Jump to content
Sign in to follow this  
starsteel

Jurnal De Bord Chevrolet Aveo

Recommended Posts

Nicio noutate, din fericire, in ce priveste comportarea masinii pana acum...trebuie sa mentionez sec ca la 30 oct. am ajuns la 17.000 km.

Share this post


Link to post

Azi am reusit sa ma fac de cacao, am ramas in pana prostului la 17171 de km...ce e ciudat ramane faptul ca eram in drum spre pompa de benzina iar la alimentare mi-au intrat doar 43 litri in loc de 45 cum ar fi fost normal. Banuiesc ori m-au pacalit la plinul anterior facut la OMV ori am ceva apa stransa probabil din condens in rezervor.

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Astazi mi-am achizitionat o pereche de lanturi pt. iarna desi nu sunt un fan al lor, sunt de tip scarita si nu mi-am propus sa le folosesc decat in cazuri extreme adica atunci cand optiunea nu ar fi decat...sanie inapoi! Conform evenimentelor de anul trecut as fi avut nevoie de 2 ori de ele insa ambele situatii au fost trecute cu modestele mele anvelope de vara...modeste pt. iarna!

Montajul pare lejer nu cred ca ar necesita chiar un antrenament asa cum prevede producatorul, ca durabilitate ma indoiesc ca ar putea tine prea mult, traiesc cu speranta cu nu voi fi nevoit sa le folosesc decat extrem de rar.

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Dupa mai bine de 1,5 ani si 18000 km am facut prima pana la masina, din fericire a fost doar a pneului din dreapta spate unde s-a infipt un surub de 6. Tot astazi am reusit sa fac un plin cu cea mai ieftina benzina de pana acum...2,77!

Share this post


Link to post

Se pare ca anterior nu am mentionat nimic ca in noiembrie a venit pe adresa firmei o cerinta pt. oferirea datelor conducatorului auto surprins pe 11.oct.2007 in localitatea Barcanesti cu fabuloasa viteza de 81 km/h pe un sector de drum cu limita de viteza la 70 km/h, radar fix tip Gatso cu unde electromagnetice, nedectabil cu detectorul obisnuit. Le-am oferit fara problema ca in 17ani nu acumulasem nicio amenda oficiala iar ieri a venit rasplata, 2 puncte amenda, 2 puncte penalizare, 54 lei in 48 ore...instiintarea s-a facut printr-o recomandata, am fost la posta, tot acolo am platit-o dupa care am transmis prin fax chitanta si o instiintare din finalul p.v. unde exista un cod de bare.

Invatamintele au fost viteza mai redusa si folosirea gps-ului la orice drum cu updatarea la zi a camerelor fixe de radar. Acum realizez ca nu le-am pus in aplicare...primul drum, inopinat e drept, a fost Galati - Braila - Galati 40 km facuti bara la bara cu un prieten, el cu Jeep pe benzina, cilindree 4000 cmc, viteza de deplasare pana in 150 km/h iar gps-ul cum altfel decat acasa. Dupa ce ani in sir nu am avut parte decat de cateva controale minore finalizate unele doar cu suflarea in nas a politistului anul trecut a fost anul amenzilor, 1 in Slovacia pt. viteza (spaga 40 euro), 1 in Bulgaria pt. centura (spaga 20 leva) si prima amenda oficiala pt. viteza in Romania-Prahova 54 lei...culmea e ca toate au fost platite in zile de 20 ale lunii.

 

P.S. Prietenii de pe forum sa nu mai rada, nu de alta dar organul e in continuare la panda...vanatoarea e in plin sezon.

Share this post


Link to post

Ai masina proprietate personala sau in leasing? Eram curios daca amenzile ajung repede (in scurt timp) acasa, nu de alta, am trecut cam repede pe langa niste camere fixe :D .

Km multi fara probleme!

Share this post


Link to post

E belea camera aia din Barcanesti: numai 81km/h! =)) Sunt curios daca trece unul cu 95km/h (sa zicem) cat inregistreaza porcaria aia? :D

Share this post


Link to post

La 95 km/h inregistreaza sigur corect, eu am mari dubii ca acest 81 km/h sa nu fie vreo setare garceana pt. domeniul 75-79km/h

 

Ai masina proprietate personala sau in leasing? Eram curios daca amenzile ajung repede (in scurt timp) acasa, nu de alta, am trecut cam repede pe langa niste camere fixe :D .

Km multi fara probleme!

Iti transmit ca masina e pe firma iar istoricul a fost:

- 11 oct. radarul (setat la 81km/h?)...la limita de viteza de x km merg cu pana la x+10km/h, cand e cazul bineinteles!

- 11 nov. cerut la firma date despre sofer (termen 5 zile)

- 31 dec incheiat p.v.

- 12 ian plecat din Prahova

- 19 ian. anuntat ca am o recomandata (felicitare) de la IPJ Prahova (Foamea)

- 20 ian. ridicat pv, platit tot acolo, dupa care transmis prin fax chitanta si instiintarea de plata

P.S. GPS-ul si pdiromania sunt rezolvarea cea mai la indemana.

Share this post


Link to post

Tin sa te anunt ca pe Galati-Braila e inutil atat GPS-ul, cat si detectorul, deci mare lucru n-ai pierdut. E bun ca ai putut sa mergi cu 150, rareori mai prinzi digul asa liber ca sa-i dai.

Share this post


Link to post

Revin cu ultimele evenimente mai ales ca am inregistrat si o nedorita premiera.

 

5 feb 2009

Mi-am platit pe 20 ian. amenda de 54 lei si am contabilizat primele 2 puncte de penalizare probabil prescrierea punctelor va fi pe 11 apr. cand se vor implini 6 luni de la "detectare"....cautand in siteul oficial am observat ca au schimbat denumirea versiunilor astfel ca Platinum a devenit LT 1.4L (1AM69GJ53) mai exista varianta LT cu terminatia52 careia ii lipseste aerul conditionat automat si airbag-urile laterale pretul scazand astfel cu 400euro.

 

17 feb 2009

Astazi a cedat sub greutatea masinii la parcarea intr-un loc necunoscut un jaf de tabla care era pe post de capac de canalizare, din fericire nu am cazut cu roata inauntru insa putin a lipsit pt. acest lucru. Daca tot am pozat canalizarea sa pun si o poza cu Chevy...pe fundal e scoala in am invatat in clasele 1-8.

 

26 feb 2009

Dupa 17 ani de condus fara probleme si pt. prima data (?!) cand am fransiza la polita CASCO azi am reusit sa-i fac primul semn de "buna purtare". Cealalta masina care a avut de suferit a fost un Renault Megane la janta de aliaj si aripa dreapta spate. Amenda 4 puncte (120 lei/48 or) si alte 3 penalizare...oficial a fost lovire in parcare (va recomand acelasi lucru, altfel ramaneti fara carnet). Factura e de 120+733 (fransiza) iar de schimbat voi schimba masca fata si daca va fi cazul proiectorul de ceata care a fost infundat, de functionat inca functioneaza.

post-8576-1236680526_thumb.jpg

post-8576-1236680535_thumb.jpg

post-8576-1236680546_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Ieri am bagat masina in service pt. schimbare masca fata, proiector si far...paradoxal farul are niste mici zgirieturi insesizabile pt. care nici nu solicitasem schimbare insa Generali respectandu-si renumele imi ofera si farul schimbat singura conditie fiind sa le aduc farul inlocuit. Faza mai interesanta a fost la Gold&Platin, mi-au spus initial ca toata operatiunea dureaza 1,5 ore dupa care cand am dus masina termenul s-a marit la 2 zile. A trecut deja o zi si jumatate, ar fi culmea sa nu ma sune cel tarziu maine. Au strambat din nas cand le-am spus ca vreau masca si proiectorul de ceata lovite, de fapt proiectorul il vreau din 2 motive, unul ar fi sa am o piesa de schimb iar al doilea sa fiu convins ca nu l-au pus tot pe el...probabil e rupt la un piciorus de prindere, chiar nu vreau sa ma trezesc ca il lipesc si mi-l pun la loc.

P.S. Singurul lucru bun din toata gafa asta e ca-mi schimb masca fata care avea vreo 3 puncte in care se exfoliase vopseaua, probabil de la pietroaie.

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Dupa 4 zile am scos masina de la vopsire si tinichigerie, vorba vine ca toate tablele sunt la locul lor, pretul evident nesimtit 4774 lei pt. schimbare masca fata, proiector, far stanga si grila radiator. Pretul pieselor fara tva, masca 1400, proiector 300, far 955, grila radiator 356, vopsirea 756 si manopera 120. Am primit masina exact cum am bagat-o adica la fel de murdara doar botul ii stralucea, au facut economie la spalatorie...singurul lucru care merita toata lauda e atitudinea celor de la Generali la intocmire dosar am stat 10 minute cu tot cu poze, la acceptare deviz 5 minute iar de schimbat mi-au dat acceptul chiar si pe ceva ce nu am solicitat...a 3-a oara le-am dus doar farul care a fost cu recuperare si chitanta cu care am platit fransiza. Admirabila societate de asigurari, la un moment dat m-am intrebat daca se poarta asa cu mine la recomandarea unui prieten insa nu e cazul asta e atitudinea lor generala. Sunt adevarati generali, Generali! Restul alde Omniasig si majoritatea raman niste tablagii pe langa ei!

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Astazi exact la 22 luni de la achizitie am trecut prin borna 20.000 km...din fericire pana acum nicio problema tehnica, urmeaza peste 2 luni o proba de foc de 6000 km.

post-8576-1239907318_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Ii dai foc? :D

Km multi fara probleme si rezervoru' (cat mai) plin!

Share this post


Link to post
Astazi exact la 22 luni de la achizitie am trecut prin borna 20.000 km...din fericire pana acum nicio problema tehnica, urmeaza peste 2 luni o proba de foc de 6000 km.

 

Pfaaa exista la noi in tara borna kilometrica cu indicatia 20k km???? :o

 

Ce proba de foc? Ii dai foc si vezi daca se stinge in 6k km? :D

Share this post


Link to post

Se pare ca am ramas in urma cu jurnalul, 2 lucruri ar fi de mentionat de vreo 4 saptamani am un usor zgomot la ambreiaj problema la o prima constatare pare a fi de la rulmentul de presiune iar cea de a 2-a e ca pe 18.mai am trecut de cota 21.000 km.

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Poate ajungi la o intalnire dwclubgl sa auzim si noi ce zgomot ai la ambreiaj :P

Share this post


Link to post

Poate la zgomotul urmator...pe 22.mai am rezolvat problema inlocuirii rulmentului de presiune, am bagat masina in service la ora 9,00 am fost anuntat la 15,00 sa vin sa o ridic evident totul ok au reusit sa curete si cat de cat motorul, sters nu spalat. In privinta intrebarii mele referitoare la cedarea rulmentului de presiune si la alte masini raspunsul a fost negativ. Nr. de km la care s-a efectuat reparatia 21154, sper sa nu revin cu aceeasi problema in urmatoarea 100 de...mii, de km!

P.S. Am incercat sa scot de la ei un pret cam cat ar fi costat daca nu aveam garantie, raspunsul a fost ca intotdeauna mai mult decat deosebit, aprox. 250 rulmentul, 1200 cu tot cu manopera!!!!! :shocking: Deasemenea se pare ca s-au plimbat vreo 70 km undeva in afara orasului deoarece computerul de bord imi estima ca mai pot merge 450 km ceea ce cu regimul din oras e imposibil, nu-mi ofera estimarea asta nici in momentul cand ii fac plinul.

Share this post


Link to post

Astazi am facut revizia de 2 ani la 21733 km, inlocuit si bujii pret total 832 lei...maine am plecat intr-un circuit european de 6-7.000 km.

Share this post


Link to post

Am facut pana astazi aproximativ 2400 km pe traseul Galati - Oradea - Budapesta - Bratislava - Praga - Nurnberg -

Frankfurt Main - Bochum...Chevy s-a comportat admirabil chiar daca a avut partenere de drum automobile din industria germana de automobile. Admirabil evident inseamna onorabil, a nu se intelege ca m-am "luptat" cu vreun Mertan. Revin cu vesti dupa continuarea circuitului, urmatoarele tinte sunt Amsterdam si Paris dupa care urmeaza intoarcerea spre casa.

Share this post


Link to post

Ce a putut sa faca dacia din noi...am ajuns sa consideram laudabil un lucru absolut normal...

Share this post


Link to post

Astazi am reusit sa fiu prins de un parlit de radar in Bochum cu impresionanta viteza de 46 km/h pe o portiune de drum cu limitare de 30 km/h...extrem de parsivi nemtoii, stateau cocotati pe un deal si te inregistrau in momentul in care ajungeai sus iar langa ei se afla indicatorul care trecea la 50 km/h. Amenda platita pe loc numai prin card, valoarea initiala 25 euro, mi-au saltat 15...astfel am aflat si ca o parcare ilegala costa 400 euro astfel ca am devenit mai neamt decat nemtii, scrie limita 50 nu sar de 52 iar o parcare de 1 euro pt. 40 minute e super-convenabila. Lectie germana!

P.S. Plinul la benzina l-am facut astazi cu 1,37 euro/litru.

Share this post


Link to post

Dupa un traseu de 7500 km, 10 tari, 6 capitale, 2 mari (Nordului si Adriatica) am ajuns acasa iar Chevy a luat nota maxima, a mers pe autostrada cu viteza maxima de 176km/h, a urcat in Alpii italieni pana in punctul Alpenrosenhof 2211m, a urcat cu viteza a 2-a cu 60 km/h pe muntii aflati la granita austrico-slovena...borna 22000km am atins-o prin pasul Oituz, 23000km inainte de Brno, 24000km intre Frankfurt si Dortmund, 25000km am atins-o colindand strazile Amsterdamului, 26000km intre Paris si Strasbourg, 27000km dupa Insbruck, 28000 pe langa lacul Balaton si 29000km la intrarea in Comarnic pe Valea Prahovei.

Consumul pe cei 7505km a fost de 7,33litri/100km, am papat 550 litri de benzina cumparati cu 605 euro rezultand un pret mediu de 1,1euro/litru...cel mai ieftin in Romania 3,77 lei iar cel mai scump la Amsterdam 1,449 euro in conditiile in care numai la Paris am facut cel putin 200km in oras iar orasele in marea majoritate le-am strabatut nu le-am ocolit. Cum am mentionat Chevy s-a comportat admirabil absolut nicio problema nici macar o banala pana de cauciuc, oricum nu am avut nici roata de rezerva normala, am incins frana la coborari crunte sau am tras de motor la urcari identic de crunte. Drumul Galati - Ciuc - Tg. Mures - Cluj - Oradea- Baile Felix - Debrecen - Budapesta - Bratislava - Brno - Praga - Plzen - Nurnberg - Frankfurt Main - Bochum (Dortmund, Dusseldorf, Koln, Leverkusen, ) - Essen - Duisburg - Eindhoven - Tilburg - Breda -Haga - Rotterdam - Amsterdam - Utrecht - Antwerpen - Bruxelles - Paris - Strasbourg - Munchen - Innsbruck - Bolzano - Verona - Padova - Venezia - Jesoldo - Udine - Klagenfurt - Graz - Vezprem - Kesckemet - Szeged - Arad - Timisoara - Alba Iulia - Sibiu - Rasnov - Ploiesti - Buzau - Galati.

Ce am subliniat a fost facut pe autostrada restul pe drumuri nationale unde limita de viteza e mai respectata decat la noi astfel ca in mare m-am conformat si eu regulilor europene. Am ajuns astfel acasa cu un total de 29249 km facuti in 24 luni si jumatate. Dupa acest periplu european si comportarea admirabila parca m-am atasat mai mult de Chevy asa ca i-am oferit o curatenie generala inclusiv motor...merita cu prisosinta!

Am pus si 2 poze la sfarsit de drum cu kilometri facuti la general si in acest circuit impreuna cu o poza de la Amsterdam (cota zero metri) si una din Alpii italieni (cota 2211 metri).

P.S. De mentionat ca masina nu a suferit nicio completare ceva de genul "montare scut", este asa cum a facut-o "mama" ei! Si pt. mine a facut-o bine!

post-8576-1246798150_thumb.jpg

post-8576-1246798174_thumb.jpg

post-8576-1246798193_thumb.jpg

post-8576-1246798898_thumb.jpg

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Paris - Strasbourg - Munchen nu i-ai facut pe autostrada ?

Share this post


Link to post

Nu, drumurile au fost pe N4 in Franta si pe drum obisnuit pana la Munchen, daca as fi continuat pe autostrada ratam un "transfagarasan" ceva mai mare in Alpii germani, austrieci si italieni pe relatia Innsbruck - Verona...peisaje magnifice cu coborare direct la Venezia urmata de plaja la Marea Adriatica intr-un loc numit Malibu Beach in statiunea Jesoldo!

P.S. Din pacate momentan stau prost cu pozele deoarece cardul cu 2G de poze nu mai e recunoscut pe PC sau pe laptop le-am putut vizualiza doar pe un DVD-player...pozele sunt din telefon iar de filmat am 44G facuti in cele 20 de zile de circuit.

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...