Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

desi sunt de acord cu tine nu pot sa nu spun ca hai sa asteptam/testam intai, nu sa-i dam un verdict final de pe acum.

Share this post


Link to post

Eu nu vreau sa fiu sceptic dar si Slz a fost privita ca o mare realizare si ce citec pe daciaclub ma oripileaza.Dar sa vedem ce o sa fie la final,cand masina va fi pe strada si utilizata ca atare.

Share this post


Link to post

ce puii mei te oripileaza mai la SLZ!? Ca pe bune acum n-au prea multe problme !...

Share this post


Link to post

Mda! se pare ca noile versiuni (din aprilie incoace, parca) sint ceva mai corect fabricate decit celelalte, dar le-a luat 1 AN ca sa puna o punga pe UCE/UCH, necum sa nu se mai infiltreze apa pe la parbriz ... daca asta o sa fie mersul si cu L90, ar fi cam urit pentru primii proprietari ...

Share this post


Link to post

Deci au păstrat denumirea asta cam dubioasă (vorba unuia Me-gane e clasă medie, Lo-gan e clasă low :D ). Mai bine îi ziceau "Logane" :P .

 

În fine, om trăi şi-om vedea.

Share this post


Link to post

iuzăr, atunci mai şterge lentilele alea cu care te lauzi, că scrie mare pe prima pagină "Dacia Logan" ! :cyclops:

 

Logan este o berlina familiala si polivalenta, caracterizata printr-o arhitectura care ii confera un stil modern. Liniile bine definite, de la capota pana la partea din spate, dinamizeaza profilul acestei masini. Dimensiunile generoase care ii asigura un spatiu interior extrem de incapator, pe bancheta din spate putand lua loc in conditii confortabile chiar si 3 pasageri de talie mare.

 

Volumul portbagajului de 510 l, precum si geometria sa, permit o incarcare usoara a obiectelor de forme variate.

 

Logan dispune de doua grupuri moto-propulsoare Renault 1,4l (75ch) si 1.6l(90 ch), 8 supape, cu o cutie de viteze JH, care ii confera calitati rutiere deosebite.

 

Robusta, L90 este garantata 6 ani impotriva coroziunii. Avand un prêt de cumparare competitiv, L90 este economica si in perioada utilizarii. Ocupand o pozitie avantajoasa in segmentul sau, Logan se caracterizeaza printr-un consum moderat si un cost de intretinere corect.

Share this post


Link to post

BRe, la mine pe dacia group scrie mare "pe drumul cel bun" iar la news scrie "Dacia este în continuă transformare. Investiţii, produse şi servicii noi, iniţiative şi realizări. Aflaţi, înaintea celorlalţi, tot ce este nou pe acest vast şantier"

 

iar pe sit-ul de pe trafficdublu.ro, in loc de pagina imi apare "þ"

Tradu-mi si mie ca esti mai jmecher cu computadoarele...

 

 

 

untitled_143_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Şterge cache-ul, dă refresh. Sau poate ieşi printr-un proxy, ceea ce e destul de probabil, şi nu şi-a actualizat înregistrările. Oricum, scrie ce am pus eu în mesajul anterior.

 

LOOL

 

13:36 ora României, a dispărut tot sit-ul !!!

 

The requested URL / was not found on this server.

Apache/2.0.47 (Unix) mod_ssl/2.0.47 OpenSSL/0.9.7a Server at www.daciagroup.com Port 80

 

13:37 Şi-a revenit !

 

O să pun eu pozele de pe site aici.

Share this post


Link to post

Primul set de poze (de la 82 la 91).

83.jpg

84.jpg

82.jpg

Share this post


Link to post

@OffTopic: Modificam mesajul lui Iuzar si cind l-am postat am vazut ca

s-a combinat cu ce a scris Vaxxi, interesanta sincronizare...

Share this post


Link to post

Setul număru' doi de poze... ar trebui să-mi mulţumească ăştia de la Dacia că le fac mirror :)

85.jpg

86.jpg

87.jpg

Share this post


Link to post

Şi restul ... evident, în poze arată bine :) .

88.jpg

89.jpg

90.jpg

Share this post


Link to post

Şi ultima. Pe forumul Dacia cred că e deja bairam cu strigături :P .

91.jpg

Share this post


Link to post

Şi, datele tehnice în format PDF.

165.pdf

Share this post


Link to post

Gata cu partea media.

 

Acum să bârfim ! :evilfork:

 

Încep eu: numele mi se pare neinspirat rău, datorită multiplelor jocuri de cuvinte care se pot face. Iuzăr îi zice deja "goLogan" :) , altora le-a venit în minte anagrama "Golan".

 

Rezumat tehnic, pentru cine nu bungheşte franceză (spre deosebire de mandea :P ): EURO 4, 2 motorizări pe benzină (1.4 şi 1.6 cu injecţie MPI, identice dpdv tehnic, 112/128 cuplu, 3000 rpm cuplu optim, cutie în 5 viteze, rază de bracaj 10 metri la fel ca la Espero !, suspensie spate pseudo-MacPherson cu braţ triangular şi faţă în H cu profil deformabil şi arcuri elicoidale, cea de 1.4 vine cu jante de 14" şi cea de 1.6 cu 15", ABS şi EBD opţionale WOW, faţă pe disc şi spate pe tambur, viteze maxime 162 şi 175 km/h, 0-100 km/h în 13/11.5 secunde, masă proprie 975 şi 980 kg).

Share this post


Link to post

Da in poze chiar arata bine,sa o vedem la treaba.

Share this post


Link to post

offtopic: VAXXi, nu mai spune la nimeni de goLOGAN ca ma fac astia de la Renault nash si trebuie sa le dau cadouri.

 

ontopic: Garantie 6 ani anticoroziune. In compartimentele cutii (probabil in usi) este injectata cu ceara, izolatie "sistematica" impotriva apei la imbinari, si dedesubt intarit impotriva pietrelor.

 

Motoarele au Euro 4!

 

Va exista un motor de 1.6 l, 107 cai, 16 valve, dar in 2005.

Share this post


Link to post

Garda la sol 155 mm. Asta nu e puţin pentru drumurile noastre ? :scarpin:

Share this post


Link to post

Bey eu nu pot sa descarc datele tehnice,faceti ceva.

Share this post


Link to post

sa nu mai spun ca Tico are raza de bracaz de 4 metri. Logan-ul e camion ci 10 metri

Share this post


Link to post

Problema e la tine, pentru că "Descărcat: de 5 ori", deci merge. Oricum sunt în franceză, versiunea în română nu e încă pe site.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...