Jump to content
Sign in to follow this  
FLEX

Revizie 20.000km Matiz

Recommended Posts

Macar de ar pune 5w40, nu marmelada asta.

Share this post


Link to post

Nu ai cu cine te intelege in service(nu accepta sa vi cu uleiu tau). Si mai baga ca ei au intelegeri cu Daewoo ... etc... si ca ei isi asuma respansabilitatea fiind service autorizat. Ideea ar fi sa renunt la ei. Da fiind in Romania te trezesti ca nu mai repara nimic pe garantie pt ca nu ai reviziile facute la ei, iar noul service te trimite acolo de unde ai luat masina(chestie patita si auzita de la mai multe pers)

Share this post


Link to post

Am 19kkm, si revizia o voi efectua singur. Pana acum am cheltuit 104 lei ulei + filtru ulei +filtru aer. Vreau sa cumpar o cheie cu lant pentru filtru, daca gasesc. Stiti ce cheie imi trebuie pentru surubul de evacuare a uleiului de motor, si daca trebuie sa scot scutul pentru a-l desface? Multumesc

Share this post


Link to post

Daca "bagai" ochiu' sub masina nu mai erai nevoit sa pui astfel de intrebari. :thumbl:

Share this post


Link to post

Scutul parca se dadea jos, dar merita sa pierzi garantia doar ca sa economisesti cativa banuti(cei drept destui ca sunt cam nehaliti astia) ? Eu am cam 17 k km si inainte sa fac 2 ani ma duc la o revizie la reprezentanta, mai am eu niste chestii care ma deranjeaza, si daca nu se rezolva pe garantie, atunci ma apuc sa imi fac reviziile singur...ca am vazut ca e destul de usor, si m-as pricepe, singura chestie e cu placutele de frana, dar gasisem un tutorial pe aici...

Share this post


Link to post

Daca pana la 19kkm n-am avut probleme, nu cred ca ar mai putea exista defecte de fabricatie. Cu banii, care ar trebui sa-i dau pe manopera, cumpar un amortizor bun; in plus, nu stau dupa ei, nu mai dau spaga, cand am timp incep revizia pe cont propriu: gresat rulmenti, strans suruburi pe dedesupt, etc. Spusesem, odata, ca-mi batea un amortizor; ma inselasem - era ceva in portbagaj. Pana la cureaua de distributie, nu cred ca ma vad mecanicii.

Share this post


Link to post

Si eu o sa-mi fac reviziile singur.Masina a trecut in garantia "extinsa" - e o bocaneala in caseta de directie (cica o bucsa).Am fost la reprezentanta, in Bacau (100km dus -intors), au urcat masina pe elevator, au stabilit ca e bucsa caseta directie... si apoi mi-au luat datele, urmand sa ma sune cand sa vin cu masina la reparat...Au trecut 2 saptamani si n-am mai auzit de ei. Cred ca pana la urma, cu ceva rabdare ii fac eu reparatiile si reviziile, iar cu banii economisiti mai schimb cate ceva (ex distributia la 60.000).

Parerea mea e ca cine vrea sa-si cumpere acum Matiz nou, n-are ce face cu banii. Deja garantiile nu prea se mai asigura, se trage de timp, se invoca fel si fel de motive...

Share this post


Link to post

Am continuat partial revizia, schimband uleiul si filtrul de ulei. Cheia de filtru, de numai 5,6 lei, a meritat banii cu varf si indesat.

Surubul de jos era strans tare si mi-a cam dat bataie de cap. E simplu de schimbat consumabilele, asa ca le voi schimba la intervale mai scurte de timp.

Am cumparat si vaselina cu zinc, in zilele urmatoare voi gresa rulmentii rotilor spate.

Edited by robertinoo

Share this post


Link to post

Am masina de un an jumate si are vreo 22 mii de km.

In afara de ulei si filtru, ce-mi recomandati sa-i schimb? (bujii, placute de frana..?)

Nu stiu daca sa ma iau dupa ce-mi spune manualul: un an jumate/30000km, sau dupa cati km am

Cu multumiri!

Share this post


Link to post

Eu as schimba numai filtrul de aer. Bujiile le-as schimba doar daca as avea probleme cu pornirea (la acest nr. de km.), iar placutele mai tin inca mult timp (le verifici dand rotile jos din cand in cand)

Share this post


Link to post

Filtrul de benzina? Curatat cu un carbcleaner corpul clapetei de acceleratie, gresat un pic si macarale, pedale, incuietori. De curatat IAC? Are vreun sens?

Edited by banzay

Share this post


Link to post

S-a cam trecut de 20k km si la mine, si urmeaza revizia. Ma gandesc la schimb de bujii (ngk), fise, ulei(5w30), filtru aer, filtru ulei, filtru benzina, am eu un furtunas crapat pe acolo de schimbat, montat aparatori de noroi (plasticele alea negre de la buclier spate, ca nu le mai am), usile sa mi le regleze sa se inchida mai usor, ar mai fi ceva? Si de intrebat daca se poate face ceva cu parasocul din spate ca e cam stramb un pic, dar oala de la roata de rezerva nu e deformata.

Share this post


Link to post

Revizia de 18 luni. Masina are 19.000 km

Schimbat : Ulei Mobil 5w30-20 lei litru(cuparat de la persoana care se ocupa cu ...)

Buji NGK-15.50 - bucata

Filtru Aer- 21.78 lei

Aparatoare noroi fata- 15.12 lei

Bec H4-4 lei

Manopera+filtru ulei(22 lei)+ filtru benzina(24 lei)= 228.43.

Placutele cica mai tin 10.000 ca mai au jumate. Oricum le schimb peste 6 luni.

Taxat 4 ore manopera. Realitate max 1 ora.

Total=376.43 lei. La care se adauga 10 lei de bere.

Share this post


Link to post

Din manualul coreean de service:

 

Important : The minimum thickness of the shoe and lining together is 8 mm (0.31 in.).

 

Nerespectarea acestei recomandari conduce la distrugerea axelor glisoare si ,ulterior, a etrierelor.

Share this post


Link to post

Facui si eu si trecui cu bine si revizia de 20k km, 6 milioane cu tot cu ITP . 1,2 milioane pe manopera la montat niste plastice in spate la bara si suportii de numere pana sa ii zic sa nu ii puna, i-a si pus. Ulei 5w40, filtre gm, bujii, fisele nu le-au schimbat ca nu aveau. Le-am zis ca imi troncane in a 3-a si ei ce au facut? Mi-au reglat ambreiajul :| Rezultatul...tot troncane si cand plecam numai cu socuri de la ambreiaj plecam, ca nu reuseam sa ma adaptez la "noua reglare" . Uleiul l-au pus fara sa masoare exact 2,7, turnau putin cate putin si verificau pe joja. Mi-au mai uns ei cate ceva pe acolo pe la roti, mi-au umplut pe la motor de ulei de la filtrul vechi si cam atat. Oricum pe la Arrow nu mai vreau sa calc, doar daca insista tata ca el plateste, dar la cat de multumit a fost si el cand a avut cieloul si se ducea la arrow, cred ca o sa ma sustina. Deci, daca e posibil as vrea si eu un service din asta mai bun, daca e posibil sa mi se recomande pt. viitoarele revizii (AutoClass e ok?)

Cu ocazia asta am fost am facut si ITP-ul. M-a intrebat doar daca stiu ca am leduri rosii, mi-a dat o trusa medicala de acolo, cat a venit cel de la RAR, pt ca a mea era expirata. A turat-o de a inebunit-o, pornise si electroventilatorul, ca cica nu ieseau noxele ca am avut benzina de la Lukoil. Am vazut intr-un final pe foicica aia 132 gr CO2 (nu e cam mult, tinand cont ca la o Octavia E4 1.6 erau vreo 140 parca? sau nu am vazut eu bine?)

Share this post


Link to post

Ieri am fo la revizia de 21300 :) .Pret:434 ron.Aproxx. 3 ore.Schimbat ulei motor 5w30,din conserva Daewoo, filtru ulei,verificat joc roti, curatat placute frana, demontat verificat uns rulmenti spate,verificat directie pe stand,demontat,verificat,curatat injectoare(pe stand), inlocuit antigel (am luat teapa , ca era aprox25 lei/litru), indreptat scut cutie viteze(caine mort); lipit oglinda centrala,fixat mufa bricheta (ambele pe garantie).Mi s-a atras atentia ca reviziile se fac la sase luni, sau din 10000 in 10000, depinde care survine prima.Off, imi convin astea la 10000(odata pe an,decat de 2 ori pe an).Mai vad eu...mi s-a spus de garantie , blabla...asta e.Am stat langa masina , sub masina , in masina...Mai nasol e ca am telescoapele spate hâite, amandoua spre stanga, in urma accidentului.Deci adio schimbat pe garantie.Alti bani , alta distractie.

Share this post


Link to post

Colegul Lao are telescoape ieftine de Matiz la vanzare.Bineinteles sunt noi.

Share this post


Link to post

Am facut si eu revizia astazi - la Sermecom Iasi.

Total 350 ron, in care au intrat manopera, ulei, filtru ulei, si filtru aer.

 

Mi s-a parut scump avand in vedere ca la 10.000km, in 330 ron, pe langa cele de mai sus a mai intrat si uleiul pentru cutia de viteze.

Share this post


Link to post

Buna ziua.

Am si eu un Matizel de vreo 18 luni si vreau sa-l bag in revizia de 20.000 km.

Imi puteti recomanda un service bun din Bucuresti?

 

va multumesc

Share this post


Link to post

Ai citit cum este intitulat topicul? Dar secţiunea din care face parte topicul?

Referitor la service-uri, magazine şi dealeri găseşti informaţii în secţiunea "Toate modelele"/Utile -> http://www.gmclub.ro...hp?showforum=50

Share this post


Link to post

Revizie de doi ani si 20.000 km. Consumabile cumparate de mine:

Ulei motor Daewoo 5W30 x 3l; 90 RON, filtru ulei 14 RON, filtru aer 18 RON

Manopera schimb ulei si filtru: 42 RON, include reducere de 10% de fidelizare (0.7 ore de manopera) facuta la Grand Garage Auto, Valea Cascadelor. Filtru de aer l-am schimbat eu in parcare. Am tinut sa merg la service ca sa am istoricul masinii in cartea de service, sper sa conteze cand o vand.

Total: 164 Ron. Sunt foarte multumit de costurile mici de intretinere. Mai ieftin de atat se poate?

Motorul merge altfel acum, mult mai bine, parca ar vrea sa-mi multumeasca.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...