Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

1. Nu se pune silicon la garnitura de chiulasa, sa nu faci asa ceva. Cel putin la nivel de incepator, chiulasa ar trebui stransa cu o cheie dinamometrica. S-ar putea sa ma insel (din nou te trimit la manual :) ) insa cred ca la Cielo trebuie facuta o strangere si "la cald".

2. Daca nu a mai fost rectificata anterior, chiulasa nu trebuie dezechipata de supape, etc.

3. Lasand la o parte #2, eu iti recomand cu caldura sa duci chiulasa la "preparat" si sa ii schimbi simeringurile de supapa. In plus, eu as face inclusiv supapele si scaunele

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Pe garnitura de chiulasa se pune maxim un strat subtire de vaselina, fara silicon.

Nu iti bate capul cu demontarea supapelor... atelierele care fac planari si alte operatiuni de genul le demonteaza si remonteaza. Costul suplimentar e infim... demontarea nu e o problema, ai nevoie doar de un ciocan si o tubulara potrivita, montajul la loc e problema, fara o presa. Lasa-i pe cei de la atelier sa o faca.

Iti recomand si eu sa schimbi simeringurile de supape si sa faci rodajul supapelor pe chiulasa, sau inlocuirea lor daca e cazul. Tot cei de la atelierul de strungarie o fac.

La fel, iti mai recomand o chestie: sa schimbi furtunul de carter din spate, cel din dreapta, cum te uiti la motor, sub galeria de admisie. E un furtunas mic, in L, care e fff dificil de schimbat cu motorul montat la loc. Asta daca e cazul, normal... dar probabil nu a fost schimbat pana acum. Plus garnitura de admisie si cea de evacuare.

La montaj obligatoriu cheie dinamometrica si prezoanele chiulasei stranse la cuplul indicat de manual, si in ordinea indicata acolo.

Si daca tot ai dat-o jos... banuiesc ca n-ai strans bine cu soricei cureaua de distributie pe fulie... va trebui sa pui distributia din nou la punct.

Curata si interiorul galeriei de admisie cat se lucreaza la chiulasa, inclusiv IAC-ul, locasul lui, clapeta etc. Cu un spray de frane iese luna.

  • Like 1

Share this post


Link to post

1.Pai chiar nu aveam de gand sa folosesc silicon. Eu povesteam de "meseriasii" din service, care au schimbat vechea garnitura de chiulasa.

 

2-3. Deci, la "preparat", trebuie sa o duc echipata, asa cum am scos-o?

 

Ai cumva vreun manual (muuult mai detaliat si mai complet) despre motoarele folosite la autoturisme (constructie, componente, functionare etc)? As vrea sa aprofundez foarte mult "teoria" si sa ma familiarizez si mai mult cu termenii. Manualele astea de service nu prea-mi sunt de folos, din punctul asta de vedere.


Pe garnitura de chiulasa se pune maxim un strat subtire de vaselina, fara silicon.

Nu iti bate capul cu demontarea supapelor... atelierele care fac planari si alte operatiuni de genul le demonteaza si remonteaza. Costul suplimentar e infim... demontarea nu e o problema, ai nevoie doar de un ciocan si o tubulara potrivita, montajul la loc e problema, fara o presa. Lasa-i pe cei de la atelier sa o faca.

Iti recomand si eu sa schimbi simeringurile de supape si sa faci rodajul supapelor pe chiulasa, sau inlocuirea lor daca e cazul. Tot cei de la atelierul de strungarie o fac.

 

Aha, n-am stiut ca cei cu strungul se pricep si la de/montare. Maine merg cu chiulasa in brate la un atelier.

 

 

La fel, iti mai recomand o chestie: sa schimbi furtunul de carter din spate, cel din dreapta, cum te uiti la motor, sub galeria de admisie. E un furtunas mic, in L, care e fff dificil de schimbat cu motorul montat la loc. Asta daca e cazul, normal... dar probabil nu a fost schimbat pana acum. Plus garnitura de admisie si cea de evacuare.

 

Te referi la furtunul acel gros (vreo 2cm in diametru) si scurt (10x10cm sau cam asa ceva)? Ok, am sa-l schimb. Oricum, voi schimba majoritatea furtunelor pentru ca sunt vechi si nu prea mai etanseaza.

 

 

Si daca tot ai dat-o jos... banuiesc ca n-ai strans bine cu soricei cureaua de distributie pe fulie... va trebui sa pui distributia din nou la punct.

 

Am dat un semn cu markerul pe fulie si pe curea, inainte de a demonta fulia. Cureaua a ramas pe pozitie, in rest.. oare nu va fi suficient sa o montez din nou, la semn?

 

Dupa ce rezolv cu chiulasa si masina e up & running, voi schimba si cureaua de distributie. Deocamdata, nu vreau sa mai bulversez ceva pe-acolo..

 

 

Curata si interiorul galeriei de admisie cat se lucreaza la chiulasa, inclusiv IAC-ul, locasul lui, clapeta etc. Cu un spray de frane iese luna.

 

Asa am sa fac.. in plus, vreau sa "dezinfectez" si blocul motor (pe exterior), pentru ca e plin de praf si ulei.

Share this post


Link to post

In timp ce inspectam blocul motor (suprafata pe care se amplaseaza chiulasa), am observat ca in orificiile acelea triunghiulare (nu gaurile filetate unde intra prezoanele) exista niste depuneri foarte serioase, cu o consistenta apropiata cu cea a nisipului (dar cred ca este rugina?).

 

Prin orificiile acestea (si prin cele similare, din chiulasa) circula lichidul de racire, nu? Asta inseamna ca o parte dintre ele, fiind infundate, n-ar mai asigura circulatia corespunzatoare (deci racirea motorului).

 

Problema este ca nu stiu ce este "dincolo" de orificiile acelea.. adica, pot insista cu o surubelnita, sa indepartez "dopurile" respective? Dar unde s-ar duce mizeria si cum as putea s-o indepartez, ulterior?

Share this post


Link to post

Stai cu un aspirator pe gura respectiva cand bagi surubelnita sa cureti, si scapi de problema. Vezi doar sa nu le bagi prin motor. Nu vrei chestii abrazive acolo

 

Sent from my Vodafone Smart ultra 6 using Tapatalk

Share this post


Link to post

De-as putea intoarce motorul invers.. ;)

 

O sa fac tot posibilul sa scot rugina aia pe sus.. daca nu, n-as putea face niste spalari repetate, dupa ce montez totul la loc, ca sa se curete si ce mai cade "la fund"?

Share this post


Link to post

Chiar as recomanda sa cureti instalatia de răcire la final. Cam jumatate apa jumatate otet parca era reteta pentru curatare, lasat 20-30 de minute la ralanti sa fii sigur ca circula si sub presiune prin radiator. Dupa a treia/a patra tura de amestec cred ca va iesi curat sau aproape curat "detergentul" tau. Dupa ce cureti recomand si o tura de apa, sau ultima tura sa fie de apa, sa nu combini antigel cu oțet, il faci sa se descompuna mai usor. Spor la treaba, va dura puțin procedura asta. Recomand o pe forum legata de metode de curatare, nu sunt 100% sigur de proportiile apa :o tet. Sa nu folosesti detartrant/solutii mai acide decat otetul sau sarea de lamaie. Vor ataca prea tare si vei avea probleme mai tarziu

 

Sent from my Vodafone Smart ultra 6 using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post

Toata mizeria se duce in circuitul de racire, canalele de ulei sunt doar vre-o 2 (sau chiar unul din ce imi aduc eu aminte)

Depunerile alea sunt fiindca exista o diferenta de diametru intre gaurile alea triunghiulare si gaurile garniturii de chiulasa (mult mai mici) si nu ar trebui sa fie asa rau in restul instalatiei. Cel mai probail masina nu a vazut apa distilata vreodata si/sau s-au folosit ceva granule de etansare (de-alea pe care le folosesc lenesii cand au pierderi minore de apa prin diverse locuri).

Nu ar strica o spalare cu detergent (automat) al instalatiei daca tot faci o treaba.

 

In ceea ce priveste chiulasa du-o asa cum este dupa ce demontezi galeria de admisie. Dupa cum a zis colegul salex la "planare" nu trebuiesc date supapele jos insa este recomandat sa schimbi macar simeringurile de supape si sa "pasuiesti" supapele pe scaune (asa se numeste operatiunea descrisa de geo_zga), iar asta necesita demontarea lor.

 

  • Like 3

Share this post


Link to post

eu am curatat circuitul de racire cu multa apa si diverse substante care mai de care mai "nastrusnice"... calgon(vreo juma' de kil), acid acetic la pliculete(multe pliculete...),detergent dizolvat pana la saturatie in solutie lichida,etc... ce-a iesit mai ca nu-mi venea sa cred... unde mai pui ca daca statea pe maini vechiul lichid de racire,in maxim 5 minute ma ustura locul unde eram murdar de lichidul cu pricina... mie frica sa ma gandesc ce a facut la piesele din aluminiu,respectiv chiuloasa... dar nah, am rezolvat-o si p-asta... am clatit totul/bloc motor,radiator,etc... cu multi METRI CUBI DE APA de la robinet,ca am tras/adaptat furtun la blocul motor si doar am dat drumu la robinet ,restul a fost simplu! :mrgreen:

 

chiuloasa e cea mai importanta piesa dintr-un motor(parerea mea...). fii "delicat/tandru" si generos cu ea! :D altfel te lasa cand tie lumea mai draga...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Multumesc pentru sfaturi, maine duc chiulasa la prelucrat. Mie mi se pare ca supapele inchid etans, dar in functie de ce vede/zice "mesterul", voi ajusta si scaunele.

 

Referitor la "dopurile" din blocul motor: nu sunt formate la partea de sus (adica in zona garniturii de chiulasa) ci la vreo 3-4 cm mai jos.

 

Eu am observat initial ca toate gaurile alea triunghiulare erau pline cu apa (desi am dat drumul la robinetul de la radiator, dar apa din blocul motor nu stiu cum s-ar putea scurge "liber"). Cand am introdus surubelnita, in unele orificii se ducea pana la "fund'; in altele, cum spuneam, dupa vreo 3 cm dadeam de ceva "nisipos" (si astea erau pline cu apa).. si, daca mai insistam cu surubelnita, "nisipul" ala se intarea.. si inca n-am insistat sa sparg "betonul" respectiv.

 

Ok, nu cred ca are consistenta betonului (probabil "se duce", daca insist putin).. problema este ca se duce in jos (motor), nu in sus.. si nu cred ca aspiratorul ma ajuta (fiind apa pe-acolo).

 

Apropo, chiar am folosit numai apa distilata si antigel "de firma", dar de cand s-a contaminat apa cu uleiul (si invers) a aparut si rugina asta (inclusiv in vasul de expansiune).

 

Oare, dupa ce montez chiulasa si restul, n-as putea face o spalare "continua"?.. de ex, sa furtunul cu apa (menajera) pe turul vasului de expansiune si sa las returul liber, sa curga apa incontinuu (toata operatiunea cu motorul oprit). Eventual, sa fac un by-pass la termostat, sa fiu sigur ca circula apa si prin motor?


== (EDIT)

 

@gowriel:

 

Am scris mesajul in timp ce ai postat si tu.. ma bucur ca ai confirmat ideea cu spalatul continuu. Tu pe unde-ai introdus furtunul si pe unde evacuai?


Si inca ceva: nu trebuie sa scot nici macar tachetii din chiulasa (culbutorii oricum i-am pus pe fiecare in punguta lui, in ordine)? Mi-e sa nu-i piarda/rataceasca mesterul pe-acolo.. desi, parca nici sa las lacasurile alea goale n-as vrea, sa intre ceva pe-acolo.. ce parere aveti?

Share this post


Link to post

eu am TICO,dar nu trebuie decat sa identifici posibile locuri unde poti adapta un furtun si fiting/stut de alama din comert ca sa legi un furtun cu apa de la ciusmea! eu l-am legat la radiatorul de incalzire si apa murdara iesea prin partea de jos sau pe la chiuloasa sus,depinde cum ma jucam cu mainile/astupam gaurile alternant! am facut treaba asta cand inca era cam frig afara dar nu mai suportam sa vad JEGUL ala in vasul de expansiune si o pasta maro pe fundul lui ce parea a fi rugina... vecinul s-a crucit cand m-a vazut ce fac in plina strada pe temperaturi aproape de 0 grade celsius,si cu mainile goale...

incearca intai solutii DEGRESANTE sa scapi de ulei sau alte treburi uleioase depuse prin sistemul de racire! DUPA, poti sa "ataci" depunerile tari de calcar sau alte natii! daca astea au grasimi pe ele solutia acida n-o sa le dizolve! de-asta e important sa speli tot circuitul intai cu detergent sau alte substante degresante dar nu extrem de corozive cum ar fi soda caustica... eu chiar am si mers vreo 40 km cu calgon si apa normala in instalatie/motor... dupa am bagat ceva otet si detartrant dar nu le-am tinut mult prin circuit! am clatit totul cu multi metri cubi de apa ,alternand gaurile pe unde circula apa si gata circul: am pus 2 litri de antigel albastru si 2 litri de apa distilata! si acum dupa vreo 2 luni este curat lichidul de racire! am fost eu "taran prost" si am pus peste maximul vasului de expansiune si cand eram pe la tara cu tico-ul parcat inclinat la vreo 30 grade,imi zic vreo doi "jmecheri" de la terasa/bar "bah vezi ca-ti curge ceva de pe la motor,trage-o repede la orizontala"... aveau dreptate... era prea mult lichid de racire in vas,dar nici ca am mai completat de atunci,doar asa,IN CIUDA sa vad daca mai curge din senin! a ramas un deget sub linia de maxim a vasului de expansiune dar TOT CURAT E LICHIDUL! Albastrui inchis dar curat! insista,munceste putin la motor si o sa ai masina fara probleme! eu m-am convins de treaba asta! am luat un tico in ultimul hal si acum functioneaza incomparabil mai bine! banuiesc si un delcou cu "probleme" dar deocamdata functioneaza!

  • Like 1

Share this post


Link to post

As recomanda sa blochezi furtunul de intrare in calorifer si sa faci splarea motorului nu doar cu el oprit ci si pornit pentru perioade scurte de timp (dupa care inlocuiesti apa de cateva ori). Daca nu blochezi furtunul de intrare in calorifer, iti cam iei adio de la caldura. Evident, poti remedia si problema asta daca desfaci si cureti caloriferul :) .

  • Like 1

Share this post


Link to post

eu asa as face daca-i chiar "jegos" circuitul de racire/incalzire! am dat jos radiatorul de racire si l-am spalat de l-am zapacit in cada cu apa fierbinte de la centrala pe gaz!

nu stiu cum e la cielo dar daca-i totul curatat perfect,o sa fie supermultumit de rezultatul muncii lui! trebuie sa-si faca timp sa curete fiecare piesa in parte: radiator racire, radiator incalzire si blocul motor!

unui amic cu tico ii fierbea motorul mereu si i-am zis clar dupa ce am curatat tot circuitul perfect,ca sigur are radiatorul infundat cu "ceva"... el o tinea pe a lui ca "n-are cum sa fie ala"... acum dupa vreo luna ma intalnesc cu el si "surpriza": a cumparat radiator NOU din aluminiu ca al meu! ce a avut inainte era vopsit negru complet,sigur n-a fost original... si nu-i mai fierbe motorul indiferent ce face cu masina aia...

 

Edited by gowriel
  • Like 1

Share this post


Link to post

Multumesc tuturor pentru ponturi!

 

Pentru mine, Cielo este doar o masina "vintage" (e prima mea masina, cumparata "de noua", in 1999, cu peste 12 000 $ + dobanzi etc).. ce mai, "masina scumpa" ;)

 

Acum, o folosesc doar asa, de back-up, daca am alta masina in service (de asta am si neglijat-o un pic si n-am urmarit nivelul/temperatura lichidului de racire). Si uite-asa, "ceasul" din bord (m-)a lovit din nou: iar a fiert motorul, "ceasul" iar era "la jumate".

 

Cred ca urmatorul pas este sa-i montez vreo 2-3 senzori electronici de temperatura pe la diverse conducte/furtune si sa-mi afiseze "real" (digital) in bord temperatura in toate acele puncte. Si-am sa-i mai pun si-un senzor de nivel in vasul de expansiune si gata.. aceasta va fi ultima garnitura de chiulasa pe care o va avea.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ce mai face chiulasa? :)

Share this post


Link to post

Am rectificat-o si-acum.. doarme. ;)

 

Inainte de "somn" ar fi trebuit sa-i fac o baie, ce-i drept.. si chiar vroiam sa va intreb cum si cu ce sa o spal. Deja am consumat un spray si jumatate cu solutie de curatat si tot e murdara. Am frecat-o si cu un burete de sarma (dintr-acela mai fin, pentru vase) iar acum trebuie sa o clatesc. Ce e recomandat: benzina, motorina? Si cred ca trebuie s-o spal de rugina si pe "interior" (prin canalele unde circula lichidul de racire). Sa-i fac o "baie" cu apa fierbinte si detergent sau tot asa, cu benzina/motorina?

 

In plus, mai trebuie sa spal si acea "semi-chiulasa", si capacul de la culbutori (de la axul cu came, de fapt)..

 

Si as mai avea o intrebare: cand am demontat fulia de la arborele cu came, am facut un semn cu marker-ul pe ea si pe cureaua de distributie. Cum restul fuliilor au ramas pe pozitie, este suficient sa repun totul la semn, dupa ce montez chiulasa? Sau trebuie reglata distributia din nou?

 

Deasemenea, mai trebuie retensionata cureaua de distributie sau pur si simplu inserez fulia respectiva pe cureaua de distributie (la semn) si apoi introduc fulia prin culisare pe axul cu came?

 

Iar in ce priveste distribuitorul.. nu i-am facut nici un semn la demontare dar cred ca se poate monta intr-o singura pozitie, nu?

 

Maine e zi de "spalat" iar poimaine de asamblat!

 

PS: Chiulasa n-a fost prea deformata (am stat langa mester cat a facut operatiunea).. rectificarea a constat mai mult in curatarea de resturile vechii garnituri si dat "luciu".

Share this post


Link to post

@dae-woo-doo ca tot veni vorba de "chiuloase"... azi CRED ca mi-a crapat garnitura de chiulasa ,urmarile aratand ca in pozele astea: fum alb la evacuare parca-i motor in 2 timpi,motor turat si lichidul in vasul de expansiune spumat si iesind cu presiune pe unde putea si el...

cam astea sa fie "simptomele" de garnitura de chiuloasa arsa?!

am comandat oricum kit-ul de distributie si o garnitura de chiuloasa victor-reinz iar maine CRED ca o rezolv cu ajutorul unui amic...

 

 

daca vrei sa speli chiuloasa incearca ceva solutii intai degresante si apoi acide sa elimine/dizolve piatra ce probabil s-a depus pe canale...

poti sa incerci si ceva mai "coroziv"/agresiv dar pentru scurt timp apoi clatesti bine! N-ar strica nici jetul cu presiune de la spalatorie! sunt unele ce au si incalzitor diesel pentru apa! iese ceva de vis daca o speli la una din spalatoriile astea si cu solutia de curatat motoare ce sigur o au toti intr-o spalatorie!

eu am fiert capacul de culbutori intr-o solutie de calgon,detergent si acid acetic! a iesit aproape perfect si la exterior si in interior!

spor la treaba!

eu sigur o sa am nevoie... :lol:


cum ai decis daca este nevoie de rectificare la chiuloasa? ar trebui sa o rectific si eu NEAPARAT? Unde ai rectificat-o tu,cam cat a costat?

mercy mult!

post-45039-0-35613800-1460390611_thumb.jpg

post-45039-0-66975100-1460390620_thumb.jpg

post-45039-0-46154500-1460390628_thumb.jpg

post-45039-0-54017100-1460390636_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Da, e arsa bine la tine. Sa nu fie crapata chiulasa... Vezi tu când desfaci ce e acolo. Verifici planietatea si daca nu e perfect plana, la rectificat cu ea

 

Sent from my Vodafone Smart ultra 6 using Tapatalk

Share this post


Link to post

Pt curatare eu am folosit Triumf, Detartrant si detergent de rufe. Dar nu trebuie lasate mult solutiile, cateva minute, si trebuie spalat bine cu detergent si clatit.

  • Like 1

Share this post


Link to post

@gowriel:

 

La mine nu facea deloc spuma in circuitul de racire (vas de expansiune etc).. avea doar urme de rugina (nici macar de ulei).. si pierdea apa cam 2 litri / 10 minute.. ;) In schimb, aveam apa in ulei (arata uleiul precum un caramel).

 

Iar cu fumul.. cand o porneam la rece, nu scotea fum deloc.. dupa 5-10 min, cand plecam de la semafor, faceam un nor alb si dens, de nu vedeai nimic.. ceva in genul celu pe care se odihneste Sf. Petru in poze.. ;)

 

Chiulasa am dus-o la rectificat pentru ca.. oricum se razuiau cam greu resturile de la vechea garnitura iar pentru 60 de lei, a meritat sa o faca curata si perfect plana. Si cum era foarte murdara (avand si resturi de garnitura pe ea) nu puteam s-o pun pe geam, sa o verific. ;)

 

Sper ca nu s-a inteles faptul ca mesterul a luat "la pila" resturile de garnitura & stuff.. nu, a introdus-o la strung/freza (sau cum se numeste chestia aia de rectificat cu un disc de polizor imens) dar n-a fost nevoie sa ia din ea decat ff putin (cum spuneam, doar ce s-au sters resturile de la garnitura veche si-apoi a mai trecut o tura peste tot ca sa-i dea "luciu"). Mi-a spus ca nu e nevoie sa rectifice scaunele supapelor deoarece aratau OK.

 

Aaa, ti-as recomanda cu placere mesterul (de altfel, la el merg si cei din marile reprezentante locale) dar sigur e departe de tine. Nu stii niciunul prin Rm. Sarat / Buzau / Focsani?


==

 

Cred ca depinde in ce zona anume s-a "ars" garnitura de chiulasa (adica, ce fluide adiacente circula prin zona). La mine, a fost afectata o zona intre circuitul de racire si camera de ardere.. de asta n-aveam ulei in apa ci doar apa in cilindri. ;)

 

Bine, si apa in ulei.. dar presiunea la apa a fost mai mare decat cea de la ulei (probabil ca presiunea din cilindri se rasfrangea asupra circuitului apei, de asta a si iesit apa pe la mai multe furtune - important: DOAR CU MOTORUL PORNIT).

 

La tine, daca sigur n-ai pus sampon(!) in vasul de expansiune.. ar putea fi ulei, sau nu stiu ce-ar putea provoca o astfel de spuma (poate fierberea lichidului de racire?).

Edited by dae-woo-doo

Share this post


Link to post

Foarte si extrem de important! Aranjeaza axul de la vibrochen si axele cu came cu semnele conform cu manualul de service. Nu are treaba ce semne ai dat tu pe curea! Trebuiesc aliniate dupa semnele de pe piese. Iar daca ai motor in 16v, ar trebui sa fie roata dintata diferita la admisie si evacuare. Sunt poansonate cu I(ntake) si E(xhaust). Ti-o spune unul care asta face o de saptamana in fiecare seara cand are timp de asa ceva :D

  • Like 1

Share this post


Link to post

Foarte si extrem de important! Aranjeaza axul de la vibrochen si axele cu came cu semnele conform cu manualul de service. Nu are treaba ce semne ai dat tu pe curea! Trebuiesc aliniate dupa semnele de pe piese. Iar daca ai motor in 16v, ar trebui sa fie roata dintata diferita la admisie si evacuare. Sunt poansonate cu I(ntake) si E(xhaust). Ti-o spune unul care asta face o de saptamana in fiecare seara cand are timp de asa ceva :D

 

Pai vilbrochenul a ramas cuplat la cureaua de distributie, deci ar trebui (logic) sa fi ramas "la semnul" din manual. Daca repun si fulia de la axul cu came la semnul pe care l-am dat pe curea, nu va fi totul ca inainte?

 

Btw, motorul "meu" e cu un singur ax cu came (8 valve), deci am o singura fulie.

Share this post


Link to post

Nu cred, insist pe consultarea manualului si aranjarea curelei si a pieselor asa cum este descris acolo.

 

@Gowriel: trebuie sa-ti apara pete de ulei in vasul de la lichidul de racire. Si cu timpul sa pierzi lichidul de racire in functie de cat de ciupita e garnitura.

Share this post


Link to post

pai n-a aparut niciunul din simptomele astea, doar fum alb deodata si mers neregulat al motorului/lipsa putere...

nici acum nu-s pete de ulei in vasul de expansiune... si n-a pierdut lichid de racire deloc pana acum,cand a inceput sa iasa fum alb si sa spumeze in vasul de expansiune! posibil sa fi pierdut lichid de racire acum dupa ce a facut "urat",ca iesea cu presiune spuma din vas... chiar a facut o mica balta sub motor cand am ajuns acasa...

azi pe la 11:00 ajung piesele si poate vine si meseriasul/mecanicul dupa-amiaza sa vedem ce dezastru e in motor...

Edited by gowriel

Share this post


Link to post

De la mine ai doua bile negre :thumbl:

1 Speli chiulasa cu sprayul deci te costa mai mult spalatul decat rectificatul

2 Vad ca iei in gluma treaba cu pusul la punct distributia

"Nu este bine domnul chestor" ca sa citez un clasic in viata :rolleyes:

 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...