Jump to content
Sign in to follow this  
Dragos82

Upgrade la filtrul de aer (Cielo şi Espero)

Recommended Posts

As vrea sa cumpar un filtru de aer pt cielo si as vrea sa stiu:

-cam cata costa un k&n sau un pipercross

-de unde pot sa-l cumpar

-cati cai imi da in plus la masina

Share this post


Link to post

K&N format standard pentru Espero parca era cam 50EUR. Nu stiu cati cai in plus, dar stiu ca la anul imi pun. DimSport aveau.

Share this post


Link to post

Dupa ce montezi filtrul de aer, mai trebuie reglat ceva la motor (eventual potentiometrul CO2 sau altceva)?

Share this post


Link to post

Din ce stiu, daca pui format standard, nu. Nu stiu la cele tronconice...

Share this post


Link to post
Dupa ce montezi filtrul de aer, mai trebuie reglat ceva la motor (eventual potentiometrul CO2 sau altceva)?

 

NU... Eu am un K&N panel... se pune in locul celui de cartin... are exact aceeasi forma. Pur si simplu in pui acolo si gata! Nu faci absolut nici un reglaj... eventual o rescriere de chip :P .

Joia trecuta am facut un test comparativ intre Cielo-ul meu(chip UPsolute + Filtru K&N) si Cielo-ul lui Vlad(Chip UpSolute + filtru tronconit Pipercross). A lui suna mai bine... a mea trage mai bine... depinde ce vrei acum :wink: :mrdj: sau ... :lavolan:

Share this post


Link to post

@CT_ZDB

 

Spune-mi , te rog , cit costa K&N cel "standard" , cel pe care'l ai tu ?

Share this post


Link to post

@ iso: Filtrul ... eu l-am primit cadou... dar pe net am vazut asa ceva la vreo 50 - 60 $.. in pret intra Elementul filtrant + 1 spray cu ulei + 1 bidonas cu solutie de curatare... care ajung pt vreo 5-6 curatari -> 50 000 - 60 000 km... Solutii de curatat si ulei se dasesc si la C&C. poate au si tot setul .. nu stiu... mai incearca www.knfilters.com ... si vezi ca au in baza de date daewoo nexia ;)

Share this post


Link to post

http://www.knfilterchargers.com/search/pro...?Prod=33-2548-A

 

Ăsta se potriveşte la Espero. Este "panel air filter", adică intră în locul filtrului existent, fără modificări.

 

Lista maşinilor pe care se potriveşte este aici (merge şi pe Nexia 1.5, adicătelea Cielo): http://www.knfilterchargers.com/search/app...?Prod=33-2548-A

 

Din păcate, la lista distribuitorilor în .ro este un "gol total".

Share this post


Link to post

Cum spuneam, am vorbit cu cineva la DimSPort si aveau sau aduceau, pe la 50EUR. Avand in vedere ca se spala si nu se arunca, merita banii.

Share this post


Link to post

...vreau si eu :!: :wink: , ca daca luam mai multe :roll: ... ne spalam filtrele in familie ... :lol: :lol:

Share this post


Link to post

scoate capacul de la filtrul original,scoate filtrul,baga-l in portbagaj,pune capacul inapoi...si vezi ai sa vezi cum urca in ture...eu am motor de 1.5 si am batut espero si cielo executive...si multe altele...

Share this post


Link to post

Poate o avea si filtrul ala un rost acolo. Zic si eu, nu da cu pietre in mine! :roll:

  • Like 1

Share this post


Link to post

Nu are, este de forma. Este pur si simplu ca sa mai scoata niste banii jecmanitorii astia atunci cand trebuie sa facem revizii.

Share this post


Link to post
scoate capacul de la filtrul original,scoate filtrul,baga-l in portbagaj,pune capacul inapoi...si vezi ai sa vezi cum urca in ture...eu am motor de 1.5 si am batut espero si cielo executive...si multe altele...

Filtrul ala este un moft. O inventie capitalista sa ne ia noua banii. Bine ai facut. Dar n-am inteles de ce ai mai pus capacul la loc? Si ala baga o limitare. De fapt, cel mai bine dai jos totul pana la clapeta. Astfel mai reduci si greutatea.

Share this post


Link to post

Poate are omul o butelie cu oxigen ... sau mai bine, protoxid de azot în portbagaj, conectată direct la gura de admisie ... ce vă luaţi de el ? :rotfl:

Share this post


Link to post

din cate stiu eu filtrele de aer sunt facute sa mai reduca din cantitatea de mizerie care intra in motor :shock:

Share this post


Link to post
scoate capacul de la filtrul original,scoate filtrul,baga-l in portbagaj,pune capacul inapoi...si vezi ai sa vezi cum urca in ture...eu am motor de 1.5 si am batut espero si cielo executive...si multe altele...

N-ai vazut ca omul zice sa le scoatem si sa le bagam in portbagaj? Omu-i "pe felie", nu-l putem contrazice. Din contra, trebuie incurajat.

Share this post


Link to post
NU... Eu am un K&N panel... se pune in locul celui de cartin... are exact aceeasi forma. Pur si simplu in pui acolo si gata! Nu faci absolut nici un reglaj... eventual o rescriere de chip :P

Joia trecuta am facut un test comparativ intre Cielo-ul meu(chip UPsolute + Filtru K&N) si Cielo-ul lui Vlad(Chip UpSolute + filtru tronconit Pipercross). A lui suna mai bine... a mea trage mai bine... depinde ce vrei acum :wink:   :mrdj:  sau ... :lavolan:

 

 

Nu vreau sa va iau la misto dar chiar efectiv nu inteleg la ce va referiti cind povestiti de tunning la filtru de aer. Se rezuma numai la a schimba elementul filtrant? Ce este chip-ul UPsolute? Face parte din acel element filtrant?

Multumiri

Share this post


Link to post
N-ai vazut ca omul zice sa le scoatem si sa le bagam in portbagaj? Omu-i "pe felie", nu-l putem contrazice. Din contra, trebuie incurajat.

hai mai ca-mi esti simpatic. noi toti ti-am sesizat ironia (sper), dar sa incurajam omu sa mearga fara filtru...

mama, unde duce ideea de a schimba ceva la masina.

Share this post


Link to post

nu trebuie reglat nimc daca nu ai turbo. in cazul in care ai turbo pe masina trebuie reglata presiunea in turbina. mult nu castigi de aici..

Share this post


Link to post

Aici vorbim de motoare pe benzina aspirate.Deci schimbarea filtrului de aer cu unul mai performant modifica raportul aer-benzina asa ca la un motor fara sonda lambda este necesar ulterior reglajul.La un motor normal aspirat cu 2 supape pe cilindru in timpul admisiei cilindrii se umplu cu amestec aer-benzina in proportie de maxim 80%.Pentru a ajunge la performante mai mari se folosesc filtre mai performante,4-5 supape pe cilindru si pentru 100% se mai adauga si turbo.Dar toate modificarile trebuie facute cap-coada deci si evacuarea trebuie modificata.

Cei care scot filtrul de aer de tot nu vor optine o putere mai mare .Poate ceva zgomot de admisie si durata de viata a motorului la cateva mii de kilometri.

Share this post


Link to post
Nu vreau sa va iau la misto dar chiar efectiv nu inteleg la ce va referiti cind povestiti de tunning la filtru de aer. Se rezuma numai la a schimba elementul filtrant? Ce este chip-ul UPsolute? Face parte din acel element filtrant?

  Multumiri

 

 

Mai.. Filtru e filtru.. adica am schimbat elementul filtrant din carton cu unul textil care se impregneaza cu un ulei special. Elementul Filtrant pe care-l am acum pe masina duce la o crestere de putere prin admisia in motor a unei cantitati mai mari de aer, aer care este mai curat decat in cazul folosirii unui filtru de tip carton.

 

Chip-ul UpSolute... este de fapt o versiunde a soft-ului de pe ECU... facut de firma UpSolute... adica... managementul motorului e un pic mai altfel decat la cele care ies de pe portile uzinii de la Craiova... Softul asta este optimizat pt a da mai multa putere si cuplu (cam cu 10% mai multa putere) in aceleasi conditii ca si inaintea scrierii soft-ului in Eprom-ul ECU-ului. Avantaje: scade timpul de acceleratie si astfel se poate obtine o scadere a consumului de carburant, si ai mai multa purere... masina fiind mai brutala... pleaca mai tare dupa calcarea pedalei de acceleratie. B)

Share this post


Link to post

cantitatea mai mare de aer este neglijabila chiar daca ai scoate de tot filtrul de aer, asa ca nu o sa simti modificari la puterea motorului .. doar efectul placebo

 

aerul nu este mai curat decat la un filtru simplu de hartie, vezi testele de pe link-urile postate de mine

 

asa ca daca vrei sa dai 50$ in loc de 120 000 lei pe niste minciuni de marketing, n-ai decat

Share this post


Link to post

bai maine sau poimaine sper sa pun pozele cu evacuarea!...pe CT_ZTB pe cand evacuare? :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...