Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

A nu se confunda deceleratia cu pagubele ce se vad. Dimpotriva. Pagubele "papa" din deceleratie.

 

Pe de alta parte, deceleratia se descompune pe axe. Asta inseamna ca din unghi de 30 grade ai nevoie de mai multa deceleratie pentru a declansa airbagul decat din unghi de 5 grade, sa zicem.

 

Nu-s specialist in asemenea accidente, de altfel nici nu am auzit de existenta unui asemenea specialist in cadrul Politiei Romane, dar, dupa parerea mea, aia doi pot sa se impuste. Accidentul nu arata ca si cand ar fi trebuit sa se deschida airbagurile, mai ales ca in acest caz (camionul era in miscare, mase diferite rau) pagubele nu au deloc legatura directa cu deceleratia.

Share this post


Link to post

Ce mai stiti de Sandero?

 

Niste info despre preturi/versiuni ceva au aparut? Cand va incepe vanzarea in .ro?

Ma bate gandul sa iau una... dar sa vad pe la ce scoruri apare. :)

 

Merci. :)

Share this post


Link to post

"Dacia Sandero va fi comercializată progresiv în Europa, începând cu iunie 2008. Ca toate celelalte vehicule din gama Dacia, Sandero va oferi un raport preţ/prestaţii imbatabil." Asa zic cei de la Dacia pe site-ul lor. De pret doar se lauda ca ar corespunde unui vehicul de clasa mica. Gasisem mai demult pe undeva ca va fi la aceleasi preturi cu berlina, dar dupa parerea mea sunt doar speculatii.

Share this post


Link to post

Am vazut noaptea asta (intre 3:30 si 4:00) pe Rai Uno, o emisiune auto unde printre alte modele testate a fost si MCV-ul de la Logan. Erau destul de incantati de masina, in special de cat poti "cara" cu ea. Plecasera intro excursie prin cateva tari europene. In episodul urmator urmeaza sa ajunga la Moscova, apoi punctul final e Bucurestiul :) .

Share this post


Link to post

Am mai zis: cand iti iei o masina cu echivalentul a catorva salarii, vezi ca porneste la cheie, prinde si peste 140, nu bate vantul prin ea, etc, normal ca esti foarte multumit si te doare la brisca de ea, o bagi prin toate santurile si toate gropile, etc. Cand o iei in rate pe 7 ani, cam incepi sa-i vezi defectele.

Share this post


Link to post

Pai normal. Nu stiu exact care e salariul mediu prin U.K dar cei de la Top Gear au "evidentiat" Loganul, spunand ca e o masina excelenta. Motivul, evident, pretul. Modelul la care faceau referire (un 1.6 Mpi) costa putin peste 5mii de lire.

Cum au zis si ei, o cumperi, tragi cateva luni la maxim de ea (oricum are garantie arhisuficienta) si cand te plictisesti o "arunci" :)

Share this post


Link to post
oricum are garantie arhisuficienta

 

Da, la ei are 3 ani garantie cu posibilitate de extindere la 5 ani ... la noi are 18 luni garantie iar extensia aia de garantie (evident platita de client) e valabila doar pe teritoriul Romaniei ...

Share this post


Link to post

Nu stiam cat e garantia la noi, da' se pare ca nici la capitolul asta nu se dezmint :grumpy: . Pe afara, comparativ cu salariul lor mediu, e o masina super ieftina si cu garantie mare, la noi e si scumpa (o cumpara lumea facand rate pe "n"shpe ani) si cu garantie mica.

Share this post


Link to post

Intre timp, Dacia nu-si dezminte vechile obiceiuri. Se pregateste un facelift pentru Logan. Pozele care circula pe net ne aduc aminte de celebrele versiuni tx, tlx etc ale Daciei 1300, un spoiler ici, o masca colo, alte faruri, o aripioara pe portbagaj, interior de alta masina (sandero) si gata face liftul!

dacia_logan_facelift_automotorclub_p4.jpg

dacia_logan_facelift_automotorclub_p5.jpg

dacia_logan_facelift_automotorclub_p6.jpg

dacia_logan_facelift_automotorclub_p7.jpg

dacia_logan_facelift_automotorclub_p8.jpg

dacia_logan_facelift_automotorclub_pic02.jpg

dacia_logan_facelift_automotorclub_pic03.jpg

dacia_logan_facelift_automotorclub_pic04.jpg

dacia_logan_facelift_automotorclub_pic08.jpg

dacia_logan_facelift_automotorclub_pic09.jpg

Share this post


Link to post

No offence pentru fani, dar e urata cu spume dupa face-liftul ala.

 

Incepe sa semene cu albeea cat de cat vazuta din fata (ultima poza) sau mai degraba cu punto clasic si parca are si ceva de clio symbol privita din spate.

 

Oare astia de la Dacia chiar nu pot angaja si ei un designer care sa creeze ceva placut la ochi? :spumelagura:

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

Imi plac difanele de pe usile fata, zici ca-s de walky-talky.

Share this post


Link to post

Marfa :twisted: . Bine ca mentin si "puternicul si economicul" propulsor 1.4 eMPeI.

Share this post


Link to post

Incepe sa semene cu mizeria aia de Nissan Tiida.

Oricum, e perfecta pentru tarile unde totul e pe invers, incepand de la marlanii care ridica in slavi otv-ul si pana la cei care pot sa aiba atat esecuri cat si succesuri. Uratul pentru noi poate e frumos pentru ei.

 

@tolin: alea nu-s difuzoare, e microfonul de la kar-kit-ul bluetooth.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Au mai luat-o la pilă pe la colţuri (că se tot zicea că e pătrăţoasă), dar tot tractor le-a ieşit.

Spatele parcă e un pic (doar un pic, nu mult...) mai drăguţ decât cel de acum, dar faţa e... 8-X .

Cel puţin grila aia e groaznică...

În rest... same (s)hit. E tot mai clar clar că vor să fie recunoscuţi prin butoanele de deschidere a geamurilor de pe bord şi nu le mută nici în ruptul capului.

Share this post


Link to post

Asa nasoala cum e, sunt convins ca va avea succes si vanzarile din nou vor fi peste asteptari (cum a fost si cu modelul fara "feislift") :dizzy:

Share this post


Link to post

Acu am dat zoom pe poze si am vazut si desfacatorul de bere pe grila radiatorului.

 

Cred ca au marit farurile pentru ca in sfarsit sa poate fi lipite pleoapele pe ele fara probleme.

Share this post


Link to post
Intre timp, Dacia nu-si dezminte vechile obiceiuri. Se pregateste un facelift pentru Logan. Pozele care circula pe net ne aduc aminte de celebrele versiuni tx, tlx etc ale Daciei 1300, un spoiler ici, o masca colo, alte faruri, o aripioara pe portbagaj, interior de alta masina (sandero) si gata face liftul!

 

 

lasa ca mai cunoastem noi alt producator care mai tinea o anume masina si 40 de ani in functiune daca nu erau preluati de altii.. :rolleyes: faceliftul e o chestie normala la orice masina..

Share this post


Link to post

"SYNONYMS lift, raise, elevate, hoist, heave, boost. These verbs mean to move something from a lower to a higher level or position."

 

Unde-i liftul, ca i-au mai pus niste tinichele stralucitoare spre bucuria cotofenelor ?

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Ca sa nu mai spun ca face-lift-ul este folosit de toti producatorii auto pentru a remedia bubele copilariei. Sunt curios, la "noul" logan se vor remedia acestea? As paria ca nu, tinand cont de pastrarea comenzilor climatizarii, a geamurilor electrice si a oglinzilor in vechea pozitie.

Share this post


Link to post

E bine ca macar incearca si ei sa faca ceva, fata de generatia actuala este ceva mai reusita.

Problema e ca acum nu o sa mai primesc flash-uri de la 1.4 cu viteza de croaziera 150km/h , ci de la un 1.4 cu vitezi de croaziera SI mult crom si bord in doua culori sa moara cicalaca de ciuda :) .

 

 

PS:pentru posesorii cu 1.4 si 150km/h va rog fara flash-uri pentru ca oricum nu le vad datorita oglinzilor,plus ca la ce zgomot de Cesna in decolare are ,ma dau de frica :)

Share this post


Link to post

Oricum ar fi e urata cu spume

Share this post


Link to post

De ce am mereu impresia, in cazul Dacia, ca modelele noi sunt mai urate decat cele vechi, pe care le inlocuiesc?

 

Iar chestia asta mi se pare de toata jena:post-5484-1209987611_thumb.jpg

 

Cum sa faci asa ceva? Puteau sa scoata scobitura aia nenorocita, nu sa lipeasca un plastic peste ea si gata. Asta chiar e patetic.

Share this post


Link to post

Urata tare, la exterior mi se pare mai frumos asa cum e acum. Macar au schimbat fetele de usi, care desi sunt inca foarte urate, arata mai bine. In rest numa' prostii au facut.

 

Azi am vazut pe strada primul pick-up, care, cu exceptia jantelor, arata binisor. Si cum e utilitara, nu se uita nimeni la jante. Masina era parcata pe o bordura cu avariile aprinse, si 20 de minute cat am stat acolo au oprit doi oameni (nu trecatori, soferi, au tras pe dreapta si s-au dat jos din masina lor) care au luat-o la studiat, fiind clar interesul lor pentru masina. Unul din ei a si ramas pe acolo, cred ca astepta sa il ia pe proprietar la intrebari. Si s-a mai oprit langa ea cat sa arunce o privire si un tip cu o Hillux.

Share this post


Link to post

Mie mi se pare mai frumos bordul de Matiz decat bordul de Logan!Nu ca sunt eu carcotas,dar parca e cioplit,cam asa arata!Cat despre marele face lift...mi se pare mai frumos modelul fara face lift!

Share this post


Link to post

Si cand te gandesti ca erau visatori care credeau ca Logan va arata asa dupa face-lift:

post-5484-1209993103_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...