Jump to content
Sign in to follow this  
SORAN

Accidente... vazute sau suferite

Recommended Posts

Adevarul il stie cel care era in spatele lui Huidu ,nu s-a spus nimic despre asta ,el este cel mai credibil martor !!!

Cativa participanti la trafic au spus ca Huidu a "crosetat" pana la locul accidentului ! Tinand cont de "cazierul" rutier, tipul conducea in dispretul legii si al partenerilor de trafic !

Share this post


Link to post

Credibilitatea...poate fi pusa la indoiala.. mai ales a celor care au fost depasitii chiar si in conditii regulamentare.. Asta stiu ca a mai fost discutata...si patita de mai multi membrii ai forumului.

Share this post


Link to post

Viteza si cauciucurile de vara si-au spus cuvantul.

ML-ul era echipat cu Pirelli Scorpion Zero(all-season-cu specificatiile de mai jos),si ironia sortii..loganul cu cele de vara.

 

" Acestea sunt construite special pentru modele SUV sau de teren, poartă denumirea comercială "all-season", şi - conform specificaţiilor producătorului - ar trebui să fie potrivite atât pe zăpadă, cât şi ploaie sau vreme bună. Potrivit informaţiilor furnizate de poliţişti, şoseaua era acoperită de lapoviţă, ceea ce pune în dificultate ambele automobile."

 

Mi-e greu sa cred ca mergand linistit in coloana, din zecile de masini de acolo, tocmai magadoaia de Ml derapa si intra pe contrasens.

E clar ca o manevra brusca a dus la eventualul "derapaj",sau pur si simplu a fost vorba de o depasire inconstienta.

Edited by Miste_R

Share this post


Link to post

Am urmarit discutia de aici, dar cred ca ar fi mai interesante marturiile vreunui coleg de forum care era prin zona ( on-topic accidente vazute sau suferite). Pana la urma "vorbim discutii"... mi-e clar ca Huidu si-a format un caracter de "pilot de curse" (ca toti cei care detin asemenea masina) pe o masina puternica si dotata cu controlul tractiunii si franarii, uitand pe moment ca e cu familia in masina.

 

Sunt convins ca s-a intamplat oricui sa-i cedeze nervii cand e in coloana si ii vede pe altii cum sfideaza partenerii de trafic, dar o muzica buna sau o gluma cu cei din masina calmeaza spiritele. In cazul lui Huidu el era cel care-i sfida pe ceilalti, prin comportamentul sau si nu stiu daca merita sa treaca din tabara glumetilor, in cea a criminalilor.

 

Dupa cum am vazut portiunea de drum in care s-a intamplat aceasta nenorocire, cred ca a crosetat tot ce a putut la coborarea pantei (desi erau sensuri delimitate de linia continua) si cand s-a apropiat de curba avea viteza prea mare, neputand sa mai tina masina pe trasa interioara a curbei. Cred ca cunostea foarte bine drumul (mai ales ca a luat amenda in zona), dar nu a tinut cont de mazga de pe drum.

Share this post


Link to post

Un caracter de "pilot de curse" n-ar cumpara never ever un ML. Si ar sti foarte bine care e diferenta intre pista si sosea, si diferenta intre o masina de curse si una de strada, oricat ar fi ea de supercar. Ar intelege si ca puterea fara control e 0 barat, si ca masinoiul lui cu pneuri allseasons pe sosea uda numa' o masina cu control de exceptie nu e.

Ajunge si o singura experienta ca sa te convingi ca nici macar Lamborghini nu e o masina de curse, ci doar una de strada mai rapida. Iar de un ML nici nu se pune problema, aia nici macar prea rapida nu e, iar de control nici nu mai vorbim. Te p.si pe ea de electronica cand ai un centru de greutate la etajul 3 si niste suspensii de tot rahatul, chestie care ar trebui s-o stie orice rookie.

Edited by mr_

Share this post


Link to post

Sunt de acord cu ce spui, mai putin cu faptul ca ML-ul e o masina slaba. Dezavantajele la care te referi sunt aproape anulate de electronica pe care o are aceasta masina(desi are centrul de greutate mult mai sus). Eu am avut ocazia sa merg cu un BMW X5 prin 2002, cu un sofer pe care l-am intrebat mai multe lucruri despre masina (in ideea ca o cunoaste foarte bine, desi avea meniul doar in germana) si una dintre intrebari a fost de ce a preferat X5 in locul ML-ului. Raspunsul a fost ca perioada de service (la acea vreme era de 100000km, fata de 50000km si... ca un coleg a avut un accident cu asa ceva, a dat intr-un Cielo cu 140km/h si a supravietuit in ciuda celor din Cielo. Cum s-ar putea caracteriza un astfel de sofer, ca om nu poti sa-l numesti si "pilot" nici atat, intr-adevar... Dar acea mentalitate era construita in jurul acelel masini si de aceea ma feresc de asemenea masini in trafic si TOTI cei care le detin gandesc ca e o masina sigura si ca scapa in caz de "ceva"...

Share this post


Link to post

Ok, daca ML-ul era 63AMG las de la mine, ala are o urma de rapiditate, desi nici macar asta n-o face o masina "de pilot" :D In rest ramane cum am stabilit... Camionu' ala n-a fost alegerea cuiva inclinat catre curse, si care sa si stie ce inseamna asta. Pana si ML 500 pe circuit scoate timpii unei berline de mers la aprozar de doua ori mai slaba, desi e mult mai rapida in linie dreapta, ceea ce spune destule despre cate poate electronica sa compenseze in materie de control. Are 380CP si scoate timpii unei sa zicem Delta 1.4 care are 150CP, e fwd, e orice numai masina sport nu.

 

Sa zicem ca pe cei care isi cumpara masinoi si merg foarte prudent ii inteleg, chiar daca nu sunt musai de acord cu ei. Sunt "pasionati" de siguranta si asta cred ei ca e masina cea mai sigura. Insa cu cei care isi cumpara masinoaie din asta si apoi se dau mari caractere de piloti am o problema...

Share this post


Link to post

In goana dupa senzational si dupa incercarea de a dovedi ce priceputi suntem noi la masini, vad ca toti se intrec in a explica cum unui ML dotat cu toate sistemele de securitate i-a fugit spatele (eu n-am reusit nici macar o data sa scartai rotile la SantaFe, desi am incercat), cum e cu nevoia de adrenalina, sau cat de badarani sunt astia cu gipane care depasesc pe linia continua... Nimeni nu se gandeste ca poate Huidu pur si simplu n-a fost atent la drum, o fi fost cu ochii in cdplayer sa vada ce melodie urmeaza sau sa schimbe cd-ul si a tras usor de volan fara sa-si dea seama si s-a trezit pe contrasens. Eu am patit-o de cateva ori, din fericire n-a venit nimic din fata pana m-am trezit eu.

Edited by NFS

Share this post


Link to post

Nimeni nu se gandeste ca poate Huidu pur si simplu n-a fost atent la drum, o fi fost cu ochii in cdplayer sa vada ce melodie urmeaza

Si marturiile celor care l-au vazut "crosetand" de atatea ori ? Schimba cam des melodiile la cdplayer si pe vreme rece si umeda asta este fatal. Una este sa gresesti odata si alta este sa repeti aceeasi gresela de "n" ori. Pacat de oamenii ucisi.

Edited by korydon

Share this post


Link to post

Intrebare: in caz de accident, viteza masinii ramine undeva ca o inregistrare (poate in ECU sau poate in calculatorul de airbag)?

Share this post


Link to post

Huidu pur si simplu n-a fost atent la drum...

 

 

Cum spui si tu, pur si simplu a omorat 3 oameni. Inca o vedeta, curva, interlop, bizon, baron local omoara pe cineva pe strazile Romaniei. Va scapa fara probleme si cu permisul si cu sanatatea(ma indoiesc ca mai e sanatos dupa accidentul de la ski) lucru care nu il pot spune despre cei din logan. Cineva spunea aseara la o emisiune ca dupa accidentul care l-a avut el la ski trebuia sa stea pe bara minim 2 ani iar dupa aia 2 ani sa fie testat deoarece fac pariu ca Huidu in momentul asta nu are reflexe, si vad ca toti evita sa il testeze.

 

Exista o regula de bun simt numita "Adaptarea vitezei la conditiile de drum si/sau Reducerea vitezei pana la evitarea orcarui pericol" daca prin definitie esti prost si nu realizezi ce inseamna preventie stai dracu acasa sau iti angajezi sofer, ca deh avem masini jmechere care ne scot ele din rahat si depasim pe linie continua, crosetam, taiem calea altor participanti la trafic si asa mai departe...

 

NFS...mai bine nu spuneai ca "Eu am patit-o de cateva ori, din fericire n-a venit nimic din fata pana m-am trezit eu." se creaza precedent foarte grav ca la Pitesti [-X

Share this post


Link to post

Acum la stiri: ,, 4 tineri decedati in accident de masina in localitatea Fagaras. Se aflau intrun taxi care a derapat, a patruns pe contrasens si a lovit frontal un microbuz".

Pun pariu ca pana maine intamplarea v-a fi uitata. Daca Huidu conducea un amarat de Logan, categoric nu era atata valva.

 

 

Edited by nt98adu

Share this post


Link to post

Oameni buni, eu conduc de 1 an jumate (~70k km) o masina similara ML-ului ca si gabarit (Terracan) cu cauciucuri AT (BFG) care SUNT M+S. Daca aluneca un pic pe jos trebuie sa merg sub viteza cu care merge un turism. Anul trecut m-a prins ploaia inghetata intre Bacau si Moinesti si ma flashuiau tirurile in curbe ca mergeam sub 30 la ora.

 

Sistemele de siguranta au efectul lor dar au o intarziere care se traduce in niste metri sau fractiuni de secunda.

 

Cunoscand comportamentul masinii mele pot spune ca varianta derapajului este posibila. Nu va ganditi ca a intrat in derapaj si imediat a intrat pe contrasens, putea sa fie a doua sau a treia schimbare de directie pentru a stabiliza masina.

 

Nu sustin pe nimeni, dar sa cataloghezi un om ca si criminal fara sa stii ce s-a intamplat cu adevarat, e muuult prea mult.

 

Raman la ideea mea ca, si daca a facut o greseala, nu este o greseala pe care niciunul dintre noi sa nu o fi facut la un moment dat, numai ca lui soarta i-a harazit o alta tragedie. Si nu ma refer la puscarie, procese, etc ci la constiinta ta ca ai omorat 3 oameni, nu se poate nimic mai rau...

Share this post


Link to post

. Daca Huidu conducea un amarat de Logan, categoric nu era atata valva.

 

 

 

Daca era asa sigur nu vorbeam doar de trei victime!

Share this post


Link to post

...ci la constiinta ta ca ai omorat 3 oameni, nu se poate nimic mai rau...

Daca toti semenii nostrii ar avea acest sentiment foarte dezvoltat si adanc inradacinat in constient atunci probabil ca nu mai era nevoie de legi cu aspect corectional ci doar de legi cu caracter de reglementare. Din pacate acest sentiment se regaseste din ce in ce mai rar printre noi.

Share this post


Link to post

Va rog sa terminati cu prostii de genul cauciucuri de vara/iarna, pe jos era ud si atat, nu zapada nu gheata nu altceva. Chiar nu va dati seama ca Huidu asta minte de rupe, cum pisici sa pierzi spatele la o masina de 2500kg, care are toate sistemele de siguranta posibil inventate pe ea, ori avea 150km/h ori nu avea. Mie mi se pare un mincinos ordinar, a intrat pe contrasens sa depaseasca el jmecher cu Mercu' nu mai avea rabdare si punct.

Fapta mai grava aici ca toti bat moneda pe viteza in cel mai pur amator level posibil nu e asta ci faptul ca a intrat in curba fara vizibilitate pe linie continua pe contrasens, asta e fapta cea mai grava care denota ori snobism fara margini ori prostie fara margini.

Ma repet, cred ca individul asta minte cu nerusinare ca a scapat spatele mesinii.

 

Daca avea anvelope de iarna era mai rau, mai ales ca pe jos era ud, nu zapada!

 

Alo, colegii, daca inculpatul derapa nu se mai lovea frontal de Logan aproape rupandu-l in 2, se loveau ei in lateral il lovea cu spatele (prin absurd se intorcea 180*) Asta e o mare musamalizare facuta de seful Militiei Rutiere din tara asta, ipoteza cu derapajul e o mare porcarie. Si daca derapa si intra pe contrasens macar instinctiv orice om cu capul pe umeri frana sa reduca din viteza tragea stanga si o baga in sant sa nu se loveasca cu cel care venea din fata si daca ar fi fost asa aveam doar o "banala" tamponare frontala si nu patea nimeni nimic.

Ma surprinde si lipsa de reactie a celui cu Loganul, de ce nu a tras dreapta de volan sa o "culce" in sant nu stiu, dao in masa de tabla pana la urma important e sa scapi cu viata. Sau au avut ambii viteza si asta e, uni scapara altii nu.

 

Toata lumea spune ca masinile s-au lovit lateral stanga in lateral stanga, nu complet frontal. La fel cum toata lumea spune doar de Huidu - de ce nu a facut sau ce-a facut- In realitate cred ca si cel cu loganul avea viteza si era neatent, a fost un cumul de factori, cum in general se intampla in cazul unui accident de genul acesta..

 

Am mai vazut unul asa acum cativa ani in Eforie Nord pozat de mine si pus pe forum, pare ca asta e punctul slab al masinii, lovitura din lateral pe jumatate :( .

 

Sandero e full, are si ABS l-am testat anul trecut in iarna e super ok cu conditia sa ai cauciucuri de iarna, daca nu ai si intra e distractie mare :) .

 

Vaxxi, intamplator sau nu singura masina 4x4 pe care am mers (pe distante mai lungi) tot Merc fu si daca nu ma insel cred ca acelasi model ca cel implicat in accident si nu mi-a placut deloc, tot turismul e baza la mine. Mi-a placut mai mult SantaFeul lui NFS in parcarea de la Poli.

De cand am patit accidentul din Otopeni de acum 5-6 ani nu mai fac prostii, pastrez distanta, circul prudent, adaptez viteza la conditiile de drum, sa faca altii accidente ca eu nu vreau :( . Dar mai vine cate un tampit d'asta cu o monstruozitate d'asta inutila si te ia cu fulgi cu tot.

 

LE. Luiss, "Poate a franat..in curba. si s-a dus direct in fata" asta se poate intampla la masina fara ABS, principala functie a ABSului prin definitie e sa nu blochieze roata ca sa pastrezi controlul asupra directiei...sa vi si sa spui "Poate a franat..in curba. si s-a dus direct in fata" pai d'aia murim pe capete ca nu avem nici o treaba cu soferia, ne punem tartita la volan si ne bazam pe masina sa ne scoata din cuvant_cacat ca noi nu prea mai stim cu covrigul.

 

Nu mai compara Logan cu Sandero, masinile se comporta diferit. Iar comparatia Logan/sandero vs ML este total aiurea.

 

 

Adevarul il stie cel care era in spatele lui Huidu ,nu s-a spus nimic despre asta ,el este cel mai credibil martor !!!

Cativa participanti la trafic au spus ca Huidu a "crosetat" pana la locul accidentului ! Tinand cont de "cazierul" rutier, tipul conducea in dispretul legii si al partenerilor de trafic !

Da Topser, si mie mi se intampla sa am cate o zi cand crosetez, din varii motive, gen ma grabesc, ma enerveaza vreun mocait in banda 2 sau 3 cu 40 la ora ca asa vrea el, sau pur si simplu fiindca in momentul acela am chef sa fac asta (stiu, nu-i frumos, dar e adevarat). O fac la modul la care eu sunt safe iar cei "crosetati" la fel, pe principiul "ce tie nu-ti place, altuia nu-i face". Si eu ma simt safe in momentele acelea si-mi place sa fac asta, si probabil ca exista un oarecare risc sa se intample ceva neprevazut, pe care in momentul respectiv fie nu-l percep, fie nu-l bag in seama.

 

Si marturiile celor care l-au vazut "crosetand" de atatea ori ? Schimba cam des melodiile la cdplayer si pe vreme rece si umeda asta este fatal. Una este sa gresesti odata si alta este sa repeti aceeasi gresela de "n" ori. Pacat de oamenii ucisi.

 

Din cate am vazut eu in cazierul lui, asta e primul accident auto pe care l-a provocat. Teoretic, e singura greseala... Vad oameni zilnic conducand aiurea si nefacand accidente, la fel cum vad oameni care conduc bine si sunt implicati in accidente... Tine de statistica...

 

Cum spui si tu, pur si simplu a omorat 3 oameni. Inca o vedeta, curva, interlop, bizon, baron local omoara pe cineva pe strazile Romaniei. Va scapa fara probleme si cu permisul si cu sanatatea(ma indoiesc ca mai e sanatos dupa accidentul de la ski) lucru care nu il pot spune despre cei din logan. Cineva spunea aseara la o emisiune ca dupa accidentul care l-a avut el la ski trebuia sa stea pe bara minim 2 ani iar dupa aia 2 ani sa fie testat deoarece fac pariu ca Huidu in momentul asta nu are reflexe, si vad ca toti evita sa il testeze.

 

Exista o regula de bun simt numita "Adaptarea vitezei la conditiile de drum si/sau Reducerea vitezei pana la evitarea orcarui pericol" daca prin definitie esti prost si nu realizezi ce inseamna preventie stai dracu acasa sau iti angajezi sofer, ca deh avem masini jmechere care ne scot ele din rahat si depasim pe linie continua, crosetam, taiem calea altor participanti la trafic si asa mai departe...

 

NFS...mai bine nu spuneai ca "Eu am patit-o de cateva ori, din fericire n-a venit nimic din fata pana m-am trezit eu." se creaza precedent foarte grav ca la Pitesti [-X

 

Alezz, vad ca esti si medic mai nou :)

 

 

for all. O masina cu sisteme de control al tractiunii poate sa fie mai pacatoasa decat una clasica. In plus are o anumita particularitate, care cere ca la volan sa te comporti ca un prost in situatii limita, nu ca un sofer. Concret, simti tendinta de derapaj foarte tarziu, chiar prea tarziu, iar cand a intrat in derapaj, tot ce ai de facut este sa tii de volan si sa astepti ca sistemele sa-si faca treaba. Daca incerci sa corectezi esti pa!

 

Parerea mea este ca el asta a facut. A avut un moment de neatentie, a sesizat tarziu ca masina derapeaza, a contrabracat, moment in care esp-ul a iesit din functiune si asta a fost... Pacat ca au murit 3 oameni, pacat ca s-au distrus niste vieti, inclusiv a lui, pacat de toate astea, dar timpul nu se va intoarce inapoi...

Share this post


Link to post

Hai ma ce naiba ca doar nu era un interlop fara valori sa nu realizeze ce a facut sau sa nu ii pese... :rolleyes:

 

 

Share this post


Link to post

 

 

for all. O masina cu sisteme de control al tractiunii poate sa fie mai pacatoasa decat una clasica. In plus are o anumita particularitate, care cere ca la volan sa te comporti ca un prost in situatii limita, nu ca un sofer. Concret, simti tendinta de derapaj foarte tarziu, chiar prea tarziu, iar cand a intrat in derapaj, tot ce ai de facut este sa tii de volan si sa astepti ca sistemele sa-si faca treaba. Daca incerci sa corectezi esti pa!

 

Parerea mea este ca el asta a facut. A avut un moment de neatentie, a sesizat tarziu ca masina derapeaza, a contrabracat, moment in care esp-ul a iesit din functiune si asta a fost... Pacat ca au murit 3 oameni, pacat ca s-au distrus niste vieti, inclusiv a lui, pacat de toate astea, dar timpul nu se va intoarce inapoi...

 

 

Intrutotul de acord, Mircea. Si, puteti sa spuneti toti cei foarte priceputi, nu ati avut niciodata o iesire in decor? Sau o intrare pe contrasens din diverse motive? Daca da, ati fi putut fi in locul lui acum...

Share this post


Link to post

si mie mi se intampla sa am cate o zi cand crosetez,... fiindca in momentul acela am chef sa fac asta

Asta te poate costa viata, sau mai rau, viata altora. O singura data am crosetat si eu si nu imi mai trebuie asa ceva, nu mai depasesc decat daca am loc cat China.

Share this post


Link to post

@Alezz.. asta am icercat si eu sa zic.. dar vad ca a raspuns Mircea. :) Din pricina ABS-ului..masina nu a mai redus viteza.. Inertia a2.5 tone.. l-a impins direct in logan..

Share this post


Link to post

@ Mircea: "Da Topser, si mie mi se intampla sa am cate o zi cand crosetez, din varii motive, gen ma grabesc, ma enerveaza vreun mocait in banda 2 sau 3 cu 40 la ora ca asa vrea el, sau pur si simplu fiindca in momentul acela am chef sa fac asta (stiu, nu-i frumos, dar e adevarat). O fac la modul la care eu sunt safe iar cei "crosetati" la fel, pe principiul "ce tie nu-ti place, altuia nu-i face". Si eu ma simt safe in momentele acelea si-mi place sa fac asta, si probabil ca exista un oarecare risc sa se intample ceva neprevazut, pe care in momentul respectiv fie nu-l percep, fie nu-l bag in seama."

 

Am afirmat si mai sus ca sunt convins ca Huidu era in aceeasi situatie, DAR ... faci la la fel si cand esti cu familia (sotie, copii etc)? Spuneam mai sus si de atitudinea soferului cu masina puternica...numai ca am cunoscut si persoane care s-au "intalnit" cu masini mai mari si au scapat totusi, dar le-a fost invatatura de minte. Nu inteleg de ce-i atribui vina si celui cu Loganul...omul conducea pe partea lui (chiar daca era aproape de linia continua) si nu cred ca mai putea sa aibe timp de reactie. Personal, am evitat lovituri frontale cu masini intrate in depasire, dar gandindu-ma mai bine dupa aceea, pot sa spun ca am avut noroc: nu mi s-a intamplat in curba sau in locuri fara vizibilitate!!

Edited by cristics

Share this post


Link to post

Mircea la volan nu este bine sa te enervezi [-X ,ai un copil de crescut :osanale: !!! Ma gandesc ce ar fi patit un Tico in locul Loganului :-? ???

Share this post


Link to post

Mai fratilor: daca DN1 este impanzit de camere video, pe unde sunt astea "plantate"; as putea spune chiar la propriu "plantate"! De ce autoritatile, in urma unor statistici ale zonelor cu risc ridicat de accidente, nu au pus acele camere chiar in acele locuri? sau camerele exista, si-au facut treaba, dar...

 

P.S. Imi pare tare rau pentru toti.

Edited by mihai72ro

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...