Jump to content
Sign in to follow this  
steph

CATERINCA

Recommended Posts

Nu le mai buseasca nici ei in halu' asta, da-o-n durere ... ca nu toate-s de cinci stele ... Chiar nu se mai gaseste tabla de 2,5 o idee mai rezistenta ? Ioti bre ... :mrgreen:

Share this post


Link to post

Nu de 5, dar nu era rau sa mai evolueze putin, chiar daca-i Dacia. ~20.000 Euro, nu e chiar putin. Deduc ca-i doar un Logan mai mare, cu roti mai impunatoare. :)

Share this post


Link to post

Cu siguranta se putea mai mult pentru o caleasca de 2017 da' n-au spus-o destul de clar in scoala sa conduci prudent ? Ce atita full airbag-uri cind pe marginea hirtoapei isi fac prezenta panouri de avertizare cit Casa Alba din Cotroceni "ai grija mah, ca-i jale, s-ar putea s-o iei la vale". Ti-au bagat leji in faruri ? Nu-ti spune el computeru' ca esti obosit si-ti ofera cafeluta-n bord ? Pompoasa e ... Mai vrei si senzatia ca te dai cu TAB-u pe ulita ?

Haioasa rau treaba asta cu siguranta oferita de catre (unii) producatori auto.

 

O alta chestie de caterinca ii navigatia, cind o bijuteresti si te intreaba de esti sofer ori pasager. Cica tot de siguranta tine, sa belesti ochii la drum si sa nu bijuteresti calauza. Pai, in momentu' ala is ce vreu eu, nu ? Pasager, fireste ! Oh ... :-j

Share this post


Link to post

Bine, Duster-ul e o masina de familie, nu pentru "piloti", problema e cand greseste altcineva. Si la masinile scumpe, cu n-spe stele, airbag-uri si alte sisteme, se gaseste in manual, ca toate dotarile pentru siguranta, sunt utile doar in limita fizicii. N-are ce sa mai faca ESP-ul, de exemplu, daca am intrat in curba de 90 de grade cu 100 la ora.

 

Tare asta cu navigatia. Pe mine ma enerveaza si pe telefon. Si parca mai rau te concentrezi la gadget :) )

Share this post


Link to post

Din punctul meu de vedere nu vor a contribui cu mai mult la siguranta, vrazvanc. Se dau stelute acordeoeanelor si cutiilor de conserve. Ridice nene parametrii sigurantei daca tot o ard cu paru-n ochi, ca se poate. Stilpi mai sanatosi, praguri mai sanatoase, faguri in praguri si in usi chiar ...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Testele EuroNcap s-au schimbat mult de-a lungul anilor, 3 stele in 2017 este echivalent probabil cu 5 stele din 2010.

Mai importante decat stelele sunt notele pt siguranta legate de cum s-au comportat manechinele la impact.

Share this post


Link to post

Fiat Punto, care acum 7-8 ani luase 5 stele a luat fix 0 pe standardele noi. 3 stele acum ptr Duster nu e deloc rău

 

Sent from my Vodafone Smart ultra 6 using Tapatalk

Share this post


Link to post

Pai daca nu are nu-stiu-ce asistenta condus ia 0 stele, chiar si daca are rezultate foarte bune la crashtest. Eu unul m-as uita la rezultatele la crashtest, nu la stele, ca alea includ multe alte chestii care au o relevanta discutabila pentru siguranta. Adica daca nu are avertizoare nu ia nicio stea, in timp franele de exemplu n-au nicio relevanta.

Share this post


Link to post

Treaba e ca nu am studiat terenul la acest capitol si incerc a pricepe cum stau lucrurile legat de punctajul acordat. Care sint acele avertizoare ce-s cu mult peste valoarea crash-ului ? Ori am inteles eu gresit de cum stau lucrurile ...

Share this post


Link to post

Lasa avertizoarele si alte prostii, sunt descrise si alea pe acolo :)

 

La crash test te uiti la cum s-a deformat caroseria in diversele teste de impact si cum arata datele de pe manechine. In rest, protectie pietoni, oprire automata cand sare pietonul in fata, pastrarea benzii, avertizoare de centura, unghi mort etc sunt prostii de adormit copii, vezi si diverse teste de evitare a pietonilor real life de pe youtube.

 

In schimb, iei zero stele daca nu ai airbaguri laterale standard spre exemplu, ceea ce mi se pare de bun simt in 2017/2018. Degeaba rezista caroseria bine daca ai dat cu capatana de botul de neam prost al SUV-ului care te loveste din lateral...

 

Share this post


Link to post

Oh, da, da ... sisteme de asistenta, ca fara de, nici ca se poate nene. Cum incurajeaza ei meseriasi datu' pe aifoane la volan, ca doar deh, troasca-i dotata cu moft-uri de adormit in scaun. Pe mine unu ma lasa rece timpeniile astea cu senzorasi si alte haioase. Vai di mini s di mini ... cum adica bre, sa ai caleasca si sa nu frineze singura, bre ? Adica e, nu stie pe unde tre sa calce roata, bre ? Oh ...

Share this post


Link to post

Cum - necum, garnisita ideea. Bemvos cu (kile de) haur ori hauros cu bemveu. Cu nitel efort intra in rindul alor "adevarati", da' pentru asta tre sa-i creasca burta si-o chelie deasa. :) )

Share this post


Link to post

Asta o fi pielea "lu' "Elodia. :) ) De aia o fi asa ieftina, sa scape de ea.

Share this post


Link to post

BMW ULTIMUL(!!!) ragnet. 

Si in pas cu moda ...

 

 

telefon_la_volan_0.jpg

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Mos Craciun al ciumeg. O renuntat la tractiune balegoasa, cica i-o ramas renii impotmoliti pe Transalpina si-o venit cu elicopteru' sa dea bine la televizor.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...