Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Pasagerul din dreapta a avut noroc ca a iesit doar cu zgaraieturi dupa cum e indoit plafonul. Oricum, mi se pare intr-un fel normal: socul puternic nu a fost frontal altfel masina nu s-ar mai fi invartit ci a fost lateral, energia impactului risipindu-se in rasucire si apoi in porcbagaj la aterizare.

Share this post


Link to post

Loganul tot masina de piata a ramas. Poza facuta astazi.

post-1460-1129488023_thumb.jpg

Share this post


Link to post

XXL , cheap shot rau de tot...

Share this post


Link to post

Privin la poza nu pot sa nu realizez ce grosolan arata Loganul vazut din spate fata de Solenza.

Share this post


Link to post
Wolfman, omule de oftica vorbeam ca au aparut stopuri transparente pt logan si pt woo nu,

Visul meu de-o viata a fost sa-mi pun stopuri transparente la matiz. :dizzy: De clio nu mai vorbesc, ca stiti ca-l urasc.

Mi se pare oribil sa pui stopuri transparente pe o masina care n-a fost desenata sa le primeasca intr-un mod estetic. Mie nu-mi plac nici pe tico.

Share this post


Link to post

@bad_mf, esti sigur ca ala cu loganul si calea ferata nu a incercat sa faca asemanator celui din reclama la 206?

ca mie asa mi se pare :) )

Share this post


Link to post

No, ca mi-am si notat: un prieten cu Logan de 1.6 are 27000 km facuti, iar pe parcursul a 620 km facuti in Bucuresti, media vitezei: 20,4 km/h, consum mediu 9,3 litri.

Share this post


Link to post

Mi se pare bun consumul, dar esti sigur ca a fost realizat doar in buc? Mi se pare cam mult sa faci 620km cosecutivi doar in buc. Bine, depinde f mult si pe unde merge in buc, si cand merge (ora si zilele).

Share this post


Link to post

foarte mult depinde de cate ambuteiaje prinde si pe cati ii incurca :) in drumul sau .

Share this post


Link to post

La mine :

Media vitezei 20.3 (Ultimii 800km in Buc)

Consum mediu 10.2 (Petrom 95) ..asta pana alaltaieri! Si 9.6 (OMV Super 100) :banana:

 

PS: De vreo 2 luni , n-o mai las sub 2500rpm. Mers sportiv (cand am loc) pe la 3000-3500 , foarte rar 4000 rpm.

Edited by AND

Share this post


Link to post

De cand mersul la 50% din capacitatea masinii se cheama mers sportiv ?

Cum se mai cheama cand o duci la 67 sau 75% ? Extra-sportiv ?

Share this post


Link to post

Cand o duci in oras la 60-75% din capacitatea ei , se cheama nesanatos...pt sofer si buzunarul sau! ;)

Share this post


Link to post
De cand mersul la 50% din capacitatea masinii se cheama mers sportiv ?

Cu se mai cheama cand o duci la 67 sau 75% ? Extra-sportiv ?

 

Da, si pe la 95 se cheama "ca Ndi" :)

 

 

 

Nu, serios acum. 20 medie? Asta inseamna numai ore de varf sau numai pe la aglomeratie. Prin aglomeratie scoti cam 15 (nu vorbesc de pase scurte prin intersectii blocate). Ceea ce inseamna ca ori accelereaza ca melcul pana la 50 ori pleaca si vine de la servici numai in ore de varf.

 

 

 

Cand e gol (seara, spre exemplu), o medie calculata (ceas pornit-ajuns versus km facuti pe kilometraj) media sare in vreo 45.

 

 

 

Daca nu e vreun caz special, de mers mult prin aglomeratie, 20 mi se pare putin. Mai ales la 3-4 mii RPM. Eu la 4000 am cam 40 cu a-ntaia.

Share this post


Link to post

garantez eu pt postul lui Ndi.

 

iar daca cineva se indoieste...sa iasa la o plimbare cu el.

Share this post


Link to post

Eu am cam 8.5(ca s-a mai racorit dimineata)in aglomeratia de prin centru(si nu numai)iar seara cand e mai liber,scade spre 8.Eu de vreo 2000 km,n-am mai iesit cu loganul din oras.Nu stiu cat am media ca nu m-am uitat.Oricum,nu e asa gurmanda cum se "lauda" unii.

Share this post


Link to post

Eu am mai spus-o si o repet: 1,6 consuma mai putin decat 1,4! Raportul putere-greutatea caroseriei este mai buna la 1,6 si randamentul motorului este mai mare.

Share this post


Link to post

Foarte misto!!! Nu cred ca a mai fost!

 

Interesanta comparatia cu celalalte produse auto de pe piata, desi nu am reusit sa identific care sunt acestea.

 

Interesante si "-"-urile fata de Clio.

Share this post


Link to post

Mircea , scuze dar vrei sa spui ca datele de la fabricant sunt gresite , si defapt tu stii mai bine? 1.6 consuma 10.0 , 1.4 consuma 9.2 ..scurt si simplu. Diferenta reala dintre cele doua este de 11-12cp , iar motoarele sunt aceleasi doar ca 1.4 are mici modificari pt mai putini kw.

Share this post


Link to post

nu, vreau sa zic ca prin comparatie cu ce zici tu, 1,6 mie nu mi-a consumat in 3 saptamani cat l-am avut sub talpa mai mult de 8,6-8,8 media, cu o viteza medie in jurul a 30 kmh, in Bucuresti. Asta in conditiile in care n-am schimbat sub 3000 niciodata, dar mai sus in depasiri am mers frecvent pana aproape de 5000, asta ca sa-i vad limitele. Si am facut si teste de limitare cu el.

Share this post


Link to post
Interesanta comparatia cu celalalte produse auto de pe piata, desi nu am reusit sa identific care sunt acestea.

Pai ia ghici, ce-o fi mic si coreean :-? Iar used WE inseamna second-hand fabricat in europa de Vest. Iar modelul autohton prezent in comparatie e evident 1310.

Edited by sp67

Share this post


Link to post

'nteles!

Daca nu ar fi - -urile alea, mai ales la frana, palavrageala despre avantaje si proiectare special pentru conditiile noastre m-ar convinge sa imi iau una.

Share this post


Link to post

Nissan se pregateste sa produca Logan

 

Renault ar putea fabrica in viitor automobile Logan in unitatile de productie ale partenerului sau japonez Nissan, a declarat, ieri, la Salonul auto de la Tokyo, vicepresedintele insarcinat cu planificarea productiei grupului francez, Patrick Pelata, citat de Reuters.

 

Logan a inceput aventura mondiala, prin deschiderea uzinei din Rusia in martie 2005, a celei din Maroc in iulie acest an, iar din octombrie in Columbia.

 

Anul viitor va demara productia in Iran, iar in 2007 in Brazilia si India. Pelata a aratat ca principalele piete tinta pentru Logan, un model ieftin, destinat familiilor, sunt tarile unde Renault detine unitati de productie. ?Exista insa si alte piete care ar putea fi interesante pentru Logan, si anume acelea unde Nissan detine fabrici.

In cazul in care vom utiliza uzinele Nissan, ne putem orienta catre Africa de Sud, Mexic, China si Iran", a spus Pelata.

Tarile unde exista unitati de productie Logan, doar asambleaza acest model, componentele fiind produse la fabrica de la Pitesti. Renault, care detine 44% din actiunile Nissan, estimeaza ca vanzarile de automobile Logan vor ajunge la 150.000 de unitati in 2005, pentru ca in 2006 sa depaseasca 200.000 de unitati.

Planurile actuale de majorare a productiei vizeaza atingerea unui nivel anual de un milion de unitati :tongue:

Share this post


Link to post

Asta e..daca circul numai in ore de varf , pe strazi aglomerate , intersectii blocate si asa mai departe. Depinde foarte mult si de unde alimentezi , am mai zis-o :

10.2 urban cu Petrom 95

9.6 urban cu OMV Super 100

Share this post


Link to post

ai incercat si cu MOl 98? m-ar interesa si pe mine

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...