Jump to content
Sign in to follow this  
vb

Aprindere MIL - Engine Check

Recommended Posts

Pai, in primul rand, nu e generala. In al doilea rand, in afara de asta, nu se poate spune ca masina asta are vreo problema adevarata. In al treilea rand, diferenta fata de Cielo nu se reflecta doar in bani. In al patrulea rand, prefer sa rectific chiuloasa si sa curat supapele decat sa mi se rupa fuzeta in mers, chiar daca sansele sunt diferite (sa nu mai zicem de vopseaua cu probleme, stopurile care se aprind tarziu si alte asemenea).

Mai vrei? Ma bucur pentru alegerea pe care ai facut-o, dar Kalosul este o optiune cel putin la fel de buna daca iti permiti diferenta de bani, bineinteles.

Share this post


Link to post

Sunt convins ca modelul Kalos, sau mai nou Aveo este superioara Cielo cel putin la dotarile de siguranta si nu numai.

Eu atatia bani am avut, si oricum la vremea aia nu stiam mare lucru despre nici una. Dar nu mi se pare normal am zis, orice masina ar fi, ca dupa ce o cumperi sa stai cu ea prin service. Aici e problema, nu marca in sine. Totusi cand zici Kalos, zici GM. Sa le fie rusine.

Speranta romanului (ca mine, nu generalizez) este ca atunci cand isi ia masina noua sa nu mai auda de service, sa-i dea cheie, benzina si ulei si cam atat. Cred ca ar place oricui chestia asta. Si ar fi cat se poate de normal, cel putin 3 ani sau 100.000 km.

Crezi ca ma insel?

Si mie mi-au schimbat pana acum garnitura de chiuloasa, amortizoare spate si cablajul fata. Si cine stie ce ma mai asteapta...

 

Later

N-ai dreptate cu preferinta de a rectifica chiuloasa decat sa ti se rupa fuzeta. Ar fi de preferat cand dai 8-10.000 euro pe o masina sa nu rectifici nici chiuloasa si sa nu se rupa nici fuzeta (oricum asta cu fuzeta n-am stiut-o si cunosc destui loganisti). Nu e normala nici una din situatii la o masina noua, mai ales firme cu pretentii: GM si Renault.

Edited by Moshu

Share this post


Link to post

inca o data, problema cu supapele n-o au toate kalos-urile.

eu am un 2005 de un an jumate si 23.000km si prietena are un 2004 de un an si 8000km, ambele 1.4 16V.

in afara de benzina si prima revizie nu au vazut nimic (evident, exceptand 2 becuri la a mea si 1 bec la a prietenei).

 

eu personal de-abia astept noua epica. daca ii pun o cutie automata decenta, i'm there! :)

 

p.s. de cand avem pretentii de la renault? lumea cumpara renault doar pt. ca e ieftin, nu pentru ca ar fi niste masini fiabile, finisate cu grija etc. ah, si mai sunt si diesel.

Edited by hawkeye

Share this post


Link to post

Nu in mod obligatoriu se rectifica chiulasa !Din cate am inteles se face pasuirea supapelor pe scaune dar cu actiunea asupra supapelor , nu ma intrebati cum ca nu stiu .Ce i se intampla lui k-pax este oarecum unicat deoarece (eu am mai pastrat legatura cu un mecanic de la radacini) am aflat ca pana acum nici macar una nu s-a mai intors cu aceasta problema.

Referitor la ideea ca unele loturi au probleme nu prea sta in picioare deoarece aceasta problema a aparut la masini din loturi diferite .

Share this post


Link to post
(evident, exceptand 2 becuri la a mea si 1 bec la a prietenei).

 

Aici bine ai grait ! becuri mai slabe decat cele de pe Kalos exista ? Am vazut o gramada pe strada cu cate o faza scurta lipsa, iar la al meu s-au dus amandoua la interval de cateva luni, dupa un an si un pic de folosire... pe al doilea l-am schimbat eu si scria Phillips Korea... :(

Share this post


Link to post

stai linistit, dupa 2 luni am schimbat un philips blue vision (luat de la aspad).

ce-i drept merg tot timpul cu farurile pornite. siguranta vine inaintea celor 350 mii cat costa un bec.

Share this post


Link to post

Suntem rau de tot offtopic, dar, ca sa il incheiam, Gica, sunt Philipsuri coreene... Ce vrei mai mult? Hai sa revenim.

Share this post


Link to post

Aveti idee cat dureaza rodarea/inlocuirea supapelor (ma refer la operatia in sine)? Din nefericire, de bine ce ma laudam acu' cateva pagini ca nu mai am probleme, "Dorel" revine... Dupa inspectia de la service au ajuns la concluzia ca trebuie sa-i schimbe supapele. Asta a fost acum vreo 2-3 saptamani. Si se pare ca piesele inca nu au ajuns.

 

Partea mai proasta e ca, datorita acestei probleme, atunci cand pun o frana mai brusca exista o sansa destul de mare sa-mi moara motorul. Adica turatia scade drastic (cum e si normal cand reduci viteza) dar pentru ca nu e constanta, ajunge sa-mi moara motorul. D-abia astept sa vina piesele ca m-am saturat...

Share this post


Link to post

Demontarea dureaza 2-3 ore. Montarea 3-4. Dar sunt o gramada de alte operatiuni intre aceste doua operatii si depinde de service si partea logistica a acestuia. Eu votez 3 zile.

Share this post


Link to post

Pai la mine a durat 2 zile , adica dusa masina sa zicem azi si poimaine pe la pranz ...finish.

@k-pax Cati km ai cu masina de cand au facut ce au facut cei de la service?

Edited by body

Share this post


Link to post
... de cand avem pretentii de la renault? lumea cumpara renault doar pt. ca e ieftin, nu pentru ca ar fi niste masini fiabile, finisate cu grija etc. ah, si mai sunt si diesel .

Aici nu pot sa nu iti dau dreptate :thumbl:

Apropos de topic, problema mea cea mai mare la Cielo a fost (si este) exact definita cf. topicului. In rest nu am nimic de comentat, maruntisuri. S-a ajunds la concluzia ca trebuie schimbat cablajul electric din compartimentul motor. Asta am mai spus-o acum cateva pagini. Dar care este noutatea? Mi l-au schimbat de doua ori pana acum, este polonez (de Nexia), si ambele erau defecte mai rau decat al meu original. Primul nu dadea comanda de trecere pe gaz, al doilea cu care merg acum pana vine al treilea, nu comanda un injector. Merge in 3, eng. check aprins pe benzina. Trec pe gaz, se stinge, pentru ca taie injectoarele oricum.

:o fftopic:

Asta am vrut sa zic, ca totusi am dat o gramada de bani pe ea si stau cu zilele prin service. Si cred ca si colegul cu Kalos care are acele probleme cu supapele se simte la fel de inconfortabil ca mine. Chiar daca altii nu au aceasta problema. Stiti cum mi-au zis mie: ghinion dom'le. Ghinion pe marfa lor defecta si pe banii mei... Ce dracu dai 300-400 mil si mizezi pe noroc, ca la loto?

Cred ca asta am putea face noi cei stransi in acest club. Sa luam atitudine ca atunci cand vad astia la reprezentanta un colant de-al nostru lipit pe parbriz, sa faca plecaciuni.

 

PS Stiu ca topicul este pentru Kalosi, asa ca ma duc la ai mei. S-auzim numai de bine si fara probleme de nici un fel.

Edited by Moshu

Share this post


Link to post
...atunci cand vad astia la reprezentanta un colant de-al nostru lipit pe parbriz, sa faca plecaciuni.

 

Sunt :o fftopic: dar nu am putut sa ma abtin : lucrul asta se intampla in CT cand e vazut autocolantul chevrolet club pe cei 2 tiKalosi din Constanta... :P

Edited by MCojo

Share this post


Link to post

Asa cum va spuneam intr-un post anterior, Joi am avut programare in service. Foarte prompti si profesionisti oamenii de-acolo ( oare de unde atata sarguinta?). Ajuns la ora 8.00 la 8.05 bagat masina in service iar la 8.10 deja mecanicu era cu botu-n ea.Datorita circularei trimise de GM de catre toate service-urile, inlocuirea supapelor nu se poate face fara a se interveni prima data cu un spray special. Datorita amabilitatii mecanicului am tras o poza ptr. a-l putea vedea toata lumea. Din cate-am inteles un tub costa cca. 1 mil de lei. Povestind cu omul, mi-a spus ca in ultimele 2 saptamani au avut 4 Kalosuri cu aceeasi problema din care 2 s-au remediat cu ajutorul spray-ului minune. O adevarata loterie :D ... care la mine s-a dovedit a fi lipsita d eorice sansa. Dupa aproximativ 3 ore cat a durat toata operatiunea, iesind la o proba cu mecanicul la volan, ledul a inceput a palpai vesel, de parca nimic nu s-a intamplat.

post-1757-1143443444_thumb.jpg

post-1757-1143443598_thumb.jpg

post-1757-1143443758_thumb.jpg

post-1757-1143443814_thumb.jpg

post-1757-1143443917_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Mi se pare mie sau pulverizeaza in galeria de admisie?

 

Gata? Pacientul este mort, il deschid?

Share this post


Link to post

Deci sa inteleg ca operatia reusita pacientul mort... si vorba lu' Satori trebuie acum sa-l deschida...

 

P.S. Pe cand operatia?!

P.S.2 Daca te vede @Ovi_jer cu motorul ala face apoplexie... :D

Share this post


Link to post

Offtopic si Onphotos:

Nene Luciane, n-ai spalat si tu mortul inainte de-al duce la groapa, in buna traditie crestina ? Aici dau dreptate la toti nini's din service-uri. Sper ca nu aveai autocolantul pe masina.

Share this post


Link to post

Motorul era luna si bec ... aparatul si nepriceperea l-a scos murdar :P .

Share this post


Link to post

Si procedeul care a fost?Vad ca au dat capacul la motor jos ca sa dea cu spray in galeria de admisie :D

Share this post


Link to post

Asta ma intriga si pe mine. Am cautat pe net cum se aplica sprayul dar nu am gasit.

Share this post


Link to post

@satori > n-ai vazut in poze ? Se da furtun admisie jos, se scoate capac distributie, se aplica cu grija si mare bagare de seama sa nu te murdaresti la basca in motorul acela. Solventul acela puternic curge prin galerie pana pe supapele de admisie, inmoaie gunoiul, il face combustibil si cand pornesti motorul si il tii in talpa grea, il fumeaza pe evacuare.

PS: Eu ii dadeam si la exterior, ca n-am vazut vreo diferenta fata de interior.

Share this post


Link to post

Pai de ce naiba sa dai jos capacul la distributie??? Doar ca sa nu te murdaresti? :D

Share this post


Link to post

De "Mircea, fa-te ca muncesti" ai auzit ?

Share this post


Link to post

@Lucian: Constat ca este tot mai des intalnita problema asta si sunt curios daca este un punct slab al masinii sau conteaza si exploatarea.

Sunt curios sa iti aflu parerea: crezi ca ai fi putut evita aceasta problema?

Te intreb pt. ca zilele trecute am discutat cu unul dintre mecanicii care desface motoare de Chevy/Opel si era de parere ca daca s-ar conduce cu motorul mai turat si s-ar folosi o benzina mai buna (atat cat se poate...) nu s-ar ajunge aici. In mod normal nu l-as fi crezut, dar mi-a lasat impresia unui om onest.

Share this post


Link to post

Nu e o noutate asta.S-a scris de cateva ori pe aici dar nimeni nu citeste.

Share this post


Link to post

am dus si eu masina azi sa ii dea cu "spray in gura".

cu ocazia asta am vb si cu inginerul care se ocupa de masina si i-am comunicat ca exista un site (adica acesta) unde poate intra sa "vada".

 

in jur de ora 16 ma duc sa o ridic si sper sa fie ultima data

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...