Jump to content
 

Sign in to follow this  
VIPER

A murit claxonul...

Recommended Posts

Ar trebui totusi sa inlocui releul de claxon ( din spatele cutiei cu sigurante) cu alt releu, eventual pozitii, faruri, AC, care vrei. Si la mine nu mergeau claxoanele, si am depistat ca de la releu, chiar daca releul ,,tacanea,, cand puneai mana pe el.

S-a rezolvat prin inlocuiere releu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

marcelradian@ Poate data viitoare citesti inainte sa scri.masterbobs a scris de la bun inceput ca la inlocuit cu altul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am verificat firele catre claxoane (cam neprofesional) cu un bec si surpriza nu sunt intrerupte...

Pentru a inlatura orice neintelegere

cum am procedat? am cuplat un bec in papucii ce veneau spre claxoane si cand am apasat pe volan se aprindea.

 

Am cautat la domnul Nicu Barbu pe site si am gasit la 56,47lei ron(564.000lei vechi) claxon(nu stiu daca e corpul de doua gajiitori sau una singura).

Am cautat claxon de dacie da nu am gasit nici un pret(inca)....chiar daca am o parere proasta in general de piesele romanesti pana acum nu am auzit la dacii sa moara claxonul...nici macar la aro...

 

Acum stau si socotesc ba chiar ma gandesc...

 

1 claxon =-564.700 lei (banuiesc ca il schimba pe garantie)

+

1 ora (minimum) manopera =300.000-400.000

+

1-2 atentii(de o bere) =100.000 lei

----------------------------------

rezulta un total de =300.000 - 400.000 plus 4-5 ore pierdute de la munca

 

 

daca pentru schimbarea lui in service pe garantie ma costa 400.000 se mai merita sa ma duc?

Multi mi-au atras atentia ca pot sa pun singur unul nou(de daewoo) si sa se arda la loc in 2 timpi si trei miscari.

Am analizat oarecum atent sistemul si cred ca s-au ars pentru ca sunt PROASTE (as zice foarte proaste) si nu pentru ca ar fi vreun "bug" in reteaua electrica...

 

Voi ce ziceti? Se merita?

PS

ma gandeam sa imi bat capul cu un montaj electronic si sa scot prin sirena alarmei un fel de claxon...(cred ca m-ar costa cam 150.000 si ar fi sigur mult mai fiabil chiar daca ar suna ciudat)

Edited by masterbobs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am explicat mai sus :claxoanele nu se ard.Ori sau dereglat ori au luat apa.Pe parte cu surubul de prindere mai au un surub de reglaj.Pune pe cineva sa tina apasat contactul la volan si roteste de el pina isi da drumul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa o fi, nu te contrazic... dar amandoua ?

Promit ca o sa le dau jos si o sa le masor ... [-O< cu putin noroc pate scap de dat bani..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@masterbobs.

Pai daca citeai mai inainte...

Claxoanele astea sunt SUBDIMENSIONATE. Asta una la mana. A doua la mana, gaura de drenare a apei este pozitionata SUS!!! Adica apa va iesi din claxon doar in imersiune!! =))

 

Si ovi_jer are dreptate, de regula e bine sa le dai jos, sa le scurgi si apoi sa incerci sa reglezi auto-contactul lor din surubul de pe spate.(cel cu contrapiulita) Daca autocontactul se blocheaza, din motive de apa, vaselina si ce o mai fi pe acolo, doar din surub se deblocheaza. Altfel trebuie desfacut.

 

CLAXONUL E POSIBIL SA AIBA PLUS PERMANENT SI COMANDA PE MINUS! :thumbl:

Adica invers ca la Dacie! Risti sa i-l pui si sa sune incontinuu. Masa la alea originale e izolata de carcasa.

 

Din proprie experienta: - daca dupa demontare nu faci nimic, du-te la garantie. E mult mai ieftin si de aia e garantie...

 

Cu stima,

Costel

Share this post


Link to post
Share on other sites

si mie mi s-a un claxon. A fost de la prea mult claxonat. :P Am fost la o inmormantare si a trebuit sa claxonex incontinuu.

Din pacate unul din cele 2 a cedat. Problema e ca nu stiu de unde sa iau altul in loc.Vroiam din cel original. Ale mele erau Bosch(nu stiu la voi cum e). De undeeee ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce placut era duminica la biblioteca Aristia Aman pana cand venea o sleahta de haidamaci furibunzi cu claxoanele inrosite (BOSCH?).De obicei in nunta, da' la inmormantare ce-aveti cu ei ?Vreti sa-i desteptati?

Clapsoane Bosch gasesti la targurile de saptamana(sau dezmambrari).Dupa ce probezi cateva LO si HI separat le pui pereche si vezi sa nu genereze armonici neplacute si vor fi ready to use.Daca ai urechile tumbacite cum spui n-ar trebui sa fie o problema sa le alegi.Am vazut la Craiova o juma de dubita de claxoane,becuri H4(2.5 RON),boxe,statii,cass,stopuri Citroen,Peugeot(cele mai frumoase),Renault-10 RON.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata am scapat de stresul asta cu claxonul...

Am mers azi in service...la garantie...

Imi vine sa ma pup ca nu am umblat la claxoane...(demontat, reglat, etc.)

Erau pur si simplu arse.

De ce imi vine sa ma pup? Pentru ca modelul meu de claxoane nu a mai fost intalnit pana acum in service si abia dupa ce au sunat la Craiova au trebuit sa le schimbe...

Erau niste modele ciudate ce semanau cu cele de pe motocicletele jawa 250...

Acum sunt mandrul posesor de claxoane bosh ce suna f bine...

btw. toata distractia nu m-a costat nimic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am avut probleme cu claxoanele (de fapt goarnele).

alea au + permanent, si, din cate stiu, iau masa direct de la volan, fara vre-un releu. am avut la unul un fir care era gata-gata de a se rupe, dar se tinea in izolatie. cand il probam cu bec mergeau firele, cand il intindeam si-l montam in claxon - nu. pan-am tras mai tare de el si s-a rupt imediat. posibil sa fie si la tine lafel.

al doilea claxon mi s-a dereglat, probabil de la apa. era pus in asa fel incat apa nu se putea scurge din el. Il dai jos, il ciocanesti cu o cheie, mai incerci sa-i schimbi tonalitatea de la butonasul ala negru (posibil sa ti se fi decojit ceva pe-acolo => invarti cu un patent de surubel) si-o sa mearga. asta ca sa nu mai cumperi altul.

iti trebuie doau surubelnita (pt 3 suruburi si 2 cleme de la masca radiatorului) si-o cheie de 13 parca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@masterbobs

Vezi, domnule? Totusi spune si UNDE ai fost, la ce service, poate mai au nevoie si altii.

 

Sa le claxonezi cu placere! :) ) :D

 

Cu stima,

Costel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am vrut sa fac reclama...dar daca se poate pentru ca merita..Grand Garage Auto sau Bosh Car Service(cred ca e tot una)

Super baietii...si mai ales prompti.

Sa le dea sanatate cine trebuie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti spun eu lu' Rosca si lui Pep :banana: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o problema cu claxonul :banana: la un cielo din 97 din 2 bucati cate sunt numai 1 functioneaza !Bine-nteles ca l-am masurat pe cel ce nu mergea si nu are nimic claxonul ba mai mult l-am verificat la 1 prieten pe masina si mergea!Am schimbat firele intre ele si merge !Problema este ca la fiecare claxon vin 2 fire unul verde si unul rosu ei bine unul dintre cele verzi nu merge sau este intrerupt.M-am uitat in cartea tehnica si nu gasesc nicaieri nimic despre claxon nici macar unde are siguranta :wallbanger: .Poate stiti voi careva ceva despre claxon sau unde are siguranta?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gata eu am rezolvat-o...

Am fost in targul Vitan am dat 150.000 pe un claxon cu 2 trompe rosu... l-am montat cu trompele in jos si merge super...e simplu de montat...ieftin asa ca poate sa se strice de cate ori vrea ca nu e scump...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi-a murit si mie claxonul astazi. Am pus pe direct de la baterie unul din ele si merge. Releul cupleaza, siguranta e buna, ce naiba sa-i mai fac? Am curatat cat de cat papucii dar tot nu merge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verifica contactul de la volan. Pur si simplu tragi de partea de deasupra volanului pe care este sigla Daewoo si uite-te la contacte sa nu fie oxidate sau sa nu faca contact

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca se aude releul cum cupleaza inseamna ca contactul este bun. Am pus alt releu si la fel, deci releul e bun. Please help!

Edited by EXE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica-l si pe celalalt,s-ar putea sa fie in scurt.Ele sunt legate in paralel si daca unul e in scurt nu merge nici celalalt.Aceeasi poveste am patit si eu,da am cumparat un set nou si l-am schimbat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta nu am verificat, am sa incerc, mersi!

Edited by EXE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost acum la masina si am desfacut pe rand papucii de la claxoane, rezultat...nu merge nici unu nici celalalt. (am incercat unul dintre ele direct de la baterie si suna)

Edited by EXE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica cum isi iau masa. Normal ar trebui sa si-o ia prin surubul de montare, ia incearca sa dai cu un fir o masa sigura acolo, direct de la baterie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fiecare claxon sunt 2 fire. E ciudat ca unul dintre ele (claxon) l-am testat cu fire direct de la baterie si functiona, pe celalalt nu l-am mai testat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...