Jump to content
Sign in to follow this  
AmunDei

Matiz Euro 4

Recommended Posts

Era oarecum retoric. Am observat de curand si m-am cam scarpinat putin in cap la momentul respectiv si am zis ca e de bine. Chiar ma gandeam ca i-ar trebui asa ceva si ca o sa trebuiasca sa cumpar eu. M-a scutit de o cheltuiala :D

Share this post


Link to post

Masina a intrat in vacanta. Are vreo 7600 de km si pana la urmatoarea revizie din ianuarie nu cred sa mai mearga prea mult. De asemenea e si fffff murdara dar pana atunci nu cred ca vede spalare.

 

Oricum, luna ianuarie ii va aduce si alte imbunatatiri, o sa va tin la curent ;) .

 

App, v-am zis ca am traseul de evacuare asigurat pe casco? :D

Share this post


Link to post

Nu nu nu... e o idee foarta buna! Eu ma gandesc sa fac asa cu geamurile electrice, cu xenon (vreau sa imi iau si o sa imi trebuiasca si factura probabil), si alte balarii. Cel putin la astia unde aveam eu casco, bcr asigurari, aveau o fisa cu toate astea, de xenon nu mai stiu sigur (dar e o rubrica cu "altele" si se poate mentiona), unde se bifa.

Share this post


Link to post
Asigurat in caz ca il pierzi pe drum? :)

 

:) ) Buna asta. Dar nu mi-ar place ca in caz de accident din spate sa fiu nevoit sa pun eu bani pt toba iar :->

Share this post


Link to post

In caz de accident din orice parte nu ai despagubire casco, sau asigurarea vinovatului(altul decat tu , sa zicem)?

Share this post


Link to post

Stiu, dar rca-ul vinavatului imi va asigura reparatie cu piese standard, nu cu piese aftermarket. Aici intervine casco, sau poate imi fac toata reparatia pe casco si ii las pe ei sa-si recupereze banii de la rca-ul vinovatului.

 

Aici e un caz minor, dar daca am (de exemplu, la orice masina), un bodykit aftermarket nu ar fi normal sa mi-l asigur?

Share this post


Link to post

Azi facui revizia de 1 an la 8100 km, ocazie cu care s-au schimbat pe garantie ambele bratele inferioare de la pivotii fata, defect constatat de ei. In rest masina merge perfect si isi asteapta suspensia sport (ironie nu?). Ce m-a deranjat in schimb e ca azi-noapte mi-au inghetat ambele incuietoare. Asta e, se mai intampla. :lavolan:

Share this post


Link to post

Spuneam la inceputul topicului ca nu voi mai investi in sunet. Uite ca s-a schimbat situatia. Am confectionat un subwoofer cu difuzor de 20 cm (nu ma intrebati ce firma, ca am uitat. Mi-aduc aminte doar ca e din SUA si nu e ceva foarte cunoscut) si incinta inchisa. Cand va veni caldura, voi cumpara si un amplificator si pe urma ma bag la montaj. O proba completa nu i-am facut inca, pt ca deocamdata statia de acasa e in service si am pt amplificare un radiocasetofon vechi, dar in orice caz se aude binisor si va suficient pt Matiz. Vreau claritate, nu zgomot sa-mi zbarnaie tabla pe ea.

 

Costul de fabricatie este estimativ pe la 150 ron, cu tot cu deranjul celor cateva drumuri pt pieselor. (MDF-ul il aveam deja, iar mocheta am folosit putina si mi-a mai ramas si pt alte proiecte).

 

dsci3110vh8.th.jpg

Share this post


Link to post

Pune o poza cu el functionand (relanti, diverse turatii) ca sa nu para trucaj... :P

Share this post


Link to post

O sa pun, asta o facui in graba. Relantiul sta bine. In conditiile in care gradatia de 800 e foarte apropiata de cea de 1000, iar acul e ca marime cam jumate din gradatia de 1000 si sta in josul ei, zic eu arata corect, adica 950. Pt 5 cm cat e diametru la turometru n-am ce pretentii de exactitate sa am. Limitarea e ok si ea, undeva peste 6500 in functie de situatie. Per total, multumit.

Edited by AmunDei

Share this post


Link to post

De unde l-ai procurat, cati bani, si unde l-ai legat?

Share this post


Link to post

L-am legat la mufa cu bobinele de inductie, dupa ce am confectionat un sumator ca cel al lui AB. Alimentarea de la baterie. Pt lumina inca nu am tras fir.

Share this post


Link to post

Multam pentru link.

Share this post


Link to post

Nu prea vad utilitatea turometrului la Matiz. L-as conduce subturat daca mi-ar indica ala tot timpul ca schimb la 4500 de ture.

Share this post


Link to post

Nici eu. Am auzit ca la renault-uri vor sa scoata si franele. Cica-s redundante. Adica si aerodinamica de frigider si frane...

Share this post


Link to post
Nu prea vad utilitatea turometrului la Matiz. L-as conduce subturat daca mi-ar indica ala tot timpul ca schimb la 4500 de ture.

 

Pai utilitatea unui turometru mi se pare identica pt orice masina. N-avea, deci i-am pus :D

 

Acum merg si mai turat, imi place sa vad acul ala la 5-6 mii de ture :D

Share this post


Link to post

hehe ce tare e turometru acolo :veneratie: ...am si eu o intrebare strut bar-ul acela vine asa din fabrica ?

Share this post


Link to post
Pai utilitatea unui turometru mi se pare identica pt orice masina ...

Pentru un motor Diesel este util. La benzinare este o reminiscenta.

Share this post


Link to post

Exact. La Matiz, daca inveti la ce viteze intra limitarea in fiecare treapta si esti obisnuit cu sunetul motorului, turometrul e inutil. Eu mi-as face sange rau sa vad turatia pe care o are motorasul cand o tin in a 3-a pana la 70 sau cand ii dau a 5-a in sfarsit pe la 120. Oricum e motor mic, mase mici ale componentelor, rezista bine in turatii mari.

Share this post


Link to post

Intr-adevar, daca stau sa ma gandesc mai bine, chiar nu-mi trebuie. Ma gandesc acum sa scot si vitezometrul din bord.

Share this post


Link to post

E buna ideea cu turometrul. Ma tenteaza si pe mine sa pun la Tico. Vorba ta...e placut sa-l vezi pe la 5-6000 de ture... :->

Share this post


Link to post

Pe ala poti sa-l lasi, e bun cand o mai scap in 80-90 prin oras.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...