Jump to content
Sign in to follow this  
SORAN

Accidente... vazute sau suferite

Recommended Posts

Tin la viata mea. Intradevar, merg tare, dar tin la viata mea.

Tocmai de asta ziceam si eu ca, firesc, soferul Loganului ar fi tras de volan ca sa isi conserve viata. Nu a facut-o din diverse motive, eu unul ma indoiesc ca din incapatinare. Discutam, asa cum s-a mai zis, de un sofer ceva mai in virsta insa nu o epava ! Cauta o statistica si vezi care este procentajul de accidente provocate de astfel de soferi. Intre un pusti de 18-20 de ani cu mega reflexe si un sofer in virsta de 55-60 de ani, eu unul m-as simti mai in siguranta intr-o masina condusa de un sofer din a doua categorie. Evident, daca nu se pune problema unor afectiuni fizice ce l-ar face incompatibil cu sofatul. Pina una alta, in cazul de fata, asupra lui Huidu planeaza suspiciunea ca ar fi fost intr-o masura sau alta incompatibil cu sofatul ...

 

pt ca mai sunt si unii care stiu sa accelereze cand sunt depasitii..(niste jegurii ordinare). Sa nu zici ca nu ai intalnit niciodata pe vreun idiot care at cand ai intrat in depasire sa vrea sa accelereze..

Ba da, chiar frecvent. Aici insa situatia era de alta natura, practic nu prea avem de ce sa discutam despre depasiri :) .

 

Decat sa fiu lovit fronat mai bine ies de pe drum.. si eu am fost scos acum 2 ani de un camion... Ar fi trebuit sa stau..ca eram bine pe banda mea? Am sarit santul in aratura pe ploaie, pamantul moale, masina a avut doar bara desprinsa. Atat. Dar am scapat cu viata si daune infime.

Nu faci decit sa confirmi ce am zis mai inainte. Te-ai comportat ca un om normal, nu ca un bolnav psihic. Ruleta ruseasca se joaca altfel ;) De ce nu-i dai acelasi credit soferului Loganului.

 

PS: Constat cu oarece surpindere ca au inceput sa apara interpretari total diferite in legatura cu configuratia drumului !!!! Nu ma refer la accidentul in sine ci la "geometria" drumului !!!!!!!!!!

Share this post


Link to post

In primul rand, omul nu avea ce cauta la volan dupa palitura la cap, iar in sejurul recuperatoriu cred ca orice medic sanatos dpdv profesional si moral i-a spus asta.

Esti medic? Daca se intampla sa fii, i-ai facut tu analizele? Evident ca nu, caci atunci i-ai fi recomandat sa nu conduca. Deci daca nu esti medic, de ce vii cu axiome de-astea? Mie mi se parea total refacut in ultima perioada, dar nici parerea mea nu conteaza. Iar faptul ce a avut acum accident nu dovedeste ca era inapt sa conduca! Admit ca ar fi fost normala e reevaluare a capacitatii lui de a conduce in perioada de dupa accident(ski), lucru care nu s-a facut. Dar probabil nici el nu a condus in perioada aceea.

 

PS: Constat cu oarece surpindere ca au inceput sa apara interpretari total diferite in legatura cu configuratia drumului !!!! Nu ma refer la accidentul in sine ci la "geometria" drumului !!!!!!!!!!

La ce te referi?

Edited by lucian107416

Share this post


Link to post

Esti...avocat? Am presupus, nu am emis axiome. ( http://dexonline.ro/...tie/axiom%C4%83) Iar daca ai fi avocat, eu unul nu te-as angaja.

Presupunerile tale sunt la fel de numeroase insa mai habarniste, ( te ajuta aici agresivitatea ridicola ) bazate doar pe simturi. Subiective. ( parerea mea, cred ca, ar fi fost, probabil- toate le gasesti in postul tau)

Asa cum eu nu am idee ce s-a intamplat in clipa fatidica sau pana la ea, nimeni nu are, decat Huidu. Si nici de el nu sunt sigur ca ar avea, din pacate.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Esti...avocat? Am presupus, nu am emis axiome. Iar daca ai fi avocat, eu unul nu te-as angaja.

Reciteste. Nu suna a presupunere. Si ma lasa rece ce avocat ti-ai angaja.

( parerea mea, cred ca, ar fi fost, probabil- toate le gasesti in postul tau)

Tocmai ai enuntat o calitate a postului meu si o deficienta a postului tau.

Presupunerile tale sunt la fel de numeroase insa mai habarniste, ( te ajuta aici agresivitatea ridicola ) bazate doar pe simturi. Subiective.

Magaria asta n-are nici o logica. Dar e pretentioasa.

 

 

Share this post


Link to post

Impactul putea fi evitat/ "ameliorat" de şoferul Loganului prin ieşirea pe acostament. Dar asta doar dacă observa (sau avea timp să observe) ce vine peste el. Instinctiv ar fi tras dreapta. Dar n-a făcut-o, aşa încât cred că fie ML-ul a ieşit în faţa Loganului exact înaintea impactului, fie şoferul Loganului n-a fost nici el atent câteva clipe înainte de impact. Cum impactul a fost aprope frontal (după cum arată epavele) şi nu frontal-lateral, înclin să cred că acolo a fost o clipă de neatenţie la ambii şoferi (probabil fiecare era atent la ceva din maşina lui). ML-ul nu putea ajunge faţă-n-faţă cu Loganul instantaneu. Instantaneu ar fi ajuns aripă-n-aripă ori s-ar fi pus de-a curmezişul în urma unui derapaj, dar mai greu frontal...

 

...

De unde stii daca avea unde "sa traga dreapta" sau daca putea sa traga dreapta?

Eu acum vreo 4 ani pe Valea Oltului am fost pus in situatia in care am observat la iesirea din curba o dubita care depasea 4 tiruri.

Am franat pana la oprire si am ramas mut in banda privind cum intra in mine fara sa schiteze nicio secunda intentia de a frana. In dreapta era muntele. Ce puteam face? Nimic ! Stateam si ma uitam la el cum intra in mine. Au franat cele 4 tiruri (era sa faca accident in lant) si idiotul cu duba si-a continuat depasirea trecand pe langa mine la milimetri. Din acel moment am tot respectul pentru tiristi indiferent de ce parere au altii despre ei. Mie personal 4 dintre ei mi-au salvat viata. De atunci nu mai merg cap de coloana in zona de munte. De regula prefer sa am un tir in fata.

 

Nu poti judeca la rece ce s-a intamplat in cazul Huidu atata timp cat nu ai toate datele.

Nu poti sa stii daca cel cu Loganul avea sau nu unde sa traga dreapta sau daca putea fizic sau nu din cauza vitezei cu care circula la randul lui.

Personal nu cred nici in declaratiile unor martori care dau sincroane la TV cu spatele la camera video. In goana dupa rating acei martori pot fi fabricati ca sa nu zic platiti sa zica ce vor realizatorii de emisiuni TV. Am vazut mult prea multe in 13 ani de televiziune ca sa nu cred ca apare la TV.

Nu avem de unde sa stim ce s-a intamplat concret pana nu apare expertiza de la politie.

Putem doar sa ne dam cu presupusul, lucru care nu ajuta la nimic. Ca o paranteza, am vazut ca pana si Becali, Vadim si Oana Zavoranu isi dau mai nou cu presupusul in acest caz. :)

 

Hai sa lasam ancheta sa-si urmeze cursul firesc si pe urma sa tragem concluzii sau sa ne dam cu presupsusul.

Desi personal sper ca acest caz sa fie un exemplu pentru multi, tocmai datorita impactului mediatic, nu sunt de acord cu linsajul mediatic la care este supus acest om.

Indiferent de ce va spune politia si justitia, omul asta va fi toata viata marcat de ce a facut.

3 oameni au murit din cauza unei secunde de neatentie sau de imprudenta... Adevarul il vom sti cand se va finaliza ancheta.

Edited by Elfu

Share this post


Link to post

Perfect de acord. Dar trebuie sa avem INCREDERE in institutiile statului??? Daca-ti vor spune ca a derapat datorita conditiilor meteo ii vei crede? Eu din declaratiile lui deduc ca a fost vorba fie de imprudenta(poate dubla, viteza+anvelope) sau imprudenta + neatentie.

Plus o declaratie a martorului din spate care a spus ca nu avea viteza. Cica avea cu 10km/h mai mult decat ei, care aveau 60!!!!! In zona de 30km/h. Altii ziceau ca mergea si mai repede, dar eu nu cred versiunea lor.

Nu-l judec eu pe Huidu. Eu cred ca am facut prostii mai mari ca el de-l lungul timpului, dar am avut NOROCUL sa n-am un asemenea accident.

Edited by lucian107416

Share this post


Link to post

Hai sa revenim la declararia "inculpatului", ca vorba aia el insusi a facut-o. Cica a intors o secunda capul in spate catre copiii.

 

Acum intreb si eu, ca habarnist ce sunt: Cati soferi normali la cap intorc capul fix intr-un (sau inainte de un) viraj fara vizibilitate? Da, imperfecti suntem toti, avem toti cate o secunda de neatentie in care ne uitam la altceva... insa cati fac asta fix intr-un viraj "in orb"? De obicei cand vrei sa iei privirea de la drum te asiguri ca macar 2-3s (sa zicem 75m la vitezele la care spune lumea ca s-a produs accidentul) in fata e liber si previzibil.. si chiar si asa e periculos, insa intr-o zona fara vizibilitate e o mare prostie.

 

Chiar daca esti un sofer desavarsit si poti lua virajul fara sa te uiti la drum, ai toate sansele sa dai peste unu' mai putin reusit care a intors si el capul in acelasi viraj si intra peste tine cu un Chevy Suburban sau o duba plina de baterii uzate sau capace de canalizare furate si te face muci cu ML-ul tau cu tot.

Edited by mr_

Share this post


Link to post

Hai sa revenim la declararia "inculpatului"

Sper ca esti constient ca toate declaratiile sint date prin prisma pregatirii apararii. De acum incolo el este sfatuit de avocat ce sa spuna.

Share this post


Link to post

Cu atat mai mult, n-are cum sa iasa decat bestelit din toata chestia asta. Putea sa zica si ca a deschis fereastra si i-a intrat un gugustiuc in ochi, tot n-are cum sa scape de raspundere chiar si daca scapa la proces.

 

Insa cum s-a spus mai sus, probabil partea juridica e floare la ureche pe langa problemele de constiinta pe care le are (sau pe care ar trebui sa le aiba). Nu cred ca mai poti fi normal dupa o asemenea raspundere decat daca ai fi anormal dinainte...

 

Apropo, cum s-a finalizat cazul nevestei raposatului senator poet?

Edited by mr_

Share this post


Link to post

Apropo, cum s-a finalizat cazul nevestei raposatului senator poet?

Aici gasesti.

Share this post


Link to post

Pare cea mai plauzibila explicatie, dar cred ca il infunda juridic. Legat de culpa. Asa ca explicatia asta cred ca va disparea.Prost sa fii sa o sustii. Avocatul lui Huidu a zis de varianta balansului urmat de ceva rosu si poc(pe Realitatea)

Accidentul asta(me refer la simularile existentepana acum) reprezinta cosmarul meu "soferistic". Subvirarea aluia din sens opus in curba larga la stanga( el dreapta). Cand e curba larga viteza e mare(daca apare subvirarea), iar ocolirea lui prin stanga(mea=contrasens) presupune invingerea centrifugii, care e indicat sa fie mica, adica viteza sa fie mica..

 

Culpa presupune si neatentia maestre. Iar faptul ca a recunoscut ce s-a intamplat denota o probitate morala, indiferent de ce se spune despre el zilele astea. Isi asuma vina si, dincolo de raspunderea juridica ii va ramane in spate raspunderea morala, cu care va trebui sa traiasca toata viata. Revin si spun iar: ceea ce i s-a intamplat lui sau ceea ce i s-a intamplat celui cu Loganul, i se poate intampla oricarui dintre noi oricand, pe orice sosea din Romania. Iar cine spune ca n-a derapat niciodata, ca n-a fost niciodata neatent la volan etc etc ori nu e sofer, ori e un mare mincinos. Punct.

 

Perfect de acord. Dar trebuie sa avem INCREDERE in institutiile statului??? Daca-ti vor spune ca a derapat datorita conditiilor meteo ii vei crede? Eu din declaratiile lui deduc ca a fost vorba fie de imprudenta(poate dubla, viteza+anvelope) sau imprudenta + neatentie.

Plus o declaratie a martorului din spate care a spus ca nu avea viteza. Cica avea cu 10km/h mai mult decat ei, care aveau 60!!!!! In zona de 30km/h. Altii ziceau ca mergea si mai repede, dar eu nu cred versiunea lor.

Nu-l judec eu pe Huidu. Eu cred ca am facut prostii mai mari ca el de-l lungul timpului, dar am avut NOROCUL sa n-am un asemenea accident.

 

Lasati martorii si specialistii aparuti peste noapte. Ar trebui sa avem incredere in institutiile statului si mai mult, sa le sprijinim. Dar noi gustam circ mediatic si credem un neica nimeni cu gluga-n cap care spune ca Huidu avea peste 100 la ora si nu suntem in stare sa ne uitam la EUroncap pe site cum arata un ML dupa impactul cu un zid la 60 km/h si sa observam ca este mult mai avariat decat cel pe care-l conducea Huidu. Prin prisma faptului ca se putea intampla oricui, nimeni n-ar trebui sa-l judece pe el si pe nimeni altul implicat intr-un astfel de eveniment. Amintiti-va ca avem pe cineva aici pe forum (persoana importanta, nu spui cine, becher) care a patit ceva similar, dar a avut norocul sa nu se loveasca frontal si sa se loveasca de o masina cam de aceiasi masa cu a lui. Tot curba la dreapta, tot viteza neadaptata la conditiile de drum etc. Iar lovitura lui a fost in dreapta daca-mi amintesc, deci dinamica unui accident nu va fi never identica cu a altuia...

 

Hai sa revenim la declararia "inculpatului", ca vorba aia el insusi a facut-o. Cica a intors o secunda capul in spate catre copiii.

 

Acum intreb si eu, ca habarnist ce sunt: Cati soferi normali la cap intorc capul fix intr-un (sau inainte de un) viraj fara vizibilitate? Da, imperfecti suntem toti, avem toti cate o secunda de neatentie in care ne uitam la altceva... insa cati fac asta fix intr-un viraj "in orb"? De obicei cand vrei sa iei privirea de la drum te asiguri ca macar 2-3s (sa zicem 75m la vitezele la care spune lumea ca s-a produs accidentul) in fata e liber si previzibil.. si chiar si asa e periculos, insa intr-o zona fara vizibilitate e o mare prostie.

 

Chiar daca esti un sofer desavarsit si poti lua virajul fara sa te uiti la drum, ai toate sansele sa dai peste unu' mai putin reusit care a intors si el capul in acelasi viraj si intra peste tine cu un Chevy Suburban sau o duba plina de baterii uzate sau capace de canalizare furate si te face muci cu ML-ul tau cu tot.

 

Se poate intampla oricui. Si mie mi s-a intamplat, mi-a zis copilul in spate ca-i e rau, am intors capul si era sa barbieresc parapetii din beton de pe centura. M-am invatat minte, acum cand zice asta intai trag pe dreapta, dar ideea in sine ramane, mi s-a intamplat si putea sa se sfarseasca rau, intrucat circulam cam cu 100 km la ora, drum in aliniament, vara, asfalt uscat.

 

 

Sper ca esti constient ca toate declaratiile sint date prin prisma pregatirii apararii. De acum incolo el este sfatuit de avocat ce sa spuna.

 

Un avocat nu l-ar fi sfatuit sa spuna asta. Eu de exemplu ii scoteam certificat medical ca era inapt sa conduca si-i bagam in cofa pe medici, ar fi fost cea mai buna aparare. El practic si-a recunoscut vinovatia, nu-l ajuta cu nimic...

Share this post


Link to post

Culpa presupune si neatentia maestre.

Merci de titulatura. Exact asta spuneam si eu.

@mr_ - declaratia cu intorsul catrre copii nu e oficiala. Cica ar fi declarat el sau bona la un moment dat. Avocatul NU a spus asa ceva si ar fi o prostie sa spuna.

PS. Iar eu in institutiile statului nu cred. Am patit-o personal, asa ca ...

Edited by lucian107416

Share this post


Link to post

Nu spuneai asta. Spuneai ca declaratia lui il infunda. Ori declaratia lui nu schimba cu nimic fapta, fapta ramane ucidere din culpa cu circumstante agravante (pentru ca exista mai multe victime), declaratia lui doar ne da de inteles ca-si asuma vina si ca nu incearca sa se ascunda in spatele unor tertipuri avocatesti...

Share this post


Link to post

Am zis ca nu ma bag dar io'te ca o fac.

Mircea, ai perfecta dreptate. Si eu am trecut prin situatii similare.

 

Personal ceea ce se intampla ma dezgusta. "Colegii" din presa au sarit la gatul lui Huidu ca niste hiene insetate de sange. Asta dovedeste inca odata cata moralitate a mai ramas in breasla jurnalismului.

 

ML-ul lui Huidu este (strict in opinia mea) avariat ca dupa un impact la 40-45 la ora, nu mai mult. Unii zic ca era in coloana, altii ca nu, cert e ca nici un sofer cu vechime nu ar aborda curba aia cu mai mult de 50 la ora (nebunii) sau 40 la ora (cei care se considera profesionisti). Cert este iarasi ca viteze d-alde 100 la ora sunt fanteziste, ML-ul nu mai avea compartiment motor in cazul ala, dar daca va uitati in poze, aripa dreapta e aproape (daca nu chiar complet) intacta. Sincer cred ca aici a cantarit (la propriu) mai mult masa decat viteza. Tona si ceva... in plus pe care masina lui Huidu a avut-o a facut diferenta. De aia a mai avut familia lui zile.

 

In rest, tot respectul pentru om ca si-a asumat vina. Ce-i al lui, e al lui, pacat ca a ajuns in situatia asta.

 

Si apropo, ce viteza a avut loganul? Sa nu uitam ca la impact cele doua viteze se cumuleaza...

Edited by raven84

Share this post


Link to post

Nu spuneai asta. Spuneai ca declaratia lui il infunda.

Exact, pentru ca in cazul asta culpa nu poate fi inlaturata( de avocati, experti etc). Deci...exact asta spuneam: "Culpa presupune si neatentia maestre"!!!!

PS. Stiti de cineva care a facut puscarie pentru accident cu victime?? Eu nu

Edited by lucian107416

Share this post


Link to post

Mai, unii colegi au sarit la gatul lui Huidu. Pesonal l-am ascultat aseara pe Mircea Badea si i-a luat apararea in fata circului mediatic si a zecilor de specialisti aparuti peste noapte, desi a tinut sa sublinieze ca Huidu il dezgusta.

Share this post


Link to post

Dupa 5 pagini sau mai multe pe tema discutiilor la accidentul lui Huidu am impresia ca multi useri de pe forumul asta au luat permisul la Pitesti. Si ma simt nevoit sa-i dau putina dreptate lui Lucian dpdv al declaratiilor.

Au aparut aseara variantele avocatului sa vedeti aberatii maxime, cica Huidu a facut accidentul din cauza copiilor care faceau scandal in spate impreuna cu bona iar nevasta-sa nu a vazut nimic deoarece statea in fata si citea o carte iar Huidu s-a intors sa le spuna sa faca liniste in spate...Voi intelegeti ceva??? Eu inteleg urmatoarele:

1. Huidu minte cu nerusinare.

2. Nevasta-sa si aia o mincinoasa.

3. Bona de ce zzzda masii statea in spate, sa-si faca manichiura???

4. Marmota era in porcbagaj invelind ciocolata in staniol.

5. Mult veneratele cauciucuri de iarna de la magazin aveau puterea magica de transforma monstrii zapezii in craieseie zapezii.

Edited by Salex
Inlaturare epitet nu tocmai elegant

Share this post


Link to post

PS. Stiti de cineva care a facut puscarie pentru accident cu victime?? Eu nu

Multe cazuri.

 

Eu inteleg urmatoarele:

1. Huidu minte cu nerusinare.

2. Nevasta-sa si aia o mincinoasa.

Să zicem că minte.. Cu ce se schimbă datele problemei? Cu ce/cum se schimbă viitorul lui? (și dpdv al conștinței că, în urma acțiunilor lui, 3 oameni au decedat, și dpdv "legal")? Să zicem că minte.. ce sugerezi că ar trebui să luăm cu titlul de informație veridică - cele 10 versiuni ale celor 2-3..5 martori -doar se presupune că au fost la fața locului (da, ăia de dau declarații cu gluga-n cap?!). Sau cumva ce zici tu, care știi sigur că avea "peste 100kmph" în timp ce depășea?

 

Apelul meu la rezervare (cel puțin în postări/"declarații") văd că l-ai "omis". Dacă ți-aș zice să studiezi nițel definiția cuvântului accident, la câtă înverșunare nefondată "verși" în postări, precis ai înțelege greșit ce vreau să transmit, așa că .. n-o fac.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Un singur lucru imi e clar, daca Huidu avea cielo si consuma 5% nu se intampla asa ceva...

Share this post


Link to post

@raven84 Bine punctat. Am incercat sa zic si eu asta in ceva posturii anterioare.. Dar sunt aici oameni care nu au vazut masinii la impact frontal la vitezele pe care le mentioneaza. Si nici nu vor sa citeasca cu atentie.

Share this post


Link to post

Perfect de acord. Dar trebuie sa avem INCREDERE in institutiile statului???

...

Personal in aceasta perioada avand in vedere toata mocirla in care se scalda presa, am mult mai multa incredere in institutile statului decat in ce imi spun pseudojurnalistii pe la TV, asa zisii analisti (gen Bogdan Chireac) si evident invitatii permanenti iegsperti la toate (mai nou observ Vadim, Becali). ;)

Share this post


Link to post

 

ML-ul lui Huidu este (strict in opinia mea) avariat ca dupa un impact la 40-45 la ora, nu mai mult. Unii zic ca era in coloana, altii ca nu, cert e ca nici un sofer cu vechime nu ar aborda curba aia cu mai mult de 50 la ora (nebunii) sau 40 la ora (cei care se considera profesionisti). Cert este iarasi ca viteze d-alde 100 la ora sunt fanteziste, ML-ul nu mai avea compartiment motor in cazul ala, dar daca va uitati in poze, aripa dreapta e aproape (daca nu chiar complet) intacta.

 

Si apropo, ce viteza a avut loganul? Sa nu uitam ca la impact cele doua viteze se cumuleaza...

 

Perfect deacord. Si eu am avut accident la 80-90 la ora cu un copac, cu masina proiectata sa protejeze ocupantii. Arata mult, mult, mult mai rau. Stiu ca nu e aceeasi situatie, dar pot relationa.

Share this post


Link to post

@raven84 Bine punctat. Am incercat sa zic si eu asta in ceva posturii anterioare.. Dar sunt aici oameni care nu au vazut masinii la impact frontal la vitezele pe care le mentioneaza. Si nici nu vor sa citeasca cu atentie.

 

Uite cum arata ML-ul dupa impactul la Encap:

http://euroncap.com/tests/mercedes_benz_m_class_2008/329.aspx

Share this post


Link to post

Magaria asta n-are nici o logica. Dar e pretentioasa.

 

Bai nea` oarecare, revino pe aici cand mai cresti si esti capabil sa pricepi si altceva decat propriile ineptii. Pana atunci, pastreaza-ti sintagmele in spatele garajului.

Share this post


Link to post

Intrebam de camere video intr-un post anterior; poate nu exista in acel loc, dar daca este considerat un punct negru pe sosele, de ce nu s-a luat in calcul montarea unei asemenea camere acolo? Stiu, ironia sortii face ca acest lucru sa fi fost luat in calcul, cu doar o zi inainte de teribilul accident. Dar niste imagini filmate ne-ar fi ajutat foarte mult.

 

Iar despre copii care fac galagie: hm, cei care nu au, nu stiu cum se manifesta uneori in masina. Recunosc, am probat ABS-ul fara o dorinta prealabila, cand cei mici, cand nu erau chiar asa de mici, pe bancheta din spate fiind, nu s-au mai "inteles". Am oprit de nervi pentru ca nu mai suportam, am "dezbatut" subiectul, am fumat o tigara si am plecat mai departe. Credeti-ma, harmalaia copiilor, cumulata cu o discutie cu "copilotul" (nevasta), ca se gaseste sa-si expuna si el parerea vis-a-vis de cei mici ("lasa-i ca sunt copii") si pe fondul unui ambient muzical, pot conduce la situatii foarte neplacute, sau chiar la tregedii ca in cazul lui Serban Huidu. Nu stiu daca este adevarat ceea ce spune, dar daca asa a procedat, este explicabil tot ce s-a intamplat. O sa spuneti: de ce nu a oprit??. Ei uite, a fost sa fie. Nu stiu...nu pot sa explic in cuvinte; pur si simplu exista momente cand ai o scapare si actionez independent de vointa ta.

 

P.S. Cu riscul de a ma repeta: imi pare rau pentru toti.

Edited by mihai72ro

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...