renault Nissan, puteau macar astia sa faca SUVuri si masini de teren la fel de competitive cu cele de pe piata si cu comportament de teren mult mai bun. Era Suficient un SUV care sa inlocioasca seria 10 si o masina babana care sa inlocuiasca 240-320.

 

CEa mai adevarata configuratie de tren de rulare pentru o masina de teren mi se pare cea cu 2 punti rigide si arcuri foi atat fata cat si spate. Stiu, e oldie, but goldie.

Cat despre SUV La 10000 euro...mai bine iau Lada Niva..e mai adecvata Off-Road-ului

Edited by tudor2402popescu

Share this post


Link to post

Ce sa faca Renault cu uzina de la Campu-Lung? Acolo se lucra manual si era ca in evul mediu! Ati fost vreo data acolo. Nu aveau ce sa cumpere decat cladirile. Ca vreun brand nici atat. Ce bun asa era ARO? Mergeai 200km si prindea joc in pivoti, nu pornea se rupea din table din cauza repidatiei motorului.! In afara de GAZ-66 apoi IMS la ARO nu s-a produs nici o masina buna .A fost un fiasco total. Nu aveam noi alternative pe vremea lui Ceausescu si de aia se parea bun dar au fost o mare porcarie!

Share this post


Link to post

Niva , buna rabla...acu s-a uzat ambreiaju...pacat de integrala permanenta , ca altfel, prinde si 120 km/h. PS.Sa nu-i spuneti sefului meu :D

Share this post


Link to post

Anunt oficial Dacia: Dacia Duster

Share this post


Link to post

Se misca baietii. Bravo lor! :osanale:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...