Jump to content
Sign in to follow this  
ediblue

Tabla subtire + vopsea proasta

Recommended Posts

Am masina doar de 3 luni si deja am niste semne particulare pe ea decare nu stiu cum sa mai scap.

Unul din ele ieri l-am provocat lovind din greseala usa de un stalp care avea o tabla in jurul lui. Un colt din tabla aia mi-a zgariat intr-un punct vopseaua.

Punctul are 2 mm cred, dar a sarit si vopseaua si stratul acela de chit alb. Se vede pana la tabla.

Ce pot sa fac??

 

Peste asta o pietricica mi-a sarit pe capota si a lasat o adancitura mica fara sa sara sau sa zgarie vopseaua. Ideea e ca se vede si ma scoate din sarite...ce mama ei pot sa mai fac??

 

 

Inainte sa imi iau Matiz ma uitam pe strada dupa alte matizuri si vedeam tot felul de astfel de semne si ma intrebam cum oare au ajuns in halul asta...acum am ocazia sa aflu!

 

Si voi patiti la fel?

Share this post


Link to post

Da...eu am dat de o ploaie cu piatra asta vara shi m-am ales cu capota indoita(restul a fost acoperita)...............am vrut sa o repar dar m-am resemnat 8)

Share this post


Link to post

stai "linistit" !

Asta-i boala grea la toate Daewoo, mai ales la cele din gama ieftina: tico, matiz, cielo in special.

Tin minte ca in primele zile dupa cumparare, cand s-a spart parbrizul coborand o bordura (de fapt a doua zi), am constatat ca pe capota motor au aparut multe puncte mici de vopsea lipsa: au comentat faptul ca am fost lovit de particole de nisip si griblura de la masinile din fata. facusem doar 300-400 km !!! Apoi s-au scuzat ca la 10.000 dolari nu pot vinde un mercedes !!!

Share this post


Link to post

Mai eu nu stiu ce fel de vopsea au masinile astea de sare asa de pe ele !!... Slava Domnului a mea are vopsea ca lumea dupa 2 ani nu am treaba cu zgaraieturi sau alte julituri altele decat cele facute de alti soferi indemanateci la parcat masini...Ma-sa ca acum am portierea valuri si chiar n-am timp sa ma duc in service !!

Share this post


Link to post

Ieri ma manca undeva sa sterg masina de praf.Capota motor(da cea revopsita) e prastie.O sa incerc un polish ceva.Tabla asta e cat foita de tigara si multe trebe sa te faci ca nu le vezi.

Share this post


Link to post

se poate aplica o folie protectoare dar nu stiu cum arata dupa aceea.

Share this post


Link to post

Pe bune, asta ma infioara...urasc sa am masina ciupita inca din primul an...in plus unde sare vopseaua va apare rugina urgent.

Share this post


Link to post

problma e ca pentru un punct cat de mic facut de o pietricica trebuie vopsita o prtiune foarte mare si apoi lacuita. De ex. pt o locitura de 4 mm (probabil o surubelnita de-a unui vecin) pe rama usii si o stersatura de lac la pasajul rotii din spate reparatia a costat cca 1.5mil!!!!

Share this post


Link to post

Da chit dintr-acela alb nu se gaseste? Nu se poate repara manual vopseaua metalizata? Asa am si eu puncte de vopsea sarite. Nu-mi vine sa dau atatia bani pentru niste puncte amarate.

Share this post


Link to post

Nu se poate repara, se poate 'corecta'.... deci se vede.

Orice nu agata la unghie polish.

Restul... vopsitorie si bani, multi bani.

Share this post


Link to post

Daca e vorba de atatia bani nu se poate apela la procedura CASCO ? Pana la urma pentru ce sa platesc asigurare? Ca sa merg cu un harb?

Share this post


Link to post

ba poti... dar sa nu dai vina pe nimeni cand la vreo doua trei saptamani de cand o faci o zgarii/ciupesti/plesnesti din nou.

cel mai bun lucru e folia aia. sau o lasi pana aduna si apoi o faci pe casco, cu repetarea procedurii pana la vanzare.

Share this post


Link to post

Acum poate ar trebui sa separ zgarieturile vopselei de locurile unde vopseaua a sarit cu tot cu chit si de loviturile produse de pietricele.

Unde e doar vopseaua sarita ai nevoie sa duci masina la vopsitorie dar unde o pietricica a produs un punc de "inflexiune" si se vede cand e curata cum reflecta lumina anormal din cauza ca tabla e indoita masina trebuie dusa la tinichigerie si in cazul asta 1.5mil nu mai ajung...probabil sare la 2-3mil.

Eu am vazut acum cand am spalat-o 3 astlet de mici atancituri cat gamalia unui chibrit. Una pe capota (asta ma deranjeaza cel mai tare) , una pe usa din fata stanga si una pe usa de la portbagaj...

Daca nu ma duc la service cu ele probabil ca tre sa ma duc la psihiatru ca sunt obsetat ca sa pastrez lucrurile ca noi cat mai mult timp posibil.

Dar probabil ca din lipsa de bani o sa imi bag **** si o sa las totul asa si cu asta basta...Ma consolez ca si altii au la fel (chiar ma uit pe strada dupa altii si parca ma consolez cand vad ca au probleme mai mari ca mine la masina)...

Citeam acum de un VW Touareg si zice ca are tabla galvanizata ...ce o fi insemnand asta??? Oare vopseaua e mai rezistenta?

Share this post


Link to post

Si pot sa ma duc la politai la constatare cu asa ceva?

Share this post


Link to post

parca se gaseau prin bucuresti niste markere corectoare cu care dadeai in zona respectiva si astupai gaura

 

cu o pensula fina si putina vopsea nu se poate acoperi locul? chiar daca nu arata perfect, macar protejeaza de rugina

Share this post


Link to post

Nu cred ca exista ceva care sa repare locul...daca aveti asa ceva pe masina se vede clar ca tabla nu mai poate fi indreptata decat de tinichigiu...si asta ar fi o problema prea mare...Deci cine tine la aspect nu are decat de suferit...

Am amici care spala masia in interior o data pe an si in exterior doar daca nu se mai vede numarul...Lor nu le pasa cum arata, ci sa mearga...

Share this post


Link to post
Da chit dintr-acela alb nu se gaseste? Nu se poate repara manual vopseaua metalizata? Asa am si eu puncte de vopsea sarite. Nu-mi vine sa dau atatia bani pentru niste puncte amarate.

Eu am facut procedura si intradevar se vede. Orice ai face se vede, mai mult sau mai putin. Asta-i faza nasoala la metalizate, repararea se face doar prin revopsire totala altfel se observa. Eu am avut 3 bucati, una destul de strong, in sensul ca s-a dus chitul, si a ramas si o gaurica destul de adanca in tabla (mica ca suprafata). La restul s-a cam bulit doar chitul. Cumparat chit, smirghel, vopsea, si am rezolvat ceva, macar nu va rugini acolo. Daca te uiti de relativ aproape se vede (nu a fost vopseaua fix la fel, pt. ca mai imbatranise cea de pe masina), dar in rest nu se observa. Nu am dat cu lac deasupra si daca insist cu polish (cum am facut prima data, si nu trecuse f. mult timp) se vede cum incepe sa se decoloreze, dar in rest sunt destul de multumit.

Si eu sunt maniac cu lucrurile sa fie ca noi, dar la masina m-am linistit. Orice ai face, nu va arata ca si cum ai luat-o ieri de la dealer, decat daca esti dispus sa bagi o caruta de bani (garaj, spalat, folie, etc) si nu dispun de asa ceva.

Share this post


Link to post
Am amici care spala masia in interior o data pe an si in exterior doar daca nu se mai vede numarul...Lor nu le pasa cum arata, ci sa mearga...

Ne cunoastem cumva? :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post

Cu exceptia cazului in care tabla a fost arsa, NU EXISTA situatie in care sa nu poata fi reparata fara sa se cunoasca...

 

Evident, asta tine atit de pricepere, cit si de materiale

 

Un chit bun, vopsea de aceeasi nuanta, combinate cu un lac meserias (din ala care "imprumuta" si "tranziteaza" marginile suprafetei vopsite) NU AU VOIE sa dea discrepanta...

 

Ce naiba...

Share this post


Link to post

Si cum astia au tendinta de a pune autogenul pe tot ce pot pentru a indrepta... rezulta dezastrul.

Share this post


Link to post
Guest Mecmar

Tabla de la autot. Daewoo este subtire, cu precadere la Matiz. De aici si problemele inerente (ciupituri, zgarieturi, etc). Ele se pot repara in orice situatie dar nu de oricine si nu cu materiale proaste. Depinde si cum iti este preparata vopseaua. Din pacate micile probleme se remediaza numai pe suprafete mai mari si ptr. o mica zgaiba esti nevoit sa vopsesti o supraf. mai mare altfel nu se poate face. Cunosc personal si super tinichigiu dar si vopsitor care lucreaza impecabil. Nu le fac reclama dar sunt cu mult peste ce ofera piata actuala cu exceptia celor mai mari ex. Standox si altii.

Nu toti pun autogenul, doar cei slabi pregatiti si de lene de a lucra doar cu ciocanul ca sa faca treaba repede. Si daca ai pus autogenul adio arme.

In cazul aparitiei unor zgarieturi, ciupeli ce au depasit si chitul este musai pana la remedierea in service sa dati fie cu putina vaselina, cu chit fie alb fie color, toate acestea ptr. a nu patrunde rugina care va ataca o portiune mai mare.

Inainte de a da cu vopsea, chit, vaselina decapati un pic locul, adica spalati cu o solutie decapanta.

Se poate folosi asig. Casco ptr. remedierea problemelor. Pai atunci pentru ce mai dam o groaza de bani la ei?

Share this post


Link to post

Nu pentru asta este Casco...au inasprit si astia regulile destul de mult. Daca ai o zgarietura care cine stie cum a ajuns acolo, Casco nu iti repara. De fapt multi din ei au inceput sa scrie in clauzele asigurarii ca nu se despagubeste pentru vandalism.

Daca vrei sa repari o zgarietura mica, intri intr-un stalp si dai declaratii pe la politie apoi si in cele din urma Casco despagubeste.

In strainatate ar fi dat faliment astfel de asigurari daca despagubeau orice tampenie...iar acolo pentru declaratii false se face puscarie grea de tot.

Au inceput si pe la noi sa se investigeze cu mare atentie cazurile celor care apeleaza des la asigurare.

In plus in strainatate suma prima lunara creste de fiecare data cand folosesti asigurarea si de fieacare data cand iti da politia vreo amenda, chiar so pentru parcare pe locuri interzise...Ajungi astfel ca pe la 35-40 de ani sa te coste asigurarea atat de mult incat nu iti mai poti permite.

Share this post


Link to post

M-am pomenit de curind (cind am spalat masina) cu aceasta - cuvint_urit_autocenzurat - pe capota la SF (undeva la vreo doua-trei palme de parbriz, nitel in dreapta). Nu stiu de cand o am, ca eu spal masina foarte rar.

 

Nu sunt urme de lovitura, pur si simplu este sarita vopseaua pe o portiune cam de 1 cm patrat (cam cit unghia, asa). Se vede tabla frumoasa si curata. Curios e ca intr-o parte arata ca si cind un acid ar fi dizolvat vopseaua! :rolleyes:

 

In orice caz, nu mai contreaza de la ce e ... hai sa ne concentram pe rezolvare.

Intrebarea e unde as putea sa ma duc s-o rezolv ca la carte? Va dati seama ca nu vreau sa ma complic cu casco pt o zgaiba. Si nici n-as vrea sa las masina prin servisuri! Si vine iarna, adica nu vreau sa ramana asa!

IMG_1110.jpg

IMG_1111.jpg

Share this post


Link to post

Sergiu cel mai bun lucru e Casco !Nu prea merge sa carpesti o chestie ca asta !Parerea mea !!!!....Pana una alta vopseste-o cu niste vaselina ...

Share this post


Link to post

E pe capota, vaselina o sa se duca naiba.

Un lac ceva. Nu o sa fie estetic dar asta e.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...