Jump to content
Sign in to follow this  
strumfuadi

Imbunatatiri Matiz

Recommended Posts

 

 

Buna

Vreau sa lipesc pe bordul masinii niste buburuze facute din fimo,dar nu stiu cu ce sa le lipesc,vreau ceva care sa nu afecteze dupa ce le scot sa nu ramana urme de lipici sa chestii de genu.

Please help!!

Share this post


Link to post

Poate îţi dă mai multe detalii despre acest subiect iniţiatorul topicului ăsta

Share this post


Link to post

Port-pixuri in torpedou la Matiz. Am luat un penar foarte vechi, l-am taiat si am pastrat clipsurile unde se bagau pixurile. Am lipit clipsurile de torpedou cu scotch dublu adeziv; acum pixurile stau in torpedou fara sa mai zdrangane.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

As vrea sa imi pun si eu deasupra rotilor, pe aripa o aparatoare de plastic sau altceva- ca la masina din poza. Ceva ca la masinile SUV sau cross-over care au partea exterioara a aripii protejata de un plastic.

Stie cineva cum as putea face acest lucru la matiz? Am vazut astfel de Matizuri prin Bucuresti, dar nu stiu cum le-au facut.

post-7765-126025653779_thumb.jpg

post-7765-126025656243_thumb.jpg

post-7765-126025657393_thumb.jpg

post-7765-126026066964_thumb.jpg

Edited by adisoru

Share this post


Link to post

Chestia asta ar fi chiar buna mai ales ca Matizul e foarte sensibil in partea aia (mai ales ca nu stiu daca-o sa-l pot vinde)

Share this post


Link to post

Le-au facut cu grija dar o sa isi smulga perii din cap. Zonele alea devin predispuse la infiltrarea apei si la aparitia...ai ghicit RUGINEI. Nu face comparatia cu Corsa din poza, aia e asa din fabrica, insa ceea ce faci manual nu o sa iasa la fel. > :)

Share this post


Link to post

Salutari la toata lumea, sunt f nou pe acest forum, fiind un recent posesor al unui Matiz E + GPL din 2004 , de cand l-am luat(printr-o conjunctura fericita , de la o firma) avea ceva probleme. De curand m-am apucat de imbunatatiri la el:

1.montat inchidere centralizata ( urmeaza zilele astea alarma care o aveam dar era la taica-miu in portbagaj si el era plecat...) ,

2. refacut intreaga alimentare a plafonierei, inclusiv martor "Usi deschise" in bord si senzori la toate cele 4 usi=>circuit pe care urmeaza sa il folosesc si la alarma si BUZZER pentru faruri aprinse( am citit despre asa ceva in alt topic si tin sa le spun amatorilor : buzzer-ele special pentru masini au 3 conectori + pozitie , + contact , - usi deschide , cand cele e alim cu + faruri si - usi bazaie , daca e si + contact nu face nimic. in magazinele de electronice se gasesc buzzere hobby ( apox 12 RON) cu + si - doar si cel mai simplu se leaga la + pozitie si - usi.)

Mai urmeaza : deschidere portbagaj ( electrica sau mecanica ...nu m-am hotarat)+ Dimmer lumini bord + becuri mai puternice, pozitii in semnalizatoare( cu LED-uri de 1 W , am mai facut asa ceva ) si se vad foarte bine, temporizator stergatoare, bec scrumiera ( oricum total nefolositoare, dar e mufa trasa langa doar 2 fire trebuiesc puse ...).

In alta ordine de idei mult mai importanta e starea tehnica a masinii , in afara de fise noi care trebuie sa le cumpar si sa mai bibilesc cate ceva pe la ea , am gasit pe net un adaptor ALDL = COM2 destul de simplu de construit , a incercat cineva asa ceva, pe alt site am gasit ca se scurtcircuiteaza 2 pini ai mufei ALDL si becul check bipuieste codul eroare ( ca la OPEL ) dar si asta mi-a fost frica sa o incerc sa nu pateasca ceva calculatorul.

 

Multe salutari .

 

Neagu Daniel

Edited by dan_motor2003

Share this post


Link to post
... pe alt site am gasit ca se scurtcircuiteaza 2 pini ai mufei ALDL si becul check bipuieste codul eroare ( ca la OPEL ) dar si asta mi-a fost frica sa o incerc sa nu pateasca ceva calculatorul...

Doar la ECM-ul de la Matiz euro2 (mufa ALDL 12 pini), scurt intre pinul A si pinul C.

Share this post


Link to post

Matiz EURO 3 are OBD2, eu am precizat ca la cele cu mufa ALDL ( implicit si cazul meu). Ai incercat treaba asta??

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

"Doar euro2" nu se traduce euro3, in nicio limba.

Share this post


Link to post

Euro 3 => mufa OBD2

Euro 2=> Mufa ALDL(cazul meu , si la care am citit ca merge citirea erorilor)

 

Cred ca n-ai inteles ce am vrut sa zic.

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Cauta la sectiunea Bursa... Este acolo colegul nostru themircea care vinde asa ceva... Eu am luat de la el si sunt multumit...

Share this post


Link to post

ms pentru informatie

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply.

Share this post


Link to post

Si-a alungit cineva manerul de la frana de mana?Sa nu va aud ca exista cotiere rabatabile... :D

Share this post


Link to post

Daca tragi de ea ori iese ori se lungeste si se subtiaza =))

 

Acuma serios, nici la mine nu e accesibila usor cu cotiera coborata dar avand in vedere ca o folosesc doar in parcare nu vad unde e problema, doar o ridic si o cobor "de varf" :D

Edited by raven84

Share this post


Link to post

Am BBU E/AC, as vrea sa maischimb cite ceva:

1. fete usi de SE - se vor potrivi direct sau necesita shimbari , suduri, suporti?

2. stergator haion - mai trebuie adaptat ceva? comutator stergatoare modificat?; al doilea recipient lichid sau se poate adapta ce existent?

lamuriti-ma va rog , pls

Share this post


Link to post

Cristiane, nu po' sa ma-nvart pe zapada :D Acu' mi-a mai trecut ceva prin minte: modific felul in care voletii cutiei aerotermei se misca, pt. a avea aer cald si la parbriz si la picioare si la...fatza...cald in masina, parbriz dezaburit.

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

E greu cu alde tine. Eu am desfacut blocul termic si iti spun ca iti pierzi timpul. Are doua clapete care controleaza temperatura si directia aerului, reconstructia circuitului de aer, chiar daca iti reuseste presupune sa desfaci si dai jos plansa de bord (apropo ai facut rost de capac?) si sa modifici piesele mecanismului care actioneaza clapetele, aceleasi piese de aluminiu pe care le vezi in pozele pe care ti le-am trimis aseara.

 

In locul tau as cumpara de la dezmembrari un bloc termic SH si as experimenta pe el, asa poti fi sigur ca daca strici ceva nu o sa iti degere ... in Matz.

 

In alta ordine de idei, pt @tool, ca si user cu o oarece vechime pe forumul asta, te sfatuiesc sa citesti topicurile dedicate, de la cap la coada si ai sa descoperi tot ceea ce ai nevoie sa stii, dar acum ca sa iti raspund punctual:

 

- pentru fetele de usi nu ai nevoie de aparat de sudura ci doar de fete (logic), de o surubelnita si de putina rabdare si indemanare.

 

- pentru stergatorul spate poti cumpara piesele de la dezmembrari (vezi pe bursa) si sa le montezi dar presupune ceva indemanare si scule, fiind destul de complicat, eu unul atunci cand am sa ma decid sa fac aceasta modificare o sa imi cumpar tot haionul de la dezmembrari (evident in culoarea masinii).

Share this post


Link to post

Am rezolvat temporar aeroterma: am scos din fagasul lui natural stiftul ce actioneaza voletul parbriz.Acum acesta se plimba pe exterior, voletul fiind deschis nonstop :D

post-13903-126425820101_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Aeroterma a revenit la forma initiala: nu avea debit suficient la picioare (care aproape mi-au inghetat) :( Ma gandesc la alta solutie.

Share this post


Link to post

De pe un forum ford :"Supplemental Air Heater de pe focus 2 functioneaza ca si o aeroterma. Exista o rezistenta pe ductul de aer din habitaclu, si ajuta incalzirea aerului pana cand se incalzeste motorul. Pot spune ca e mult imbunatatit sistemul fata de focus 1, pentru ca se incalzeste mult mai repede aerul. Sau probabil nu functiona cel de la focus 1, desi in microcart scria ca are respectiva dotare. La focus 2 am vazut piesa in microcart. E un dreptunghi, probabil cu o retea de fire, intercalata in ductul de aer cald. Sunt curios cum functioneaza la temperaturi mai joase."

 

 

Instalare ulterioara incalzire suplimentara http://www.cameronso...er_install.html

 

Ma intereseaza daca se gaseste in comert vre-un rezistor de putere de 1 ohm sau mai putin... pentru incalzire suplimentara :D

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...