Jump to content
Sign in to follow this  
vio

Compresorul De Ac.

Recommended Posts

Fratilor luminati-ma.Am achizitionat de curand un automobil chevrolet kalos si se pare ca am o problema tehnica cu compresorul de AC. :spumelagura: Am sperat totusi ca este doar o problema mai simpla,adica o lipsa de freon de ex.dar,........... :wallbanger: .Luminati-ma cumva ce probleme pot fi si mai ales cat ma costa un compresor nou???

Share this post


Link to post

Problema-i tehnica sau comerciala, sa stiu daca sa mut topicul ? Din ce ai scris pana acum, locul lui este la piese.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
Problema-i tehnica sau comerciala, sa stiu daca sa mut topicul ? Din ce ai scris pana acum, locul lui este la piese.

Β 

e problema tehnica ,masina are 3 ani

  • Like 1

Share this post


Link to post

Pai, care-i problema? Ce face, ce nu face, etc.

Share this post


Link to post

Pai si ce problema tehnica are compresorul ? Nu functioneaza deloc, scoate zgomote, ...?

Share this post


Link to post
Pai, care-i problema? Ce face, ce nu face, etc.

Β 

La Multi Ani!

S-a elucidat misterul,am fost cu masina la service la Mercedes si mi-au spus ca am condensorul de Ac.spart. :wallbanger: .Am intrebat la reprezentanta la Chevrolet cat ma costa unul nou si era sa fac infarct.2.300 Ron.Am comandat insa unul pe internet la un depozit de piese auto din Bucuresti cu 400 ron,va dati seama ce diferenta enorma,si e si original Made in Korea

Share this post


Link to post

2300 ron un amarat de radiator de AC?! Pai pentru matiz, condensor original intre 5 si 7 mil, sub licenta- 4 mil. Au astia din service o vrajeala pe ei...

Share this post


Link to post

Deci nu am inteles mai nimic din threadul asta ...

Share this post


Link to post

Lasa, bine ca si-a rezolvat problema. Tatal meu nu a mai folosit AC- ul de cateva luni si azi am constatat ca... nu mai baga aer rece. Sper sa nu se fi uscat/crapat garniturile torice. La mine functioneaza perfect- dar saptamanal il folosesc macar 5-10 minute.

Share this post


Link to post

Nici eu nu l'am folosit de ceva timp ... azi il pornesc :-S

Share this post


Link to post

Am incercat azi sa pornesc ac-ul si nu a mers. LEDUL se aprinde da nu se aude tacul ala pe care il face cand porneste. Afara erau -8 grade.

Share this post


Link to post

Din cate stiu nici ac-ul de apartament nu functioneaza cand temperatura e mai jos de -7 grade, parca asa am citit in cartea tehnica.

Share this post


Link to post

Lasa masina sa ajunga la temperatura normala de functionare si va cupla si a/c-ul.

Share this post


Link to post

Stiam ca daca e foarte frig afara nu'l cupleaza...

Share this post


Link to post

Incearca si ai sa vezi. La mine cupleaza.

Share this post


Link to post

Este un senzor de temperatura montat pe vaporizator, care comanda decuplarea AC, in cazul in care temperatura lui scade sub 2-3 grade C, pentru a preveni depunerea de gheata pe vaporizator. Deci la -8 grade senzorul nu o sa permita pornirea AC.

Share this post


Link to post

Am venit de la drum mai lung si am vrut sa pornesc AC-ul- NU a pornit. L-am sunat pe Ovi_jer si mi-a spus ca e normal. Nu ma speriasem, oricum, cand am vazut ca nu porneste. BTW: masina e in garantie: de ce mi-as face griji?

Share this post


Link to post

In Constanta la -3 ; -5 grade cu kalosul incalzit prin oras cam jumatate de ora, compresorul a pornit fara probleme.

Share this post


Link to post

eu eram dupa 1 ora de mers si nu a pornit

Share this post


Link to post

MCojo- la mine rau pe usor -15 grade, deci nu cred ca ar fi pornit de vreo culoare (era pe seara, pe la 6-7).

Share this post


Link to post

Mie mi-l porneste dezaburirea automat (compresorul A/C), la orice temperatura exterioara...

Β 

OFF:

de ex. si pe AUTO dupa un timp de rulaj, si la temp. sub 0gr.C daca in interior s-a uscat prea tare aerul, porneste compresorul sa regleze umiditatea. Mi s-a intamplat si in oras si la drum lung.

Share this post


Link to post

Cand mergi prin oras, temperatura in compartimentul motor se ridica (caldura de la motor estem, curenti de aer frontali nu prea).

In schimb cand mergi la drum lung situatia se mai schimba :)

Share this post


Link to post

La -8 grade presiunea in sistemul AC este de 105Kpa si compresorul nu mai porneste.Daca butonul de pornire este apasat sau comanda din climatronic este activata in mers dupa ce compartimentul motor s-a incalzit presiunea mai creste si atunci este posibil sa porneasca compresorul.

Share this post


Link to post
... la temp. sub 0gr.C daca in interior s-a uscat prea tare aerul, porneste compresorul sa regleze umiditatea ...

Β 

Iti porneste daca umiditatea din interior e prea mare, tocmai ca sa iti usuce aerul, nici intr-un caz nu iti porneste ca sa iti umezeasca aerul.

Share this post


Link to post
Iti porneste daca umiditatea din interior e prea mare, tocmai ca sa iti usuce aerul, nici intr-un caz nu iti porneste ca sa iti umezeasca aerul.

Caldura de obicei usuca aerul, mai ales in masina unde nu ai surse care sa ti-l umidifice... (cel putin asa cred)...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

Β 

×
×
  • Create New...