Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea B

Lacetti - Visinica

Recommended Posts

Intradevar masini f decente.

La a mea tot 2007 si 108.000km i am schimbat distributia de 2 ori, placute tot cam doua seturi, etrieri spate(nu mai deschideau prea bine) rulment roata si flansa amortizor dreapta fata.

Cam asta a fost tot, nu are rugina si vopseaua este 100% originala, cu f mici exceptii aratand ca in 2007.

 

Share this post


Link to post

Pt. că nu am garaj, la capitolul aspect estetic mașina suferă cu excepția ușii dreapta spate care a fost vopsită integral, spoiler-ului spate și capotei portbagaj care au fost înlocuite, normal și vopsite. Toate cele 3 elemente de caroserie înlocuite și reparate în reprezentanță în baza asigurărilor: RCA, Casco. Vopseaua și-a pierdut din luciu.

Share this post


Link to post

Vopseaua pe gama Chevrolet este foarte moale. Mai corect, lacul. Aici, evident, sunt avantaje și dezavantaje. Pe de-o parte fiind mai moale, nu se cibește atât de ușor la grindină, pietricele mici etc, dezavantajul fiind că în mod constant trebuie să ai grijă, unde și cum o speli, plus că din când în când îi face bine o corecție de vopsea. Îți spun din proprie experiență, pentru că și eu am avut culoarea asta și era o provocare să o mențin la nivelul la care îmi doream eu.

Share this post


Link to post

După aproape 13 ani și 126.000 km. am ajuns și la momentul înlocuirii tobelor de eșapament, mai puțin toba finală. Nici toba intermediară nu era foarte distrusă, mai putea fi folosită cam 6 luni, dar am preferat să o schimb. Totul a pornit de la toba flexibilă care era distrusă. Îmi place cum se aude, mai exact, că nu se aude cînd motorul trece de 3.000 de ture!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...