Jump to content
Sign in to follow this  
ediblue

Tabla subtire + vopsea proasta

Recommended Posts

Probabil e de la un gainat, care combinat cu un lac slab...

Share this post


Link to post

Oameni buni, am specificat ca nu mai conteaza de la ce e.

 

Vreau sa o rezolv. Am 2 variante. Una implica CASCO si as vrea s-o evit.

A doua implica o interventie locala (o cirpeala), pe care nu am de gand s-o fac singur (pt ca nu ma pricep) ci vreau sa merg la un atelier, la cineva care a mai facut asa ceva.

 

Stiti pe cineva de incredere?

Share this post


Link to post

Un service bun, atat tinichigerie cat si mecanica?Auto Midconi service in Colentina. Daca vrei iti dau numar de telefon.

Share this post


Link to post

Din poza se vede, sper sa nu ma insel eu, ca lipseste stratul de grund alb care in mod normal ar fi trebuit sa existe sub vopsea, ceea ce a determinat desprinderea vopselei.

Exista trei posibilitati:

1. Pe portiunea "sarita", tabla a fost decapata prost, ceea ce implica o procedura locala de refacere a stratului de grund si a vopselei.

2. Portiunea "sarita" sa nu fie decat inceputul, cauza fiind lipsa grundului pe intreaga capota. Avantaj: e mai simplu sa vopsesti toata capota decat sa peticesti :)

3. Nici nu cred ca vrei sa o iei in calcul pe a treia. Daca masina nu are grund de loc pe sub vopsea?

 

In oricare dintre cele 3 posibilitati exista garantia oferita de producator. Cunosc un caz cand dupa 4 ani de la cumparare, la o Octavia break a aparut rugina pe hayon in dreptul lunetei. S-a dus omul cu masina la service si fiind in interiorul garantiei de 10 acordata la vopsea i-a fost revopsit tot hayonul gratis.

Share this post


Link to post

NFS, daca nu se vad urme de lovitura, mergi la garantie. Daca se vad urme de lovitura, la casco. Nu incerca sa dai local, pentru ca indiferent cat de bun va fi meseriasul, nu va iesi cum trebuie.

Share this post


Link to post

Subscriu la ce a zis Mircea . Cred ca is singurele alternative.O vopsea locala nu are cum sa iasa la fel cu cealalta si se va cunoaste.

Share this post


Link to post
2. Portiunea "sarita" sa nu fie decat inceputul, cauza fiind lipsa grundului pe intreaga capota. Avantaj: e mai simplu sa vopsesti toata capota decat sa peticesti :)

3. Nici nu cred ca vrei sa o iei in calcul pe a treia. Daca masina nu are grund de loc pe sub vopsea?

Eram odata intr-un service, si am asistat la o intamplare. Vine un Ford nou- nout, care inca nu avea proprietar, si care fusese lovit in timpul manevrelor de coborare de pe trailer. A fost schimbata capota si vopsita.Vopseaua de pe noua capota a fost aplicata direct pe tabla, in conditii de service. Si nici macar nu era reprezentanta Ford, era un service Radacini Daewoo. Si cel care a cumparat masina "virgina", probabil ca nu are habar de intamplare.

E foarte putin probabil ca masina sa nu fie cu strat de grund din fabrica. Sper sa nu fie la fel si in cazul Santa Fe -ului.

Share this post


Link to post

Din cate stiu eu piesele vin acoperite de un strat protector de grund din fabrica , deci in service nu e nevoie sa fie grunduite.

Share this post


Link to post

Din cate am vazut eu , in service vin doua tipuri de elemente de caroserie - negre si argintii. Cele argintii, nu sunt fara grund, sau ma insel eu? In cazul la care m-am referit, capota era argintie.

Share this post


Link to post

Daca ar veni neprotejate din fabrica pana la magazin ar fi gata oxidate (atentie nu ruginite)!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...