Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

...sunt unele lucruri clare pe modelul full options le are in plus fata de cielo full:

1.computer de bord

2.abs

3.airbag sofer + pasager

4.cd player

 

Pai am mai spus:

1. comp. de bord se cam reseteaza - o fi overclockat???

2.abs-ul merge cam cum vrea el (mai da eroare, intra prea devreme).

3.airbag-urilor le cam palpaie martorii de bord , eu n-as paria pe ele in caz de impact.

4. cu banii de cd-player poti lua ceva adevarat...

Pai de ce sa fiu sado-maso sa-mi cumpar belea pe cap???

In loc sa fac bricolaj la o masina noua sau sa stau prin dacia-service sa ma cert cu maimutele de-acolo prefer sa produc bani, sau mai bine sa stau cu familia...

Nu spun ca Cielo e mare lucru de capul lui, dar a ajuns mai ieftina la piese decat loganul si arata a masina cel putin...

Share this post


Link to post

dupa admitere promit ca ma apuc si citesc tot topicu asta :D

Share this post


Link to post

Dar stii de ce reseteaza computerul?Pentru ca (in mod normal)se depasete o anumita memorie,lucru care e specificat si in manual,deci nu e o defectiune.Abs-ul nu merge cum vrea el,ci cind se pierde aderenta pneurilor(care inca mai e precara cu folosirea Kormoranului) iar cu pilpiitul ala de martor e un lucru pe care numai circotasii il puteau descoperi.Trebuie sa te chinui noaptea(sa fie bezna afara si bordul sa nu fie aprins)ca sa observi o mica pilpiiala si asta de o distanta foarte mica de bord.Ca are un fund(ca sa nu zic ca e prea mare masina pentru unii)urit sau ca e ea urita cu totul,asta e alta problema si tine de gustul fiecaruia.Asa as putea sa zic si eu de kalos sau de albeea ca sunt urite cu spume,dar cui ii place o cumpara.Concluzia(chiar daca e urita si are <la unii>anumite bube)e ca e cea mai reusita dacie de pina acum si la dotarile pe care le are(modelul de virf)i-si merita banii si nu e alta masina la aceeasi bani si dotari(chiar daca se va gasi una mai buna la finisari dar mai saraca la dotari)mai buna decit ea.

Share this post


Link to post

Pai pe mine nu ma intereseaza computerul de bord la o masina, daca este si mai si functioneaza - OK , importante mi sa par in primul rand dotarile servo, de siguranta si AC-ul; sunt satul insa de surubareala de la fostele mele dacii, n-am chef de antifonat o masina noua... Peste 2-3 ani, daca vor mai scadea preturile nesimtite la piese si va aparea golanul combi cu motor 1.6 16 v ma fac frate cu draku si-mi iau unul, dar dupa cum vad ca se prezinta unele care au trecut de 30k, no way!

Share this post


Link to post

Logan HatchBack & Break

Break-ul mi se pare chiar dragutz pot sa zic iar hatchback-ul e cam uratel prea mult metal in spate la stalpi . :-?

post-285-1121025079_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Uitati va rog de portbagajul imens! Acum puteti cara sifonierul din casa cu sifonierul din fata casei! > :)

Break-ul va trece de 1000kg?

 

Lasand gluma la o parte, e logica evolutia! Nu e nici mai urat nici mai frumos decat berlina.

Break-ul are si el clientela lui. Argumentul spatiului va prima. Deja vad oamenii aducad pepenii la piata cu Logan Break. Daca va fi Diesel gata cu 10.000euro.

 

Vreau sa va spun ca mi-am reconsiderat un pic opinia despre Logan. Este o masina altfel, total diferita de ce vreau eu. Dar asta nu inseamna ca e proasta pt toti. Cred ca targetul lor e mai degraba in zona:

- sub 7-8000/an (asta inseamna o revizie la 2 ani! Ieftin! Eu fac 4 revizii in 2 ani)

- nu ma grabesc niciodata, nicaieri

- pasagerii din spate trebe sa aiba loc

- nu ma pricep, dar s-a umplut romania de ele deci nu pot fi chiar toti atat de prosti...

 

Sunt lucruri pe care inca le gasesc impardonabile din partea constructorului

- lipsa aparatorilor de noroi (afecteaza siguranta traficului)

- minunile de Montana! (afecteaza siguranta traficului)

- oglinzile mici si cam ineficiente! (afecteaza siguranta traficului)

- la aproape 1 an de la aparitie si 100.000 bucati vandute au "imbunatatit" oferta de Logan doar cu o scumpire!

 

Despre "smecherii", genul iti trebuie scara sa imi ajungi la nas ca am Logan, inclusiv folclorul de rigoare, nu inteleg de ce va mira! Sunt romani pana in adancul sufletului si ei. Si ei sunt ai nostri.

Share this post


Link to post

loganul ala break arata leit cu dricurile alea vechi care mai sunt vazute ocazional prin bucuresti :) )

 

@panzer: "- nu ma grabesc niciodata, nicaieri".

 

asta-mi aduce aminte cu foarte mare amuzament de un proprietar de oltcit de prin anii 80 care dupa 120.000km inca avea placute de frana originale. la intrebarea: "dar totusi, cum este posibil?" raspunsul evident: "eheee, pai eu merg incet, daca vad semaforul la orizont ca e rosu o scot din viteza si o las sa se opreasca singura, din timp...".

nu mai trebuie sa mentionez varsta, ati ghicit-o probabil...

Share this post


Link to post
- lipsa aparatorilor de noroi (afecteaza siguranta traficului)

Nici eu la Reno nu am aparatori de noroi nici fata nici spate. Da nici nu-mi trece prin cap sa dau cate sute de mii bune pe ele ca le cumpar pe cele de la symboale mai vechi. incep sa cred ca si eu tot un fel de logan am (si cat uram masina aia, la naiba), da' turcesc, oricum finisarea e mai proasta decat la solenza: aeratoarele laterale au joc orizontal amandoua, sunt mai mici decat locul rezervat pentru ele in bord, la fel joaca sus-jos, bordul per total are un plastic asemanator la material ca solnita, etc. Nici nu sufera comparatie cu daewoo-urile la finisare. Asa ca mai lasati-o naibii cu masina de lux ieftina. Eu chiar cand eram cu matizul ma uitam de sus la astia cu golane. :) )

am comparat sambata cu Renault-ul Megane Estate al lui Liviu si nu exista termen de comparatie la finisaj si la calitatea materialelor. El parca avea Volkswagen, eu parca aveam dACIE. Si Loganu' e cam la fel, parerea mea, ca am de unde compara.

Share this post


Link to post
- la aproape 1 an de la aparitie si 100.000 bucati vandute au "imbunatatit" oferta de Logan doar cu o scumpire!

 

Despre "smecherii", genul iti trebuie scara sa imi ajungi la nas ca am Logan, inclusiv folclorul de rigoare, nu inteleg de ce va mira! Sunt romani pana in adancul sufletului si ei. Si ei sunt ai nostri.

 

La punctul 1 se raspunde simplu , cererea este mai mare decit oferta deci o scumpire asa din cind in cind mai tempereaza cererea :D

 

La punctul 2 se raspunde prin extrapolare ,adica vezi Passat B5 este plin de ele desi multi nu au bani sa le intretina dar asa e moda la romani :mda:

Share this post


Link to post

Poate sa-mi zica si mie careva cat exact cantareste janta de aliaj originala de 15 " de pe Logan ?

 

O fi mai usoara sau mai grea decat Oz Superlegerra 7Jx15 - 4,9 kg ?

Share this post


Link to post
am comparat sambata cu Renault-ul Megane Estate al lui Liviu si nu exista termen de comparatie la finisaj si la calitatea materialelor. El parca avea Volkswagen, eu parca aveam dACIE. Si Loganu' e cam la fel, parerea mea, ca am de unde compara.

 

Si ala la 12.500 tot in Turcia e facut stai linistit .

Share this post


Link to post

Dar si turci fac masini si masini totul in functie de buget la romani insa totul este low budget sau ultra low budget asa ca ...noroc ca sunt multi nationalisti in tara asta care vor sa ajute economia :D ...adica cumparatorii de LGN (98.7% dintre ei)

Share this post


Link to post

X ! :)

673529e2de.jpg

Share this post


Link to post

Imi place in special pintenul de pe capota. Te poti juca de-a Vlad Tepes cu pietonii pe care-i iei pe capota. > :)

Share this post


Link to post

Dupa umbre, pare mai degraba o priza de aer... :-?

Share this post


Link to post

Vaxxi, aia e opera proprie ?

 

Oricum cred ca mai bine ii statea la bancuri.

Share this post


Link to post

Nu e :)

Share this post


Link to post

Cititi si aici despre Logan:

http://www.hotnews.ro/articol_27121-Razboi...lor-ieftine.htm

In proiectarea masinii, scopul a fost clar: cat mai mult accent pe spatiu, „sa fie loc cat sa incapa patru adulti, un porc, o suta de kilograme de cartofi si o chiuveta de bucatarie“, a afirmat un membru al conducerii companiei.

Share this post


Link to post

asta ca sa evite adevaratul scop "sa incapa un frigider"

Share this post


Link to post

Care nu incape, ca n-ai pe unde sa-l bagi ... hatchbacks rulzzzz la carat frigidere :banana: :banana:

Share this post


Link to post
In proiectarea masinii, scopul a fost clar: cat mai mult accent pe spatiu, „sa fie loc cat sa incapa patru adulti, un porc, o suta de kilograme de cartofi si o chiuveta de bucatarie“

Sint multe chestii care nu incap in Logan dar incap in Matiz. Daca faceau usile sa se deschida mai larg, gura de la porbagaj mai mare, poate reuseau sa-l transforme in masina ideala pt carat.

Share this post


Link to post

@Flex - cunosc situatia, famelia are un Astra Caravan si ghici cine trebuie sa puna umarul la carat diverse obiecte mari pana la masina ?

 

Din ceva posturi anterioare am inteles eu bine ca se preconizeaza si niste versiuni combi si hatchback ?

Share this post


Link to post

Combi sigur, hatch-ul ma cam indoiesc ... nu se prea se stie la Dacia secretul unui hayon care sa nu troncane si nici piata nu prea e pregatita pentru asa ceva, chit ca pentru mine avantajele unui hatchback sint mult mai mari in termeni de versatilitate decit un sedan sau un break.

Share this post


Link to post

http://www.gandul.info/2005-07-27/dacia_logan

 

Nemtii au intrat in vrie !!Nu mai stiu ce sa faca sa demonstreze cat de proasta e Dacia Logan !....Cred ca risca sa dea in penibil deja !..Alti "destepti" - ca nu le pot spune altfel - ziaristii de la "Gandul" ca ma si enerveaza astia si-au luat ei Ganditorul ca sigla) preiau si ei stirea si-o "dau mai departe" in avantul patriotic binecunoscut deja meleagurilor noastre de a ne sabota singuri !..Cred ca proverbul ala cu sa-ti tai singur craca de sub tine e tipic romanesc ...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...