Jump to content
Sign in to follow this  
nrares

Despre taxa auto...

Recommended Posts

Mama lor de handicapati :(

Share this post


Link to post

Deci daewoo-urile nu mai pot fi vandute :) .

 

Ba pot fi vandute, evitand taxa intr-un singur mod: vanzatorul si cumparatorul fac doar actul de vanzare-cumparare si apoi se inteleg ca ultimul sa nu o mai reinmatriculeze, circuland cu datele vanzatorului si reinnoind asigurarea pe numele lui (evident ,vanzatorul va fi nevoit sa faca acest lucru , altfel nu si-ar mai vinde masina).

de asemenea , cred ca pot fi vandute,ocolind taxa si masinile cu 2 proprietari inscrisi in C.I.V.

Share this post


Link to post

articol Gandul, articol Jurnalul:

 

"Eu rămân la ideea de a introduce o taxă de poluare cu ocazia înmatriculării maşinii în România, dar, în comitetul interministerial, am discutat şi despre o altă variantă: aceea a introducerii, pe viitor, a unei taxe generale de poluare, o taxă anuală care să înlocuiască taxa de primă înmatriculare", a spus ministrul Mediului.

Share this post


Link to post

Astia parca sunt din promotia 2011 la Bac, nu-i duce mintea de la cap si pana la pix. Daca vrei taxarea poluarii, atunci taxezi utilizarea mijlocului (taxa in cadrul costului combustibilului) si nu taxezi posesia mijlocului. Aceasta "gandire" se preteaza perfect unui atac castigator la CEDO.

Share this post


Link to post

Imbecilii astia pot pricepe conceptul de stabilitate legilativa sau sucim o lege de 7 ori pe an si dupa ne miram de ce nimeni nu o respecta? Sa le ceri un studiu de impact cred ca e SF pt o astfel de clasa de redusi mintal.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Astia parca sunt din promotia 2011 la Bac, nu-i duce mintea de la cap si pana la pix. Daca vrei taxarea poluarii, atunci taxezi utilizarea mijlocului (taxa in cadrul costului combustibilului) si nu taxezi posesia mijlocului. Aceasta "gandire" se preteaza perfect unui atac castigator la CEDO.

 

Tolin, vezi aici :

 

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/17404-taxa-de-prima-inmatriculare/page__view__findpost__p__399482

 

Si vezi si ce a urmat ...

Share this post


Link to post

Tolin, vezi aici :

Daca erai tu presedinte jucator, m-ar fi "incalzit". Faptul ca suntem doi (o minoritate) care gandim la fel era asteptat.

 

Ce a urmat ? Aceeasi confundare a cauzei cu efectul, a pasivului cu activul, a debitului cu creditul, s.a.m.d.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Taxa de poluare anuala e cea mai plauzibila solutie, si eu cred ca o vor baga, din pacate pentru toate daewoo-urile de dinainte de anul 1999.

Share this post


Link to post

O taxa anuala e mai buna,platesti cateva sute lei/euro. Dar nu platesti cateva mii de euro sau zeci de mii,in cazu masinilor cu capacitate cilindrica mare.

 

In Germania,se plateste o taxa anuala de poluare,in Bulgaria se introduce din 2012, tot o taxa pentru vehicule poluante.

Share this post


Link to post

In Germania,se plateste o taxa anuala de poluare,in Bulgaria se introduce din 2012, tot o taxa pentru vehicule poluante.

Argumente de nezdruncinat !

Share this post


Link to post

... mai ales cel cu Bulgaria. Io stau si ma-ntreb: Da' daca n-am plati-o noi deloc, nu ne-ar fi mai bine ?! Banii care se strang din taxa, chiar s-or folosi impotriva poluarii si daca nu s-ar plati taxa asta, atunci statul n-ar mai face impotriva poluarii ? Pan' la taxa de poluare bagata acu' 2 ani parca tot exista un minister al mediului care ce D-zeu facea ?! O taxa pusa strict pentru protejarea vanzarilor de masini noi la care noi stam si despicam firu-n patru luand de bun motivul aruncat de cretinoizii de guvernanti. Daca ar face dracu niste autostrazi atunci as merge constant cu 2500 de turatii la 110 kmh si as polua la jumatate fata de acum pe aceeasi distanta si as consuma 3 sferturi din combustibil tot pe aceeasi distanta. Plus ca am fi mai odihniti si mai relaxati si s-ar reduce si numarul de accidente. Nush cum le dati ca tot cetatenii sunt vinovati ca nu platesc cand vina cea mare este tot la scursurile care au puterea.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Prin tarile civilizate,se plateste un impozit mai mare,pentru masinile mai poluante.

 

Mai bine dau 100 euro/an,ma refer la cei care nu isi permit o masina noua,si totusi e mai bine, decat inmatriculare pe BG,unde ajungi tot la aceasta suma,tinand cont ca o inmatriculare costa 300~500 euro.

 

Sa ajungem noi la aceasta taxa,si dupa aia mai vorbim,acum vorbim despre ceva care e doar in teorie.Pana sa se voteze,si sa se aplice mai dureaza.

Share this post


Link to post

Hai c-au lamurit-o: articol.

 

Proiectul de lege privind modificarea taxei auto, postat pe site-ul mi­nisterului, prevede introducerea unei metode de calcul care să permită taxarea pe baza cantităţii de emisii cu impact asupra mediului produsă de maşini, ajungându-se astfel la reducere a taxei cu circa 30% faţă de situaţia actuală.

 

Totodată, posesorii de autovehicule echipate cu motor diesel prevăzute cu filtru de particule vor plăti o taxă auto cu 25% mai mică.

 

Pentru maşinile înscrise în România înainte de 2007 va trebui plătită o taxă auto cu ocazia primei tran­zacţii, singurele autovehicule scutite de la plată fiind cele încadrate în ca­tegoria "istorice" sau cele acordate instituţiilor publice de către guverne străine sau organizaţii internaţionale şi organisme nonprofit sau de caritate, se precizează în proiectul de lege. Potrivit documentului, atunci când persoana care solicită înmatri­cularea sau transcrierea dreptului de proprietate asupra autovehiculului nu poate face dovada datei primei înmatriculări a autovehiculului, taxa se calculează în funcţie de anul fabri­ca­ţiei. În categoria scutirilor intră şi autovehiculele destinate com­pe­ti­ţiilor sportive.

Share this post


Link to post

Cand o intra in vigoare? :rolleyes:

Share this post


Link to post

Da, asta e intrebarea principala... Mai are sens macar sa-mi scot masina de pe firma?

Share this post


Link to post

Depinde cat dureaza pana intra in Parlament si daca intra in vigoare ca de obicei, la o luna de la publicarea in MO. Cred ca dureaza minim o luna, mai probabil sa intre in vigoare de la 1 ianuarie 2012.

Share this post


Link to post

Pfoai ce de "programe" vor finanta cu acesti bani obtinuti din noua taxa. Probabil aceleasi programe sunt trecute si la accizele din benzina. Acuma ca o paralele vis-a-vis de destinatia banilor, ma tot intreb de ce taxa pentru C.I este de 7 lei iar pentru P.C. de aproape 10 ori mai mult?

PS. Exista o formula de calcul pentru aceasta taxa de poluare?

Edited by papie

Share this post


Link to post

Mai are sens macar sa-mi scot masina de pe firma?

Si a mea e pe firma ... iar firma este in suspendare :( ! O sa aflu miine informatii complete de la Registrul Comertului

Share this post


Link to post

Da, deci pentru cielo 95 taxa este de 7000 E :wallbanger: . Eu sunt mai talamb asa si nu prea inteleg scopul. Deci masina este inmatriculata, circula in Romania, polueaza = corect. Acuma sunt sigur ca nici o masina din aceasta categorie nu se va mai vinde cu acte in regula. Deci ori circul cu ea pana cade si ajunge direct la "rabla" (deci o durata de viata egala , probabil, chiar cu varianta revinderii de x ori), ori se va merge pe vechea metoda "a imprumutului" eventual si cu acte in regula la notar pentru a putea redirectiona eventualele amenzi. Acuma ... daca puteam sa vand troscoleta si sa mai pun o diferenta de bani treceam la alta norma de poluare (euro 2,3,4) in situatia de fata ...o sa poluez la fel de mult.

PS. De ce nu se ia in considerare in formula de calcul si alimentarea alternativa in speta instalatia GPL ?- care cred ca la poluare sta chiar bine.

Share this post


Link to post

Problema mea este ca vineri am programare la RAR si nu vreau sa ma trezesc ca o radiaza la RAR si ma pun la inmatriculari sa platesc taxa :| . Decat sa ma trezesc ca ma pun sa platesc 2600EUR ca sa am aceeasi masina mai bine stau linistit :| .

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Eu nu pricep o chestie la taxa asta (am calculat pentru o masina non-euro de 1.8): daca e mai veche de 14 ani, are taxa 11400 EUR si daca e la 10-11 ani costa 30778 EUR ? oricum, incercand diverse variante, este scandalos:

 

- euro 3 din 2006 de 2.0, taxa 5000 eur

- euro 4 din 2006 de 2.0, taxa 1944 eur

 

La hibride si electrice vad ca afiseaza 0, sa vezi acu' aflux de Priusuri in Romanica :dacucapul:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...