Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Sigur o bagam in seama la pretul asta ... serios acum, Berlina primeste un urmas pe masura, in sensul pozitiv al lucrurilor: versatilitate, capacitate de transport, presupus robustete si pret mic; ca eu personal nu as cumpara o astfel de masina dupa experienta cu Matiz-ul, care m-a invatat ce inseamna o MASINA, este cu totul altceva, viziunea mea este cu totul alta acum ...

 

PS: toate marile grupuri finanteaza discret proiecte de masini mari si ieftine, fara a se implica direct insa; Renault ia caimacul unei piete cu mare viitor deoarece a avut curajul de a risca ~ 1mld E (fabrici+conceptia modelului), in timp ce altii inca studiaza ...

Share this post


Link to post

Conform bugetului publicat Renault a investit juma de miliard de coco in proiectul asta, din care 230 mil. la rusi, langa Moscova au construit o fabrica.

Fara gorobetii din Romania care sa munceasca pe bani putini nu scoteau masina asta cu bugetul pentru Pitesti de 210 mil euro.

O bila alba pentru ei ca au "riscat :wink: " lucrand cu ingineri romani.

 

Este posibil sa cam "fure" piatza la Skoda chiar la ei acasa.

Share this post


Link to post

Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Share this post


Link to post

5700 euro?(chit ca cea mai scumpa ar ajunge la 7000 euro) suspect de ieftina... e ceva putred; cum ramane cu insolnitza?

Share this post


Link to post

Deja apar mişto-urile :D

 

Masa: intre 1050 si 1245 kg, in functie de dotari (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.), masina noua. Dupa o perioada de 3 ani de folosire masa va fi de aproximativ 825 kg datorita coroziunii.

- Greutatea: variaza o data cu variatia masei, si in felul in care acceleratia gravitationala actioneaza asupra dotarilor optionale (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.) De asemenea, constanta g este variabila in functie de gradul de corodare al vehicolului.

- Capacitate cilindrica 1421 cmc in stare perfecta de functionare.

- Putere: 75 cp noua, 70 cp in garantie, 65 cp dupa 2 ani, 80 cp dupa 3 ani (scaderea greutatii datorita efectelor coroziunii).

- Demaraj 0-100 km: pana la serviciu - 18 s, pana la socrii - 28 s, pana la alimentara - 16 s, pana la alimentara pentru achizitionat o oarecare cantitate de bere - 9 s, cu nevasta la volan - 96 h, pana la tara - 17 s de la tara inapoi cu 1 buc. porc adult taiat in portbagaj - 26 s, cu nevasta + soacra + copii in masina - 32 s optional daca nevasta urla si soacra aproba - 46 s, la drum intins spre soacra in mijlocul strazii cu spatele spre masina - 7 s.

- Franare de la 90 km/h la 0: pe sosea uscata - 240m, sosea uda - 340m, piatra cubica umeda - 500 m, sosea asfaltata uscata cu soacra pe sosea cu spatele la directia de mers - in soacra, sosea fleasca cu praf si denivelari - in chioscul de la coltul strazii.

- Debit apa in habitaclu: 14l/h pe timp de ploaie, 20l/h la spalare.

- Debit antigel in habitaclu: 1 l / saptamana.

- Probabilitate inchidere portiere: fata 40%, spate 15% la o forta de inchidere de 800N/m.

- Jante: beton, dotate cu cauciucuri Montana New Asimetric Great Varza cu limitator de viteza prin saritura la 60 km/h.

- Aer conditionat: in habitaclu, portbagaj si torpedou, cu sistemul Damigean Anti Freeze.

- Hayon, bocanit(scartait)/min - 235.

 

Optionale:

- Airbag in portbagaj, versiunea Smooth Pork.

- Alarma antirelativar (protejeaza impotriva tiganilor relativari - care ciordesc relativ tot).

- Alarma preventiva la alarma - pornirea alarmei daca porneste alta alarma pe o raza de 1 km.

-- Turometru util (0-2500 rpm) si/sau fantezist (0-8000 rpm).

- Cric.

- Roata rezerva optional si janta.

- CD manele geam.

- Geamuri fumurii cu folie cu basici.

- Eleroane tip bengos.

- 1 buc. tub superglue.

Share this post


Link to post

:lol: :lol: :lol: Asta e beton VAXXi, pune-o si la bancuri...

Share this post


Link to post

salut,

In orice caz cred ca multi se vor orienta spre dacia si asta nu poate fi decat o palma puternica data lui Daewoo

Share this post


Link to post

Nu numai lui Daewoo ci si importatorilor.Sa te tii acum reduceri de pret.Dar si daca o fi vreo Slz...au pus-o rau de tot.

Share this post


Link to post

Consuma totusi 10% in oras CONFORM CARTII.

Enorm avind in vedere ca a fost gindita ca masina saracului :(

Share this post


Link to post

Pai la un pret de 8000 de euro Mai e masina saracului?

Atunci inseamna ca Matizu care e la un pret de 4.500 e masina milogului :leghump:

Share this post


Link to post

Poate a vreunui sarac din Elvetia, acolo isi conduc aia singuri Mertzul daca n-au bani sa-si angajeze sofer. Matiz le ia la copii de un an pe post de jucarii Lego. Ei isi cumpara doua dacii dintr-astea pentru copii carora le place sa de masinutele bot in bot.

Share this post


Link to post

Ce să zic, n-ar fi frumos să o vorbesc de rău că poate chiar au muncit oamenii s-o facă bine şi cu cap. Dar totuşi, orice maşină e impresionantă când e nouă, s-o vedem după câţiva ani de hărtăneală prin gropile Bucureştiului.

Share this post


Link to post

Uite care e smecheria: mie imi place Woo-ul ca masina dar :arrow:

 

E de admirat efortul lu' Reno sa scoata o masina ca Loganu'. De ce:

1. Au investit o groaza de bani fara sa stie daca o sa aiba succes sau nu

2. Sau gindit ca pueblo rumenos (si alte pueblos) cu foamea in git au nevoie de asemenea mashina. Ieftina si moderna. Nu uitatzi ce e la pret o berlina + 1000 de euroi.

3. Renou' a luat-o inaite la toti cu aceasta idee. De ce nu s-au gindit si altii la o strategie asemanatoare. Pentru amaritzii din pueblos rumena.

4. Ca sa faci ce a facut renoul, trebuie sa ai cojones (ca, companie).

 

Parerea mea... :shock:

Share this post


Link to post

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Share this post


Link to post

Sincer, imi place cum arata si ce date tehnice are... Ramane sa o vedem pe viu, la finisaje, si pe drumurile patriei. Dar imi place. AM prieteni care tocmai si-au luat SLZ si acum isi dau cu pumnii in cap...

 

P.S. nu as da vaporul meu nici pentru 7 Logan-uri...

Share this post


Link to post
Scuze nu vreau sa te combat da' asa vad eu treaba , adevaru' e ca trebe mai intii s-o vedem si la treaba si apoi ...

 

Man, sintem gentlamani asha ca stai linistit, ce draq! E un conflict de idei constructiv pa aici pa forum. Nimeni nu se supara, exceptzie facind moderatorii din cind in cind :D , daca-i suparam noi.

Vorba aia forumishtii nostrii sint mai inteligentzi decit ai lor! (alte forumuri) :)

 

Din Bucuresti numai de bine! Parerea mea.

Share this post


Link to post

Bey nu toti moderatorii se supara... :lol: ...

Share this post


Link to post

Iaso!

Just kidin'! :D

Share this post


Link to post

Apropos de articolul din Ev.Zilei, de mai sus...

Imi place... Anunta cu surle si trimbite Dacia de 5000 de euro, apoi zic "Dacia de 5000 de euro n-avem decat de la vara viitoare, deocamdata daca vreti, dati 6000 pe ea!"

Ce nesimtiti!

Tot mai bine un Matiz... 4k jumate si n-ai treaba!

Share this post


Link to post

NFS, dar de ce nu ai dat si continuarea. Directorul de la Dacia a zis ca "Romanul s-a obisnuit cu produsele performante" si de aia prima versiune va fi la putin peste 6000EUR (Tocmai, daca s-a obisnuit romanul cu asa ceva de ce ar da mai mult pe ceva care scrie Dacia, chiar daca promite ca nu va mai fi la fel de proasta, inca nu a demonstrat asta).

Asociated Press a facut tras o concluzie destul de dezarmanta: "Cel mai recent vehicul al Grupului Renault nu are servodirectie, ABS sau geamuri electrice. Nu exista nici aer conditionat, iar daca vrei muzica in timp ce conduci, probabil va trebui sa canti singur."

Share this post


Link to post

Parerea mea este ca totusi nu poti sa compari matizul cu loganul, fiind din clase diferite.

LOganu' are portbagaj... Si daca nu va mai scartai se va apropia la calitate si fiabilitate de matiz. E adevarat ca pretul e un pic mai mare. Dar si masina este mult mai mare.

 

Trebuie comparate cielo cu loganu'.

 

Parerea mea, care este. (Evanghelie sa traiasca ca o sa mai auzim la carcotasi de el, care este...)

Share this post


Link to post

Nu stiu cum poti tu compara Cileo cu goLoganul dar presuspun ca daca te chinui destul o iesi ceva...nu cred ca goLoganul poate rupe prea mult din piata Cileo-lui

Share this post


Link to post

Ohoho si inca cum... nu o rupe, o faca praf...

 

vezi aici:

 

”Pentru acest an avem ambitia sa vindem 20.000 de Logan” a mai declarat in premiera dl Abot, afirmind un plan de vinzari extrem de performant. In aceiasi emisiune, oficialul francez de la Automobile Dacia a precizat dotarea versiunii de top ce va fi comercializata la suma de 7,500 Euro (pret client, cu toate taxele incluse): “Va avea inclus in dotarea de serie climatizarea, geamuri electrice fata-spate, directia asistata, airbag-uri frontale, ABS, un sistem audio performant si electronica aferenta unui automobil modern.” S-a acceptat si faptul ca intre versiunea de top 1,4 si 1,6 l va exista o diferenta sesizabila de pret, dar directorul Dacia a refuzat sa ofere orice detalii, motivind ca aceste preturi nu au fost inca fixate.

 

Pai excuzemoa dar cielo nu are nici abs, nici airbag si nici motorul loganului. Si mai e si 9000 de euroi deci cu 1500 mai mult decat loganu' ceea ce nu e de ici de colo. Cielo e o masina imbatranita si care a fost foarte mult depreciata calitativ dupa asimilarea in Romania.

 

Nu ma intelege gresit, eu am fost fan cielo chiar pe vremuri cand costa 12-13000 de parai dar ala era un alt cielo decat exe care se vinde acum.

Singura chestie pe care trebuie sa o vedem la logan este caroseria - rezistenta ei si inchiderile usilor. Daca cumva cei de la Renault au rezolvat astea, Cielo este depasita de logan din TOATE punctele de vedere: fiabilitate, performante si consum motor, tinuta de drum, franare (are abs), siguranta (airbag), usurinta in conducere (cielo este muuuult prea lunga inutil) si altele care nu-mi vin acum in minte. Ce au masinile astea aproape la fel:

1. Calitate finisari interioare care la cielo a scazut dea-lungul anilor iar la slz a crescut si, sa speram, la logan si mai mult;

2. Confort interior vom vedea dar pb ca se apropie f mult.

3. Portbagaj

4. Viteze maxime si puteri.

 

 

Si atunci mi se naste in minte intrebarea, de ce sa dau 1500 ioroi in plus pe cielo?

Share this post


Link to post

hihihi...te-am enervat, nu gluma...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...