Jump to content
Sign in to follow this  
AmunDei

Matiz Euro 4

Recommended Posts

+ poze de la eveniment

post-14569-0-44584000-1432236828_thumb.jpg

post-14569-0-83131900-1432236834_thumb.jpg

post-14569-0-65491900-1432236840_thumb.jpg

post-14569-0-46822200-1432236849_thumb.jpg

post-14569-0-34891800-1432236855_thumb.jpg

post-14569-0-55024700-1432236861_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Cotetul zburator!





post-14569-0-08284700-1432577257_thumb.jpg

Edited by AmunDei

Share this post


Link to post

Si dacia avea motor de...tu in cat prinzi suta?

Share this post


Link to post

Eu am suta undeva pe la 10...10,5 depinde de plecare. Dacia avea din cate am inteles 1.4 aspirat renault si tragea sanatos pe treptele 3 si 4 cand incepea sa puna toata puterea jos (care habar nu am cat e, dar as zice peste 100). A scos cel mai bun timp pe la 16.2 pe 402m iar daca pune si pneuri adecvate trage sigur 15.xx. O masina foarte ingrijita si modificata cu gust ce am remarcat-o inca de anul trecut.

Edited by AmunDei

Share this post


Link to post

Incepe lucrul la Stage 2 iar lista e lunga cat o zi de post. Prima prioritate, o turbina putin 'mai altfel' :)

post-14569-0-57992900-1444240458_thumb.jpg

Edited by AmunDei
  • Like 1

Share this post


Link to post

S-a terminat tarasenia cu turbina, rezumat:

- kit reparatie era pus inca de cand ajuns la mine pe masina
- s-a inlocuit pala compresorului cu una de tip Machined-From-Solid (MFS) cu 11 aripioare, facuta custom pt turbina in cauza. Diametrele inducer/exducer sunt aceleasi dar pala este mai inalta si are un alt design fata de cea originala. De asemenea este si mai usoara.
- echilibrare dinamica a agregatului
- carcasa evacuare retrofit AR .35 luata direct de la sursa (adica Honeywell Garrett)

Pe scurt turbina a primit reconditionare + imbunatatiri, va fi capabila de un flow mai bun decat versiunea de baza si posibil sa scada si timpul de spool.

Cu astea zise, abia acum incepe greul sleep.gif

post-14569-0-19468800-1450380952_thumb.jpg

post-14569-0-42878100-1450380957_thumb.jpg

post-14569-0-58560600-1450380966_thumb.jpg

post-14569-0-99337000-1450380971_thumb.jpg

post-14569-0-64599000-1450380977_thumb.jpg

post-14569-0-07009800-1450380984_thumb.jpg

post-14569-0-61016400-1450380989_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Pe la fro 1000 de lei pt chestiile ce s-au intamplat acum cu turbina.

Street legal in sensul ca am toate actele la zi, da, mereu sunt street legal :)

Share this post


Link to post

Nu mai tin minte... ai si intercooler?

 

Pe cand si o injectie cu apa pentru racirea amestecului si evitarea detonatiilor la boost criminal? :D

Edited by mr_

Share this post


Link to post

Evident ca am si intercooler.

 

Injectie cu apa e cand oi avea si boost criminal :) )

 

Masina are 48 cai aspirat, am facut 80 cu boost 0.4 ....si cu turbina asta cred ca fac 100 cu boost 0.6....adica incredibil de mic. tot ce-i trebuie acum este o evacuare mai permisiva si mai multa benzina, adica fix ce urmeaza sa se intample :D

Share this post


Link to post

Am pocit-o de tot

 

  • Like 2

Share this post


Link to post

Limitare? Ce-i aia? :lol:

 

Share this post


Link to post

frumos, spor la treaba !

Share this post


Link to post

Thanks. Acum am si termen limita 1 oct pt completarea setup-ului :) Target 100 hp cu low boost (0.6-0.7 bar)

Share this post


Link to post

Aproape gata.

 

Rezumat:

 

- turbina hibrid

- serpi inox 35 mm (cei vechi erau 30 mm)

- tratament ceramic de inalta temperatura pt galerie

- traseu IC din aluminiu

- evacuare principala 50 mm

- evacuare wastegate 35 mm, separata de cea principala

- injectoare 250 cc

- multe alte maruntisuri

 

Inca nu e 100% complete (exemplu mai trebuie pozitionat filtru aer, adaugat catch tank etc) dar e suficient pt a se face softul.

 

Dintr-un motiv necunoscut, nu mai face preview cu linkul de embed.

 

Prima pornire aici

 

https://youtu.be/BPUqmMki66I

post-14569-0-01958100-1478463821_thumb.jpg

Edited by AmunDei
  • Like 3

Share this post


Link to post
Rabla inainte de soft.


Este pe injectoarele stock acum, se vede clar cat de insuficienta e benzina chiar si la pedala partiala.



  • Like 1

Share this post


Link to post

Esti dovada clara a pasionatului, care zice la inceput eee fac asta asta asta, doar de fun, iar acum deja lucrurile au devenit si mai serioase, bafta chiar sunt curios unde ajungi cu el, spor.

Share this post


Link to post

Microbu-i mare si nu are antidot :mrgreen:

Share this post


Link to post
De sapt asta avem si

- BOV

- Admisie aer

- Suporti turbina

- Evacuare finalizata (teava goala din turbo pana la toba finala, eliminat restul).


Maine pleaca la soft. Sa speram ca va fi bine.


Din pacate nu am filmulet cu evacuarea ca fix atunci dadea sa moara bateria la telefon dar voi face pe viitor.

Share this post


Link to post

Nebunie :)

Odată cu softul se face și dyno?

Share this post


Link to post

Softul se face pe dyno, de la zero.

 

Se va elimina ECU stock + piggyback-ul existent acum pe masina si se va instala si seta ECU marca VEMS.

 

Lucrarea se face in Budapesta.

 

post-14569-0-95058000-1479631451_thumb.jpgpost-14569-0-97207300-1479631540_thumb.jpg

 

P.S. Am condus un animal din asta din poze. Este...interesant in trafic :D

Edited by AmunDei

Share this post


Link to post

Tare!

Cat costa partea de soft +ecu?

 

Apropo, mașina mai e omologata pentru strada?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...