Jump to content
Sign in to follow this  
ovidiuc

Atentie !

Recommended Posts

@Mike1 > din observatiile incercarilor cu diferite benzine (vara, in regim urban, pe motorul meu) Lukoil CO98 producea un lag in accelerare, exact, in domeniul 2000-3000 rpm, adica acolo unde "patineaza" motorul cel mai mult. Peste 3500 rpm isi arata cifra octanica si zburda. Lukoil CO95 nu-i aditivata totdeauna, iarna, pentru cresterea necesara a volatilitatii, motiv pentru care te trezesti cu rateuri la pornire si incalzire grea a motorului, fapt confirmat si de catre Em!l, pe alt motor, dar de la aceeasi statie si in alt an, lucru care ne trimite catre o regula. Va rog sa nu mai comparati la regimul termic alte zone folclorice cu depresiunile sub-montane, voi nu vedeti mai putin de -15'C decat una data pe an si atunci nu iesiti din casa. Aici, foarte frecvent in Decembrie si Ianuarie, poti avea 0'C la pranz si dupa ora 17 se trece brusc la -15'C.

 

Cu celelalte benzine, oricare ar fi ele, nu se remarca nici lag-ul la accelerare si nici vreo ratare la pornire, doar ierahizare pe accelerare si pe consum: Petrom, Rompetrol, Mol, OMV. Efix de 95 este un caz aparte, ea este croita pe un anumit target, rulaj majoritar in urban si turatii joase, adica exact cand apar depunerile, nu-i benzina de fuga, e benzina de tratament (4-6 rezervoare). In schimb, pe parcursul incercarilor, cel mai mic consum l-am obtinut, de departe (7,5% in urban), cu Rompetrol 98, iar cel mai mare (10,5%) cu OMV 100, la o medie de 8%. Mol vinde o benzina decenta, constanta, sigura, dar nu faci pasiune pentru ea.

 

Asa ca, pentru mine, domeniul s-a restrans la doar doi producatori: Petrom si Rompetrol (uneori nici nu stii ce bagi pentru ca ei au (aveau) o reciprocitate de aprovizionare pe CO95), CO98-99, la drum de fuga si CO95, la inghesuiala.

 

Un singur lucru nu s-a schimbat in RO in domeniul acesta: sa nu auzi pe cineva care alimenteaza aceeasi marca si acelasi CO la prima benzinarie de dupa granita de Vest si sa nu zica ca-i alta benzina. Deosebirile sunt atat de evidente incat, studiile sau testele sunt de prisos.

Share this post


Link to post
Ce pledoarie frumoasa, pacat ca nu-i si justificata.

 

Apropo, ce au statiile din B ? Dezvolta, nu ne lasa asa, in ignoranta !

 

Ideea este ca, multe din statiile Lukoil din afara bucurestiului sunt date in franciza ,de aceea ma indoiesc ca benzina lor ar fi de origine ruseasca 100%

 

Ideea este ca, multe din statiile Lukoil din afara bucurestiului sunt date in franciza ,de aceea ma indoiesc ca benzina lor ar fi de origine ruseasca 100%

 

Ce pledoarie frumoasa, pacat ca nu-i si justificata.

 

Apropo, ce au statiile din B ? Dezvolta, nu ne lasa asa, in ignoranta !

 

 

Ideea este ca, multe din statiile Lukoil din afara bucurestiului sunt date in franciza ,de aceea ma indoiesc ca benzina lor ar fi de origine ruseasca 100%

Share this post


Link to post

Statia de unde am alimentat eu aproape tot lukoil-ul pe care l-am bagat in masina este a lor ... nu e franciza ... de fapt, toate cele 3 statii LukOil din Braila sunt ale lor.

Nici cea din Bucuresti de unde am alimentat pentru ultima oara (pe Camil Ressu, undeva spre Policolor ... ieseam spre A2) nu era franciza. Pur si simplu m-am speriat in ce hal putzea ce iesea pe teava de esapament. Dupa ce am bagt un test de gaze ... ma gandeam ca am eu ceva la masina ... dar nu aveam ... am luat hotararea sa schimb macazul. Cum Petromul nu ma incanta prea tare, Agip-ul este exact in celalalt capat al orasului (iesirea spre Galati), Rompetrolul ("original" ... ca francize erau demult) abia s-a deschis, si e vecin cu Agip-ul ... a ramas Mol ... care este la iesirea spre Slobozia, Bucuresti, Kaufland, Kr4 ... deci ajung des in zona. Asa am facut alegerea ... si, pana acum ... sunt multumit de cum merge masina.

Edited by george03

Share this post


Link to post
Ideea este ca, multe din statiile Lukoil din afara bucurestiului sunt date in franciza ,de aceea ma indoiesc ca benzina lor ar fi de origine ruseasca 100%

Ce inseamna ruseasca 100% ? Tu crezi ca LukOil aduce benzina de afara ? Din cite stiu eu o face la Ploiesti, cind mergeam spre mare pe ruta Bucuresti-Ploiesti-Urziceni, mereu vedeam cozi imense de cisterne la poarta rafinariei.

 

La partea cu franciza sint de acord cu tine, poti da peste statii cu multa apa, mizerie sau benzina care miroase a gaz ... gazolina :)

Share this post


Link to post

Nu prea trec vamile romanesti cisterne cu benzina, nici cu vaporul si nici cu avionul nu se aduce. Mai toate gazariile de la noi se aprovizioneaza de la rafinariile din tara. Nu mai stiu exact care sunt astea, nici scolarii nu mai invata la geografie. Parca LUKOIL detine in prezent PETROTEL Teleajen.

Share this post


Link to post

de aproximativ 6 luni alimentez numai de la agip,benzina co95,masina merge f bine,consum 5%in afara,6-7 oras.ieri am alimentat de la mol,benzina co98 si masina a inceput sa mearga ca dracu,motorul trepideaza mai rau(imi dau seama uitandu-ma la scaunul din dreapta).o sa incerc sa evut mol-ul pe cat posibil

 

 

Share this post


Link to post

MOL si Agip se alimenteaza cu carburanti de la cei 3 "majori" prezenti pe piata romaneasca : OMV-Petrom, Rompetrol si Luk.

 

Sau crezi ca Agip aduce carburanti din Italia ?

 

"Calitatea" benzinei nu tine asa de mult de "marca" sub care se vine ci de seriozitatea si calitatea serviciilor benzinariei respective... indiferent sub care din cele 5 brand-uri comercializeaza carburanti.

Edited by Hassel
  • Like 1

Share this post


Link to post

La Agip scrie pe pompe de unde este achizitionat carburantul. Cel putin aici la noi in Craiova.De la LUK.

Share this post


Link to post

Cumperi aceeasi benzina Lukoil dar platesti firma :)

Share this post


Link to post

Am alimentat im marea majoritate a cazurilor cu benzina Petrom iar pe afara toate natiile, intotdeauna numai de 95, inclusiv Lukoil din Moldova si sincer nu am simtit niciodata o diferenta. Singurele tari, dintre cele vreo 20 strabatute, in care nu am alimentat au fost Ucraina si Albania, ar fi culmea totusi ca la albanezi unde masinile de politie sunt Aveo sa nu le "placa" benzina locala. Cea mai haioasa alimentare ramane prin Franta/Germania unde am zis ca achizitionez o benzina necunoscuta...Total! Cea mai ieftina a fost in iarna lui 2008 cand am dat 2,77 lei si cea mai scumpa prin Turcia in vara lui 2010 7,92 lei. Am evitat intotdeauna benzina Rompetrol, cauza fiind oarecum ciudata si poarta numele Patriciu...tot dintr-o cauza asemanatoare am evitat si Citroen aici cauza purtand numele Tariceanu. Sa nu se creada cumva ca datorita convingerilor politice, personajele au fost determinante, in domeniul asta am evitat mereu tot ceea ce astazi poarta initialele PSD.

Singura benzina care a sunat altfel, dar nu cu al meu Aveo ci cu un Spark, a fost Lukoil de prin Constanta, "torcea" motorul de parca era de curse!

Share this post


Link to post

Toata benzina este cumparata din RO singurele criterii care difera sunt diferitii aditivi folositi de fiecare "producator" la pompa.Nu vine nimeni sa-ti aduca benzina cu cisterna din Ungaria/Italia/Austria etc.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...