Jump to content
Sign in to follow this  
muscarul

Mi-am Luat Matiz :d

Recommended Posts

Cam la cat te-a dus smecheria asta? Esti multumit banuiesc :)

Share this post


Link to post

Felicitari >muscaru <pentru tot ce ai facut la masina si pentru poze .Luati exemplu colegii care tineti masinile voastre ascunse privirilor noastre =D>

Share this post


Link to post

Colega, noi nu vrem sa-i complexam cu motoarele spalate.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

@tolin: unii nu se simt complexati in fata unui motor care luceste, ba chiar prefera sa ridice capota cat mai rar. N-as vrea sa polemizez pe tema asta.

 

@Muscarul felicitari pentru masinuta.

 

Componentele instalatiei de GPL sunt un pic altfel amplasate la mine, in principal remarc locul unde sunt puse injectoarele (la mine sunt undeva pe dedesubt bagate, si cu un acces dificil). In principiu la vedere e mai bine in caz de se intampla ceva si trebuie sa umble la ele, dar arata mai urat(parca are matele pe-afara). Ma intreb la mine de ce nu s-o fi facut acelasi tip de montaj, atat de interesati sa fi fost baietii sa arate bine lucrarea, si dezinteresati de cum vor lucra ei in caz de ceva?

Share this post


Link to post
@tolin: unii nu se simt complexati in fata unui motor care luceste, ba chiar prefera sa ridice capota cat mai rar. N-as vrea sa polemizez pe tema asta.

 

La mine e invers, motorul prefera sa ii ridic EU capota cat mai rar. ... :P

Share this post


Link to post

@andrew > nu-i nicio polemica, ca nu tine de vreo parere. Ce isi spun, unul altuia, niste mecanici carora li se prezinta un motor murdar pentru o lucrare este, doar, adevar. Si daca n-ai auzit pana acum, iti garantez ca suna exact ca in reclama aceea, propusa CNA-ului, spre interzicere.

Share this post


Link to post

Tolin, fiecare isi tine motorul cum crede de cuviinta. Eu locuiesc intr-o zona fara asfalt inca, pentru ca numai ce-a inceput campania electorala, si nenea Boc nu a apucat inca sa asfalteze si strada mea, de aia am atata praf pe el. Si puteai sa zici orice despre motorul meu murdar, ca oricum nu bag in seama decat ceea ce e constructiv :) ). De altfel, si instalatorul, si in manualul de garantie al instalatiei se spune clar ca NU SE RECOMANDA spalarea motorului, deoarece acuma sunt o gramada de componente electronice in plus pe acolo

@ banzay - 2200 de lei, la care se adauga omologarea la RAR, care inca nu stiu cat o sa coste.

@ andrew - mie mi-a placut cum au lucrat. Ca se vad matzele... nu ma deranjeaza. Important e ca sunt multumit cum merge :)

Edited by muscarul

Share this post


Link to post

Maitre !.Ai si tu dreptate dar sunt foarte multi colegi care nici macar o poza exerioara nu posteaza .Ce sa mai zic ca se sfiesc si sa scrie ceva ,sa comenteze ,sa-si impartaseasca ofurile .bucuriile si necazurile cu masina proprie. :(

Share this post


Link to post
SI inca ceva: e obligatoriu sa port romburile alea pe care scrie GPL? Ca se vede ca am gpl dupa busonul de alimentare, care e a vedere.

 

 

Foarte obligatoriu.

Share this post


Link to post

ok, am priceput :) . Ma enerveaza la culme romburile alea, ca imi acopera juma' de parbriz :) )

Share this post


Link to post

Lipeste-l in dreapta cat mai jos, dupa juma de ora de condus nici nu il mai bagi in seama. Pe luneta l-am pus mai pe mijloc, astfel incat in oglinda retrovizoare nu il vad din cauza tetierei din stanga.

Share this post


Link to post

O sa le mut, sa vad. Am vazut la unii ca au niste abtibilduri mai mici, ale mele sunt imense.

SI am vazut si o gramada de taximetristi cu busonul de alimentare la vedere, in schimb fara abtibilduri

:)

Share this post


Link to post

Am schimbat oloiu'. Am pus Valvoline Synpower 5w30, cu 32 de lei litrul. Preventiv i-am facut si un motor flush. Schimbul l-am facut singur (first time for me 40000000.gif) ocazie cu care am constatat cat e de usor. I-am schimbat si filtrul de aer si... am alta masina 10000000.gif.

Ca diferenta, pe GPL merge mult, muuuult mai finut si mai linistit.

 

Intrebare: Am scos restrictorul si rezonatorul. Exista riscul sa am probleme din cauza asta la RAR, cand ma duc sa omologhez instalatia?

Share this post


Link to post

Ti-ai pus GPL, dar nu ne-ai zis care e consumul acum si daca esti multumit de el.

Share this post


Link to post

Super multumit sunt.

Consumul nu l-am facut la sange inca, pentru ca circul si urban si extraurban.

Urban, in CLuj, e cam 8,3-8,5 la suta. Aglomeratie & shit, zilnic cca 40-50 de km.

Extraurban - cam 6,4-6,5. Mers cam cu 100 la ora, depasiri, de felu meu conduc mai fasnetz :D .

Share this post


Link to post

Bine ,bine dar pune si pretul instalatiei gpl .

Share this post


Link to post

Si cam în câti km amortizezi cei 22 de milioane, ai facut calculul?

Share this post


Link to post

Dap... cam in 25.000 de km.

De cand am montat gazul am facut deja 2000, adica in medie cam 1000 pe saptamana. :)

Crezi ca de prost l-am montat? Mi-am facut si eu calculele inainte.

Share this post


Link to post

Stiu ca nu de prost, dar asteptam o expunere completa a montarii instalatiei de GPL si aici intra si motivarea/calculul rentabilitatii. Poate unii nu sunt interesati de amanuntele tehnice expuse de tine, ci de cât costa si în cât timp îsi scot banii; de fapt pâna la urma asta e partea cea mai importanta.

Edited by Laurycã

Share this post


Link to post

Pret benzina 4 lei, pret gaz 2,3 lei ( La Cluj).

Consum benzina: 5,5/7,5

Consum Gaz 6,3/8,5

Din diferenta de pret, la 100 de km parcursi in regim de oras castigi 10,45 lei

La 100 km extraurban castigi 7,51 lei.

Acuma depinde de cat circuli extraurban sau urban. Eu am calculat cam 25.000 de km pentru amortizare, in stuilul in care merg eu.

Consumul de benzina e al matizului meu, pe altele poate e altul consumul. La talpa mea, asta e consumul :D

Timpul in care iti recuperezi investitia nu e foarte relevant, ci distanta. Daca circuli 15.000 de km pe an, eu zic sa o lasi pe benzina. EU inainte mergeam cam 20.000 pe an. De cand am gaz, estimez cel putin un 30.000 pe an. Daca e eftine, te trage de maneca sa te tot duuuuuci :) .

 

Am ales sa ii pun GPL pentru ca am ocazia sa circul mai ieftin. Nu sunt adeptul fuduliei, nu mi-e rusine sa aleg varianta cea mai economica, pentru ca de diferenta de bani fie bag gaz si circul mult mai mult decat as fi circulat pe benzina; fie imi duc nevasta in excursie :D .

Eu, sincer, recomand GPL-ul, mai ales ca motorul merge mult mai fin cu el si - paradocal - la turatii mici trage mai bine. Pana in 110 km/h e la fel ca pe benzina, de acolo e mai greu un pic, in sensul ca ajungi la viteza mare, da mai greu. E, cum spunea un coleg de pe forum, ca un tren: merge tare, dar mananci un covrig pana ajungi la 140. Oricum, pentru conditiile de trafic din RO, unde peste 110 nu prea ai ce cauta ( cu un matiz :D ).... e ok.

 

Daca pot sa te mai ajut cu impresii/sfaturi, numa intreaba, ca raspund :)

Edited by muscarul

Share this post


Link to post

ti-am trimis un mesaj. l-ai primit? poti sa ma ajuti?

Share this post


Link to post

ti-am trimis mesaj privat :)

Share this post


Link to post

Muscarul, cati litri are rezervorul de gpl?Am cautat prin ce-ai scris dar nu am gasit.Si, cam care e autonomia cu un rezervor plin?Cel putin din carti daca inca nu ai verificat treaba asta.Merci :D

Share this post


Link to post

Rezervorul e de 28 de litri, dar intra exact 22,54 litri in el, pentru ca se incarca maxim 80% (gazul se mai dilata la caldura, chestii din astea).

Cu un plin fac strict in oras cam 260 de km, si inafara depinde cum ma duc. Daca ma duc asa, la 90 la ora, la consum, merg cam 380-390 de km. Daca is nervos, 350 :D . De obicei is nervos, ca depasesc tot ce prind (Si pot, hehehe).

Treaba e verificata, ca am facut deja 2000 de km pe gaz

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...