Jump to content
Sign in to follow this  
alingociman

Kalos In Flacari

Recommended Posts

"Sefu" îmi pare rau sa te dezamagesc ca nu vorbesc din presupuneri. Lucrez în domeniu si mai stiu cum merg treburile în cazurile astea.

 

Dauna totala daca ar fi se da la valoarea stipulata in contractul de asigurare

Daca suma asigurata din momentul achizitiei este valoarea DDP a masinii (cum dealtfel si este), ea include si taxe vamale 30% (cum era în 2005). In cazul despagubirii (la dauna totala) în anul 2008, cand taxele vamale la masinile produse in tari non-UE sunt 10%, se ia în considerare taxa vamala de 10%. Deci nu se mai despagubeste suma asigurata care este trecuta în polita. De obicei se ajunge la o întelegere, iar daca se ajunge la judecata, instanta nu va hotarâ despagubirea unui bun cu o valoare mai mare decât valoarea reala.

 

Apoi daca e dauna sau nu totala nu o stabilim noi ci inspectorii de la asigurari. Vorbim asa .. din presupuneri.

Am vazut multe daune în ultimii 2 ani si jumatate; unele mici, unele mari, altele totale. Sunt sigur ca masina va fi declarata dauna totala având in vedere poza din primul post. Daca tot vorbim din presupuneri, fa un calcul la pretul pieselor avariate si vezi cam ce suma da (ca idee, un motor de Logan pe benzina gata echipat la o reprezentanta Dacia e 6000 de lei); si mai ia în calcul si costul manoperei, care la Gold&Platin Iasi cred ca sare de 60 lei fara tva (spre exemplu la Casa Auto si Tester pentru reparatii Hyundai si Ford ora de manopera e 130 de lei fara TVA).

 

Contractele se fac foarte bine pentru firmele de leasing, stai tu linistit ca sunt intoarse de juristii lor pe toata partile.

Si eu am spus acelasi lucru.

Share this post


Link to post

Daca la o masina se produce un scurt-circuit pe sursele de alimentare, atunci motorul se opreste. Fara motor ramai fara servo-directie, dar ramai si fara servo-frana. Cum s-ar putea roti o masina 720' in jurul unei axe imaginare verticale, apasand doar pedala de frana, fara servo, fara a roti volanul si fara a lovi un obstacol? Dar utilizand frana de mana e posibil ?

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Lauryca, ai perfecta dreptate .. dar fa te rog frumos tu calculul cu manopere la casa auto si pret la piese de logan, pentru mine e un calcul care ma depaseste, probabil tu stii toate piesele ce trebuiesc inlocuite si toate operatiile ce trebuiesc executate. :)

 

Maistre, vorbim discutii. Nu avem nici suma din contract, nu ma aburi pe mine cu taxa vamala, etc (nu conteaza de unde se obtin sumele partiale, da?), e vorba de valoarea masinii dupa 2 sau 3 ani (nici asta nu stim exact macar) precizata in contract.

 

Intrebarea ta despre cat va suporta proprietarul arata ca ne trimiti pe piste false. Ca lucrezi in asigurari, sanatate, nu am zis ca nu te-ai pricepe, insa un lucru e sigur cand e semnat. Asa ca pina omului nu i se va scrie negru pe alb ca are dauna totala, nu are. Am vazut caz concret, masina facuta praf aproape, aruncata de un logan intr-o duba, si nu i s-a dat dauna totala, as aca sigure pe lumea asta sunt doar taxele si moartea.

Share this post


Link to post

Daca se produce scurt la partea electrica se opreste motorul... Partial deacord! Se opreste din functionare... adica nu primeste scanteie si benzina. Dar rotatia motorului nu se opreste decat daca apasa ambreiajul. Daca nu apasa ambreiajul, este i regim de "frana de motor", deci are presiune la servodirectie, si are depresiune in admisie, deci servofrana OK.

Share this post


Link to post

Deci, daca apesi pedalele de frana si de ambreiaj, simultan, asa cum te invata la scoala de obtinut carnetul de sofer, e posibil, nu, sa n-ai suficienta frana sa rotesti o masina 720' (cine a trecut prin asta stie ce insemna) cu rotile directoare drepte, pe directia de mers si fara sa lovesti lateral un obstacol ajutator ? Dar daca incerci cu frana de mana, atunci subiectul nu mai comporta intrebari decat din domeniul asigurarilor.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Tommy, nu vreau sa intru polemici ieftine. Exemplele pe care le-am dat cu motorul de Logan si preturile la manopera le-am dat ca idee. Suma din contract cum spui tu, pe primii 3 ani e scrisa in pagina 2 postul 37. Daca tu crezi ca taxa vamala e abureala, nu ai decât, poate altii nu cred acelasi lucru, dar daca tot vorbim de bani si despagubiri cred trebuie sa includem si acesta taxa; vrei-nu vrei ea face parte din valoarea masinii.

 

Intrebarea ta despre cat va suporta proprietarul arata ca ne trimiti pe piste false.

Nu vad la ce întrebare te referi si mai ales pistele false. P-asta nu stiu de ai scos-o.

 

insa un lucru e sigur cand e semnat

[...]

as aca sigure pe lumea asta sunt doar taxele si moartea.

Te contrazici singur.

 

Asta e ultimul meu reply la acest topic. Nu vad rostul unor polemici în care unii se cred superiori altora si se comporta ca atare. Ce-am avut de spus, am spus, daca e de folos cuiva bine, daca nu, ignorati.

Share this post


Link to post

Ma bag si eu inseama...

 

Procesul verbal de interventie al pompierilor trebuie sa se faca imediat dupa stingerea incendiului.

De ce a durat atat? Ce ai semnat la pompieri?

Erau formatiune militara sau civila?

In marea majoriteta a cazurilor se specifica ca incendiul a fost provocat de un scurtcircuit. Si la diesel si la benzina.

 

Stiu ce stiu deoarece lucrez in domeniu (pompier militar).

 

Nu ar strica sa faci o ceri explicatii suplimentare la forul superior pentru a clarifica exact cum au intrevenit.

 

Imi pare rau de incident!

Edited by autom

Share this post


Link to post

Eu NU ma bag deloc in seama: vorbim ca babele, sa ne aflam in treaba. Pe bune. Daca omul are ceva concret de la pomperisiti sau asiguraci, BINE. Daca nu- sunti biti folositi de pomana, ocupam spatiu pe server.

Share this post


Link to post
Nu vad la ce întrebare te referi si mai ales pistele false. P-asta nu stiu de ai scos-o.

Te contrazici singur.

Iti explic.. proprietarul suporta zero, deci la el se intoarce tot ce are de recuperat, asta vad ca e marea enigma, de fapt nu e nimic ezoteric.

El nu o sa lase nimic mai putin.. se face un recalcul si asta e tot. Ce ramane .. primeste platitorul ratelor, e simplu.

Cu privire la lucrurile sigure.. cele doua de jos sunt sigure de buna seama .. apriori, fara semnatura, dar mi-a placut interpretarea ;)

Macar din punctul asta de vedere.. nimeni nu e superior :)

Share this post


Link to post

oameni buni...am ajuns la o concluzie clara...am avut un ghinion maxim si absolut tot ce am facut dupa aia a fost gresit: am semnat procesul verbal de la politie desi nu trebuia, am semnat procesul verbal de la pompieri in alb in ambulanta in timp ce mi se lua tensiunea pt ca asa mi-a zis si politia si pompieri ca se face, am dus masina la Gold&platin in curte in loc sa o aduc undeva unde sa pot face o expertiza inainte de a face ce vor ei al masina, nu am verificat nici macar daca se mai invirtea volanul si cred ca mai sint si altele si nu-mi dau seama de ele acuma...drept pt care nu mai am nimica de facut decit sa astept sa vad cu ce un cicat ma mai aleg

de fapt cea mai mare greseala e ca am luat masina in leasing de la aceeasi firma care mi-a vinduto...

singura chestie care o so fac totusi la urma o sa fie sa ma duc la un ziar local unde cunosc pe cineva sa dau si poze si sa povestesc si toata patania ca sa invete cit mai multa lume din greselile mele...in rest m-am resemnat

o sa va zic si voua peste 2-3-4-5-x luni cind o sa se termine totul cu ce m-am ales si cit m-a costat folosirea unui kalos full option 20.000 km

Edited by alingociman

Share this post


Link to post
.

singura chestie care o so fac totusi la urma o sa fie sa ma duc la un ziar local unde cunosc pe cineva sa dau si poze si sa povestesc si toata patania ca sa invete cit mai multa lume din greselile mele...in rest m-am resemnat

Ai grija sa nu te trezesti si cu un proces dupa o eventuala tevatura de genul asta! Nu ai nimic concret in mana, ei au totul!

Share this post


Link to post

@alingociman@

In perioada aceea imediat dupa accident ,cred ca nimeni care NU a mai trecut prin asta ,putea sa faca toate aceste lucruri .Deoarece ,atunci dupa accident , oricat ai fi tu de "instarit" suferi un soc totusi.

Nu trebuie sa regreti ce ai facut ,tu doar ai respectat indrumarile celor acolo de fata.Acest lucru este o invatatura pentru a nu mai face la fel si data viitoare (sa dea D-zeu sa nu mai pui in aplicare ce ai invatat ) :osanale:

 

 

Multumesc !!!

Share this post


Link to post

>aline< n-ai de ce sa te simti vinovat.Din moment ce nu ai mai trecut prin asa ceva ,nu prea aveai de unde sa stii cum se procedeaza.Prima reactie a ta a fost sa urmezi indicatiile "oamenilor legii", care nu se prea omoara ei sa-i ajute pe oameni.

Share this post


Link to post

De ce s-ar coaliza tacit Politia, Pompierii si cu Service-ul contra unei victime care, abia, a scapat norocos dintr-un accident urat ? Ce interes ar avea sa ascunda adevarata cauza a accidentului si sa nu puna lucrurile pe fagasul firesc ? Chiar si asa, poti contesta in instanta semnatura de pe procesele verbale prin starea anormala in care te gaseai imediat dupa accident, fapt dovedit prin asistenta medicala necesara in acele momente. Nu a existat niciun martor la accident ?

Share this post


Link to post
Chiar si asa, poti contesta in instanta semnatura de pe procesele verbale prin starea anormala in care te gaseai imediat dupa accident, fapt dovedit prin asistenta medicala necesara in acele momente. Nu a existat niciun martor la accident ?

 

Am mai zis si mai zic odata: fa o cerere oficiala la organul ISU din raza unde s-a intamplat beleua. Solicita amanunte vizavi de modul de actionare!

Share this post


Link to post

Ce se mai aude cu Kalos-ul ce costituie subiectul acestui topic?

 

Daca imi permiteti un offtopic, am o intrebare/remarca pt Lauryca si anume:

Cum este posibil ca platind Casco mai scump, pt o valoare asigurata mai grasa (cu vama 30%) sa nu poti fi despagubit la intraga valoare? Este evident ca pierderea este de partea clientului. Spre exemplu eu, am leasing/casco pe 2 ani la Lacetti; masina a costat 10200E CIP insa luand-o la sfarsitul anului 2006 pretul ddp/valoarea asigurata a fost *30%vama*19%tva =16.107E. In anul 2007, desi vama a scazut la 10%, valoarea masinii a fost doar o depreciere de 10% si anume 14496E, fiind nevoit sa platesc 63E pe luna, deh, asta e contractu' semnat.

Pai cum sa mi se para just sa fiu despagubit in caz de doamne fereste conform unei calculatii cu doar 10% vama??? Doar nu pt atat am cotizat :| Scrie undeva in contract ca in caz de modificare a valorii ddp de nou se modifica doar valoarea despagubirii si nu si a primei de asigurare?

Daca suma asigurata din momentul achizitiei este valoarea DDP a masinii (cum dealtfel si este), ea include si taxe vamale 30% (cum era în 2005). In cazul despagubirii (la dauna totala) în anul 2008, cand taxele vamale la masinile produse in tari non-UE sunt 10%, se ia în considerare taxa vamala de 10%. Deci nu se mai despagubeste suma asigurata care este trecuta în polita. De obicei se ajunge la o întelegere, iar daca se ajunge la judecata, instanta nu va hotarâ despagubirea unui bun cu o valoare mai mare decât valoarea reala.
Edited by Senna

Share this post


Link to post

Ce ghinion pot sa aiba unii... cred ca de acum, in fiecare noapte, o sa scot bornele de la baterie, ca cine stie :) .

 

Ce se mai aude cu Kalos-ul ala?

Share this post


Link to post

Imi pare rau de ce i s-a intamplat! Vad ca initiatorul topicului nu ne-a mai vizitat din 27 Aprilie 2008.

Share this post


Link to post
Ce ghinion pot sa aiba unii... cred ca de acum, in fiecare noapte, o sa scot bornele de la baterie, ca cine stie :) .

 

Ce se mai aude cu Kalos-ul ala?

pai nu ai vazut la lui i-a luat foc in mes? plus ca daca scoti borna de la baterie se reseteaza calculatorul...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...