Jump to content
Sign in to follow this  
CARABUSU

Noua Skoda Roomster

Recommended Posts

Acum compari tu Loganul cu o masina. Datorita procedeului de fabricatie Loganul nu suporta comparatie decat cu Ferrari si Bentley, altfel compari mere cu pere. ;)

Share this post


Link to post

Nu, eu comparam "masini" la fel de fiabile :D

Share this post


Link to post

Daca ati avea de ales intre Ford Fusion Comforrt 1.6 TDCI-90CP si Skoda Roomster Style 1.4 TDI PD,ce a-ti alege?

Cam in situatia asta sunt eu.

Share this post


Link to post

Daca vorbim de acelasi nivel de echipare... Fordul iese castigator, oricat mi-ar fi mie de simpatica skoda.

Share this post


Link to post

De ce nu incerci si Kangoo? Am unul cu motor de 1.5 dci, 75 cp...consum mediu 4.5 - 4.8 % (si am 40.000km cu el, nu e consum verificat pe 200 km)?

Share this post


Link to post

@Andreib-nivelul e echipare este cam acelasi,la Ford Fusion am un motor mai mare si o garda la sol un pic mai mare,n-are unele chesti pe care le are Roomster-ul Style in dotare standard dar merge,iar pretul e acelasi.

 

@Cristaki-sincer,Kangoo chiar nu ma incanta,dau la fel de mult cat dau pe Roomster sau pe Fusion pentru mai nimic,si la piese te indoaie.

Share this post


Link to post

Cat este garantia la cele Skoda? Fordul da 4 ani fara limita de km, insa la Skoda habar nu am.

 

P.S. imi mentin sfatul dintr-un topic anterior: Roomsterul este o alegere riscanta, nu este deloc testata pe piata, nu ai de unde sa stii daca nu vei plange peste un an sau doi cand vei vedea ca au probleme sau ca le scade dramatic valoarea de revanzare. Macar Fusionul stii pe ce picior danseaza...

Share this post


Link to post

Fusion as alege. Daca ar trebui vreodata sa aleg intre ele.

Share this post


Link to post

Am avut ocazia sa merg si cu un fusion(adevarat pe benzina) si cu o skoda roomster (disel) asa ca va spun parerea mea:

 

Confortul mi s-a parut mai bun la skoda doar atata timp cat stai pe loc cand ai intrat pe strazi cu gropi sau drum pietruit (de tara) nu va pot spune in cuvinte cat de surprins am ramas de cat de bine sta fordul la denivelari si alte asemenea, in schimb la drum intins - sosea buna, skoda parca se comporta mai bine

 

Ca ergonomie mi s-a mi s-a parut superioara skoda

 

La aspect nu ma prot pronunta - aici gusturile nu se discuta - mie nu-mi place niciuna

 

La consum si zgomot nu ma pot pronunta deoarece am mers cu 2 motorizari diferite una pe benzina alta disel

Share this post


Link to post

Am vazut (auzit) cum face suspensia unui Ford Fusion (Diesel) dupa doar 1 an de mers prin oras. Nu intelegeam de ce se mira proprietarul de linistea si de spatiul mare din interiorul unui Kalos. Daca asa masini a ajuns sa faca constructorul acesta, mai bine orice altceva.

Share this post


Link to post

Suspensia e dura, e adevarat.

Share this post


Link to post

Am un prieten care are un Fusion de aproape doi ani,tot diesel,merge cu ea in fiecare zi cu ea,pe drumuri de tara,prin oras iar probleme cu suspensia nu are pana acum si pot sa spun ca trage de ea mai tare decat trag eu de Tico.

 

Urmeaza ca maine sau saptamana viitoare sa ma duc sa fac un drive test cu Fusion-ul.

 

@Brainiac-tot de 4 ani e si la Skoda.

Share this post


Link to post
Fusion de aproape doi ani,tot diesel,merge cu ea in fiecare zi cu ea,pe drumuri de tara,prin oras iar probleme cu suspensia nu are pana acum si pot sa spun ca trage de ea mai tare decat trag eu de Tico.

 

De curiozitate sa te uiti la sistemul de directie si amortizare la ambele masini sa vezi ce putine are fordul in comparatie cu skoda, efectiv nu prea are ce sa se strice la ford :mrgreen:

Share this post


Link to post

Stiu,si mi se pare mult mai robusta decat Skoda.

Daca Roomster-ul ar avea garda la sol la fel de mare ca Fusion-ul si un motor de 90Cp,Skoda ar scrie pe fruntea mea.

 

Dupa cum am mai spus urmeaza un drive-test cu Fusion-ul iar daca mai am timp fac si unul cu Roomster-ul

Share this post


Link to post

Cred ca ceea ce a spus Tolin s-a inteles un pic denaturat: Fusionul nu are suspensia proasta, are suspensia TARE. Iar asta e o mare diferenta. Fusionul e facut pe platforma de la Fiesta si seamana cu aceasta foarte mult. Iar suspensia de la Fiesta este tare, ceea ce inseamna stabilitate mare in curbe, zgomot destul de puternic la trecerea prin gropi si peste denivelari si oarece neplaceri pentru pasagerii cu probleme la rinichi :D .

Share this post


Link to post

Ma fratilor,masina am ales-o,va fi Ford Fusion 1.4 tdci dar am dat peste o mica problema,am fost azi la banca si am aflat ca nu pot face credit pe firma(astia se iau dupa rulaj,nu dupa profit si cum eu nu am un rulaj de miliarde pe an,canci credit anul asta) si imi raman doar doua solutii,ori mai astept sa strang niste bani si pierd oferta ori fac leasing.

La inceput chiar nu vroiam sa fac leasing,nu mi se parea prea avantajos dar acum chiar nu stiu ce sa fac.

Voi ce ma sfatuiti?

Share this post


Link to post

De ce nu vrei leasing? Eu am leasing pe persoana fizica si cred ca sunt ceva avantaje (sunt evident si dezavantaje):

- casco mai mic

- valoare totala de despagubire mai mare in caz de dauna totala.

Dobanzile din ce minte tot cam pe acolo se invart.

Share this post


Link to post

Uite cam asa stau treburile la mine:de o perioada de vreme ma tot bate un gand sa-mi schimb masina,am hotarat ce masina vreau sa-mi iau,dar a intervenit o problema in momentul cand m-am dus la banca,eu as fi vrut sa iau cam 15000 de euro dar am aflat ca banca imi da numai 27 DE MILIOANE pentru ca n-am rulaj,ca sa pot lua suma de care am nevoie ar trebui sa am un rulaj de 3 milarde,ceea ce imposibil in servicii.

Leasing-ul l-as face pe firma ca sa ma pot scadea cu TVA-ul.

Eu as putea sa strang astia 15000 de euro cam in trei luni dar as pierde oferta si in trei luni nu prea se stie ce se mai intampla.

 

@John:spune-mi si mie cam care e treaba cu leasin-ul la ford,vreau ca mai multe detalii ca eu nu prea am timp sa umblu,am sa incerc sa ma duc luni dar nu prea cred ca aung.

Share this post


Link to post

Stimate domn, vad ca sunteti p-afarist complet referitor la credite/leasing. Va sfatuiesc sa nu va mai grabiti si sa studiati problema inainte de a face vreo gafa imensa. Cine puii mei mai ia credite pe firma in ziua de azi...?

Edited by alx

Share this post


Link to post

O solutie ar fi leasing pe persoana fizica urmata de cesionarea masinii catre firma, pentru a deduce TVA-ul si a putea deconta carburantul. Sau si mai simplu: leasing direct pe persoana juridica. Asa cum spune si alx, nu are nici un sens sa incerci sa faci credit pe firma, banca ti-ar cere niste garantii imense, asta trecand peste faptul ca nici nu-ti permite rulajul sa faci un asemenea credit.

Share this post


Link to post

M-am hotarat,fac leasing pe firma pe 4 ani cu un avans de 25%.

Ce ziceti?Se merita?

 

Masina ta:

-Ford Fusion

-Hatchback, 5 usi

-Plus

-Duratorq - 1.6 TDCi Common Rail, 90 CP

PRET CIP : 13,100 EUR

 

Optionale

PRET CIP : 278 EUR

Culoare

PRET CIP : 250 EUR

TOTAL

PRET CIP : 13,628 EUR

 

 

Echipamente Standard

â? Suport ochelari sofer

â? Jante din aliaj de 16´´ cu 7 spite

â? Scaun sofer reglabil pe inaltime

â? Echipament de pornire de pana la -25C

â? Servodirectie

â? Volan reglabil pe inaltime

â? Inchidere centralizata si deschidere portbagaj din interior

â? Airbag pasager

â? Jante aliaj 16´ cu 8 spite (standard pe Plus cu 7 spite)

â? Stergator si stropitor luneta

â? Airbag sofer

â? RadioCD 4500 cu 4 difuzoare

â? Schimbator de viteze imbracat in piele

â? Grila fata cromata

â? ABS + EBD

â? Aer conditionat manual

â? Scaun pasager rabatabil

â? Geamuri fata actionate electric

â? Telecomanda pentru inchiderea centralizata

â? Faruri de ceata

â? Oglinzi actionate electric si incalzite

â? Volan imbracat in piele

â? Preechipament radio

â? Ceas digital

â? 3 centuri de siguranta spate

â? 2 tetiere spate reglabile pe inaltime

â? Centuri de siguranta fata inertiale, pretensionate si reglabile pe inaltime

â? Tetiere fata reglabile pe inaltime

â? Mocheta portbagaj

â? Lumina portbagaj

â? Parasolare sofer si pasager cu oglinda

â? Bancheta spate rabatabila 60/40

â? Avertizor sonor lumini aprinse

â? Faruri reglabile electric din interior

â? Luneta incalzita electric

â? Spoilere in culoarea caroseriei

â? Geamuri cu tenta verzuie

â? PATS ( imobilizator electronic motor )

Echipamente Optionale

Airbag-uri laterale + ABS + EBD (1) *

Aprindere/stingere automata a farurilor, senzor de ploaie

 

Dupa ce am condus ieri un ML320 CDI :mrgreen: am vazut ca e timpul sa las ticalosul sa se odihneasca,il pun pe picioare si il las la conservare.

Am de ales intre varianta de echipare comfort sau plus.

Edited by CARABUSU

Share this post


Link to post

Decat horibilitatea aia de roomster sigur ca e o alegere mai buna, mult mai buna.

Share this post


Link to post

Hai ma ca nu era asa urata,usor usor incepe sa-ti placa,nici mie nu mi-a placut la inceput,n-am ales-o pentru ca nu era exac ce-mi trebuia mie,e mult mai util Fusion-ul decat Roomsterul.

 

Saptamana viitoare is calare pe dealer-ul local sa vad ce reusesc sa fac.

Se merita sa-i pun si cutie automata?(eu fac destul de multe drumuri prin tara)

Share this post


Link to post

Daca iti place automata, merita. Fa un test drive.

 

Mie personal imi plac f tare automatele cu conditia sa fie motorul puternic.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...