Jump to content
Sign in to follow this  
tolin

Restrictor aer la Matiz

Recommended Posts

Intinde tubul la maxim in zona aceea pentru a creste diametrul, iar colierul sa nu-l strangi tare, sa nu crape gatul din ABS al cutiei filtrului.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Ok, asa am sa fac, multumesc.

Share this post


Link to post

Daca vrei sa repeti o experienta, renunta la rezonator si la priza aceea de aer proptita in capota.

 

 

Am eliminat restrictorul de ceva vreme, efectele fiind simtite pe deplin, nu l-as mai monta in veci :thumbl: Acum vin cu o intrebare referitoare la citatul de mai sus: La eliminarea restrictorului am luat in calcul si varianta mai sus mentionata insa la o inspectie vizuala, mai pe romaneste sa zic asa ..."uitandu-ma la cutia rezonatorului pe furtunul acela nu e nimic sa obstructioneze calea aerului pana la cutia filtrului doar este o gaura in dreptul rezonatorului si l-am lasat la locul lui! Nu sunt ironic sau sfidator sau mai stiu eu cum doar intreb pentru ca nu stiu...

 

PS: Mai am o intrebare acum ca e sezonul rece, se incalzeste greu motorul in special cand dau drumul la ventilatie! Cum as putea sa fac cumva sa traga aer dinspre motor? Adica aer cald, ar ajuta sa intorc priza de aer spre motor sau nu?Sau alte ideii!

Multumesc celor ce vor raspunde!

Share this post


Link to post

salutare tuturor.referitor la rezonator am patit si eu acum ceva vreme aceeasi problema ca si julius,adica rezonatorul era copt in zona radiatorului,motiv pentru care l-am aruncat si eu la gunoi.am cautat diferite rezolvari si in cele din urma am pus tub flexibil din aluminiu[este pentru dacia nova] si l-am fixat cu coliere din plastic.pentru fixarea tubului pe filtrul de aer,am pastrat o bucata din tubul ce facea legatura intre rezonator si filtrul de aer.diferenta a fost mare.am constatat un plus de putere indiferent de turatie si de treapta de viteza,zgomotul produs de admisia aerului e mai ''racing''si am depasit plafonarea vitezei care era 145.am reusit 160 si se mai intindea putin,dar am renuntat din cauza starii carosabilului.pornirea este la sfert de cheie,insa tremuratul specific motoarelor in trei pistoane a ramas.cat despre consum pot spune urmatoarele:inainte de ''operatie'' in afara aveam consum de 5,5 iar in oras 7,5[vara] si 8,5[iarna. acum dupa o lunga perioada de timp si teste am consum de 6 in afara si 8,5[vara] si9,5 10 [iarna].diferenta e per total de 1 litru la suta,dar merita .de multe ori la plecarea de la semafor si pana la urmatorul merg singur si nu sar de 60km/h. iata si un mic filmulet pentru a vedea cum arata admisia de aer.http://www.youtube.com/watch?v=sIj-kSSWmXo

Share this post


Link to post

Off Topic: Chestia cu pornitul la semafor si ajuns primul la urmatorul o fac si eu (nu cu Veyron- vezi semnatura), e din cauza adormitilor de la volan. Consum nu stiu cat are ca nu-mi pasa, Matizul e masina destul de agila in oras, are demaraj bun pana in ~ 50-60 kmh.

Apropos, cele mentionate le fac cu un Matiz E4 nemodificat dar cu intretinerea la zi.

Share this post


Link to post

Am o intrebare , unde este rezonatorul de aer pentru ca nu stiu.Puteti sa-mi aratati?

Share this post


Link to post

ce este incercuit este rezonatorul...unde sunt cele 2 sageti se afla restrictorul( ca sa il dai jos trebuie sa ridici capacul de la cutia filtrului de aer )

post-8313-0-88648400-1348775542_thumb.jpg

Edited by bishnitzarul

Share this post


Link to post

Se discuta cumva de prima pagina?

Share this post


Link to post

Si rostul postului tau care e?

Share this post


Link to post

Si rostul postului tau care e?

 

Inca nu i-ai dat de capat? Iti explic daca tii neaparat.

Share this post


Link to post

Diferenta este semnificativa, in schimb euro2 la ei de fabrica ori e mai puternic cu 6 cai (frumosi) decat al nostru, ori standul ala minte destul de mult (euro 2 la noi are 52 hp).

.

Share this post


Link to post

La ce zic astia aproape ar corespunde unul de un litru. Ideea era insa diferenta intre masuratorile cu si fara .

Share this post


Link to post

Scuzati-mi ignoranta, mereu m-am intrebat la ce foloseste acel tub, la ce e bun? Am dat click pe link, dar nu am inteles, decat...ca...daca e scos, mai ies niste manji frumosi. Si la Euro II, de ce se putea regla? La Euro III pare fix, nu am reusit sa-l misc.

Share this post


Link to post

Si al meu tot euro III e... cum poate fi scos acest restrictor? Din foto nu rezulta si cum engleza mea e la pamant...

Ma poate ajuta cineva si sa imi explice, asa, ca la prosti... cum se face?

 

Share this post


Link to post

Mii de multumiri... acum am priceput!

ma intreb si eu... ce au avut in cap proiectantii cand au pus asa ceva pe masina, si ce rol i-au prevazut? Are un rol real si folositor?

Share this post


Link to post

Acum am priceput si eu, faceam confuzie, credeam ca prima "cutie" e restrictor, dar acum e logic, teava asta are diametru mai mic, restrictioneaza fluxul de aer=restrictor :) ) Nu m-a pasionat subiectul, dar de cand am avut primul Matiz mi s-a parut ca nu prea respira in voie.

Share this post


Link to post

Bun, si de ce au facut proiectantii asta?

 

L.E. m-am apucat sa citesc tot topicul ca sa inteleg efectele si argumentele pro si contra... Regret ca am pus intrebari aiurea. Mii de scuze.

Edited by trebor271074

Share this post


Link to post

Gata... am citit! Foarte interesante si educative discutiile. Multumesc tuturor celor care au venit cu argumente pro si contra, ajutand astfel adevarul sa iasa la iveala.

Duminica imi prin si eu urechile pe la motor... nu voi scoate rezonatorul si pentru estetica as pastra priza de aer, dar as schimba-o cu una asemanatoare dar mai "larga"....

Abia astept... voi posta rezultatul unui drum de 1000 km...

 

Inca odata multumiri!

Share this post


Link to post

as incerca si eu sa vad daca se simte ceva.dar nu ma tenteaza prea tare sa il las permanent din cauza consumului

Share this post


Link to post

Eu merg aproape exclusiv in afara localitatilor si fac trasee relativ lungi, asa ca am nevoie de o masina mai sprintena care sa nu scoata din rabdari la depasiri... nu ma deranjeaza daca ar consuma mai mult. Voi face o statistica de la plin la plin, cu 4 persoane in masina pe o distanta de 300 km, pe acelasi traseu... data trecuta au fost 5,3 L/100 km, la un stil de condus cu respectarea vitezelor legale.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...