Jump to content
Sign in to follow this  
SORAN

Accidente... vazute sau suferite

Recommended Posts

Pai banda a 2'a e mai sigura ( cel putin in oras ) , iti iese un copil dintre masinile parcate, mai iese vreunu de pe 'o straduta cu botu' in jumatate de banda 1 ... Eu sunt unul din aia care merg pe banda a 2'a mereu ( era sa o patesc de cateva ori pe banda 1 ) .

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Ok dar daca tot mergeti pe banda 2 macar sper ca tineti ritmul coloanei fiindca eu de obicei ma grabesc si mor cand vad spatiu garla intre cel din fata si cel din fata lui, si toti smecherii se baga de pe linia de tramvai acolo . Eu de obicei respect coloana insa in cazul acesta s-ar putea sa fiu unul din smecherii aia.

 

Accelereaza ala din fata la 70 sa zicem, tineti-va dupa el nu va mai cramponati de "limitarea de 50" fiindca oricum n-o sa mergeti mai mult de 50m cu viteza aia. Eu in traficul din Bucuresti prefer sa ma "fofilez" cat pot fara sa deranjez prea mult ceilalti participanti la trafic decat sa urmez niste reguli stupide. De exemplu kiseleef unde toata lumea merge cu 60-70 chiar 80 cateodata pe cateva portiuni si mai e cate unul care tine 50-ul si toata lumea zboara pe langa el. Unde se poate si cunosti zona eu zic, ca se poate, pe kiseleef sunt cateva treceri de pietoni la care trebuie sa fii atent, intre care e spatiu de un 70 scurt, nu sunt masini parcate, e ditamai strada si vezi din timp dacae vre-un pericol

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Numai ca pe acel Kiseleff, la un moment dat anul trecut, am reusit sa plec primul de la semafor (Arcul de Triumf) si 300m mai incolo a iesit "o verzitura" cu baston reflectorizant... :D

Cei din spatele meu, care mentineau viteza "impusa" nu au patit nimic...

Asta nu inseamna ca acum merg cu 60 cat e limita acolo...numai ca nu mai stau primul in coloana... ;)

Share this post


Link to post

Pai eu am zis sa mentii ritmul coloanei nu sa conduci coloana. Daca esti primul mergi cu cat vrei dar in asa fel incat daca e unul mai nervos sau poate omul chiar are o problema sa poata sa te depaseasca. Eu mor cel mai mult cand prind 2 care merg in paralel cu aceeasi viteza si in fata lor e liber. Nu inteleg, daca tot merg cu aceeasi viteza de ce nu merg unul dupa altul si sa ma lase pe mine sa trec.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

si eu am, aproximativ, acelasi probleme ca si tine...si incerc sa nu ma mai gandesc ca-mi fac si mai rau nervi, si nu face bine la sanatate...

Share this post


Link to post

Si ce te faci cand tot pe acelasi kisseleff cu benzile aproximativ ocupate, mers in coloana intre 60-70 vine un papagal si incepe sa-ti care faze lungi in ochi sa te dai din fata lui? Iar daca nu te dai, tot reuseste el sa te depaseasca cumva si apoi iti taie fata? Am patit faza asta de cateva ori. Cu astia ce faci?

Share this post


Link to post

Hmm. :-? .. postezi in alt topic?

Share this post


Link to post

DIO, in primul post nu ai specificat faptul ca vroiai sa virezi stanga si aveai semnalul pus.

Multi km fara accident in continuare.

Share this post


Link to post

Nu avea nici o relevanta. De mine a trecut cu multi metri inainte si, repet, orice sofer normal la cap si nu "smecher" ar fi evitat acest accident absolut lejer. Macar prin faptul ca atunci cand schimbi banda te asiguri ca in limita de franare nu ai un obstacol. In locul acelui pieton putea fi orice alt obstacol. Daca era acolo un zid l-ar fi claxonat si pe ala?! Ar fi franat, pt. ca era viata lui in pericol. Daca frana cand a intrat pe linia de tramvai ar fi oprit cu cel putin 15 m inaintea pietonului!

 

Poate paare putin off-topic si am mai dat acest exemplu, dar are o legatura profunda cu subiectul si ar trebui sa il intelegem si noi romanii:

In Germania nu ai limita de viteza pe autobahn. Acolo toata lumea circula pe prima banda, iar daca s-a intamplat sa fie pe banda 2 iti face loc instinctiv. Nu exista flash-uri decat in cazuri extreme. In orase rar ai sa vezi pe cineva mergand cu 60-70 km/ora. Iar zonele rezidentiale au limitare de viteza pe toata zona. Nu este clasicul indicator de limitare la 30, ci un indicator "30 Zone". Oare de ce?

Si vezi acelasi neamt care te depasise cand tu mergeai cu 200 km/ora cum in zona rezidentiala merge cu 30-35 km/ora!

Care e rezultatul? Anul trecut un studiu arata ca in Germania moare 1 om la fiecare 63 de accidente grave iar in Romania moare 1 om la fiecare 3 accidente. Poate sa traga fiecare ce concluzie vrea, dar cine a calatorit suficient in Germania stie ca asta nu se datoreaza masinilor pe care le conduc ci soferilor si a faptului ca acolo regulile sunt facute sa fie respectate, iar in Romania sunt facute pentru a fi incalcate. Cine pierde si cine castiga?

Share this post


Link to post

Evident ca, pierd nemtii, ca nu-si reimprospateaza populatia si au ajuns la foarte multi pensionari.

 

Altfel, acele indicatoare de limitare la 30 in anumite zone, de parca te-ai plimba prin curtea scolii sau, mai nou, de limitare la 40 in strabaterea unor sate lungi in care, toata suflarea este ori la camp, ori la carciuma, ori o cauta pe Elodia, sunt niste aberatii ale unora care n-au circulat vreodata in aceste limite. Orasele au un numar limitat de treceri pentru pietoni, iar soselele din sate au fost transformate in treceri late de cativa km ?

Share this post


Link to post

Nu putem sa ne comparam cu Germania nici la infrastructura, nici la siguranta masinilor care circula acolo si nici la educatia soferilor.toate acestea sunt importante si depind, cred eu, una de cealalta.

Share this post


Link to post

Aseara pe Bd. Mircea Voda din Bucuresti in dreptul Camerei de Comert un Tico a rasturnat un Peugeot 206. Deja venisera politia si pompierii.

Edited by dxr

Share this post


Link to post

Astazi, in apropiere de Valcea, am vazut o Leganza facuta praf intr-un sant.

Dupa urmele de pe sosea cred ca a depasit in curba (linie continua) apoi a fortat sa se replieze si a derapat lateral in sant. Soferul era ok, dar masina era in bad shape.

post-3148-1201878155_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Pai banda a 2'a e mai sigura ( cel putin in oras ) , iti iese un copil dintre masinile parcate, mai iese vreunu de pe 'o straduta cu botu' in jumatate de banda 1 ... Eu sunt unul din aia care merg pe banda a 2'a mereu ( era sa o patesc de cateva ori pe banda 1 ) .

 

Mda, ai dreptate, e periculos sa mergi pe banda I. Acum vreo 10 zile, intr-o seara mergeam pe banda I cand am vazut o groapa mare, n-am avut cum s-o ocolesc pentru ca pe banda a II-a veneau masini la greu si am incercat sa reduc viteza de la 65 la 30 km/h, ca macar sa trec mai usor peste ea (in Tico se simt toate gropile si nu e tocmai bine pt. masina). Din spate venea un SUV "grabit" care in ideea de a ma depasi se tot uita in stanga, sa vada cand se elibereaza banda si a omis sa se mai uite si in fata, intrand din plin in masina mea (noroc ca aveam roata de rezerva in portbagaj, a atenuat cat de cat impactul). Si uite asa, am trecut peste groapa respectiva "zburand". A fost foarte aiurea senzatia, am reusit cu greu sa opresc masina si va inchipuiti cum arata acum, dupa un impact cu o masina de aproximativ 5 ori mai mare si mai grea... Eu in schimb n-am avut nimic, slava Domnului.

Share this post


Link to post

Wow. Poze ?

Share this post


Link to post

O zi cu 2 accidente (nu ale mele) si 1 evitat la mustata (de mine).

 

Primul, pe DN1; un Cielo alb a vrut sa iasa de pe un drum lateral si sa faca stanga peste linia dubla continua, undeva dupa Saftica. A fost surprins si lovit zdravan de un Opel alb cu numere de Ungaria. Norocul lui Cielo a fost ca Opelul a lovit in aripa si nu in lateralul habitaclului, ca-l adunau cu farasul tinand cont de cum aratau masinile. Multa politie, trafic deviat pe o banda, pare-se fara (prea mult) sange si fara mortaciuni. Sa le fie invatatura de minte alora de incalca banda dubla.

 

 

Al doilea, in Ploiesti. O straduta ingusta de 2 benzi, o statie de autobuz/troleibuz plasata intr-o curba fara vizibilitate, multi soferi care depasesc blind, fara sa se gandeasca la posibilul impact frontal. Fix in curba vad un Renault Clio alb cum franeaza brusc, in urma sa avand un spoiler. "Ie-te, i-a cazut astuia bara, hehe!", dupa care 0.5 secunde procesare, "Clio are totusi spoilerele vopsite, nu negre", inca 0.5 secunde, "dar Clio asta are ambele spoilere la locul lor", continuam incet, si vedem ca spoilerul era de fapt al unei Dacii 1310 care circula regulamentar, urcata acum pe trotuar in incercarea de-a evita Clio ce iesise aiurea in depasire. Norocul lor ca s-au agatat doar in colturile masinilor, se pare, si n-a fost frontal.

 

 

Si ala evitat, mergand de la Academia Militara spre Cotroceni, pe alea 2 benzi, se vede una bucata Clio Symbol de firma parcat cum pleaca brusc de pe loc, fara semnal, fara asigurare, noroc ca tin bine franele, oprit masina drept cu Clio in fata mea pe diagonala, aruncat privire crunta blondei de la volan, privire de caprioara orbita de faruri, si pleaca cu scartait de roti facand dreapta spre ANEFS pe rosu. Halal!

Share this post


Link to post

Unde poate duce buna intentie, sau primul accident pe care-l vad live, de foarte aproape. Circulam astazi, ca pasager, in dreapta soferului, cu masina de serviciu, spre Caracal. Era ceata, masina noastra depaseste o dubita si se repliaza pe banda noastra, in spatele unui Oltcit, care mergea relativ incet. Oltcit-ul semnalizeaza dreapta, cu intentia de a ne lasa sa-l depasim. Nu s-a limitat doar la semnalizare, a si tras de volan dreapta, si a iesit cu rotile pe nisipul de langa carosabil. Din mometul acela a inceput dansul. S-a pus perpendicular pe axul drumului, in fata noastra, si a iesit de pe carosbil, printre doi copaci, in camp, rasturnandu-se de trei ori. Soferul masinii noastre de serviciu merita toate felicitarile, pentru faptul ca nu a intrat in depasire si a reusit sa evite la mustata, posibilul impact. In Oltcit erau doi barbati si o femeie. Barbatii nu au patit nimic, in schimb femeia, care statea in dreapta soferului, a fost ranita grav. Sangerare puternica in zona gatului si pe maini si acuza dureri puternice. Salvarea a venit cam in 20 de minute, de la Craiova- aproximativ 50 de km. Atat cat au putut diagnostica la fata locului, medicii de pe salvare spuneau ca e foarte posibila o ruptura de coloana.

 

post-1252-1202994149_thumb.jpgpost-1252-1202994161_thumb.jpg

Edited by guru

Share this post


Link to post

Ieri era sa vad 2 accidente live, ambele evitate la mustata.

 

1. Ruta Slatina-Pitesti.

 

Coloana de masini pe sensul meu. Se depasea in reprize scurte ca sa zic asa. Cum prindeai liber te bagai si fortai intrarea in banda. La un momet dat se face liber pe contrasens si eram gata gata sa ma bag, numai ca mi-am dat seama ca n-am timp ca intre duba din fata mea si tirul cu butelii din fata ei mai era o masina (tico? matiz? nu stiu), asa ca m-am repliat ca nu aveam timp sa-i depasesc pe toti 3 ca aia stateau lipiti unul in curul altuia. Nu acelas lucru l-a facut un destept cu un Audi A4 care a plecat din spatele meu mai cu 2 masini. S-a bagat, a trecut de mine, atrecut de duba si pe la jumatatea tirului era sa o pateasca. Venea un tir din sens opus care saracu a intrat in iarba pana la limita santului ca sa evite. A scos fum din anvelope la propriu. Nu era decat o cisterna, deci nimic grav, ca sa zic asa. Si el si tirul de pe sensul meu incarcat cu butelii (deci nimic grav si la asta) + toti ceilalti din coloana frana blana ca sa intre boul cu audi. Un minut mai tarziu eram in spatele lui, depasind safe. Probabil ca s-a speriat rau ca a lasat-o mai moale. L-am depasit si am mers mai departe.

O bila alba tiristilor respectivi. Tot respectul.

 

 

2. Asa zisa autostrada A1. Veneam cu 170 ajung o coloana de masini care mergea pe 2 si se apropiau de un tir. Franez preventiv, fara flash nimic sa las oamenii sa depaseasca, cand la un moment dat vad tirul cum intra in banda 2 la nesimtire (se rula cam cu 120-130 pe banda 2). Cele 3-4 masini din fata au franat blana... am tras si eu blana (era sa intre in mine berbecul din spate).

 

Masina la care taiase tirul fata era un matiz alb. Sper ca nu era vreun coleg forumist. Eu am crezut ca intra in plin vazand totul din spate. Ulterior, cand am ajuns in dreptul tirului i-am tras un claxon lung, am scos mana pe geam si i-am aratat un traditional deget. 5 sau 6 masini era sa o punem din cauza lui.

 

 

Bafta la toti si aveti grija ca sunt multi nebuni pe strazi. :uff:

Share this post


Link to post

Astazi a inceput sa ninga in Cluj si au si inceput accidentele: o fata de clasa XII cu masina plina de colege intr-un Fiat Stilo, cu un semn mare de incepator, a derapat, a intrat pe contrasens si a lovit doua masini. Ii explica calma polistului, ca ce era sa faca, ca doar nu are experienta!

post-2586-1203065797_thumb.jpg

post-2586-1203065807_thumb.jpg

post-2586-1203065819_thumb.jpg

post-2586-1203065826_thumb.jpg

Share this post


Link to post

De, suporta tati si mami eventualele cheltuieli (poate o fi platit -o atentie- si pentru obtinerea permisului).

Ps. Daca se lasa cu victime, tot asa nonsalant raspundea?

Share this post


Link to post

Pana la urma a derapat...acuma ce vina are ea...ca plateste taxe si nu se dezapezesc drumurile... :D

Share this post


Link to post

Aseara (era intuneric) la iesirea din Metro Pitesti spre A1 (o incurcatura de benzi si semnalizare de cacao) un SUV nu a mai nimerit asfaltul si s-a infipt in parapetul metalic.

Share this post


Link to post

Hai, sa va arat, cum arata Aveo meu, dupa ce ma lovit un jeep .

Ford expedition (schwacke).A declarat politiei ca a vorbit la telefon.

Si, ia dat 3 puncte penalizare si 100 ron amenda.

Asta e dreptate.

post-8104-1203103278.jpg

post-8104-1203103357.jpg

post-8104-1203103371.jpg

post-8104-1203103388.jpg

Share this post


Link to post

Sincer acum ce vrei sa ii ia gatul ca ti-a spart bara?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...