Jump to content
Sign in to follow this  
SORAN

Accidente... vazute sau suferite

Recommended Posts

Neh, astea-s chestii din banalul cotidian la orice semafor, viteze mici, accidente mici. Astia despre care am vorbit fac ce au vazut pe la tv, de pe aparatele politiei americane. Adica, trec prin intersectie, indiferent de culoare sau semn, cu viteza cat mai mare, daca scapa, bine, daca nu, tot bine. Iar politia romana, cel putin cea de aici, "dorme" prin baruri, prin paturile prostituatelor sau la bijnita, in timpul serviciului.

Share this post


Link to post

Ce mi s-a intamplat si mie acum vreo 3 luni :

Rulam cu viteza de croaziera (a se citi OPRISEM) in spatele unui break copt de batran, asteptam sa plece ca sa pot s-o iau la stanga, cand ma trezesc cu un BMW 525TDS peste mine in masina. Proprietarul vorbea la telefon. Rezultatul? Vedeti si voi...

Am avut probleme la firma de asigurari (offtopic : sa va feriti de UNITA, dau la avarii foarte putini bani,iti calculeaza vechimea si uzura masinii la sange, de exemplu pe a mea au gasit-o 78% UZATA!!! dupa calculele lor)

Ce m-a mirat a fost faptul ca desi am primit o lovitura de 2 tone in spate, masinuta mea a ramas in mare proportie ok...am refolosit spoilerul spate si absolut tot, in afara de hayon, care a fost indreptat si revopsit, pe cand BMW-ul a fost sifonat destul de serios : spoiler, far stanga si radiator facute praf, capota era cocosata rau...si alte avarii la demontare (cunoscatorii stiu :mrgreen: )

In schimb in fata a fost un mic dezastru la mine: capota,aripa,contraaripa,far stanga de inlocuit si alte chitibusuri, ca m-a aruncat ala cu BMW-ul direct in carligul de remorcare al break-ului din fata.

Vreau bullbar! :grumpy:

post-10423-1191141749_thumb.jpg

post-10423-1191141821_thumb.jpg

Edited by andrei_ics_ics_el

Share this post


Link to post

Is inconstienti, nu zic ca eu sunt mai bun dar totusi eu respect regula de baza pentru a supravietuii si anumei Prioritaea si semaforul, restul is optionale =))

Share this post


Link to post
Eu am o vorba: pe un drum ai prioritate, doar, daca ti se acorda.

Eu am altă vorbă: majoritatea accidentelor se produc când se întâlnesc doi "tâmpiţi". Dacă cel puţin unul dintre şoferii (posibil) implicaţi este atent, 90% dintre accidente pot fi evitate. Restul de 10% sunt, probabil, inevitabile şi ţin fie de cauze independente de ambii şoferi (particularităţi ale drumului, lipsă a vizibilităţii, o anumită conjunctură în trafic etc.), fie de defecţiunile ascunse şi imprevizibile ale maşinii.

 

Şi da, Toline, ai perfectă dreptate: eu unul nu traversez niciodată o intersecţie, fie zi, fie noapte, pe drum cu prioritate sau fără, în localitatea sau afară, pe verde sau pe galben intermitent, fără să mă asigur că nu vine vreun meseriaş. Încerc să fiu atent la tot ceea ce se întâmplă în jurul meu, în toate cele 4 direcţii, nu doar în faţă. Şi, până acum, în 12 ani de condus, n-am avut nici un incident (nici eu pe alţii, nici alţii pe mine). Deşi partea cu alţii pe mine, cu puţină neatenţie, s-ar putea rezolva aproape săptămânal.

 

vad o groaza de opinii in care se zice...,bine ca nu a omorat un nevinovat, ,a cautat.o cu lumanarea, , daca merge ca tembelul asa ii trebuie, , insa acestia care vorbesc uita de cate ori au mers cu minim 80 in localitate, de cate ori nu ,s.au luat cu unu la semafor, uite ca prind in a 2.a 90 si exemplele pot continua. cred ca acetia decat sa faca astfel de comentarii sa se gandeasca la ce fac ei pe strada si sa reflecteze putin asupra lor pentur ca sunt cnvins ca cel putin 90 la suta din noi ne.am luat la intrecere cu unu...asta ma deranjeaza cel mai mult ca aceia care urla ca ce a facut ala si cum a facut o fac si ei dar atunci cand conduc ei nu se pune...

Foarte rar depăşesc 80 în localitate şi doar atunci când drumul e larg şi vizibilitatea maximă, foarte rar fac liniuţe la semafor şi asta doar până la max. 60-70 şi n-am prins niciodată 90 într-a 2-a. Şi mai o chestiune... probabilistică: una e să faci chestii din astea din an în paşte şi alta e să le faci frecvent. Dacă o faci rar, e puţin probabil să ţi se întâmple ceva. Dacă o faci mai des, e mai probabil să ţi se întâmple ceva. E adevărat, că, uneori, viaţa bate probabilităţile, dar şansa ţi-o mai faci şi cu mâna ta.

 

@andrei_ics_ics_el: cred că şi la tine şi la BMW a fost vorba de deformarea controlată a botului maşinii pentru preluarea şocului.

Edited by rm.popa

Share this post


Link to post

La fel mai am si eu niste cugetari : "cum iti asterni asa dormi pe patul de spital" sau "unde nu e cap vai de picioare si de restul corpului"...si lista poate continua. In Craiova a inceput moda cu motoarele si scuterele care sfideaza traficul si semafoarele, de nu mai ai loc sa te misti de ei. Si din nefericire orice pustan cu "femeia" in spate poate fi victima propriei lui bravade prostesti.

 

@rm.popa M-am gandit si eu la asta...dar parca a fost exagerat de deformat BMW-ul. Se poate sa fie si lucrul asta, da. Dar nu cred ca si la tico. Cel putin in 97 nu cred eu k faceau lucruri din astea gen deformare controlata pe o masina atat de ieftina. A mea cred k s-a mototolit pt ca e tabla groasa cat coala de hartie :mrgreen:

Edited by Mircea
Renunta la limbaj irc.

Share this post


Link to post

La BMW a fost mai mult decat o deformare controlata, ca s-a lovit de-o stanca pe care scria Tico.

Share this post


Link to post
stanca pe care scria Tico.

 

 

Gibraltar! Clar,frate! :) )

Share this post


Link to post

Rm.popa...si la el erau mai rare cursele din simplul motiv ca pe langa cele 140kg (pe putin) pe care le avea pana de curand nu a avut masina, mergea la un momentdat cu un oltcit apoi parca l-am vazut cu un fiat ritmi diesel si mai de curand ergea cu un golf 2 diesel mk2...abia de curand si-l luat aceasta masina pe care o iubea enorm...oricum a murit facand ceea ce i-a placut cel mai mult...sa alerge.

Oricum acest eveniment a tras un semnal de alarma pentru toti cei pe care ii cunosc si printre ei sunt si destui care participa la astfel de curse, vineri imediat dupa accident imi zicea un tembel de prieten (genul de sofer cuc are nu m-s urca la volan) ca nici nu ii mai vine sa conduca, ca nici nu ii mai vine sa iasa din casa

si ca trebuie sa scape de cazanul pe care-l conduce (are un BMW 325 destul de ruginit care care :fuge rau de tot"). Sincer sper ca Micutzu sa fie ultimul care sfarseste in acest fel si ca de acum inainte sa fim ceva mai temperati si daca tot "ne dam" macar sa avem masinile puse la punct si in stare buna de functionare...

 

http://www.protv.ro/filme/impact-fatal-un-...ile=31193#31193

 

Ultimul omagiu adus lui Micutzu, inmormantarea va avea loc marti.

 

http://www.protv.ro/filme/un-ultim-omagiu-...ile=31226#31226

Edited by Leutzu

Share this post


Link to post

Rm.popa te contrazic, indiferent cat de frecvent e sa faci asa ceva cand ti`e ceasul ti se intampla. IAr aberatiile voastre chiar nu isi iau rostul... E vorba de noroc si zilele pe care le mai ai in sac.

Share this post


Link to post

Asta e fatalitatea la români. Urmele adânci pe care Mioriţa le-a lăsat în inconştientul colectiv. Daţi-mi voie să nu împărtăşesc această concepţie despre viaţă şi moarte.

În fine, eu zic să încheiem subiectul să lăsăm prietenii şi rudele să-şi plângă durerea.

Share this post


Link to post

Dar nu se mai vorbea demult despre ce s-a intamplat ieri, s-a ajuns la ziua de maine. In domeniul acesta este ca intr-un cantec de-a lui Brel: urmatorul.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
Şi mai o chestiune... probabilistică: una e să faci chestii din astea din an în paşte şi alta e să le faci frecvent. Dacă o faci rar, e puţin probabil să ţi se întâmple ceva. Dacă o faci mai des, e mai probabil să ţi se întâmple ceva. E adevărat, că, uneori, viaţa bate probabilităţile, dar şansa ţi-o mai faci şi cu mâna ta.

 

Probabilitate are un rol mai putin important decat crezi. Una e sa fii in masina cu cineva care face liniute des la semafor si una e sa fii in masina cu unul care o face din an in paste. Unde crezi ca e probabilitatea mai mare de accident? Unde te tii mai tare de manerul de langa geam, la cel care te tine doar in acceleratii si franari sau la cel care, dupa ce a loganit-o nu stiu cat, se trezeste sa o calce?

Share this post


Link to post

:-W De unde rezultă: rumâni, frigeţi-o cât de des puteţi şi băgaţi liniuţe ori de câte ori aveţi ocazia! Astfel probabilitatea de a vi se întâmpla un accident este tot mai mică.

 

PS: nu ştiu câţi sunt cei care să iasă din logăneală şi s-o frigă la liniuţe cu 170 km/h... Cei mai mulţi dintre noi nu merg cu viteza asta nici măcar pe autostradă.

Share this post


Link to post

Cele mai multe accidente apar atunci cand iti schimbi stilul de mers (vezi circulatia in coloana), cand nu stii cum reactioneaza masina, etc.

 

Eu am un ghimpe pentru astia care o frig din an in paste, sunt mai periculosi decat cei care o fac frecvent. La ei nu a avut timp sa intervina selectia naturala inca.

Share this post


Link to post

Maşina probabil a avut ceva defect pe la sistemul de frânare...

 

Dumnezeu să-l odihnească în pace!

Share this post


Link to post
EU unu nu aveam ce cauta dar daca acela era service`ul platit de firma, ce puteam eu sa comentez? Pe mine m`o lasat franele (saboti spate, in urma blocarii cablului de frana de mana) pe un viraj venind de la Baia Mare

Explica-mi te rog cum s-a blocat frana de mana ca sa inteleg.

 

Eu sunt patit din state cand era sa intru intr-o masina de politie pentru ca nu am putut sa opresc truck-ul la semafor... Nu am mai urcat in panarama aia de masina cat am stat acolo si nici nu m-as mai urca vreodata in asa ceva.

Share this post


Link to post

de la mizeriei si rugina a ramas cablul de la frana de mana blocat in pozitia cuplat, chiar daca maneta era lasata jos, iar de simtit nu s`a simtit pentru ca era numai pe partea dreapta spate. a fost totul ok pana cand so tocit detot ferodul de pe sabot si mergea fier pe fier, iar cand am calcat frana pedala s`a dus la fund fara sa dea vre`un semn ca ar incetini masina. :rolleyes:

Edited by elprypas

Share this post


Link to post
Explica-mi te rog cum s-a blocat frana de mana ca sa inteleg.

Si cum de a lasat doar o urma de franare. Consider ca masina avea dezechilibru de franare la una dintre punti. Probabil la prima franare a deviat putin atat din cauza franarii inegale reflectate in lipsa a minim doua urme de franare, cat si a acelui capac metalic de canalizare. La a doua franare a apasat mai tare pedala si a plesnit pompa de frana, a ramas doar cu 2 roti franabile din care una cu dezechilibru, situatie in care nu mai putea efectua franari de urgenta cum avea nevoie el pt ca probabil se apropia de un semafor pe rosu.

Mi se pare greu de acceptat ca s-a intamplat o asemenea tragedie, caci probabilitatea de a lovi un stalp in usa stanga fata, adica exact in cel mai dezavantajos mod pt el era infima.

Share this post


Link to post

Asta noapte, venind de la Bucuresti, dupa Sighisoara, mai exact dupa Hetiur:

post-3297-1191713242_thumb.jpgpost-3297-1191713332_thumb.jpgpost-3297-1191713375_thumb.jpg

post-3297-1191713453_thumb.jpgpost-3297-1191713497_thumb.jpg

 

Nu stiu ce s-a intamplat si cand, in orice caz, cand am mers spre Bucuresti nu era acolo. Masina era in santul de pe partea opusa a carosabilului (pe contrasens). Plafonul a fost inlaturat de cei de la descarcerare. Se vede ca a fost taiat. Inainte de asta, la aproximativ 1 km de Sighisoara am vazut un camion cu cabina zdrobita, lucrau sa-l ia de acolo. Si am mai vazut un camion cu cabina praf, mergand spre Bucuresti, in jud. Brasov, intre Bunesti si Fisher.

Edited by _romulus_

Share this post


Link to post

Azi pe Giulesti chiar la baza podului un Clio Symbol intrat intr-un C4 negru...C4 zob...Sper din tot sufletul ca nu era Peste. :rolleyes: Ieri m-am intalnit cu el in acelasi loc...N-am putut sa opresc se circula pe un suingur fir chiar nu aveam unde sa pun masina...Curios ca impactul parea sa fi avut loc pe linia de tramvai...

Share this post


Link to post

Se incadreaza oarecum si la "Povestiri din Trafic" ... :rolleyes:

Ma intorceam acasa, ieri seara in jurul orelor 20:00, dupa ce am trecut de o portiune foarte aglomerata din cauza lucrarilor de reabilitare a caii de rulare pt tramvaie, foarte putine masini reusesc sa prinda "verdele" si sa se distanteze de coloana... printre care si eu! Primele masini probabil ca aveau mai mult de 70km/h intrucat s'au distantat de masina mea si de Passatul din fata mea! Cum eram cu Matizul si era ud pe jos mi s-a parut suficient 60km/h in timp ce la ~ 70m in fata mea Passatul de pe banda 1 franeaza brusc, trage stanga, intra in derapaj si se infige aproape perpendicular in masiva bordura separatoare a liniilor de tramvai. Motivul... o Laguna fara numere i-a taiat fata iesind in bulevard de pe o straduta laturalnica. Din pacate dusa a fost, intrucat am oprit sa vad starea celor din Passat! :(

Partea buna: soferul n'a patit mai nimic, in afara de sperietura, si era singur in masina. Masina era destul de grav avariata in partea din fata! :(

Share this post


Link to post

Dupa cum a mai patit cineva pe-aici, chiar daca ii vedeai numarul Lagunei, politia n-avea ce-i face fiindca ... nu l-a lovit. Cool, huh?

Share this post


Link to post

:o fftopic: Ei in general n-au ce le face... nici cand merg cum ii duce capu' (si nu-i prea duce), nici cand circula fara permis, nici cand trec examenu' de permis cum il trec ... etc. Pretty f***ing cool!

Share this post


Link to post

Accident urat ieri in apropiere de Pitesti, o Dacie a incercat sa depaseasca un tir, si-a dat seama ca nu are timp (ii venea masina de pe contrasens) si pt a evita a tras staga si s-a rasturnat in sant. Dupa cum arata :rolleyes: si dupa prezenta SMURD-ului in zona tind sa cred ca au fost si ceva victime (sau poate au avut noroc).

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...