Jump to content
Sign in to follow this  
SORAN

Accidente... vazute sau suferite

Recommended Posts

Bai dar de kkt rau loganul asta... cam orice crash mai serios se lasa cu morti.

 

Sa stii ca am pretentii de la tine. Nu e chiar asa, tu ai vazut ca Mercedesu' nu mai avea bot deloc. Accidentul a fost unul urat din toate punctele de vedere (viteza mare/prostie la volan/aglomeratie/carosabil umed.etc)si ca de obicei cum se intampla in genul asta de accidente, baietii jmecheri cu monstruazitati de masini scapa ieftin cu clasica decizie judecatoreasca 2 ani cu suspendare si altii dau din aripi acum spre poarta lu Sf Petru'.

 

Uita-te in ce hal arata mastodontul, Huidu asta avea cel putin 90-100km/h cand a iesit pe contrasens. Din punctul meu de vedere aici nu mai exista "din culpa" ci tentativa de omor, dar degeaba, au murit 3 suflete si cati vor mai muri pana cand cineva va plati cu adevarat pentru faptele sale.

post-788-0-25409300-1318844234_thumb.jpg

Edited by Alezz

Share this post


Link to post

Accidentul a fost unul urat din toate punctele de vedere (viteza mare/prostie la volan/aglomeratie

Huidu asta avea cel putin 90-100km/h cand a iesit pe contrasens.

Cel puțin la capitolul ăsta, pentru a evita să fi catalogat ca unul "născut cu radarul în gură" și inclus într-o categorie similară cu cu cea a persoanelor ce emit judecăți de "valoare" și atribuie tragicul accident, printre altele, unor ghinioane și/sau blesteme, aș zice că indicat e să nu dai/dăm "verdicte" și să așteptăm datele oficiale.

În privința încadrării, legislația e clară și nu lasă loc de "punctul cuiva de vedere" .. :)

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Eu nu cred ca a avut chiar 80-90...Pt ca daca pui si viteza loganului, ajungi lejer la 150..impact.. nu ar mai fi scapat nici Huidu.. Vitezele au fost ceva mai mici.. si oricum ML-ul ala e facut sa se distruga la impact pana la un punct pt a mai prelua din impact.. Logan e o masina proasta la impact... Am vazut f multe lovite... nu e singura, dar in cazul de fata, da. Loganul a fost cel mai slab... Vitezele cred ca au fost apropiate de cele legale.. De vina a fost prostia, sau neatentia.. Numai Huidu stie daca a vrut sa depaseasca sau ..nu a fost atent la drum, si a intrat peste logan...

Edited by luisspeed

Share this post


Link to post

să așteptăm datele oficiale.

Ce date oficiale astepti ? Acest caz e mai limpede decat apa de izvor : depasire in curba, fara vizibilitate si viteza mare. Nu cred ca a derapat nici o clipa , ci pur si simplu a intrat in plin in Dacie.

Share this post


Link to post

Acest caz e mai limpede decat apa de izvor : depasire in curba, fara vizibilitate si viteza mare.

Și afirmațiile referitoare la viteză (și în general la circumstanțele producerii accidentului) ți le bazezi pe ... ?

Nu cred ca a derapat nici o clipa , ci pur si simplu a intrat in plin in Dacie.

Din fericire în asemenea cazuri nu se "merge" pe "credințe"/păreri/impresii/prejudecăți ...

 

În fine, dincolo de toate discuțiile pe marginea subiectului și indiferent de cauzele producerii lui, cu adevărat tragic și regretabil e că 3 oameni au murit.

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Și afirmațiile referitoare la viteză (și în general la circumstanțele producerii accidentului) ți le bazezi pe ... ?

La felul cum aratau masinile dupa impact, trebuie sa fi fost vorba de viteza destul de mare. Nu sunt genul de om care sa ma aventurez in depasiri sau sa merg tare acolo unde traseul nu o permite, dar am patit si eu odata exact ca Huidu ( din fericire nu a fost nici un accident ), nici acum nu-mi pot da seama ce a fost in mintea mea atunci cand am hotarat sa intru in depasire intr-o curba cu vizibilitate destul de rdusa.

Share this post


Link to post

Deacord cu Luis. Vitezele din momentul impactului par apropiate de cele legale.

Share this post


Link to post

Din cate am aflat eu , din mai multe surse, nu a fost vorba de nici o depasire. In Jurnalul scrie ca Huidu a declarat ca i-a fugit spatele si cand a incercat sa o redreseze a intrat pe contrasens.

PS. In zona respectiva viteza legala e de 30km/. Poate voi faceti referire la viteze legale de 50+10km/h

Edited by lucian107416

Share this post


Link to post

Sa stii ca am pretentii de la tine. Nu e chiar asa, tu ai vazut ca Mercedesu' nu mai avea bot deloc.

Mersi, dar nici macar dauna masinilor nu conteaza in final, 3 morti intr-una si rani neglijabile in cealalta.

Din punctul meu de vedere loganul e o coaja ieftina si atat.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Sansa a facut sa nu vina un camion din fata, atunci chiar ca era interesant.

Share this post


Link to post

Viteza si cauciucurile de vara si-au spus cuvantul.

Share this post


Link to post

Va rog sa terminati cu prostii de genul cauciucuri de vara/iarna, pe jos era ud si atat, nu zapada nu gheata nu altceva. Chiar nu va dati seama ca Huidu asta minte de rupe, cum pisici sa pierzi spatele la o masina de 2500kg, care are toate sistemele de siguranta posibil inventate pe ea, ori avea 150km/h ori nu avea. Mie mi se pare un mincinos ordinar, a intrat pe contrasens sa depaseasca el jmecher cu Mercu' nu mai avea rabdare si punct.

Fapta mai grava aici ca toti bat moneda pe viteza in cel mai pur amator level posibil nu e asta ci faptul ca a intrat in curba fara vizibilitate pe linie continua pe contrasens, asta e fapta cea mai grava care denota ori snobism fara margini ori prostie fara margini.

Ma repet, cred ca individul asta minte cu nerusinare ca a scapat spatele mesinii.

Share this post


Link to post

Clar a derapat, (mai ales ca se spune ca nu avea pe nimeni in fata) am ajuns in coloana de masini (venind de la Brasov) la 10-15 min dupa producerea accidentului. Asfaltul era FOARTE alunecos! Pana acolo nu cred ca am ajuns la 50 km/h. Ningea bine si nu erau fulgi ci ceva intre fulgi si bobite de gheata. Am stat in coloana cam 35-40 min si nu s-a miscat nimic, doar masinile de politie, salvari si pompieri pe celalalt sens. Am hotarat sa ma intorc si sa merg prin Rasnov, Paraul Rece, Predeal. Deja coada de masini era pana in Brasov unde politia devia traficul pe DN1A. La intoarcere multi nesimtiti ieseau din coloana si o luau pe contrasens fiind nevoit sa pun des frana iar masina aluneca bine (desi am schimbat cauciucurile cu cele de iarna), dar mult mai putin decat un Opel cu cauciucuri de vara in fata mea... Inspre Paraul Rece iar coloana de masini, iar cei ce se intorceau au spus ca un autocar s-a pus de-a latul strazii si patineaza...

Am mers ieri 450 km in 9 ore (in loc de 270...) din cauza nesimtitilor si iresponsabililor. Ma intorceam de la Balea, unde sambata puteai numara pe degete masinile care aveau cauciucuri de iarna... si a fost destul de aglomerat.

Cat de inconstient trebuie sa fi sa pleci asa la drum cand sti ca acum o saptamana a nins la munte si s-a anuntat si acum ninsoare?

Deplasandu-ma la picior pe langa coloanele de masini formate pe ambele drumuri, acoperite de zapada/mazga, nu cred ca erau 10% din masini echipate pentru zapada!

Edited by ratusca

Share this post


Link to post

Va rog sa terminati cu prostii de genul cauciucuri de vara/iarna, pe jos era ud si atat, nu zapada nu gheata nu altceva.

Mai studiaza putin diferentele intre pneuri

Share this post


Link to post

Bre, sa nu transformam topicul in alta discutie despre anvelope de iarna/vara. Colegu' Ratusca a zis mai sus ca ningea/lapovita/burnita, deci e clar: desi legea zice ca tre' sa ai anvelope de iarna de la 1 noiembrie, ieri era 16 octombrie si ca atare legea nu obliga la nimic ! Ah, ca ar fi fost intelept din partea soferului sa nu goneasca mai ales stiind ca-i incaltat de vara sau sa-si puna anvelope de iarna, e partea a doua ... dar legal, nu i se poate reprosa nimic la partea asta.

 

Mie mi-e groaza de cine va ancheta accidentul in schimb, ian privit' citat: "Viteza va fi stabilită în funcție de expertiza tehnică, de gradul de compresiune al celor două autoturisme. E prea devreme să vorbim acum. Vitezele celor două vehicule se adună și se transformă în kg/tonă la momentul respectiv de impact. Martorul din spatele Loganului spune că mergea și că s-a trezit cu un Jeep în fața lui", a mai spus Lucian Diniță.

 

Prima ipoteza: derapajul

 

Vad c-a aparut si istoricul soferului, intr-un loc se zice de 11 amenzi, in altu' de 14, 2 suspendari de carnet (un rosu si o linie continua) ... mi se pare din ce in ce mai buna amendarea si suspendarea progresiva, la atatea amenzi deja e cam dubioasa treaba.

Share this post


Link to post

Deci si cu cele spuse de colegul @ratusca, eu chiar cred ca e fost neatentie, si a derapat.(ca nu depasesti aerul.. daca e adevarat ca nu a avut masina in fata) Pacat ca au murit 3 oamenii din asta.. Si pt colegul @Alezz..incerca niste anvelope de iarna.. si ai sa vezii ca e diferenta.. si nu una..insesizabila. Si X6-le are 2 tone.. si iarna trecuta am resuit sa-l pierd,fara bagube din fericire. Sunt colegi pe forum cum e @Venom care ma stie personal si stie ca nu vorbesc prostii legat de viteza masiniilor.. Pt cei care sustin ca a avut viteza mare.. nu cred ca a vazut 2 masinii la impact fontal la aprox 80km/h ambele masinii. Deja de la o viteza in sus.. nu mai conteaza masina. Sansele..ajung sa fie egale cu cele de la loterie.. Rare sunt masinile in care..peste 130-140 la viteza de impact scapi... si Ml-ul nu e una din ele..

Share this post


Link to post

Bre, sa nu transformam topicul in alta discutie despre anvelope de iarna/vara. Colegu' Ratusca a zis mai sus ca ningea/lapovita/burnita, deci e clar: desi legea zice ca tre' sa ai anvelope de iarna de la 1 noiembrie, ieri era 16 octombrie si ca atare legea nu obliga la nimic !...

Offtopic: La 1 noiembrie trebuie sa intre legea in vigoare. In textul legii eu n-am vazut nicaieri mentionat data de 1 noiembrie, ci conditii de gheata , zapada, polei etc. Poate au publicat in normele de aplicare, desi nu cred.

In cazul lui Huidu nu a spus nimeni ca l-ar fi obligat legea sa-si incalte masina cu anvelope de iarna. Legat de viteza, eu as estima deformarea SUV-ului ca cam ca cea din testul NCAP(pentru ML). Acolo se ciocneste la 64 km/h de o un "zid" imobil. Pe de alta parte, Loganul e deformabil. Problema e putin mai complicata decat simplul calcul al vitezei relative.

Edited by lucian107416

Share this post


Link to post

Alo, colegii, daca inculpatul derapa nu se mai lovea frontal de Logan aproape rupandu-l in 2, se loveau ei in lateral il lovea cu spatele (prin absurd se intorcea 180*) Asta e o mare musamalizare facuta de seful Militiei Rutiere din tara asta, ipoteza cu derapajul e o mare porcarie. Si daca derapa si intra pe contrasens macar instinctiv orice om cu capul pe umeri frana sa reduca din viteza tragea stanga si o baga in sant sa nu se loveasca cu cel care venea din fata si daca ar fi fost asa aveam doar o "banala" tamponare frontala si nu patea nimeni nimic.

Ma surprinde si lipsa de reactie a celui cu Loganul, de ce nu a tras dreapta de volan sa o "culce" in sant nu stiu, dao in masa de tabla pana la urma important e sa scapi cu viata. Sau au avut ambii viteza si asta e, uni scapara altii nu.

Edited by Alezz

Share this post


Link to post

Alezzule, cate masini cu tractiune integrala ai condus si cat timp ? Comportamentu' e diferit drastic de un 2WD mai ales cand n-ai aderenta. Parerile de "mai bine facea si dregea asa" sunt neavenite atata timp cat nu stie nimeni exact ce-a fost acolo.

Share this post


Link to post

Asta e rau la noi, pe langa faptul ca nu te poti baza pe colegul de trafic in ceea ce priveste respectarea legilor de circulatie, cand vine vorba de respect si bun simt... mai bine stai in casa. Saptamana trecuta o soferita cu noul pasat m-a inghesuit in bordura la intrarea intr-un sens giratoriu cu 3 benzi, au lipsit cativa cm si am strivit pedala de frana (aveam 55km/h amandoi - eram in paralel). Am plecat tremurand de acolo in ce fel a taiat toate benzile si la intrare si la iesire din sensul giratoriu, nici nu a clipit.

Share this post


Link to post

Sper sa ma insel,insa Huidu are cascaval,drept urmare 3 ani cu suspendare...

 

Lasand asta,sambata la 2 strazi de mine...Brrr,cum se indoaie frate Cielo...42000000.gif

post-18944-0-73799200-1318857248_thumb.jpg

Share this post


Link to post

@Alezz.. la Sandero ai abs? ..Poate a franat..in curba. si s-a dus direct in fata.. el vine pe Ml dupa ce a condus o Alfa 147... Nu-i tin partea.. ca a omorat 3 oamenii... dar.. am vaz multe accidente... f multe...din prisma job-ului...

 

Nu mereu ajuta Prostia de ABS... desii ajuta la controlul masinii... nu e mereu folositor... si Logan-ul nu e chiar frontal.. pare mai mult pe partea soferului...

Edited by luisspeed

Share this post


Link to post

Am mai vazut unul asa acum cativa ani in Eforie Nord pozat de mine si pus pe forum, pare ca asta e punctul slab al masinii, lovitura din lateral pe jumatate :( .

 

Sandero e full, are si ABS l-am testat anul trecut in iarna e super ok cu conditia sa ai cauciucuri de iarna, daca nu ai si intra e distractie mare :) .

 

Vaxxi, intamplator sau nu singura masina 4x4 pe care am mers (pe distante mai lungi) tot Merc fu si daca nu ma insel cred ca acelasi model ca cel implicat in accident si nu mi-a placut deloc, tot turismul e baza la mine. Mi-a placut mai mult SantaFeul lui NFS in parcarea de la Poli.

De cand am patit accidentul din Otopeni de acum 5-6 ani nu mai fac prostii, pastrez distanta, circul prudent, adaptez viteza la conditiile de drum, sa faca altii accidente ca eu nu vreau :( . Dar mai vine cate un tampit d'asta cu o monstruozitate d'asta inutila si te ia cu fulgi cu tot.

 

LE. Luiss, "Poate a franat..in curba. si s-a dus direct in fata" asta se poate intampla la masina fara ABS, principala functie a ABSului prin definitie e sa nu blochieze roata ca sa pastrezi controlul asupra directiei...sa vi si sa spui "Poate a franat..in curba. si s-a dus direct in fata" pai d'aia murim pe capete ca nu avem nici o treaba cu soferia, ne punem tartita la volan si ne bazam pe masina sa ne scoata din cuvant_cacat ca noi nu prea mai stim cu covrigul.

Edited by Alezz

Share this post


Link to post

Sandero e full, are si ABS l-am testat anul trecut in iarna e super ok cu conditia sa ai cauciucuri de iarna, daca nu ai si intra e distractie mare :) .

 

 

 

Deci ai raspuns singur, singurel... :) Si el a avut tot gume de vara... inertia la mastodont e si mai mare... si acum dupa ce am mai analizat pozele.. masiniile sunt lovite.. frontal..in mare masura.. dar ambele mai mult pe partea soferului...

 

L.E. Din pacate lipsa mai multor poze... nu imi permite... sa vad foarte bine.. dar in mare parte.. dupa cum arata logan-ul si ml-ul- Huidu,,s-a dus drept... in curba... nu a mai virat...

 

 

Edited by luisspeed

Share this post


Link to post

Viteza si cauciucurile de vara si-au spus cuvantul.

 

Iar Prostia si Aroganta le-au dat dreptate...

Huidu se crede Schumacher si pe partie si prin Bucuresti unde daca-l prinzi in trafic e bine sa te feresti.

Inca de pe vremea cand se dadea cu Alfa croseta tot ce se putea, de cele mai multe ori aiurea in tramvai doar de dragul adrenalinei.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...