Jump to content
Sign in to follow this  
Englishman

Englishman`s Daewoos

Recommended Posts

salut! frumoasa masina si ingrijita. esti din roman??(este singurul parc pe care il stiu in care ai voie cu masina)

Share this post


Link to post

:o fftopic:

 

Roman, ui. Hai sa lamuresc problema : in mijlocul parcului e un restaurant cu...surpriza, parcare. Asa cum si in unele parcuri din Bucuresti exista restaurante cu locuri de parcare. Fiind modernizat de curand si beneficiind de alei largi, accesul auto este permis.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

stiu cum e :) am intrat si eu asta iarna acolo pentru a merge la patinoar :)

 

poate la urmatoarea vizita in roman ne intalnim :)

 

 

Share this post


Link to post

Inca o pasarica si-a facut in sfarsit cuibul pe machineta mea, o grila de Nexia ruseasca cautata si in Uzbekistan ( fara succes) dar trimisa din Pitesti, prin amabilitatea colegului Andreiorga si ajunsa cu bine la destinatie prin grija colegului Alex T., carora le multumesc mult de tot.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Vorba ceea - If it makes you happy...

Share this post


Link to post

Ca sa nu mai deschid alt topic, prezint aici noua achizitie, pentru a dovedi inca o data "fanatismul" care ma leaga de Daewoo.

E vorba despre inca un Cielo, din 1996, GLE, tranzactionat in familie, de la un unchi, insa platit pentru ea ca... la un strain. :) ) Are 150.000 km cat se poate de reali, fiind folosita extrem de putin in ultimii ani.

 

A luat locul batranei Dacii care din pacate va ajunge la Remat. In familie exista acum ...4 machinete, doua Daewoo si doua VW. ( care nu vor fi prezentate vreodata aici, dintr-un respect anume fata de numele forumului- fara sa critic pe nimeni care a ales altfel)

 

Urcandu-ma, am constatat diferente uriase fata de Exe-ul meu :

- frana este clasica pentru Cielo din vremea respectiva, adica de vreo 30 de ori mai slaba decat la Exe, trebuie impins puternic la pedala ca sa o opresc.

- motorul trage foarte bine, insa mai mult de 160 nu a vrut, ( deocamdata :D ) cred ca din cauza intunericului de afara.

- schimbatorul de viteze intra cu mult mai greu fata de Exe, insa nimic anormal, cam la toate GLE-urile cu care m-am dat e la fel.

- relantiul este extrem de regulat si silentios, insa curelele fac un zgomot ceva mai mare, au acel fashait binecunoscut pe care Exe-ul nu l-a avut niciodata.

- bat boltzurile de la portiere ceva de groaza, trebuie schimbate.

-un cap de planetara este pe duca, caraie in viraje ample.

-scaunul soferului nu se duce pana la capat in spate, ceea ce pentru mine e o mare problema. . Am mers vreo 50 de km cu ea si mi-au amortit genunchii). Investighez maine ce si cum.

-farul ( nu stiu cum pana mea se cheama altfel) becului de semnalizare de pe dreapta e galben-opac, e aiurea rau, trebuie schimbat.

- absolut toata partea electrica e perfecta, totul functioneza cum trebuie, AC-ul porneste instant, pana si antena automata CD playerului e in parametri.

Cam atat despre starea tehnica care este super ok. Nu excelenta, ca la Exe, insa foarte buna.

 

Starea optica este aproape fara cusur, masina nu are nici o zgaraietura, niciun punct de rugina- culoarea este verdele Canterbury, putin decolorat de soare si ...cam atat.

 

Doar doua poze pe intuneric, voi reveni cu altele mai bune.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Sa-l stapanesti sanatos, iar cu problemele care le are la cum te stiu se vor rezolva cat de curand. :)

Share this post


Link to post

 

Urcandu-ma, am constatat diferente uriase fata de Exe-ul meu :

- frana este clasica pentru Cielo din vremea respectiva, adica de vreo 30 de ori mai slaba decat la Exe, trebuie impins puternic la pedala ca sa o opresc. Etrieri de lanos. Efect garantat :)

- motorul trage foarte bine, insa mai mult de 160 nu a vrut, ( deocamdata :D ) cred ca din cauza intunericului de afara. Benzina, jeg in admisie, etc - poate 175 pe bord - pe probate

- schimbatorul de viteze intra cu mult mai greu fata de Exe, insa nimic anormal, cam la toate GLE-urile cu care m-am dat e la fel. Uzura - pana pe la 70k intra ok ,apoi incepe sa aiba joc

- relantiul este extrem de regulat si silentios, insa curelele fac un zgomot ceva mai mare, au acel fashait binecunoscut pe care Exe-ul nu l-a avut niciodata. Nu scapi de zgomotul ala, orice i-ai face - poate cu o rola noua la cureaua de AC, dar tine putin

- bat boltzurile de la portiere ceva de groaza, trebuie schimbate. Cele noi nu vor tine cat originalele. Vezi si jocul din broaste totusi

 

Share this post


Link to post

- bat boltzurile de la portiere ceva de groaza, trebuie schimbate.

Pana sa le schimbi, unde broastele la usi (asa cum zice si madkat). S-ar putea sa ai surprize. :)

Pana una alta, sa o folositi sanatosi. :)

Edited by zeneseu

Share this post


Link to post

La rola de A/C se cumpara noua, se desface una din protectiile rulmentului cu grija, se umple cu vaselina de calitate (cat mai groasa) dupa care se remonteaza. Va tine 2 ani fara probleme, pe testate.

 

Merita incercata metoda si pe rola veche daca nu a prins joc prea mare.

 

La bolturile de usi din pacate e un sistem foarte prost. Chiar daca le schimbi, gaura probabil s-a ovalizat deja si noile bolturi vor rezolva problema partial si pentru un timp scurt.

O alta metoda de a elimina zgomotul este sa reglezi suruburile de pe caroserie pe care se inchid usile (alea cu imbus) in asa fel incat usa la miscare sa nu mai loveasca in ele (adica usa probabil s-a lasat si trebuie sa le mai cobori putin) dupa care le invelesti intr-un furtun (merge si banda izolatoare).

 

Pentru intrat greu in viteza, verifica timoneria si schimba eventual uleiul din cutie cu un 75W de calitate.

Share this post


Link to post

S-o folositi sanatosi.Arata ok in poze.

Share this post


Link to post

Iaca unde a ajuns "vecina"! :lavolan: . Felicitari!

Sa o duci sanatos pana nu mai poate! :thumbl:

Repara-i julitura de pe spoilerul fata.

Share this post


Link to post

Inca un Cielo care a incaput pe mainile cui trebuie si va fi "salvat". :D

Sa te duca multi ani si kilometri!

Share this post


Link to post

Multam` tuturor pentru urari si mai ales pentru sfaturi ! Promit ca ma voi ocupa de ea ca si de cealalta. Deocamdata, urgenta mare ar fi lichidele - toate- , au o culoare ce nu prea ma linisteste.

Am mers doar cu ea astazi si se vede ca a fost pe maini bune, am ajuns la concluzia ca toate problemele sunt minore si pe deplin remediabile- e clar ca nu ma impovaram cu un jaf de epava, as fi ultima persoana care sa dea bani aiurea pe putregaiuri. Motorul imi place cel mai mult, e foarte vesel si suna in ture mai fain decat cel de pe Exe.

 

Cris06@- tii minte ca am mai discutat mai demult exact despre masina asta (care intr-adevar ti-a fost "vecina" de strada). Si da, are o mica julitura pe spoilerul din fata, abia azi am observat-o. :) )

 

Daca nu ploua, ii faceam o sesiune foto cum trebuie, dar urmeaza foarte curand.

 

 

LE. Astazi am reparat scaunul soferului si in sfarsit ma simt confortabil la volan. Suruburile scaunului pot sa jur ca nu au fost vreodata scoase, abia le-am desfacut.

Asa cum suspectam, era rupta o tija dedesubt, blocand astfel culisarea spate-fata. Am sudat-o electric, cu electrod subtire, cu manutza mea.

- am rezolvat si cu troznetul usilor. Nu era vorba de boltzuri, nici de broaste...pur si simplu am uns balamalele si boltzurile si adio zgomot. Masina nu a fost folosita, asta e problema ei, de aia scartzaiau toate, cred ca balamalele cel putin nu au fost in viata lor unse.

 

- ceva interesant...capota motorului este mai GREA decat cea de pe EXE, am simtit-o imediat. Sa fi folosit la inceputuri tabla mai sanatoasa? :-?

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Update: ceva poze rapide. Timoneria s-a rezolvat de la sine, acum intra extrem de usor in viteza. La fel, suspectez nefolosinta indelungata si/ sau regulata.

 

Stie cineva la ce foloseste dracia din pozele de detaliu? Am gasit-o in spatele CD-playerului.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Sistem de PA ? public announcement adica. De obicei au alimentare, intrare microfon si iesire difuzor, da' n-am idee pentru ce-ar fi "HOLDER" ala.

Share this post


Link to post

Pai si la ce ar fi bun sistemul asta intr-un autoturism? am uitat sa fac foto si la un mic difuzor fixat destul de fain sub bord, conectat la dracie. Arata ca un satelit de 5.1, insa e orizontal si vine cu o rama de fixare speciala parca pentru fixarea sub usita torpedoului.

 

Inca ceva: antena de pe cupola ( care nu-mi place oricum ca am o gaura aiurea in tabla) are un fir care se continua cu o mufa foarte ciudata, deconectata insa, si se termina undeva tot pe langa difuzor. NU e mufa radio, clar.

 

Revin mai pe seara cu poze pentru toate acestea.

 

Am schimbat intre ele claxoanele de pe cele doua masini, asta mai batrana avea o pereche de Bosch bitonale care urla ingrozitor de tare si de fain. Vor locui mai bine pe Exe unde e mai multa nevoie de asa ceva.( Exe-ul va vedea numai off town de acum, destinatia asteia este doar oras)

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Ca sa te plimbi printre blocuri si sa strigi la lume, sa dai dedicatii pe strada cand mergi in cortegiu de nunta ... sau sa te adresezi publicului in situatii de urgenta. Se asociaza de obicei cu o pereche de stroboscoape chinezesti :rolleyes:

 

Serios acu', daca zici ca a avut antena pe cupola, e posibil sa fi fost vreo statie CB sau VHF/UHF care a avut si modul de PA.

Share this post


Link to post

=)) Nu, clar nu a fost masina de fanfara prin cartier, a fost luata de noua de unchiul meu care avea indeletniciri cu mult mai `ntelectuale.

 

O scot atunci impreuna cu toate accesoriile si cu antena de pe cupola. Insa cu ce naiba astup gauroiul din tabla?

Share this post


Link to post

De ce s-o astupi ? daca tot demontezi, iar gaura e facuta bine si nu-i ruginita, monteaza macar un cablu de CB cu mufa aferenta in gaura si trage cablul pana la bord. Ca sa stai linistit, dai pe marginile garniturii de cauciuc de la mufa cu un pic de silicon si gata. Nu stii niciodata cand va fi utila.

 

Vorbesc de ceva de genul asta sau asta.

Share this post


Link to post

Eu cred ca e statie cu PA/ un soi de handsfree...

Share this post


Link to post

Felicitari, s-o stapanesti sanatos si sa o conduci cu placere Milioane de km de-acum incolo! :D

 

 

 

E posibil sa fie varianta pentru taxi? precum Benz-urille din Germania: antena pe cupola, intrare microfon si boxa pentru statie.

Share this post


Link to post

Multam` frumos de urari !

O fi si varianta asta valabila, cine stie ce a fost in mintea lui. Oricum cred ca o sa-l sun zilele astea sa lamuresc problema.

Share this post


Link to post

Abia incaltate de iarna,( EXE-ul cu Polaris 2, GLE-ul cu Frigo- astea din urma luate cam la repezeala , recunosc...) spalate si ferchezuite, asteptand cuminti in parcare, bucuroase de soare.

 

Ready, steady...GO!

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Aparent offtopic...

 

Am avut ocazi weekendul acesta sa umblu sa desfac usile unui Exe sohc - pentru arhicunoscuta operatiune curatare-gresare broaste fata inaintea iernii (avend in vedere ca nu se umblase niciodata de la montarea inchiderii centralizate la iesirea de pe poarta dealerului).

Am fost extrem de dezamagit de calitatea captuselilor, bradutilor, si nu in ultimul rand a tablei... Comparat cu "vechitura" mea.

 

Mi-e teama, Englezule, sa nu ai aceleas "sentimente" o data ce vei incepe sa iti bagi manutele in cielo-ul asta vechi...

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...