Viktor Posted October 22, 2017 Ce lanturi, ce fite ... Un brat de scinduri la portbagaj si ... game over! Chiar ingenioasa idee. Share this post Link to post
ches Posted October 27, 2017 F misto trestle jack-urile alea. Pe un turism e totusi riscant sa adopti metoda Share this post Link to post
Viktor Posted October 29, 2017 Riscante in ce sens, Ches ? Instabilitate, aluneca ori ... Ma gindeam sa-mi pun mintea cu doua gen. Share this post Link to post
ches Posted November 6, 2017 Da, ma gandeam la instabilitate. Un camion pune greutate zdravana pe jack-urile alea, deci e greu sa o ia la vale cand iti faci treaba pe dedesubt. La un turism ai doar greutatea puntii spate, deci cateva sute de kile. Ori daca incepi sa tragi de un surub cu o parghie mai mare si faci balans, nu prea cred ca-i a buna... Share this post Link to post
augustinionut Posted November 6, 2017 Waw ... (cita mirare) am descoperit chibritu'. Deloc rea ideea . Decupat, un capac metalic in 4 suruburi, o garnitura si ne-am format fereastra de vizitare. Nu m-as risca, poate pleaca o crapatura aiurea din colturile decuparii. Share this post Link to post
Viktor Posted November 6, 2017 Nu prea are cum sa o ia la vale, Ches. Alea citeva sute de kg ii totusi o greutate. Caprele mele (clasice, in trei picioare) au 27cm intre craci (baza) si de regula sub punte isi gasesc locul cu flanse semi-luna (similare alor din video) si flanse plate pentru fata. N-am gasit inca detalii referitor latimii trestle jack-urilor dar cred ca au un ~30cm, cel putin ar trebui sa aibe sau chiar mai bine. Ce am observat insa, ii centrul de greutate ce cade in spatele piller-ului central. Macar de-un test si tot as folosi doua din alea. De regula, dupa trasarea portiunii ce urmeaza a fi decupata, se puncteaza si perforeaza (patruns) cu burghiul toate colturile si doar dupa se taie jos. Asta-i procedeul corect, ce impiedica inaintarea unei eventuale fisuri, Ionele. Share this post Link to post
augustinionut Posted November 6, 2017 Da ionele, dar raman la parerea mea. Am sa schimb ambreiajul cat de curand, se aude vajaitul de ferodo cand schimb si accelerez. Share this post Link to post
Viktor Posted November 6, 2017 (edited) Crapa pe naiba. As decupa-o fara sa stau pe ginduri ... Edited November 6, 2017 by Viktor Share this post Link to post
Viktor Posted November 6, 2017 O sa ai ceva de munca la bondar pentru a inlocui kit'u de ambreaj. Da macar ii cald si bine. Share this post Link to post
vrazvanc Posted November 28, 2017 Pâr-pâr-pâr... https://www.youtube.com/watch?v=G6SCSrnVWaQ 1 Share this post Link to post
vrazvanc Posted December 11, 2017 Nu stiu sa zic, dar cand e vorba de nostalgie sa spui ca un anumit model e un gunoi... E ca si cum as spune eu in prezent, ca Dacia 1100 e un gunoi fata de Logan. Aaa, nu ca m-am atacat, are dreptate oarecum ) Share this post Link to post
Viktor Posted December 11, 2017 Eu cred ca ala-i ofticat fleasca ca n-are ce bijuteri. Ia sa-si traga un DW-u, sa vezi cum nu se mai plictiseste... Bune calestile astea, chiar foarte bune. Cel putin din punctul meu de vedere. Trecute de doua'j de ani si inca alearga. Cred ca multi le-au scos de la naftalina ca chiar multe zaresc in ultima vreme. Le venira mintea la cap si se lasara de mofturi si fite bag seama. 1 Share this post Link to post
augustinionut Posted December 13, 2017 (edited) Caut un video in care unul acelereaza o masina stationata si ii sare un piston prin capota. Edited December 13, 2017 by augustinionut Share this post Link to post
VAXXi Posted December 14, 2017 P-ala nu-l am, da' porneste de-aici si tre' sa-l gasesti pe undeva ) 2 Share this post Link to post
Viktor Posted December 16, 2017 Prin, ori cu tot cu chiulasa, Ionele ? Hai ca nu chiar tot una ... de cu sau fara. Share this post Link to post
augustinionut Posted December 16, 2017 E o rabla cu parbrizu lacoperit, si unul ot ureaza ca vaca. Share this post Link to post
Dj_Dark Posted December 17, 2017 Daca aveti rabdare, mi-e mi-a amintit de operatiunea SFI pe espero. PS Asta e visul meu umed pe e36, M54B30, 230 cai pe 1300 kile. E cel mai mare motor "affordable" ce se poate pune pe E36. Poate ajung sa il pun vreodata Share this post Link to post
Viktor Posted December 31, 2017 Da-i tare, nu ? L-o facut pe daciot pe-o singura roata ... Share this post Link to post
vrazvanc Posted January 1, 2018 (edited) Si Cielo parca paraia. Am impresia ca nu-i lucrau toti cilindrii. E un developer de aplicatii Android. Are bani de-i intoarce cu lopata, masini scumpe (Lamborghini). Masinile de le da pe camp, sunt toate varza. Asa zice el. Face si fapte bune, reconditioneaza masini. Invat si eu acum sa fac aplicatii pentru Android. Ia sa vedem, o sa am si eu macar un CLS, Phaeton, 2013+ ?! ) Edited January 1, 2018 by vrazvanc Share this post Link to post
Viktor Posted January 1, 2018 (edited) Da, da, da, da, da Coasca de Lamborghini cu GPL in portbagaj (ca-i scump combustibilul) si spalata din galeata la fintina arteziana ca nu cumva sa-i sifoneze finiseala vreo spalatorie auto amarita ... Moahaha ... Mai anul trecut citeam (ori vizionam, nu mai retin exact) purul adevar a luxoaselor de romanica. Ma rog ... eu le trec la "i'm ciumeg". Edited January 1, 2018 by Viktor Share this post Link to post