Jump to content
Sign in to follow this  
steph

CATERINCA

Recommended Posts

Eu mor dupa paragraful din primul post in es.. .es... estonică. =))

Me rääkisime kolleegidega ClubChevrolet.es (Hispaania) ja me mõtlesime rahvusvahelisel tulnud 2 aastat. Mis te arvate? Ma küsin kolleegid Hispaania kirjutada oma ettepanekud siin.

 

Sel viisil saate tervitusi ja kursis kumminui.

Share this post


Link to post

Baieti, asta nu e caterinca :) ) http://www.timesnewroman.ro/monden/4000-tinerii-din-moldova-isi-aleg-o-baba-si-o-violeaza

 

În fiecare an, la începutul lui martie, pentru a celebra sfârşitul iernii şi regenerarea naturii, tinerii de prin satele judeţului Vaslui îşi aleg o babă şi o violează.

 

Conform datinii, dacă baba are orgasm, se anunţă un an îmbelşugat. Dacă baba nu simte nimic însă, recoltele vor fi mai proaste decât în alţi ani şi inundaţiile le vor lua sătenilor agoniseala de-o viață. Tradiţia spune că anul va fi aşa şi-aşa dacă baba doar mimează orgasmul.

 

Sătenii din Cucuruzeni, judeţul Vaslui, spun că acesta e un obicei din bătrâni. Ei îşi amintesc cu drag că, copii fiind, vedeau cum câte un flăcău alcoolic dă buzna peste bunica lor şi face sex cu ea direct pe carpeta ţesută la război. La sfârşit, bătrâna îi dădea flăcăului nuci, covrigi, poame, dar şi ultimii ei bani, sub ameninţarea cuţitului.

  • Like 1

Share this post


Link to post

:shock: Ne scapa de inundatii? Vom avea recolte bogate?> :)

Share this post


Link to post

Alternativa "Google":

post-3348-031956300 1300198536_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ca sa nu se mai planga lumea de Cruze, ie-te ca se poate si mai rau: http://blogs.wsj.com/wealth/2011/03/18/chinese-millionaire-smashes-his-200000-lamborghini/

 

According to news reports and auto blogs, a millionaire in Qingdao, on China’s northern coast, bought a Gallardo (price $200,000 or more) last November. Six months later, the engine wouldn’t start. The car was transported to the dealer, who allegedly didn’t fix the problem but dinged the bumper and chassis during the trip.

 

The irate owner tried unsuccessfully to get the problem fixed, to no avail. He escalates his case all the way up to Lamborghini CEO Stephen Winkelmann, but apparently the dispute wasn’t resolved.

 

So on March 15, World Consumer Rights Day, the Lambo owner hired a team of guys with sledgehammers to destroy the car in public. You can see the video below.

 

http://www.youtube.com/watch?v=5jOuMbH3lDk&feature=player_embedded

Share this post


Link to post

O catastrofa ce s-ar fi putut solda cu pierderea a mii de vieti omenesti si un scandal diplomatic de proportii a fost evitata ieri in ultimul moment, deasupra capitalei Libanului, Beirut, numai datorita intuitiei incredibile a pilotilor de vanatoare romani, care si-a dat seama, cu doar cateva secunde inainte de a deschide focul, ca nu se afla deasupra Libiei, tara vizata, ci deasupra unei tari gresite. Eroarea apartine se pare Ministerului Apararii Nationale ...

 

"La ora 18:10, ora României s-a dat alarma generala”, povesteste Lt. Col. Aurica Popescu, comandatul escadrilei de MIG 21 Lancer de la Fetesti. Am primit planul de zbor si tintele pe care trebuie sa le lovim ... ordinul e ordin, il executi. De-abia cand am ajuns deasupra Beirutului si ne pregateam sa bombardam prima tinta, ne-am dat seama ca ceva nu e in regula, nu se vedea fum, nu se vedeau alte avioane, asa ca am luat legatura cu baza si am anulat misiunea”.

 

Contactat telefonic de reporterii nostri, Ministrul Apararii, domnul Gabriel Oprea a declarat: “Nu are niciun rost sa facem taraboi pe tema asta. Se putea intampla oricui. Nu-i vina noastra ca toate tarile astea africane de mana a treia seamana intre ele: Liban, Liberia, Libia… Probabil cineva a gresit. Nu este exclus sa fie din cauza softului foarte vechi de la avioane, care am inteles ca nu citeste diacritice, si care o fi inteles Liban in loc de Libia. Dracu’ sa le ia de calculatoare, nu poti sa te bazezi niciodata pe ele. Important e ca nimeni nu a fost ranit!”.

 

=))

 

Mai multe aici.

 

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post

Buna asta, era s-o cred! =))

Share this post


Link to post
  • Like 2

Share this post


Link to post

=)) O viitoare stea! :) )

Share this post


Link to post

Asta canta sau citeste?

Share this post


Link to post

Ambele :) )

 

 

Varstele barbatului explicate prin comparatia cu avionul

 

 

Barbatul pana in 20 de ani: Avion de Hartie

Numai zboruri rapide, de scurta distanta si foarte scurta durata.

 

 

De la 20 la 30: Avion de vanatoare

Intodeauna la post, 7 zile pe saptamana. Ataca orice obiectiv.

Capabil sa execute diferite misiuni chiar cand acestea sunt la un interval scurt de timp.

 

De la 30 la 40: Aeronava comerciala

Mentine orare regulate. Destinatii destul de cunoscute si de rutina.

Zborurile intodeauna ies la ora prevazuta, dar mai necesita mutari si adaptari care irita clienti.

 

De la 40 la 45: Aeronava comerciala pentru zboruri transoceanice.

Functioneaza pe distante lungi insa doar la orele de lux. Destinatii de inalt nivel cu rare abateri.

Clientela soseste cu mari sperante, la sfarsit iese obosita, dar satisfacuta.

 

De la 45 la 55: Aeronava cargo

Pregatiri intense si foarte multa munca inainte de decolare. Odata in aer,

manevreaza sigur dar lent si ofera foarte putin confort in timpul zborului.

Clientela este compusa in majoritate din containere, valize si tot felul de obiecte mari.

 

De la 55 la 65: Deltaplan

Necesita conditii externe exceptionale pentru a-si lua zborul, de o munca teribila pentru a decola iar dupa aceea evita manevre bruste pentru ca sa nu cada inainte de de timp. Dupa aterizare, demonteaza si strange tot echipamentul.

 

De la 65 la 75: Planor

Zboara uneori, dar numai ajutat. Repertoriul manevrelor extrem de limitat.

Odata ajuns la sol are nevoie de ajutor pentru a ajunge la hangar.

 

Dupa 75: Aeromodel

Este doar decorativ, de functionat nici nu se mai pune problema.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Poate trebuia sa postez la "achizitie limo", sau pentru nostalgici: http://.mobile.ro/vehicule/details.html?lang=ro&id=143610082&pageNumber=1&tabNumber=1

  • Like 1

Share this post


Link to post

"Organigrama românească:

Patronul. De obicei, un tip care a furat ceva de la stat. Copos, Patriciu, Becali, Vântu, Voiculescu etc. au corespondenţi la un nivel mai mic peste tot în România. A făcut chestia asta şi a avut noroc să fie printre primii. Acum are succes şi bani şi angajează un director executiv să îi conducă businessul.

Directorul. A fost ales pe baza unui criteriu sănătos: este ruda cuiva care poate ajuta afacerea. Vărul lui lucrează la Ministerul X sau la Compania Y. Prin conexiunea asta poate aduce comenzi pentru firmă. Că nu are experienţă în management sau nu înţelege businessul sunt detalii nesemnificative. Toată lumea îl urăşte, pentru că nu ştie să se comporte cu oamenii. Angajează oameni la fel de nepricepuţi ca el. Cumpără un server de 200 milioane, dar se zgârceşte să plătească 200 € pentru cineva care să îl pună pe picioare. Îşi cumpără o maşină mare şi o zgârie în parcarea firmei, parcare trasată tot de el pe principiul “lasă bă că avem loc”. Îşi ia rolul foarte în serios, modifică bugetele departamentelor şi mută oamenii de colo-colo. Închide uşa biroului când urlă patronul la el. Îşi cumpăra computer ultra-perfomant şi refuză cererile de achiziţii pentru harduri, tastatusi şi mauşi pentru computerele angajaţilor. Preferă să plătească 300 € rata la maşina angajatului + benzină decât să îi mărească salariul cu 200 €. După doi ani, când a învăţat businessul bine, concediază angajaţii care au fost martori la chiflele sale şi angajează juniori uşor impresionabili. Consideră că e de datoria lui să aibă o amantă, indiferent

dacă soţia e urâtă sau frumoasă.

Echipa de vânzări. Se cred cei mai mari şi mai tari din firmă şi la orice răspund cu “dacă nu aducem noi comenzi, firma moare”. Cel puţin jumătate din ei se văd mai inteligenţi decât directorul şi ar vrea să îi ia locul,

dar nu au curajul necesar să îl conteste pe faţă, aşa că se mulţumesc să îl sape pe la berile cu colegii de suferinţă. De multe ori nu ştiu ce vând, încurcă comenzile, trimit specificaţiile aiurea şi apoi dau vina pe muncitori că lucrează prost şi că ei nu pot face vânzări în condiţiile astea. Consideră că e de datoria lor să plece din firmă cu toate informaţiile posibile, pentru că, şi aici citez, ”sunt clienţii mei”.

Contabilele. Sunt nişte doamne ne***te de ani de zile. Şi asta înseamnă că orice problemă ai avea, ele sunt ocupate. La ce îţi trebuie adeverinţa? Ete na, trebuia să vii să mă deranjezi. Tu nu ştii că am treabă? Chiar dacă au predat bilanţul de 2 zile, ele oricum au foarte mult de muncă, pentru că solitaire nu se joacă singur. Odată trecute de 40, ori sunt foarte blazate şi nervoase, ori se distrează de rup barurile...

Fetele de la Marketing/PR./Plan: Au făcut cel puţin o facultate şi au vise mari. Declară în orice împrejurare, chiar şi neîntrebate, că anii ‘50 au fost cei mai grozavi dpdv al publicităţii şi îşi doresc să lucreze într-o agenţie de advertising, unde să mute munţii cu ideile lor, de obicei creţe. Fac front comun cu pizduţele de la vânzări şi se plâng în grup când ies seara în oraş pe diverse teme. Îşi sincronizează ciclul şi au acasa un manelisto-cocalar sau un corporatist care nu le bagă în seamă, pentru că e plictisit de sclifoselile lor. Vacanţe în străinătate şi poză cu manelistul în background pe calculator şi telefon, obligatoriu!

IT-istul. Orice ar face, trebuie să îţi dea de înţeles că eşti cel mai prost din firmă. De aceea el are parola de administrator, pentru că tu eşti un netrebnic care nu ştie nimic şi nu merită să se afle în prezenţa lui.

Când nu rupe banda firmei cu pornache, joacă un joc online sau se plânge pe forumuri de geeks că este muncit ca un sclav. Abia aşteaptă să îl întrebe directorul ce poate face să oprească scurgerea de informaţii din firmă ca să poată instala radmin şi să se distreze.

Magazionerul. Este foarte plictisit şi enervat de fiecare dată când ai treabă cu el. Dacă îndrăzneşti să îi sugerezi să se grăbeasca, îţi răbufneşte în nas că el e şef peste magazie şi îţi dă ce vrea şi dacă are el chef. Tremură în faţa directorilor şi se dă cocoş în faţa şoferilor şi a femeii de serviciu.

Şoferii. Ei urăsc pe toata lumea, în mod egal şi din principiu. Scopul lor în viaţă e să îşi ia telefoane şi să se plângă că trebuie să muncească în fiecare zi. Au mereu lucruri mai importante de făcut şi serviciul îi cam încurcă. Cel puţin unul visează să ajungă la vânzări sau să conducă firmă, pentru că el ştie ce e în neregulă, şi le împărtăşeşte asta colegilor în timp ce stau la mici la munte pe benzina şi pe maşina firmei. Aşteaptă ca fata de la vânzări pe care o plimbă atâta prin oraş să îl invite la ea într-o seară, pentru că, nu-i aşa, o serveşte mereu şi îşi rupe din timpul lui important pentru ea.

Femeia de serviciu. Ea e supărată că trebuie să facă curat şi cafele. Nu înţelege de ce trebuie tocmai ea să dea cu mătura sau cu mopul sau de ce trebuie ea să ştie când nu mai e hârtie la baie. Le urăşte pe curvele de la vânzări şi de la marketing, dar se dă bine pe lângă ele pentru că are o fatăa care are nevoie de serviciu.

Secretara. Scopul ei în viaţă e să se aboneze cu mailul office@firma...la siteurile de bancuri şi de porcărele. Nu ştie niciodată nimic. Nu are chef să se ducă la director în birou, nu are chef să îi facă legătura cu furnizorul X. Visează să ajungă la vânzări sau la marketing, pe care le consideră joburi mai uşoare decât ceea ce face ea, şi când ajunge se poartă mizerabil cu secretara..

Muncitorii. Ăştia sunt urâţi de toata lumea şi toate se sparg în capul lor. Jumătate nu au chef de muncă, restul o fac în dorul lelii, de teamă să nu fie concediaţi, pentru că au rate şi copii. Urăsc şoferii pentru că stau toata ziua în maşină în timp ce ei muncesc, pe curvele de la vânzări, pentru că stau toată ziua pe scaun şi au salariu mai mare, pe director că nu angajează mai mulţi oameni, ca să poată dormi şi ei la serviciu câteva ore. Nu pleacă din firmă decât daţi afară şi le e lene să gâdească un pic.

Amantele. Sunt prezente peste tot, în funcţie de ale cui sunt. Amanta magazionerului e femeie de serviciu, amanta şoferului e secretară, amanta şefului e la marketing… Şe ştiu care sunt în firmă şi sunt urâte de toată lumea, deşi toţi se poartă frumos cu ele.. Visul lor e să se integreze cât mai bine în colectiv, să aibă impresia că şi ele contribuie cu ceva, în speranţa ca vor fi invitate la ieşiri în club de colegele de departament. În momentele post-coitum varsă amantului tot ce ştiu şi sugerează cine ar trebui dat afară. E singura care zâmbeşte sau are o mină inocentă atunci când directorul ţipă la toată lumea."

  • Like 3

Share this post


Link to post

Clar se duce tara asta de ripa, nimic nu mai merge cum trebuie :) )

#

GtaLoler 5 hours ago 12

Reply

bulangii si violatorii astia ... nu isi mai fac treaba ca pe vremuri :) )

Edited by Tommy
  • Like 1

Share this post


Link to post

unde sunt violatorii de alta data ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
11375501-spock-understands.jpg
  • Like 1

Share this post


Link to post

Daca au alimentat de la Petrom...

  • Like 1

Share this post


Link to post

=)) Viorele - Viorele ...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...