Jump to content
Sign in to follow this  
fane_jaluzea

Doua Sonde Pe Admisia De Tico

Recommended Posts

salut.

am incercat sa schimb sonda de temperatura a lichidului de racire la tico. Ma uit in manual, si vad ca este amplasata pe galeria de admisie, cumva sub carburator. O bajbai, scot cablul, si cand vreau sa il pun, vad ca de fapt acolo sunt 2 sonde :scarpin: . Acum nu mai stiu care este cea de temperatura, si pentru ce este cealalta. alt fir nu mai apare acolo.

Stie cineva pentru ce este a doua sonda (sau ce o fi)?

Vreo metoda mai usoara de scoaterea sondei de temperatura..?

 

poate asta va ajuta...

 

poate acum...

post-10462-1194972895_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Ai rezolvat cu sonda? Pentru că eu am o problemă similară.

Share this post


Link to post

E cam demult treaba ,oricum numai una este folosita ,in momentul asta nu mai stiu care dintre ele ! :-?

Share this post


Link to post

Azi m-am uitat cu o oglinda mica acolo, dedesubt, si am observat ca firul (galben cu verde, parca) ce se desprinde dintr-un manunchi situat in dreptul bobinei de inductie, se conecteaza la sonda de langa valva BVSV. In poza de sus se vad cele doua sonde si stuturile valvei BVSV (care are partea aia hexagonala si un furtun prins pe unul din stuturi). Ei, bine, acel cablu, despre care presupun ca duce la indicatorul de temperatura apa, vine conectat la sonda mica din mijloc.

Sper sa va ajute.

Succes!

Edited by Kinetix

Share this post


Link to post

salut!

am si eu o problema asemanatoare.indicatorul temperaturii lichidului de racire sta numai la maxim.am crezut ca da la masa.

am anulat firul respectiv si am tras altul.mentionez ca firele ce placa de la el au culoarea albastra la mine.degeaba.

am incercat sa masor rezistenta traductorului respectiv si fluctueaza.ba chiar indica o rezistenta cu un fir al aparatului de masura "in aer" :o .mi-e teama ca trebuie sa schimb sonda de temperatura.E greu de realizat lucrul aasta?cam ce implica? aveti ideeee de un pret macar aproximativ al traductorului respectiv si cam cum se procedeaza?

 

Multumesc anticipat!

Edited by coliscip

Share this post


Link to post

Mi-e la service..cand am batut apropo ca nu-mi indica temperatura la bord..mecanicul de acolo a bagat mana ..a scos conectorul si l-a bagat in alta parte.Mi-a dat explicatia ca asa este la tico..are 2 sonde ..una ar fi pt. masinile care au aer conditionat..si ca amandoua sondele sunt functionale si fac acelasi lucru.Indicatorul la bord nu a functionat nici dupa aceea..dar am lasato balta pe moment pt ca venisem cu alta treaba in service.

Edited by Denied

Share this post


Link to post

Fa rost de un potentiometru de 100 de ohmi de acela bobinat (ca la dif de radioficare daca le-ai prins ) si leaga-l intre firul de la sonda si masa ! Da cursorul incet spre masa si vezi ce se intampla ! Daca nu se intampla nimic inseamna ca circuitul de la sonda pana in bord este defect sau aparatul din bord ori cablajul bordului are ceva !

Edited by ToPser

Share this post


Link to post

...

 

Nu am gasit sonda aia noua la nici un magazin in galati si vreau sa cumpar un s.h. Cam ce rezistenta ar trebui sa aiba?

Edited by tolin
Citare inutila a mesajului anterior !

Share this post


Link to post

Pana la urma cum se schimba mai usor sonda de temperatura? Cheia de 12 tubulara nu intra din cauza piciorusului pentru conector, iar cheia fixa sta cam "fixa" in spatiu mic de acces la sonda. Si din cele doua sonde care e cea care indica temperatura in bord, cea dinspre motor ori cea dinspre volan?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...