Jump to content
Sign in to follow this  
brusli

smecherie dezaburire????

Recommended Posts

Daca intra curent de aer rece atunci ar fi normal sa se dezabureasca.

 

Ce se poate strica la instalatia de dezaburire? Parca imi ia prea mult sa se dezabureasca, mult mai mult decat la Matiz. Acolo era practic instantaneu (in cel mult 3 min ute era dezaburit), aici pot sa traversez juma de bucuresti si luneta sa nu se dezabureasca. Mentionez ca nu am pusa aeroterma pe recirculare. Poate sa se intample ceva care sa limiteze curentul prin conductorii de pe geam sau respir eu mai mult in ultimul timp?

Share this post


Link to post

Incearca sa-ti rasuflarea un sfert de Bucuresti sa vezi daca e de la tine. :lol: Daca tot nu merge e de la masina.

Share this post


Link to post

Merci de pont! O sa incerc si o sa va comunic rezultatele experimentului(sper). :twisted:

 

 

Acum serios: pana la urma se dezabureste si se vede ca nu e intrerupt pe nicaieri traseul dar parca nu are putere. :?:

Share this post


Link to post

Imi dau si eu cu parerea asa ca nu dati cu pietre de ce spun vre-o tampenie: - sa nu fie de la releu... si sa ai amperajul mai mic... Astfel rezistenta cu pricina nu mai functioneaza in parametrii normali.

Share this post


Link to post

Ok,

Intram in masina, inchidem usa, aerul pe recirculare (iarna), cald, ventilator viteza maxima, bineinteles pe dezaburire si acuma tips: :D lasati parasolarele jos :D

 

Noroc cu Joe!

:D

Share this post


Link to post

Foarte bun sfatul mai putin cel cu recircularea care trebuie oprita ;) daca dai drumul la recirculare se abureste imediat .

Share this post


Link to post

Pai hai sa vedem:

"aburirea" este fenomenul prin care aerul cald (bogat in vapori de apa din respiratie) se intalneste cu o suprafata rece (aici parbrizul).

 

Daca deschid "aer proaspat":

1. aerul se incalzeste mai greu (afara este frig iarna in Romania) :D

2. introduce mai multi vapori de apa din exterior.

Daca deschid "aer recirculat":

1. aerul se incalzeste mai repede.

2. se filtreaza de vapori

 

Acuma cum zici tu ca-i mai bine?

:D

Share this post


Link to post
Foarte bun sfatul mai putin cel cu recircularea care trebuie oprita ;) daca dai drumul la recirculare se abureste imediat .

Exact. De fapt scrie in orice manual de utilizare. Si este probata.

 

Dezaburirea se face cu butonul de recirculare INCHIS. Si daca vrei sa fii ca la carte, cu aerul pe RECE. Dar merge si pe cald din proprie experienta.

 

 

Asta daca lasam deoparte faptul ca ultimul post a fost in 7 dec 2004, iar raspunsul a venit de la @static ieri 16 mai 2006 ora 11:31 pm. :mda: Ce promptitudine!!!! =))

Edited by Moshu

Share this post


Link to post

@Static e cel mai bine sa pleci iarna cu aerul rece ,astfel motorul se incalzeste mult mai repede ,dupa care poti comuta pe cald .

Cu recircularea nu merge pt ca se abureste imediat daca este umezeala ,de aia la masinile mai noi gen Golf4 ,Astra G nu merge combinatia dezaburire+recirculare ...asta ca sa nu mai citesti manualul :) )

Merge insa toamna recirculare +AC si atunci nu se abureste .

Share this post


Link to post

Exact cum spunea si Bogdan la unele masini mai destepte nu merge sa pui dezaburire si recirculare, in momentul in care este comutat pe dezaburire butonul de recirculare este dezactivat (testat si eu pe o Skoda Octavia), indicat este sa stai pe rece pana se incalzeste putin motorul cu parasolarele lasate, dupa ce se incalzeste motorul se comuta pe cald si se dezabureste in max 30 sec.

 

P.S. Mai rau e daca esti cu un Diesel ca nu poti sa stai sa se incalzeasca pe loc ca nu se incalzeste decat in sarcina

 

@static stai pe daewooclub.ro si stai bine daca te simti jignit poti sa pleci in orice moment dar nu e frumos sa fi ironic la adresa altora, este un forum unde fiecare isi da cu parerea si este facut ca sa ne ajutam unii pe altii din cunostinte sau proprii experiente.

Share this post


Link to post

@Relu

citeste si postul lui Moshu si vezi cine e ironic...cum am mai spus...daca pui

un mesaj pe forum si apoi dai edit...mie in mail imi vine si mesajul original.

Asa ca Relu nu ai citit acel mesaj sa vezi in ce superioritate imi vorbea...

Asta una, doi: stau pe acest forum deoarece un bun prieten mi-a recomandat acest forum.

Personal stau pe Softpedia si CG defel. Ma gandesc sincer sa nu mai intru pe acest forum

deoarece unii membrii mai vechi au senzatia ca le apartine acest forum.

Oricum uite cum ma invart de warn pentru offtopic, fapt pt care imi cer scuze.

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Static chiar daca Moshu te-a luat pe sus nu inseamna ca te-a jignit ,am citit postul lui "original" si era ironic si atit .NU te-a jignit cu nimic ,este problema ta daca ai inteles gresit o ironie :D .

Nu mai fii suparat a fost o parere si fiecare din cei peste 3000 de membri are o parere .

Share this post


Link to post

:o fftopic:

@static n-ar fi mai bine sa va certati voi pe PM sau in oricare alta parte decat sa va luati warn sau ban??

Share this post


Link to post

Mai mult de atat, in manual scrie ca dezaburirea se face in conditiile de mai sus cu AC-ul PORNIT.

Edited by Satori

Share this post


Link to post

ssal, ma rog nu am probleme cu dezaburirea pentru ca merg cu masina de cam 10 ani si m-am obisnuit cu urmatoarea varianta :

 

sunt 2 tipuri de dezaburiri :

 

cand e frig afara ( iarna ) moment in care se da ventialre pe parbriz si laterale la maxim pe cald ( dupa caz cu AC pornit )

cand e racoare si umed ( vara cand ploua ) se da ventialre la maxim poe parbriz si laterale dar LA RECE. Nu de alta dar in momentul in care ploua umiditatea din aer cumulata cu valul de aer rece determinat de reactia exoterma de evaporare face condens pe geamuri.

 

In ambele cazuri se recomand intredeschiderea fff putin a geamurilor spate ( 1 cm ) si pentru o dezaburire rapida a parbrizului coborarea parasolarelor dar nu lipite de parbriz ( lasat 5-10 cm departat )

 

ar exista si o 3-a metoda dar este greu de suportat, caldura la maxim, ventilare la maxim, geamurile inchise , laut aer din habitaclu . Efect : se dezabureste mai bine dar te coci !

Share this post


Link to post

Sper ca n-am intirziat cu bagarea-n seama pe un toping proaspat deschis ...

 

Sa mai zica careva ca woo-urile stau prost la capitolul dezaburire parbriz. O alta tinerica cam de aceiasi virsta cu a me (produs nemtesc in cazul de fata) dar cu dezaburire foarte proasta conceputa.

 

 

post-20861-0-22877600-1520511193_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Pai la nemtesti tre' dezaburit doar pe centru, unde e periscopul :) )

Share this post


Link to post

Sper ca n-am intirziat cu bagarea-n seama pe un toping proaspat deschis ...

 

 

E ok. La nivel cosmic s-ar zice c-ai fost super prompt!

  • Like 1

Share this post


Link to post

Da' sintem ON, nu ? Nu le am cu punctele si aliniatele da' de scris scrie clar : nu deschide un nou toping inainte de a te asigura ca exista deja unul pe aceiasi tema si nu te baga in seama cind habar n-ai ce vorbesti ! Ceva de genu' ... :mrgreen:

Ei, din fericire motoru' meu de ca_tare ii foarte activ si da roade.

Share this post


Link to post

Topingul fiind de ciocolata sau caramel? :)

 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...