Jump to content
Sign in to follow this  
DevBreak

Radiator spart

Recommended Posts

Radiatorul de aveo 1.4 este identic cu cel de pe aveo 1.2 sau kalos??? La ce pret se invarte unul? Masina are clima.

Edited by titus

Share this post


Link to post

exact problema asta am patit-o eu de curand...dupa o scurta plimbare prin oras..parchez in fata blocului si vad un oarecare abur ca iesea in fata masinii..m-am uitat..iesea din partea stanga mijloc a radiatorului..urme de lichid pe el..si jos umezeala pe marginea de protectie de sub radiator..am mers cu ea la service..mecanicii mi-au zis ca e posibila sa fie de la o piatra desi ma cam indoiesc avand in vedere pozitia..si am aflat ca esteo solutie pt fisuri si porii..dar mici..la mn era cam mare gaura..pierdeam f repede antigelu..si mi-au pu baietii la service un praf pt radiator ott de lipit nu stiu exact denumirea si a fost ok..a functionat...acum astept sa vad cum se comporta in timp.. :->

Edited by VAXXi
Fara limbaj IRC!

Share this post


Link to post

Facand niste poze la radiator si studiind mai atent problema, am observat ca si la mine freaca, carcasa in radiator.

Unde?Mai exact la mijloc.Sus si jos este distantata, dar la mijloc nu.

Intrebarea mea este, cat costa sa-mi pileeasca carcasa in service?A mai facut cineva operatiunea asta?

Oricum e cert ca este o problema de fabricatie...Probabil nu s-a fisurat pana acum, deoarece centrul carcasei este situat intre conducte.

post-5762-126202497058_thumb.jpg

post-5762-126202502949_thumb.jpg

Share this post


Link to post

La serviceuri este o circulara, comform careia trebuie rezolvata problema carcasei, prin decupare. Trebuie sa ti-o faca gratuit, defapt trebuia sa o faca deja de mai demult, cu ocazia reviziei. La mine au facut operatiunea, si este si trecut in caietul de service, cu mentiunea "campanie" si un cod care acum nu il stiu din cap.

Mergi cat mai degraba la service.

Share this post


Link to post

Maine dimineata voi merge la service.

Sunt curios cat va dura si care vor fi costurile.

Ca si timp, am in jur de o ora la dispozitie.

Share this post


Link to post

Io imi bat capul cu tine si te invat ce sa faci, iar tu ma lasi sa tastez de pomana si te duci la service... De parca era greu sa faci ce te-am sfatuit.

Share this post


Link to post

Nu am inca necazuri cu radiatorul, dar m-a preocupat "cestiunea". Din pacate, preocuparea a fost doar din partea mea, cei de la reprezentanta manifestandu-se la modul "la seria asta nu-s probleme". La revizia a IIa au avut grija sa-mi decupleze piuitul de la inchidere, dar de radiator nu s-au interesat. Personal stiu despre o situatie de radiator spart si inlocuit fara obiectiuni. Nu avem printre noi vreun jurist bun in materie, care sa ne invete oarece demersuri, astfel incat preocuparea noastra sa revina celor care fac si vand asa ceva? Stiu ca e greu de gasit un astfel de consilier, pentru ca unul tare are de la Audi in sus, dar cine stie...?

Share this post


Link to post

Ai impresia ca un audi n-are si el problemele lui?

 

 

Meri la aia in service si cere sa ti se decupeze carcasa aia de plastic. Io is om patit, am mers la service dupa ce a plesnit radiatorul, insa cu platforma :D .

Share this post


Link to post

sal si eu am aceiasi problema la radiator tot din cauza aparatorii radiatorului ,dar am rezolvat problema cu acea pilitura din comert si numai curge momentan .dar cred ca trebuie sa al scimb pana la urma .

Share this post


Link to post

Pai cred ca ar trebui sa actionezi pana nu iese masina din garantie.

Plus ca solutia de a baga pilitura in antigel mi se pare una proasta.

Share this post


Link to post

Am si eu un AVEO 1,4 din 2008.

Consultand forumul am considerat ca e bine sa vad ce-i cu carcasa ventilatorului.

Intradevar am urme pe radiator de la carcasa din plastic.

Cat mai urgent am sa pun distantiere.

Share this post


Link to post

Salve la toata lumea

Sa puneti fratilor toti distantiere se pare ca mai devreme sau mai tarziu veti avea aceeasi problema cat mai multi dintre d-voastra, desi din suflet mi-as dori sa nu fie asa. Acum ceva timp in urma am urmarit fara sa vreau si eu acest topic de discutie cu radiatoarele iar la vremea respectiva chiar m-am uitat si eu la masina si am aruncat o privire la radiator era totul era in regula, adica carcasa ventilatorului avea o dist. aprox. de 3mm. fata de radiator si tare m-am bucurat ca la mine nu sunt probleme. Daca ma aplecam mai mult asupra sfaturilor date de colegi poate ca azi nu as mai fi avut problemele de azi dar...asta este. Si sa va spun ce am patit

 

Acum doua zile in jurul orei 22:30 cand am plecat sa-mi iau masina din parcarea intreprinderii am observat in zona rotii fata dr. o pata pe asfaltul parcarii, si in gandul meu am zis "o fi apa rezultata de la aerul conditionat folosit pe zi cand am venit la servici" . Ma urc, dau contact si plec catre casa, eu locuiesc la 10km de fabrica, cand ajung acasa (locuiesc la tara) trag masina pe dreapta ca sa coboare sotia sa deschida poarta si in momentul acela in lumina de noapte a farurilor am vazut un fum iesind din motor, in momentul acela sotia a fugit din masina crezind ca va lua foc, eu repede trag de maner si deschid capota iar in momentul acela am constatat ca de fapt si al meu radiator avea fisuri iar lichidul de racire in contact cu elementele inaczite ale motorului degajau acel "fum"

 

Instantaneu mi-am adus de aminte de discutia de pe forum cu privire la acest incident, ma uit repede la bidonasul de antigel si vad ca este aproape gol. A doua zi sun la reprezentanta si ma cheama pt constatare si ma sfatuiesc sa pun apa de la robinet in complectare ca sa ajung la ei. Cand am privit pe zi zona incriminata al a mea carcasa de ventilator frecase radiatorul cate putin probabil din trepidatii pana a fisurat cateva celule din radiator. In fine am fost la service ( awp pitesti) iar baietii de acolo mi-au spus sec;

- trebuie neaparat sa inlocuim radiatorul, nu mai aveti ce-i face, nu se poate lipi

- cat costa? zic

- 900 ron, sec

- pai nu se poate face nimic? o solutie ceva

- nu

Asa ca am plecat spre casa ca nu aveam atatia bani, si ma gandeam cum sa rezolv problema. Pe scurtun priten i-mi da nr de tel al unui mecanic, ma intalnesc si ma pune sa cumpar o solutie pe care a pus-o in bidonul de lichid si-mi recomanda sa merg vreo 5 km cu masina si cu aerul cald dat drumul, si tot el zice sa pun distantiere la carcasa pt ca sa nu mai atiga. Fratilor solutia a fost super pt ca nu mai cruge radiatorul

dar distantiere tot trebuie sa pun, si antigelul trebuie sa-l schimb pt ca am complectat cu apa de la robinet si nu e ok

 

Sper ca nu v-am plictisit cu "scrisoarea" mea dar din patania mea sper sa le fie de folos si altor colegi de pe forum pt a nu ajunge in aceasta situatie. Se para ca carcasa ventilatorului in timp sufera o incovoiere a materialului ceea ce duce pana la urma la fisurarea radiatorului

 

O seara buna tuturor

Share this post


Link to post

Daca ai fi scris si denumirea solutie, intelegeam lungimea postarii. :) )

Share this post


Link to post

promit ca maine fac si poza cu bidonasul solutiei respective ( sper sa nu fie considerata reclama)

Share this post


Link to post

Sper sa fie reclama pe fata ... si pe spate.

Share this post


Link to post

salut..eu am rezolvat problema carcasei altfel-fara distantiere-..am dat jos carcasa si cu o piatra de polizor am frecat latura de la aceasta pina a disparut acea deformare apoi am luat din latura in continuare vreo 2 mm..la sfarsit am avut 5mm in total iar la suruburi am pus cate o saiba normala intre carcasa si radiator astfel nu am schimbat pozitia carcasei ,deoarece jos nu se pot pune distantiere..de 3 ani nu mai am probleme si nici nu s-a mai deformat...

Edited by diablo

Share this post


Link to post

Iata si pozele promise, chestia spusa de "diablo" este super, asa voi face si eu :wallbanger:

post-14567-015652600 1285936912_thumb.jpg

post-14567-055090200 1285936918_thumb.jpg

Share this post


Link to post

E buna solutia asta minune dar prefer schimbarea radiatorului! Nu vreau sa sperii pe nimeni dar din cand in cand mai arunca cate un ochi pe indicatorul de tmeperatura, stiu pe cineva are nu mai avea caldura iarna, s-a infundat radiatorul de pe aeroterma...asta cu solutia e o treaba de moment apoi urmand spalarea circuitului de racire si inlocuirea radiatorului.

Share this post


Link to post

Este buna doar in cazul fisurilor foarte mic, dar daca persista in continuare scurgerea de lichid fie ea cat de mica si dupa folosirea acestor produse atunci se impune schimbarea radiatorului. Am mai auzit despre in fel de nisip fin ,dar unii mecanici nu recomanda deoarece se poate deteriora pompa de apa.

Oricum si in cazul meu se va impune schimbarea radiatorului, din ce am vazut pe net costa in jur de 450 ron

 

 

Share this post


Link to post

Poate de aia a inceput si radiotorul sa curga...nu l-ai lasat si pe el ca "fierul" sa-si faca treaba... =))

 

asa am patit si eu m am trezit cu vasul de la radiator gol si curgea pe dedesupt astept sfaturi am inteles ca exista o solutie de lipit ce stiti astept mesaj

Share this post


Link to post

Am patit si eu sa imi crape radiatorul din cauza carcasei radiatorului, dupa 100.000 km.

 

Ce am facut:

  • am pus apa (distilata) ca sa pot sa iau masina de unde ramasesem
  • am pus o solutie de acoperit gaurile (aparent a si functionat)
  • am dat jos ventilatorul si l-am ajustat (nu am avut la dispozitie niciun distantier pe moment... poate o sa ii pun ceva)
  • am spalat bine de tot radiatorul si caracasa de noroi.
  • am facut niste gauri si jos in carcasa ventilatorului, ca sa se scurga mai usor noroiul care se aduna acolo. La cat noroi aveam adunat in partea de jos a carcasei ventilatorului cred ca puteam sa plantez panselutze...

Urmeaza sa schimb lichidul de racire, probabil in weekend, pentru ca am completat destul de mult cu apa, si sigur nu mai e la fel de eficient antigelul. Plus ca nu vreau sa plimb prea mult timp prin motor solutia de acoperit gaurele in radiator.

Ma bate gandul sa schimb si radiatorul, dar mai astept un pic... am vazut ca nu ar fi exagerat de scump, dar nu stiu daca as putea sa il schimb eu singurel sau e complicat (sa trebuiasca elevator, sau ceva de genul) si trebuie sa maerg la service.

 

By the way, stie cineva, se poate repara radiatorul pe vreundeva? Sau e prea fragil si mai rau se stric? Ar trebui sa fie mai ieftin...

Share this post


Link to post

Am patit si eu sa imi crape radiatorul din cauza carcasei radiatorului, dupa 100.000 km.

 

Ce am facut:

  • am pus apa (distilata) ca sa pot sa iau masina de unde ramasesem
  • am pus o solutie de acoperit gaurile (aparent a si functionat)
  • am dat jos ventilatorul si l-am ajustat (nu am avut la dispozitie niciun distantier pe moment... poate o sa ii pun ceva)
  • am spalat bine de tot radiatorul si caracasa de noroi.
  • am facut niste gauri si jos in carcasa ventilatorului, ca sa se scurga mai usor noroiul care se aduna acolo. La cat noroi aveam adunat in partea de jos a carcasei ventilatorului cred ca puteam sa plantez panselutze...

Urmeaza sa schimb lichidul de racire, probabil in weekend, pentru ca am completat destul de mult cu apa, si sigur nu mai e la fel de eficient antigelul. Plus ca nu vreau sa plimb prea mult timp prin motor solutia de acoperit gaurele in radiator.

Ma bate gandul sa schimb si radiatorul, dar mai astept un pic... am vazut ca nu ar fi exagerat de scump, dar nu stiu daca as putea sa il schimb eu singurel sau e complicat (sa trebuiasca elevator, sau ceva de genul) si trebuie sa maerg la service.

 

By the way, stie cineva, se poate repara radiatorul pe vreundeva? Sau e prea fragil si mai rau se stric? Ar trebui sa fie mai ieftin...

 

 

o sa incerc si eu cu substanta asta de acoperit gauri . Mannol .

Share this post


Link to post

Salutare,

Si eu pot sa confirm ca am aceeasi problema la radiator: Aveo 1.4 din 2006

Pe partea stanga, pe la mijloc, a frecat carcasa radiatorului. Cred ca s-a deformat cu timpul, sau la caldura si astfel a ajuns sa frece...sau de la vibratii.

Acum 2 ani cand am fost la service pentru niste investigatii au observat mecanicii si mi-au recomandat sa il schimb.

NU l-am schimbat, nu pierd mult lichid(se observa doar umezeala pe 7cm). Am mai mers 2 ani de atunci si cred ca am completat cam 0.5l doar.

Dar acum vine vremea sa schimb distributia si ma gandesc ca daca tot umbla oamenii pe acolo si se schimba si lichidul de racire ... ar fi ocazia sa schimb si radiatorul.

 

Ar fi o prostie sa il mai tin? Sa il repar merge? Solutia de acoperit gaurile nu ma incanta prea mult, cred ca afecteaza pompa de apa si radiatorul.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post

iata ca suntem in 2015 si s-a spart si radiatorul meu. din pacate, in timp, am uitat de problema asta, credeam ca nu se va intampla.

Share this post


Link to post

Aveti idee daca la modelele 2009-2011 mai exista problema asta? Dar as vrea o parere de la cei care chiar au vazut pe respectivele modele.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...