Jump to content
Sign in to follow this  
Zmeul cel rau

Probleme geamuri electrice

Recommended Posts

Nu este in regula sa ai o cadere de tensiune atat de mare. Trebuie cautata mai intai cauza (rezistenta mare de contact la F16 - a se controla calitatea sigurantei, contact cu cheie, conectori reunire X5, X61, conectori aparat, butoane). Caderile mari de tensiune corespunzatoare rezistentelor mari de contact produc caldura cu consecinte grave (topirea suporturilor din plastic ale armaturilor, posibile incendii).

Cat despre alt mod de preluare a tensiunii, propun alimentarea din linia +30 (batt) prin siguranta de 30A si releu de 70A comandat din cheia de contact +15 (ign). Nu recomand alimentarea directa (fara posibilitatea opririi din cheie), fiind un consumator remarcabil generator de probleme serioase in cazul defectarii.

Share this post


Link to post

va salut.daca puteti sa ma ajutati cu o schema mai detaliata as fi recunoscator

Share this post


Link to post

Acum am observat (obisnuit fiind sa ma confrunt mai mult cu modelele mai vechi) ca masina ta este Euro3, deci cu consola intre scaune.

Cred ca sunt destul de explicit in schita atasata. Repet si aici: daca dupa proba cu siguranta F16 scoasa si alimentarea provizorie direct de la baterie (fir min. 2,5mmp !) in punctul 13 al ansamblului de butoane, geamurile nu opereaza, inseamna ca sunt caderi de tensiune pe traseele dintre consola si motorasele din usi. In aceasta situatie inseamna ca modificarea propusa este inutila si se va proceda la depistarea locului unde se produce caderea de tensiune (bloc butoane, conectori usi) si se va remedia.

post-34145-0-40365600-1379516685_thumb.jpg

Share this post


Link to post

of e incurcata treaba eu am euro 3.dar am instalatia pusa de mine de pe gle din 93-94 si legata cum trebuie de un electrician Daewoo.mai e valabila schema asa?mii de scuze

Share this post


Link to post

Este valabila ca principiu numai ca te vei raporta la alte repere. Adica in loc de acel papuc din conector (13) vei avea "C" din consola cu butoane din usa soferului. Proba o faci in acelasi mod: sig. F16 scoasa si fir direct de la + baterie la acel "C". Aceasta proba este obligatorie pentru a verifica si depista zona caderii de tensiune pentru ca modificarea sa aiba rost. In caz contrar vei avea surpriza sa nu se rezolve mai nimic, deci tevatura sa fie inutila.

Share this post


Link to post

am rezolvat problema.masa era e de vina acum imi aduce 12v lejer,dupa ce am schimbat firul de masa.si am facut-o din alta parte.ramane sa cumpar o comanda pt ca drepata spate nu merge decat sa ridic.multumesc frumos!

Share this post


Link to post

Va salut!

am si eu probleme la geamurile dreapta fata si stanga spate in sensul ca nu mai lucreaza nici in sus, nici in jos, nici de la panoul de comanda de la sofer si nici de la butonul din dreapta.

Celelalte doua (stanga fata si dreapta spate) functioneaza.

Am desfacut ambele fete de usi sa verific contactele, dar nu se intampla nimic.

Am schimbat panoul de comanda de la sofer cu unul de rezerva si aceleasi simptome: dreapta fata si stanga spate nu se misca.

Sa fie duse motorasele?

 

Merci.

 

 

Share this post


Link to post

Motorașe sau cablaje, una din doua. Pune alimentare de la o baterie sa vezi daca lucreaza motorasul, sa vezi de unde e problema

Share this post


Link to post

Salutari,

Vin si eu cu o scurta intrebare, poate ma poate ajuta cineva. Butonul pentru geam stanga fata e distrus si as vrea temporar pana ajung sa gasesc un bloc de comanda complet, sa "fur" comanda de la unul din butoanele din spate.

Aveti vreo idee despre ce cabluri trebuie sa ma leg pentru a face treaba asta? Panoul de comanda este pe portiera.

 

Merci mult.

Share this post


Link to post

Ce numesti tu distrus? La mine copiii mi-au rupt butonul care actiona geamul de la sofer, dar l-am scos cu totul si am pus un betisor din plastic (de la alea de urechi) si poti actiona geamul. Depinde cum e distrus, caci are o fanta unde intra acest betisor si poti da inainte / stop / inapoi (sunt 3 pozitii) si actionezi geamul.

Share this post


Link to post

Salut Cristi,

 

Distrus adică nu aud niciun "click" in momentul in care il actionez, nu se simte ca si cum ar atinge o lamela metalica sau ceva de genul.

De scos de-acolo, pot sa te intreb cum ai facut treaba asta? Ai tras de el pur si simplu sau ai desfacut de tot blocul de comanda ca sa-l extragi?

Eu am ajuns pana in momentul in care m-am uitat la el si am vazut ca e asamblat prin clipsare. M-am gandit ca daca incep sa-l demontez, sa nu raman cu arcuri si table care sa sara...

 

Merci

Share this post


Link to post

Nu sare nimic, e prinsa cu cleme comanda soferului. E formata din 3 parti, cea de sus si cea de jos au cleme cu care se prind de cea centrala. E ceva de munca sa le desfaci, dar merge.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...