Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Uleiul dacia este texaco facut in bulgaria.

Costul unei revizii la logan aici.

Share this post


Link to post

Nu vreau sa para reclama, dar poftim finantare pentru Logan!!!

Sursa Ghiseul Bancar

 

BRD a anuntat ca reduce dobinda la creditele auto in lei pentru achizitionarea autoturismelor Dacia Logan de la 12,9% la 11% pe an.

Aceasta reducere este valabila doar in perioada 09.09-16.10.200, cind se desfasoara o oferta speciala DACIA LOGAN.

Este vorba de o dobinda fixa, pentru creditele Logan pe perioade intre 5 si 7 ani.

BRD ofera si credite pentru Logan pe o perioada mai mare, de 7 ani, in lei sau euro, cu dobinzi variabile: 9,9% in euro si 18,9% la lei.

 

PS. Am cautat un post pentru finantare auto - din pacate nu am gasit. Daca se considera ca nu e ok aici, il sterg.

Edited by cpop

Share this post


Link to post

Mda... nu sustinem creditul de consum... mi se face greata...

Share this post


Link to post

pai tocmai asta e o urmare a masurii de 'nesustinere', se mareste perioada pentru a micsora roata, bancile sunt disperate sa dea credite

Share this post


Link to post

Nu florine, perioada este aceiasi, se micsoreaza dobanda! Adica se forteaza un pic mana romanului sa-si cumpere ca masina noua un Golan, pentru ca deh, e masina nationala si industria nationala trebuie sustinuta

Share this post


Link to post

nici asta nu e asa de rau, las' sa aiba romanul logan si sa mai echilibreze balanta import-export, mai lasa si altii pretul jos din gama ieftina

nu fii nervos mircea .. loganul e visul multor romani

si daewoo-ul a fost sustinut, intr-o masura mai mare sau mai mica

Share this post


Link to post

mda, dar unde mai este concurenta, mecanismele economiei de piata pe care le invocam asa de des??? de ce nu supravietuieste Golanul si la 12% dobanda sau de ce nu se da aceiasi dobanda si pentru Kalos si pentru Skoda si pentru alte marci... Cei ce viseaza Logan sa-si cumpere, dar cel ce vrea altceva sa poata alege... O dam rau in offtopic, dar asta e valabil peste tot in Romania... astept ziua in care o sa vad si eu ceva normal in tara asta... adica parlamentarul la parlament, nu facand ordine intr-o sectie de politie, politistul pe strada dand amenzi si nu luand spagi, BNR-ul avand grija de rezerva nationala si nu fortand cursurile valutare si asa mai departe

Nu, ca m-am enervat !!! =))

Share this post


Link to post

:o fftopic: Chiar e de enervat!!!

 

Calcul simplu: o vand pe Cici cu 3200 eur

 

Trebuie sa iau de la banca:

pt. Logan Laureat 1,4 16.630 ron, rata 362, fara comisioane si alte alea (BRD)

pt. Nubira2 Wagon 26250 ron, rata 681, de asemenea fara comisioane (Raiffeisen)

(BRD si Raiffeisen au cam aceleasi comisioane)

 

Daca ar fi sa iau 16.630 ron de la Raiffeisen, rata ar fi 431, cu 19% mai mare

 

In sfarsit, Renault foloseste toate mijloacele pentru a-si promova produsele si asta e demn de respect.

Apropo, rata la Logan e aceeasi cu cea de dinainte de scumpirea de luni!!! Deci au facut promotia asta doar pentru a intarzia putin injuraturile cauzate de scumpire!

Edited by cpop

Share this post


Link to post

:o fftopic:

am dat-o in off-topic rau, scuze

 

o data intrati in uniune.. se vor elimina taxele, care pentru skoda oricum nu sunt mari, nici pentru chevrolet in leasing (uniunea isi face treaba in ce o priveste )

 

pe mine altceva ma enerveaza, de ce eu pe persoana fizica sa nu-mi deduc cheltuiala cand cumpar o masina?

 

de aia.. sa platesc taxa la taxa. (accize+vama+tva la impozit)

Share this post


Link to post

Constat cu regret ca aceeasi atitudiune ca a taximetristilor, furgonetistilor, r.a.t.e.b.istilor, etc (lipsa totala de bun simt in trafic) o intilnesc din ce in ce mai des (in traficul din Bucuresti) si la soferii de Logan.

Sa ma explic: la inceput am zis ca mi se pare, si sint io rau si anti-logan dar zi de zi 'taieriile' de fata, bagatul cu forta de pe o banda pe alta fara semnalizare din partea soferiilor de Logan au inceput sa se inmulteasca. De ce aceasta atitudine, nu pot sa-mi explic? S-or crede ca au un mic bemveu si vor sa arate neaparat acest lucru? Sau sint frustrati ca majoritatea lor au avut dacii inainte si acum aceasta frustrare iese la suprafata in tot grotescul ei?

 

O cunostinta si-a cumparat astazi un logan si i-a facut un test. M-a sunat si mi-a zis cu o satisfactie pe care puteam sa o simt de la 1 km in voce: ' Dom'le, e ALTCEVA!' ( =)) )

Share this post


Link to post

Aha ..pentru ca E ALTCEVA pe langa ce-a facut Dacia pana acum .

Share this post


Link to post

Daca ai stat toata viata in berlina, cat de noua ar fi ea, simti acest "altceva" in Logan si e normal... Acuma sa nu fim rai pana la capat...

Share this post


Link to post

Dar putem sa nu fiim rai deloc si sa spunem ca acelasi lucru il simte si cineva care se da jos din Cielo. Sa fiim sinceri , bordul de Logan este chiar un picut peste cel al unui Clio model 2000. Si nici bordul Clio-ului actual nu-mi place , este mult prea spre sofer - gen Solenza.

 

A..?..A..? Am mers cu destule masini , multe peste si multe sub Logan , si la aspectul interiorului , si tot am ramas foarte placut surprins prima oara cand m-am urcat intr-unul.

post-1002-1126645701_thumb.jpg

post-1002-1126645712_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Iar ne luam in gura ( =)) ce bine suna !!!) pe tema interiorului?

@AND, no offence, dar nu cumva si tie ti se misca plafoniera cand pui mana pe ea?, dar aeratoarele, inca n-au joc? capacul de deasupra ceasurilor nu culiseaza liber stanga dreapta?

Bord modern? pai iar discutam? in afara de computerul ala de bord ce mai e modern acolo? aeratoarele precum capacele de borcane? reglajul mecanic al farurilor asezat cuminte sub bord in stanga de trebuie sa te apleci ca sa umbli la el (chiar si la berlina era pus in bord in dreapta accesibil)? pozitionarea comenzilor climatizarii tot moderna si ergonomica este? sau a comenzilor de la oglinzile electrice?turometrul fara zona rosie? sau modul in care iti reglezi scaunul pe inaltime, topaind pe el? Ca sa nu mai zic ca reglajul ala are 2 pozitii adica sus (de la natura) si foarte sus, ca intermediar nu exista?

pentru cine nu crede, nu mai pun alte poze ca am pus si aici, dati o raita si uitati-va!

Share this post


Link to post

Pai vezi, nenea AND... Io te sustin si zic ca trecerea de la Dacia 13xx la Logan e "ALTCEVA" si tu vii acuma iar cu interiorul etc... Hai sa lasam bordul... Sa zicem ca e OK... Dar nu inteleg ce au avut cu cei ce se urca in masina: se deschide usa pana in mijlocul strazii si, daca Mama Natura nu te-a facut de peste 1.80m, te intinzi ca naiba sa apuci... chestia aia care cica ar fi maner...

Share this post


Link to post

e, pe dracu' te-ntinzi! Legi cu sfoara usa si o tragi sau si mai simplu astepti sa treaca unul cu vreo masina, bicicleta etc si ti-o inchide ala... =)) . Si asta tot la capitolul ergonomie intra!

Share this post


Link to post

Ceea ce eu nu inteleg e de ce tot scumpesc astia Loganul.

 

Eu as vrea sa-l tot ieftineasca, in felul asta se vor simti si ceilalti producatori/importatori nevoiti sa reduca pretul si uite asa masina nationala ne-ar ajuta sa ne cumparam Fiesta si Kalos si Fabia si alte asemenea la preturi mai accesibile.

 

Haideti oameni buni de la Dacia si Renault, ieftiniti Loganul ca sa-mi permit si eu o masina straina !

Share this post


Link to post

@Mircea : Nu zdrangane si nu joaca nimic :thumbl: Nu stiu ce inaltime ai tu , insa pe mine la 1.81 nu deranjeaza cu nimic pozitionarea butoanelor climatizarii. Faza cu comenzile oglinzilor electrice chiar imi place! joystick-ul ala mic sta foarte bine unde sta , si oricum le reglezi doar odata , ca doar nu te joci in fiecare zi la ele! La fel si cu reglajul scaunului ..care e problema? Tu-ti reglezi scaunul zilnic? :) Cat despre zona rosie , stiu care e , pentru ce am nevoie sa fie insemnata? Intradevar pentru cineva care nu se pricepe , o femeie etc ..conteaza sa stie pana unde sa NU tureze motorul , insa eu n-am nevoie de zona rosie la turometru.

 

@VIPER : Chestia aia care cica ar fi maner nici eu nu stiu ce e , si nu-mi place :P ..dar trag de ea ca sa inchid usa! Chiar daca era un maner normal , gen Espero sau un brat gen Astra G , tot te intindeai , pt simplu fapt ca masina e MARE. Acum 3 zile am mers cu inca 4 pers in masina , in spate doi barbati , unul 1.95 si vreo 90kg , altul 1.80 si intre ei o tipa care nici ea nu era foarte scunda , si toti mi-au zis ca au stat excelent. Azi la semafor eram in spatele unui Clio Symbol cu 3 pasageri in spate care stateau practic unul peste altul . Si nu numai in spate se simte diferenta! Am mers de cateva ori cu un Symbol in scaunul de pasager si stateam mult mai prost decat stau la mine in masina pe scaunul din dreapta. Am reglat si scaunul si tot degeaba.

Share this post


Link to post

Mare e si Espero, crede-ma... Mult mai mare... Si niciodata nu m-am intins dupa usa... Mare e si Audi A8... Nici acolo nu m-am intins...

Share this post


Link to post
@Mircea : Nu zdrangane si nu joaca nimic  :thumbl:   Nu stiu ce inaltime ai tu , insa pe mine la 1.81 nu deranjeaza cu nimic pozitionarea butoanelor climatizarii. Faza cu comenzile oglinzilor electrice chiar imi place! joystick-ul ala mic sta foarte bine unde sta , si oricum le reglezi doar odata , ca doar nu te joci in fiecare zi la ele!

Aha... vii maine daca nu ploua la intalnire?

si-ti arat eu ce joaca si ce nu

la toate joaca, ieri am vazut unul de 15 km rulati si zdranganeau!

Vrei sa spui ca nu te apleci ca sa comuti de pe recirculare pe exterior?

oglinzile le reglez la fiecare parcare pe care o faci pe langa ceva mic de inaltime, cum ar fi stalpisori, borduri etc, petru ca altfel nu vezi coltul masinii.

Nu reglez scaunul zilnic ce dracu, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa aiba comenzi ergonomice! asta nu e o scuza. Nici luminile nu le folosesti tot timpul la masina, dar trebuie sa bata bine nu? :o

Share this post


Link to post

Cochilia la bord joaca un pic de tot la mine,ca am umblat pe acolo de mai multe ori ca sa i-i modific luminile la bord si din nefericire am rupt un piciorus,dar asta se intimpla numai daca trag cu mana de ea.In mers nu troncane si nu scartiie nimic,nici pe piatra cubica(ma bucur ca e prima masina romaneasca care nu zdrangane nimic prin ea...cel putin la mine :D ).Ca sa nu te apleci prea tare dupa usa o poti deschide la prima treapta.Si la octavia daca deschizi usa la ultima treapta,te intinzi un pic dupa ea!Comenzile de la climatizare sunt ok,m-am obisnuit cu ele,dar pentru cineva care se urca rar in masina normal ca i se par puse aiurea,dar nu e asa.Si daca nu e zona rosie la turometru,cu ce deranjeaza?Crezi ca daca M2 are acea zona rosie,cand aprinzi luminile se mai distinge?Foarte greu,trebuie sa te uiti ff atent ca sa i-ti dai seama.Scaunul are 3 pozitii de reglaj,dar se vede ca tu nu le prea ai cu tehnica.Nici nu trebuie sa fii pe el ca sa-l reglezi,dar fiecare cu priceperea lui. Singurele comenzi care mi se par puse aiurea mi se par cele de la geamurile de pe spate,in rest totul e ok,mai ales ca nu umbli toata ziua la butonul de reglat faruri si oglinzi(cu toate ca si asta e pus bine).

Share this post


Link to post
Scaunul are 3 pozitii de reglaj,dar se vede ca tu nu le prea ai cu tehnica.Nici nu trebuie sa fii pe el ca sa-l reglezi,dar fiecare cu priceperea lui.

aha si tu stai in picioare langa masina si-ti reglezi scaunul????? :scarpin: eu vreau sa reglez scaunul stand pe el, nu topaind pe el!!! La nubira stau pe scaun, invart de rotite si mi-l asez cum vreau! Cele trei pozitii de care vorbesti la mine sunt 2, adica sus si jos! in orice pozitie intermediara scaunul coboara in pozitia cea mai de jos imediat ce ma proptesc in pedala de ambreiaj. Dar hai sa dam si asta pe vechiul proverb ca "nu exista doua dacii la fel", care si in cazul Loganului se justifica pe deplin! Tu vrei sa-mi spui ca daca apuci cu mana de aerator sau de plafoniera si misti stanga dreapta nu se misca? Am incercat asta la un Logan cu 15 km la bord! si se misca!

:o fftopic: Si chiar le am cu tehnica, nu dau citate din carti in care apare una si de fapt e alta ( a se vedea filtrul de aer habitaclu si pozele pe care le-ai postat!)

Nu am pretentia ca Nubira sau Cielo e cea mai tare masina, dar totusi... Voi la frigidere deja aveti rugina pe usi pe haioane, am mai spus-o si ma repet, hai sa le vedem peste 2 ani si mai vorbim. Nubira mea are 2 ani si n-are gram de rugina pe nicaieri, pe DaciaClub am vazut ca exista un topic cu poze despre diverse locuri pe unde a aparut rugina pe Logan si asta la 1 an dupa lansare... de restul nu mai vorbesc, vopsea sarita si asa mai departe... dar oricum voua va place sa surubariti, sa bagati putin mastic colo, putina vaselina dincolo, sa mai strngeti un surub, sa bagati bureti prin gauri sa nu intre praful si asa mai departe.

Am vazut ca ai Octavia. Nu cumva e mai proasta decat Loganul??? Cum se regleaza scaunul pe inaltime la Octavia? are 3 pozitii sau un numar infinit de pozitii intre jos si sus? :scarpin:

Scuze daca m-am ambalat, dar nu cred ca esti in masura sa faci aprecieri referitoare la "tehnica" pe care o stiu eu!

Share this post


Link to post

La masina aia ori e un defect ori tu nu stii sa o reglezi si de ce zic asta,pentru ca daca tot te uiti pe daciaclub,ar fi trebuit sa dai si de topicul unde s-a demontat un scaun sa vezi ca are un reglaj cu trei pozitii.Am zis ca se poate regla si stand in picioare pentru ca asa de usor merge.Eu il tin jos de tot si intradevar solutiile tehnice la masina asta sunt cele mai ieftine posibile si e logic ca la ~80 mii unitati vandute sa apara si defecte.Daca s-ar fi ales solutii mai scumpe,implicit pretul masinii ar fi fost cu ~2 mii E mai scump si nu cred ca mai avea asa succes!Dar sa stii ca si treaba cu vopseaua e la citeva masini(nu stiu exact nr),dar sunt putini cei care s-au plans de acest aspect si pun pariu ca masinilea alea,au fost toate dintr-un lot!Poti sa vii si acum la mine sa vezi ca nu am pic de rugina pe masina sau sa se exfolieze vopseaua sau sa am alt defect la ea mentionat de alti posesori si are exact un an masina.Aeratorul e logic ca trebuie sa se miste cand dai cu mana de el,altfel cum ai mai putea sa-l reglezi?Dar una e sa se miste si alta e sa faca zgomot in mers.La plafoniera,la ce te referi?

ps..Cum 2 dacii nu sunt la fel,asa si 2 oameni nu seamna la nimic!

Share this post


Link to post

plafoniera se misca in toate directiile posibile! si pe piatra cubica, daca n-ar fi zgomotul suspensiilor s-ar auzi, pentru ca atunci cand pui mana pe ea in mers se misca.

aeratoarele da, la solutia aia se misca axial daca adoptau alta solutie, nu se mai miscau (vezi solutia de la nova-supernova)

Partea cu rugina si exfoliatul era normal sa nu apara la nici o masina! indiferent de lot si an de fabricatie, faptul ca a ta nu are (inca) nu e o demonstratie!

Uita-te prin forumul asta si vezi cate cielo, matiz sau alte woo-uri au rugina pe ele... si apoi mai discutam.

Logan de maxim 1 an ruginit exista! si asta e un fapt!

:o fftopic:

ps..Cum 2 dacii nu sunt la fel,asa si 2 oameni nu seamna la nimic!

nu inteleg ce ai vrut sa spui!

Share this post


Link to post

Aeratoarele rotunde sunt la mai multe marci(fiat,renault,etc).Asa le-au proiectat astia,asa sunt.La plafoniera nu stiu la ce te referi...la partea cu becurile?......fii un pic mai explicit sau indica locul exact!Exista intradevar un singur logan ruginit,dar sincer sa fiu,m-a cam bagat un pic in ceata proprietarul lui,pentru ca el a relatat dupa ce s-a remediat buba(intradevar a postat el poze)dar nu se stie daca locul respectiv nu a suferit ulterior fabricatiei o lovitura care a crapat vopseaua si e normal ca in timp locul ala sa rugineasca!Altfel eu nu i-mi explic!Daca ar fi fost ceva cu tabla respectiva,ar fi aparut rugina in mai multe locuri,dar lui i-a aparut numai intr-un singur loc.Si lasand toate astea deoparte,atata timp cat masina mea nu are nici cea mai mica defectiune,nu ma intereseaza de altele,dar nici sa se generalizeze problema,daca ea e prezenta la un numar nesemnificativ de bucati.Si referitor la faptul ca nu exista cineva care sa se planga pe net ca are rugina la woo,nu inseamna ca nu exista.Am un prieten cu un espero care are problema cu rugina la o aripa,dar nu are net si cati nu or mai fi ca el.

ps...aici pe forumul asta nu sunt inregistrati decat vreo 1600-1700 de membri,pe cand pe forumul vecin sunt peste 8000!chestia asta spune multe.

Edited by osirus

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...