Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Se vede si in reclama ca e ala de 65 si cu un cip tuning il duci pe la 80cp...si sa vezi ce fuge dizelache...

Share this post


Link to post

am si eu decat o intrebare... de ce schimba viteza pe la 5200-5400 rpm la un diesel... mai are motor la turatia aia...?

Share this post


Link to post

Pia nu ai vazut la sfarsit ca are :D ?

Share this post


Link to post

Pentru ca e un spot publicitar adresat viitorilor posesori de logan diesel :) )

Share this post


Link to post
Cat costa Loganul Diesel? Incepe sa ma bata un gand... Am rezistat destul curentului!!!

Tu vorbesti serios???????????/ :shock:

Share this post


Link to post

garantez eu ca nu!

Share this post


Link to post
Se vede si in reclama ca e ala de 65 si cu un cip tuning il duci pe la 80cp...si sa vezi ce fuge dizelache...

Ha, ha! Si de-asta isi cumpara omu' masina 'eftina si diesel... ca sa-i ramana bani de cip-tuning!

Share this post


Link to post
Cat costa Loganul Diesel? Incepe sa ma bata un gand... Am rezistat destul curentului!!!

 

 

Doar eventual sa-i iei motorul sa-l pui pe Kalos pt consum...dar diferenta de la 94 CP la 65 CP e cam mareeee... :-?

Share this post


Link to post

da dar poate se gandeste la pretul tot mai mare al benzinei si vrea ceva mai economic.. :-?

Share this post


Link to post

Ca si motorina tare e ieftina... Si cum Loganu' sta brici la consum...

Share this post


Link to post

app de 5000, am vazut si .. cred ca era filmat de la unu pe benzina...

(asa arata turometrul pe benzina)

 

da'... ma rog,

 

zona rosie la diesel ce am vazut eu

focus 1.8 : 6500 - si chiar ajunge la turatia asta

laguna 1.9: 5000

volvo s80 2500: 4500

Share this post


Link to post

Nu stiu cati din voi stiu cu ce se mananca 1.5 DCI de 65 CP de la Renault; este destul de sensibil, la revizia de 60k km papa destui bani, asa ca economia care se face cu un asemenea motor este relativa...

Share this post


Link to post

dar care e turatia maxima sau unde intra limitarea la 1.5 DCI de 65 CP de la Renault?

Share this post


Link to post
Am vazut si eu reclama aia, tind sa cred ca e o panarama de reclama, si nu cea oficiala. In primul rand e in engleza. Nu cred ca se vinde in vreo tara vorbitoare de limba engleza, deci nu vad de ce ar face-o in engleza. Apoi copiaza vechea reclama, lucru nu prea practicat in advertising. Deci tind sa cred ca Logan Diesel nu se va promova cu acea reclama.

 

Reclama este bestiala!!! Accentueaza faptul ca e masina moderna, sugereaza noutatea conceptului de masina super ieftina, accentueaza faptul ca motorul este Renault - lucru foarte important, accentueaza faptul ca este o masina practica, de familie!

Reclamele contin ceva comun pentru ca sunt reclame pro produs nu pentru cine stie ce concurs. Creeaza o imagine produsului. Din pacate, la noi, ea este brusc dezgolita de realitate si de forumul vecin. In strainatate va funtiona perfect.

 

De ce sa nu imi iau Logan? De ce sa imi iau M5 si sa ii rup pragurile in gropi? De ce sa imi iau C4 sa deschida portiera o Dacie in portiera mea? Imi iau masina ieftina, incapatoare, sa consume putin... Si apoi sper sa nu pice una sau alta (cum mai nou crapa furtunele la stergatoare :mda: ) ca sa imi asigure si un minim de confort cand merg cu ea. Dar cum pica prea multe (asamblare proasta, prea multe prostii puse pe ea in loc sa o faca fiabila, ... etc) raman cu Kalos... :)

Share this post


Link to post

Preturi :

1.5dCi Ambiance - 7.240 euro

1.5dCi Preference - 7.970 euro

1.5dCi Laureate - 8.670 euro

Share this post


Link to post

Cam 1000euro este peste tot diferenta intre un motor pe benzina si unul pe motorina cu o putere apropiata. Si la mine era la fel.

Share this post


Link to post

Stiu asta dar aici vorbim de cea mai ieftina masina cea mult laudata.

Sau deja am dat-o in proverbul ?: la pomul laudat sa nu te duci cu sacul :D

Share this post


Link to post

:-? ... Pe termen scurt dieselu' e mai avantajos consum + motorina dar ..pe termen lung nu e mai scump ? Din cate stiu sa intretii un diesel e mai scump decat sa intretii un benzinar.

Share this post


Link to post

Ar trebui sa faci un minim de 25000km/an sa renteze un diesel... Ceea ce eu de exemplu nu fac.

Share this post


Link to post
:-?   ... Pe termen scurt dieselu' e mai avantajos consum + motorina dar ..pe termen lung nu e mai scump ? Din cate stiu sa intretii un diesel e mai scump decat sa intretii un benzinar.

Poate exact invers. Costa mai mult cind il cumperi si e mai ieftin la consum.

Despre intretinere nu stiu... dar cred ca nu e diferenta semnificativa.

Share this post


Link to post
Dar cum pica prea multe (asamblare proasta, prea multe prostii puse pe ea in loc sa o faca fiabila, ... etc) raman cu Kalos...  :)

 

nu mai fa glume de-astea ca nu e frumos :)

pentru o secunda chiar m-ai pacalit ... :D

Share this post


Link to post

Te ustura la revizia mare de la 60.000. Da te ustura rau... In plus, fereasca Al de Sus sa nu mai ai garantie si sa pice turbina (daca are)...

Share this post


Link to post
Poate exact invers. Costa mai mult cind il cumperi si e mai ieftin la consum.

Despre intretinere nu stiu... dar cred ca nu e diferenta semnificativa.

 

Stiu pe cineva cu un diesel care se plangea de costurile mare de intretinere la diesel...zicea ca piesele de diesel sunt mult mai scumpe decat la benzinar

Share this post


Link to post
nu mai fa glume de-astea ca nu e frumos :)

pentru o secunda chiar m-ai pacalit ...  :D

 

Cine il cunoste pe Satori si-ar fi dat seama ca nu da vrabia din mana pe "aragazul" de pe gard...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...